Die roze ramen zijn juist gaaf!!quote:Op zondag 25 mei 2008 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Onze kever:
[ afbeelding ]
Zonder de roze ramen inmiddels.
Alleen de achterste ramen zijn nog roze. De voorramen en de achterruit is normaal. Anders ziet het zo roze van binnenquote:
jep met hele groep van de peelquote:Op zondag 1 juni 2008 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ook nog mensen die naar Budel gaan dit jaar?
http://www.beautifulbudel.nl/start/start_vnb_nl.htm
brand in een kever klinkt mij bekent maar das een oud boxer probleempje deze heeft een VR6 blokquote:
HAD een VR6 blok.... Rustig je rondjes blijven rijden terwijl je blok brand is niet goed voor de levensduur van je blok, op zich...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:31 schreef T42 het volgende:
[..]
brand in een kever klinkt mij bekent maar das een oud boxer probleempje deze heeft een VR6 blok
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:31 schreef T42 het volgende:
[..]
brand in een kever klinkt mij bekent maar das een oud boxer probleempje deze heeft een VR6 blok
heb ik toen ook met me kever gedaanquote:Op zondag 1 juni 2008 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HAD een VR6 blok.... Rustig je rondjes blijven rijden terwijl je blok brand is niet goed voor de levensduur van je blok, op zich...
Aha, ik had al eerder een foto van deze kever gezien via mijn broer ThE_ED.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Onze kever:
[ afbeelding ]
Zonder de roze ramen inmiddels.
Ben er bij!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ook nog mensen die naar Budel gaan dit jaar?
http://www.beautifulbudel.nl/start/start_vnb_nl.htm
wel zo fijn haha 2 jaar apkquote:Op maandag 2 juni 2008 16:51 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ben er bij!Ik ga alleen zaterdag 14 juni.
Op dinsdag 17 juni gaat mijn keef apk gekeurd worden. Ik verwacht niks.Hij moet voor 29 juni goedgekeurd zijn, ben ik er gelijk 2 jaar vanaf.
mijne knalt ook als hij loopt(user icoon bij mij) is de uitlaat komt er zuurstof in (+ brandstof)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Anthraxx het volgende:
Soms bij het starten klinkt er een doffe, harde knal. Volkomen willekeurig. De ene keer wel, de andere keren niet. Motor start verder prima. Weinig gas nodig om te starten, soms helemaal niet. Start vaak direct. Maar die knal kan ik niet thuisbrengen...
Ah okee. Dan maak ik mij geen zorgen. Hij knalt echt alleen maar bij een koude startquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef T42 het volgende:
[..]
mijne knalt ook als hij loopt(user icoon bij mij) is de uitlaat komt er zuurstof in (+ brandstof)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |