abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:56:30 #1
65940 Xurk
Burnside Deventer
  dinsdag 5 juni 2007 @ 00:59:09 #2
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50114790
Ik zat al heel de avond te wachten en niemand deed het, dus heb ik het maar gedaan, hopelijk is de TT nog een beetje goed Verder gewoon de OP gekopieerd en ietsjes aangepast.

Ik had de laatste post in het vorige topic, hieronder opnieuw:
quote:
Sammetje schreef:
Zou wel fijn zijn als ze het zo snel mogelijk splitten (1 uur GA, 1 uur PP)
quote:
Xurk schreef:
Inderdaad
Het gebeurt alleen in ieder geval in Nederland niet zo snel denk ik; in Amerika is van Private Practice alleen nog de pilot uitgezonden [dus niet wat wij net hebben gezien, maar een echte aflevering], aan de hand daarvan wordt bepaald of er een heel seizoen komt volgens mij, en dat duurt dan ook wel even om te maken... misschien dat GA s5 en PP s1 synchroon kunnen lopen
Cross-overs zouden wel vet zijn btw
  dinsdag 5 juni 2007 @ 07:37:51 #3
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50116804
Leuke TT

Ik vond Addison wel erg melig. In die lift met die vent (van the Nine laten we maar even zeggen)

Vond het trouwens wel leuk dat Mark met zijn bezorgdheid naar Derek ging en vooral ZIJN reactie!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_50116985
Ik vond het een klein beetje een rare aflevering.. allemaal nieuwe personen enzo! Blijven die ook in de serie?

Maar heb wel weer genoten moet ik zeggen!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:23:03 #5
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_50118196
Ik vond het een beetje warrig zo, maar wel leuk.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_50118528
Ik vond t wel jammer dat er zoveel tijd aan PP werd besteed. Ik heb ook liever gewoon GA, maja...
People live to learn things, and I learn to live...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:37:29 #7
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_50118539
quote:
Xurk schreef:
Inderdaad
Het gebeurt alleen in ieder geval in Nederland niet zo snel denk ik; in Amerika is van Private Practice alleen nog de pilot uitgezonden [dus niet wat wij net hebben gezien, maar een echte aflevering],
Gelul. Amerika heeft exact dezelfde GA/PP combi-afleveringen te zien gekregen als wij.
quote:
aan de hand daarvan wordt bepaald of er een heel seizoen komt volgens mij,
Dat komt er al: er is een seizoen van 13 afleveringen besteld voor 2007-2008.
quote:
en dat duurt dan ook wel even om te maken... misschien dat GA s5 en PP s1 synchroon kunnen lopen
Niet dus, PP loopt gelijk met GA seizoen 4 en niet 5.

M.a.w., echt je complete post is volledig uit de duim gezogen. Informeer jezelf eens wat beter voor je mensen zulke onzin gaat verkopen.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:00:03 #8
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_50119036
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef Shadowcat het volgende:
*knip*

M.a.w., echt je complete post is volledig uit de duim gezogen. Informeer jezelf eens wat beter voor je mensen zulke onzin gaat verkopen.
Lekker kattig.
Maar bedankt.


Ik vond het op zich een goeie aflevering maar erg jammer dat het zo door elkaar liep.
En idd. bij mij was het geluid ook zeer waardeloos. Als het PP op tv komt, dan ga ik wel zeker kijken!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_50119374
Ik vond PP wel leuk, maar om daar nou een aflevering van GA voor op te offeren. Dat stuk met Christina in de bruidswinkel had zo leuk kunnen zijn, maar dat werd naar mijn gevoel echt afgekapt.

Ben wel blij om te horen dat iedereen volume problemen had. Mijn tv stond op 25 terwijl hij normaal op 14 staat. De reclames bezorgen me telkens een hartverzakking
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_50119630
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:16 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond PP wel leuk, maar om daar nou een aflevering van GA voor op te offeren. Dat stuk met Christina in de bruidswinkel had zo leuk kunnen zijn, maar dat werd naar mijn gevoel echt afgekapt.

Ben wel blij om te horen dat iedereen volume problemen had. Mijn tv stond op 25 terwijl hij normaal op 14 staat. De reclames bezorgen me telkens een hartverzakking
Dat had ik ook, zit je rustig te kijken in een keer onwijs harde reclame.
I'm an assassin and I had a job to do
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:26:49 #11
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_50119645
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:00 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Lekker kattig.
Look at my username
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:37:29 #12
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50119945
Beetje maffe aflevering gister... ze zijn Allison denk ik langzaam uit de serie aan het schrijven. Wordt denk ik ook wel een leuke serie die van Allison!!!
Want Grey's zelf vond ik een beetje saai gister....
pi_50122152
inderdaad een rare aflevering gister... zat er in de VS een winterstop tussen? Eigenlijk ging het niet echt ergens over...

ik zag wel veel mensen uit andere series zeg; judging amy, prison break, everwood...
pi_50122161
Ik hoop ook dat dit de enige aflevering met promotie van PP was.
Zoals al gezegd, die scene in de bruidswinkel had veel leuker gekund!!!
Toch krijg ik steeds meer twijfels of ze het huwelijk ook daadwerkelijk gaan voltrekken!!!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:56:19 #15
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_50122494
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:46 schreef Koningin het volgende:
Ik hoop ook dat dit de enige aflevering met promotie van PP was.
Nee, volgende week ook nog. In de USA kregen ze op deze avond een dubbele aflevering met de GA/PP mix.

Op zich vond ik het wel leuk, al hadden ze de dingen die niks met Addison te maken hadden beter achterwege kunnen laten. Bewaar dat lekker voor de nieuwe serie zelf.

Als PP in Nederland ook op de buis komt ga ik wel kijken. Ik vind Addison super tof, dus ik wil haar wel op m'n televisie houden.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:45:20 #16
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50123990
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef Shadowcat het volgende:
Gelul. Amerika heeft exact dezelfde GA/PP combi-afleveringen te zien gekregen als wij.
[..]
Dat komt er al: er is een seizoen van 13 afleveringen besteld voor 2007-2008.
[..]
Niet dus, PP loopt gelijk met GA seizoen 4 en niet 5.
M.a.w., echt je complete post is volledig uit de duim gezogen. Informeer jezelf eens wat beter voor je mensen zulke onzin gaat verkopen.
Woah, woah, rustig Ik zeg ook nergens dat wat ik zeg per definitie klopt, ik schrijf ook denk ik en volgens mij op een paar plaatsen, als ik het zeker wist, had ik dat weggelaten
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:43:44 #17
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50125799
Net de aflevering gezien en ik vond het wel leuk. Idd beetje weinig GA, maar ik heb iig een redelijk goed beeld gekregen van PP en een paar keer flink gelachen. Dat ga ik ook wel kijken als het hier op de buis komt.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:50:02 #18
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50126019
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:46 schreef Koningin het volgende:
Ik hoop ook dat dit de enige aflevering met promotie van PP was.
Zoals al gezegd, die scene in de bruidswinkel had veel leuker gekund!!!
Toch krijg ik steeds meer twijfels of ze het huwelijk ook daadwerkelijk gaan voltrekken!!!
Ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat Burke dit op zou kunnen brengen. Ik had d'r allang gedumpt of ze had gewoon nooit 'ja' moeten zeggen dan was er niets aan de hand, maar het vrouwke iriteert me mateloos.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_50126036
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 49% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:47:13 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 juni 2007 @ 14:22:43 #20
163650 Greys
pi_50127087
Mijn Grey's... wat doe je?

Ik vond het dus geen succes, gisteren. Had me enorm verheugd op GA maar kreeg voor mijn gevoel driekwart PP en maar een beetje GA. Niet dat PP niet leuk zal gaan zijn, het zag er leuk genoeg uit om ook te gaan kijken. Maar GA kwam er maar bekaaid vanaf zo. Ik vond het tevéél PP, dat gedoe in die supermarkt dat ze haar ex tegenkwam enzo... dat kan toch ook pas in de daadwerkelijke serie?
Had meer willen zien van de dames in de bruidswinkel.
Oh, ik had ook wel een beetje medelijden met Mark eigenlijk, eerlijk gezegd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage dinsdag 5 juni 2007 @ 14:24:40 #21
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50127150
ik ben vreemd gegaan
zat al te twijfelen of ik NCIS ging kijken of GA, maar ik vond GA gister echt 3x niks, dus heb ik NCIS gekeken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:28:20 #22
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50127263
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:22 schreef Greys het volgende:
Mijn Grey's... wat doe je?

Ik vond het dus geen succes, gisteren. Had me enorm verheugd op GA maar kreeg voor mijn gevoel driekwart PP en maar een beetje GA. Niet dat PP niet leuk zal gaan zijn, het zag er leuk genoeg uit om ook te gaan kijken. Maar GA kwam er maar bekaaid vanaf zo. Ik vond het tevéél PP, dat gedoe in die supermarkt dat ze haar ex tegenkwam enzo... dat kan toch ook pas in de daadwerkelijke serie?
Had meer willen zien van de dames in de bruidswinkel.
Oh, ik had ook wel een beetje medelijden met Mark eigenlijk, eerlijk gezegd
denk dat vele met jou die mening delen. Het was leuk, maar ging echt ten koste van GA. Ik heb nu niet echt het idee dat ik GA gezien heb. Ze hadden eigenlijk 1,5 of 2uur moeten uitzenden......tsja, als wij 'de baas van de tv' waren
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_50127320
Ik vond deze aflevering niet boeiend.
Graag weer gewoon GA.
pi_50127370
hier zijn jullie
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:33:19 #25
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_50129292
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:30 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond deze aflevering niet boeiend.
Graag weer gewoon GA.
Volgende week krijgen we 'het vervolg van Addisons avontuur in Californië '

DUS JOEPIE DE POEPIE!!!!


Ik ben ff foto's aan het bekijken op de officiele GA site en zelfs daar is het een overvloed met PP in plaats van GA

En ik heb het idee dat er in Amerika een extra lange aflevering is geweest omdat wij er 2 met de zelfde titel hebben (The Other Side of This Life 1. en 2.) en Amerika heeft er maar 1.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_50129536

Er moet toch ook wel een mooie aanleiding zijn voor het vertrek van Addison. Als ze nou na die aflevering van vorige week zo in één keer was vertrokken hadden jullie zitten mieren dat er wel een uitleg moest zijn geweest.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 juni 2007 @ 15:44:30 #27
163650 Greys
pi_50129713
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:39 schreef Nesle het volgende:

Er moet toch ook wel een mooie aanleiding zijn voor het vertrek van Addison. Als ze nou na die aflevering van vorige week zo in één keer was vertrokken hadden jullie zitten mieren dat er wel een uitleg moest zijn geweest.
Dat hadden ze best een heel stuk beknopter in kunnen passen in de serie. Er was best een tussenweg. Wel laten zien dat ze daarheen ging, wel bv het stukje van die draagmoeder die zwanger is en complicaties heeft en dat dat haar aan het twijfelen maakt. Klaar. Niet meer, zeg maar. Niet dat hele gedoe er omheen van die gejatte auto van die vent, van de ex in de supermarkt, dat hadden ze allemaal kunnen bewaren voor in PP. En dan hadden we toch de overgang van Addy gesnapt

(Ik blijf nog even mieren hoor)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50129789
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat hadden ze best een heel stuk beknopter in kunnen passen in de serie. Er was best een tussenweg. Wel laten zien dat ze daarheen ging, wel bv het stukje van die draagmoeder die zwanger is en complicaties heeft en dat dat haar aan het twijfelen maakt. Klaar. Niet meer, zeg maar. Niet dat hele gedoe er omheen van die gejatte auto van die vent, van de ex in de supermarkt, dat hadden ze allemaal kunnen bewaren voor in PP. En dan hadden we toch de overgang van Addy gesnapt

(Ik blijf nog even mieren hoor)
Haha blijf maar mieren hoor , maar goed zoals ik al eerder een keer zei. Nu hebben we ook al mooi een soort van idee bij Private Practice
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:48:16 #29
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_50129858
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat hadden ze best een heel stuk beknopter in kunnen passen in de serie. Er was best een tussenweg. Wel laten zien dat ze daarheen ging, wel bv het stukje van die draagmoeder die zwanger is en complicaties heeft en dat dat haar aan het twijfelen maakt. Klaar. Niet meer, zeg maar. Niet dat hele gedoe er omheen van die gejatte auto van die vent, van de ex in de supermarkt, dat hadden ze allemaal kunnen bewaren voor in PP. En dan hadden we toch de overgang van Addy gesnapt

(Ik blijf nog even mieren hoor)
Zoals ik eerder al zei dus, alleen de stukjes over de altijd boeiende Addison, en minder over de rest van de PP cast die menig kijker (nog) niet kan boeien.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_50129869
Ik heb het gisteravond gemist.

Mijn wederhelft zou het opnemen maar is het vergeten ....

Wat is PP?
pi_50130042
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_50130187
ah, thx
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 juni 2007 @ 17:37:33 #33
163650 Greys
pi_50133288
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:46 schreef Nesle het volgende:

[..]

Haha blijf maar mieren hoor , maar goed zoals ik al eerder een keer zei. Nu hebben we ook al mooi een soort van idee bij Private Practice
Dat is ook zo hoor, maar waarom dan volgende week wéér

Zo, nu ben ik uitgemiept
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50134224
Ik moet zeggen dat ik PP nu boeiender vond dan de laatste afleveringen van Grey's . Lekker fris, nieuwe personages, nieuwe relaties en niet meer de 'sleur' die in Grey's nu zit.
pi_50135028
Ah, ik was het topic kwijt
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_50135888
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:34 schreef meami het volgende:
Ah, ik was het topic kwijt
Ik ook
pi_50136908
Wat is PP? Ook een serie?

Ik hoop dat we volgende week gewoon weer GA hebben met de bekende en vertrouwde personages
pi_50137589
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat is PP? Ook een serie?
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:48 schreef lily het volgende:
Wat is PP?
ik weet het ook niet
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:59:36 #39
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_50138410
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Xurk zegt ook nergens dat deze aflevering zo niet is uitgezonden in de VS.. HIj zegt dat ze daar de ECHTE PILOT al hebben uitgezonden..
Dat is een grove leugen. De eerste echte dertien afleveringen van PP komen pas in het najaar. Ook in Amerika is nu alleen nog de in GA verwerkte pilot uitgezonden.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_50138815
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou van gister vond. Had af en toe het gevoel dat ik naar de verkeerde zender keek.... Addison was wel leuk maar al die anderen... Moest er erg aan wennen.
pi_50138918
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef soapie het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou van gister vond. Had af en toe het gevoel dat ik naar de verkeerde zender keek.... Addison was wel leuk maar al die anderen... Moest er erg aan wennen.
Ja dat had ik ook, op een gegeven moment heb ik nog maar eens op 8 gedrukt om te kijken of die wel echt goed stond. Haha!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:13:34 #42
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50138962
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef lily het volgende:
ik weet het ook niet
PP = Private Practice, de spin-off van Addison

@Shadowcat: nadat iemand hier een promo op YouTube gepost had voor PP, ben ik op TV.com gaan zoeken naar de serie, om te kijken wat ervan geworden was. Hier de serie-pagina. Daar las ik bij "Episodes" het volgende: " Pilot. The Other Side Of This Life; First aired: 5/3/2007". Nu ik het nogmaals lees, zie ik dat de samenvatting wat erbij staat inderdaad op de aflevering van gisterenavond slaat. Maar toen ik het voor het eerst las [vorige week ergens] wist ik natuurlijk niet waar de aflevering gisteren over zou gaan, vandaar dat ik dacht dat het om een echte pilot ging, aangezien het zo vermeld stond op de website.
Mijn excuses dus daarvoor! Maar ga me niet alweer beschuldigen van het verspreiden van "grove leugens", terwijl ik me van geen kwaad bewust was
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:28:50 #43
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_50139569
Het enige wat jij wilt is laster verspreiden over PP Xurk, en dat vind ik gewoon erg fout. In de Tweede Wereldoorlog liepen er ook heel wat van dat soort types rond en daar strijd ik tegen, voor rechtvaardigheid en eerlijkheid! Weg met laster, leugens en bedrog over Dr. Addison Montgomery en haar eigen serie.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:31:58 #44
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50139697
De aflevering zelf vond ik vrij weinig boeiend. Maar ik heb wel een aantal keer hardop moeten lachen . En er kwamen opeens bekenden in voor . Iemand uit prison break, iemand uit Joan of Arcadia, Judging Amy.

En ik vind Christina zo geniaal.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:33:36 #45
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50139757
Uhm, wat? Laster verspreiden?? Ik zeg juist dat ik het leuk vond gisterenavond en wil het ook gaan volgen als het in Nederland op de buis komt!

Kom op zeg, ik heb per ongeluk verkeerde informatie gegeven en daarvoor mijn excuses aangeboden, maar jij doet alsof ik "zo'n type ben uit WOII"... woordkeuze scheelt veel, als je gewoon genuanceerd had gezegd dat mijn informatie niet klopte in plaats van zo in de aanval te schieten, dan had ik er niet zo een punt van gemaakt.

Volgens mij zijn we in dit topic allemaal gewoon Addison-liefhebbers hoor Laten we het daar weer over hebben
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:35:23 #46
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50139825
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En er kwamen opeens bekenden in voor . Iemand uit prison break, iemand uit Joan of Arcadia, Judging Amy.
Inderdaad, en dat werkt op zich wel goed doordat je eigenlijk meteen al een soort van band voelt met die karakters, terwijl je ze eigenlijk nog helemaal niet kent in die rol En ik hoorde dat eentje ook uit "The Nine" kwam!
pi_50139892
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef Shadowcat het volgende:
Het enige wat jij wilt is laster verspreiden over PP Xurk, en dat vind ik gewoon erg fout. In de Tweede Wereldoorlog liepen er ook heel wat van dat soort types rond en daar strijd ik tegen, voor rechtvaardigheid en eerlijkheid! Weg met laster, leugens en bedrog over Dr. Addison Montgomery en haar eigen serie.
*doet handschoentjes aan* *pakt het katje in haar nekvel* *geeft het katje haar medicatie*

zowww... en nu weer lief voor elkaar zijn
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:47:43 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50140394
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef Xurk het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat werkt op zich wel goed doordat je eigenlijk meteen al een soort van band voelt met die karakters, terwijl je ze eigenlijk nog helemaal niet kent in die rol En ik hoorde dat eentje ook uit "The Nine" kwam!
Já! Daarvan kende ik 'm dus.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 22:38:01 #49
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50145521
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Já! Daarvan kende ik 'm dus.
Iritant hè! (Sammetje heeft een nieuw stopwoordje) Als je een nieuw personage ziet en maar zitten denken: waar ken ik die van?! Was gister helemaal: 'the nine' "joan of arcadia"(die zwangere) "Everwood" (denk ik, weet het niet zeker!) en ga zo maar door! Maar wel kei leuk!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_50151976
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Iritant hè! (Sammetje heeft een nieuw stopwoordje) Als je een nieuw personage ziet en maar zitten denken: waar ken ik die van?! Was gister helemaal: 'the nine' "joan of arcadia"(die zwangere) "Everwood" (denk ik, weet het niet zeker!) en ga zo maar door! Maar wel kei leuk!
En Amy van Judging Amy.
in a crowd you lose humanity
pi_50152257
Die vrouw die kind wilde (dus niet de draagmoeder) was inderdaad uit Everwood!
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:59:46 #52
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50156172
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Die vrouw die kind wilde (dus niet de draagmoeder) was inderdaad uit Everwood!
Thanks! Nu hoef ik het niet op te zoeken op imdb Zijn toch dingen die ik altijd leuk vindt om te weten
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_50172426
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef Sammetje het volgende:

[..]
"joan of arcadia"(die zwangere)
idd, nu je het zegt ja...
People live to learn things, and I learn to live...
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:22:54 #54
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50173624
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:48 schreef Piepje het volgende:

[..]

idd, nu je het zegt ja...
Ik herkende 'r pas toen ze niet hoefde te huilen .

Grace Polk was mijn favoriete personage in Joan of Arcadia
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:52:34 #55
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50180359
Haha, kijkt er iemand nu Out of Sight op net 5? Preston Burke als stoere neger bokser, incl. bling bling, vlechtjes in zijn haar en hij praat heel vet. Echter, het enige wat ik zie is Burke, maar dan zonder witte doktersjas.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:57:17 #56
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50180612
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef Smash-it het volgende:
Haha, kijkt er iemand nu Out of Sight op net 5? Preston Burke als stoere neger bokser, incl. bling bling, vlechtjes in zijn haar en hij praat heel vet. Echter, het enige wat ik zie is Burke, maar dan zonder witte doktersjas.
Hihi, ik zat ook te kijken (tussen laptoppen en beestjes aandacht geven door) Ik herkende hem wel meteen, maar wat een ander karakter zeg.......kan je zien dat hij goed kan acteren!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:19:04 #57
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50231486
Lezen op eigen risico er staat een kleine spoiler in!

http://www.telegraaf.nl/p(...)ontslagen.html?p=1,1
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:26:20 #58
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_50231728
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:19 schreef Starlie het volgende:
Lezen op eigen risico er staat een kleine spoiler in!

http://www.telegraaf.nl/p(...)ontslagen.html?p=1,1
Dat is allang bekend hoor en het staat ook op NU.nl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:32:41 #59
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_50231936
Ik wilde de spoiler niet kijken, maar ik zag hem al omdat Vlindur niet goed om kan gaan met spoilertags.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:52:34 #60
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_50232608
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:32 schreef LeBeau het volgende:
Ik wilde de spoiler niet kijken, maar ik zag hem al omdat Vlindur niet goed om kan gaan met spoilertags.
ja zeg, dan moet je maar niet zo snel kijken!

Foutje! Nu staat ie wel goed.

Maar het is toch allang bekend, dus waarom we er nou zo moeilijk over doen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:02:16 #61
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50232980
Omdat er in het artikel van de Telegraaf een vette spoiler staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_50233014
ja dat is wel weer fijn (not ) van de telegraaf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:37:01 #63
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_50234184
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef DarkElf het volgende:
ja dat is wel weer fijn (not ) van de telegraaf
Godverdomme. Nee dat wist ik ook niet. Had em ook nog niet gelezen.. Nu dus wel.. Fijn!


Kan iemand die van de telegraaf weghalen? Laat alleen die van mij maar staan. Daar wordt het niet in vermeld..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_50235116
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef DarkElf het volgende:
ja dat is wel weer fijn (not ) van de telegraaf
Nou, dat kun je eigenlijk zelf ook wel nagaan lijkt me . Dat is dé manier.
Maar goed, ik wist het al. Weet eigenlijk niet eens hoe .
pi_50235160
Jeetje, ik ga het maar niet lezen denk ik
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:20:37 #66
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_50238201
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef Nesle het volgende:
Jeetje, ik ga het maar niet lezen denk ik
Nee. Het is een megaspoiler. NIET LEZEN!!

Dr staat meer info in dan dat we weten en willen weten.

NIET LEZEN!!! NIET LEZEN!!! NIET LEZEN!!! NIET LEZEN!!! NIET LEZEN!!! NIET LEZEN!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage vrijdag 8 juni 2007 @ 14:26:54 #67
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50238414
rustig maar Vlindur ik lees het niet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:43:04 #68
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50238968
hahaha, ik ook niet en gelukkig lees ik ook geen Telegraaf (schreeuw krant!)

Nu maar hopen dat mijn moeder het niet heeft gelezen op nu.nl en vanaaf alles in geuren en kleuren gaat zitten vertellen
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_50240029
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:43 schreef Sammetje het volgende:
hahaha, ik ook niet en gelukkig lees ik ook geen Telegraaf (schreeuw krant!)

Nu maar hopen dat mijn moeder het niet heeft gelezen op nu.nl en vanaaf alles in geuren en kleuren gaat zitten vertellen
Ik heb mijn moeder alvast gesmst dat ze niks mag vertellen wat ze leest in de telegraaf

Etc
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:15:02 #70
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_50242416
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:43 schreef Sammetje het volgende:
hahaha, ik ook niet en gelukkig lees ik ook geen Telegraaf (schreeuw krant!)

Nu maar hopen dat mijn moeder het niet heeft gelezen op nu.nl en vanaaf alles in geuren en kleuren gaat zitten vertellen
Die op Nu.nl is niks nieuws. (Als je een beetje goed nadenkt wat hier allemaal is gezegd.)
maar die van de Telegraaf verteld iets over een aflevering die nog moet komen. En dat willen we echt niet weten!

*boehoe*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage vrijdag 8 juni 2007 @ 18:53:13 #71
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50247734
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 15:13 schreef Nesle het volgende:

[..]

Etc
ja ja maar al die uitroeptekens
het is wel heel lief hoor maar vond het komisch
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50253970
Ik was dit topic kwijt! Maar heb 'm weer gevonden
Ik zeg maar niks over die spoilers, ik weet niet wat wel en niet gezegd mag worden. Maar het is erg jammer..
  Redactie Frontpage vrijdag 8 juni 2007 @ 22:48:49 #73
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50255486
Bedankt voor de Telegraaflink, ik zal het op de FP zetten.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_50268403
Ik ga de telegraaflink dus niet lezen

Wat gaan de weken toch snel, voor je het weet is het alweer maandadg. Maar eerst nog even genieten van het weekend en het mooie weer hoor
pi_50281779
Hallo mijn lieve zeurpietjes

Ik was het topic kwijt
En PP vind ik niks, maar ik durf er bijna niet over te beginnen
  Redactie Frontpage zaterdag 9 juni 2007 @ 21:49:07 #76
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50281838
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
Hallo mijn lieve zeurpietjes

Ik was het topic kwijt
En PP vind ik niks, maar ik durf er bijna niet over te beginnen
ik vind het ook niks hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50281843
Ik heb de link wel gelezen (spoiler-artikelen lees ik altijd ) maar er staat niet echt iets in dat je niet verwacht, vind ik. Maar goed, misschien is dat voor anderen heel anders!
pi_50281953
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb de link wel gelezen (spoiler-artikelen lees ik altijd ) maar er staat niet echt iets in dat je niet verwacht, vind ik. Maar goed, misschien is dat voor anderen heel anders!
Precies, echt te voorspelbaar idd.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 21:53:22 #79
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50281978
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb de link wel gelezen (spoiler-artikelen lees ik altijd ) maar er staat niet echt iets in dat je niet verwacht, vind ik. Maar goed, misschien is dat voor anderen heel anders!
Ik heb hem ook gelezen ik vond het ook niet super schokkend, je kunt nu al een beetje zien /merken dat dat gaat gebeuren... maar sommige mensen zullen het niet verwachten vandaar dat ik er maar bij had gezet dat er een spoiler in zat....
pi_50294136
Liep even 2 weekjes achter met GA en vanmorgen pas de laatste aflevering gezien. Wat een chaos zeg! Scene hier, scene daar. Nieuwe personages van schijnbaar Private Practice (nog nooit van gehoord, tot 10 minuten geleden). Scene met draagmoeder en in 1 keer nog tig nieuwe personages / namen die paar keer terugkomen. Lekker duidelijk en hap-snap allemaal.
Er zaten best leuke stukjes in en PP lijkt me best geinig om eens te kijken. Maar onrustig was het wel. Niet alle afleveringen kunnen even goed zijn. En laten we wel wezen: GA heeft er inmiddels toch heel wat pareltjes op zitten, wat dat betreft zijn we misschien wel een beetje verwend geraakt.

Verder ook een erg confronterende aflevering voor mij...ik kijk een beetje te veel tv! Bij aardig wat nieuwe personage dacht ik of "he, die ken ik!" of "waar ken ik die nu weer van?".
Ik heb ze voorbij zien komen uit Prison Break (de al genoemde Agent Kellerman), Alias (Naomi, vriendin van Addison - Francie, beste vriendin van Sydney en het vriendje van de zwangere vrouw - Sark, de grote schurk), Will & Grace (ex-man Naomi - James, vriendje van Will dat trouwt met Grace voor greencard), Everwood en Joan of Arcadia (beide al genoemd).
Verder nog, met kleine rolletjes, eentje uit Scrubs en eentje uit 24. Ter mijn verdediging: deze 2 laatste moest ik wel even opzoeken...

Best wel ernstig dit toch?
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  zondag 10 juni 2007 @ 15:11:24 #81
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50298208
Nog 1 nachtje slapen , maar waarvoor eigenlijk?? GA of PP?
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_50298433
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:11 schreef Sammetje het volgende:
Nog 1 nachtje slapen , maar waarvoor eigenlijk?? GA of PP?
Volgens mij krijgen we nog een aflevering PP
  zondag 10 juni 2007 @ 15:22:40 #83
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50298499
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:19 schreef Koningin het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen we nog een aflevering PP
Begrijp me niet verkeerd, vind PP best leuk, maar het moet niet ten koste van GA gaan
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  zondag 10 juni 2007 @ 15:27:40 #84
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50298646
Ik wil geen PP, doe dan maar weer een mix (wat ik ook niks vindt), maar hopelijk zien we morgen ook nog een beetje GA.
  Redactie Frontpage zondag 10 juni 2007 @ 16:18:54 #85
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50300068
het zal mij worst zijn, als het weer PP/GA wordt dan ga ik NCIS kijken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 11 juni 2007 @ 07:59:02 #86
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50320300
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
het zal mij worst zijn, als het weer PP/GA wordt dan ga ik NCIS kijken
Jij zoekt gewoon een excuus om NCIS te kijken Ben bang dat je die vanavond wel krijgt. Uit het voorstukje van vorige week bleek dat het weer om Addi gaat
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_50320547
Ik vind het leuk .
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 08:53:49 #88
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50320843
quote:
Op maandag 11 juni 2007 07:59 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Jij zoekt gewoon een excuus om NCIS te kijken Ben bang dat je die vanavond wel krijgt. Uit het voorstukje van vorige week bleek dat het weer om Addi gaat
ik moet eerlijk zeggen GA vind ik op dit moment niet zo heel interessant meer en NCIS begint van voren af aan
en er komt toch een zomerstop
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 juni 2007 @ 10:18:41 #89
163650 Greys
pi_50322898
Ik heb gewoon een stuk minder zin in GA dan anders
Had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou voelen

Snel weer alleen GA en dan ga ik PP ook wel kijken hoor, als het hier uitgezonden gaat worden, lijkt me hartstikke leuk, maar niet zo door elkaar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 juni 2007 @ 10:27:11 #90
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50323119
De DVD van seizoen 1 he, iemand enig idee waar ik die nu een beetje goedkoop kan krijgen?
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50323685
Het zijn nog maar een paar afleveringen of niet?
Hoe zit het met een seizoen 4?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 juni 2007 @ 11:14:13 #92
163650 Greys
pi_50324629
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:27 schreef BettyR het volgende:
De DVD van seizoen 1 he, iemand enig idee waar ik die nu een beetje goedkoop kan krijgen?
Op Marktplaats heb ik al seizoen 1 in originele verpakking voor 11 euro gezien! En seizoen 1&2 samen voor 30 euro geloof ik. Inclusief verzendkosten ook nog dacht ik, in elk geval bij die ene van seizoen 1.
Zoek op 'anatomy' en niet op 'grey's' want bij mij zag ik dan geen advertenties bij grey's en bij anatomy kreeg ik er een hele berg! Succes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50324715
Vanavond alweer
  maandag 11 juni 2007 @ 13:55:10 #94
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50330276
Yeahhh dikke vette TVP
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_50330486
vanavond weer, leuk hoor die afwisseling tussen PP en GA...

zo introduceren ze PP goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50339275
Aargh! De tv kabel oid moet eruit liggen, want in mijn hele wijk doet de tv het niet meer Geen Grey's vanavond
  maandag 11 juni 2007 @ 18:00:58 #97
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50339549
Ach, dat duurt nog 2,5 uur toch? Misschien is het probleem dan alweer opgelost?
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_50339797
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef Urnie het volgende:
Ach, dat duurt nog 2,5 uur toch? Misschien is het probleem dan alweer opgelost?
Niet als ze een kabel hebben geraakt oid. Een ander deel van Nijmegen heeft namelijk nog wel tv .
  maandag 11 juni 2007 @ 18:14:26 #99
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50339997
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef Nuna het volgende:

[..]

Niet als ze een kabel hebben geraakt oid. Een ander deel van Nijmegen heeft namelijk nog wel tv .
positief blijven denken Nuna
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_50340380
Voor de mensen die vanavond geen GA gaan kijken ivm PP. Schakel wel even de laaste 10 minuten in, dat is wel belangrijk voor rest van het seizoen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 11 juni 2007 @ 18:28:49 #101
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50340462
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef MaxC het volgende:
Voor de mensen die vanavond geen GA gaan kijken ivm PP. Schakel wel even de laaste 10 minuten in, dat is wel belangrijk voor rest van het seizoen
thx, goed om te weten. Het is gek, ik heb er helemaal niet echt zin in, normaal het hele weekend al van 'oeh maandag grey's' en nu heb ik dat totaal niet. En iedere keer als ik het voorstukje zie, denk ik ook van ' buwh' .

Goed, ik dacht ik deel het even.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:29:31 #102
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50340481
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef MaxC het volgende:
Voor de mensen die vanavond geen GA gaan kijken ivm PP. Schakel wel even de laaste 10 minuten in, dat is wel belangrijk voor rest van het seizoen
Als je daarom geen GA zou gaan kijken dan ben je ook niet een echte GA-fan
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 18:29:42 #103
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50340486
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef MaxC het volgende:
Voor de mensen die vanavond geen GA gaan kijken ivm PP. Schakel wel even de laaste 10 minuten in, dat is wel belangrijk voor rest van het seizoen
ah bedankt voor de tip
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 18:30:21 #104
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50340505
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Als je daarom geen GA zou gaan kijken dan ben je ook niet een echte GA-fan

nou sorry maar GA gemengd met PP vind ik echt niks aan hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 11 juni 2007 @ 18:39:20 #105
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50340813
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:30 schreef Etcetera het volgende:

[..]


nou sorry maar GA gemengd met PP vind ik echt niks aan hoor
Hoort er toch ook bij.
Komop zeg die anderhalve aflevering waar Addison even de hoofdrol heeft...
Daarbij sowieso het gezeur van sommigen dat het steeds maar tegenvalt, stop dan helemaal met kijken

Jeetje zeg, het is niet één of ander hoogstaand literair of cultureel programma. Gewoon een heerlijke net5-wijven-avond Even je verstand op nul en kijken maar.

Het enige waar ik nog steeds van baal is dat ze het over twee avonden hebben verdeeld.
Maargoed dat zal wel zijn omdat ze serie's als Julia's Tango, Big Love en What About Brian ook een kans willen geven en in de hoop dat mensen na GG, GA en DH dus blijven plakken.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 18:40:47 #106
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50340856
ik kijk liever tv waar ik met plezier naar kijk dan tv waar ik me aan erger en ik erger me er echt aan
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50340894
Ik heb hem al gezien omdat ik zou moeten werken vanavond maar ik ben vrij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_50341107
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

positief blijven denken Nuna
Jaa, hij doet het weer! Alleen.. Net 5 heeft half sneeuwbeeld .
pi_50341150
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:28 schreef Smash-it het volgende:

[..]

thx, goed om te weten. Het is gek, ik heb er helemaal niet echt zin in, normaal het hele weekend al van 'oeh maandag grey's' en nu heb ik dat totaal niet. En iedere keer als ik het voorstukje zie, denk ik ook van ' buwh' .

Goed, ik dacht ik deel het even.
Ik heb er juist nu wel zin in! Ik had dat gevoel toen PP nog niet was begonnen, maar sinds vorige week heb ik zoiets van: *jeuj*
  maandag 11 juni 2007 @ 19:12:04 #110
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50341955
* Urnie gaat er lekker voor zitten straks.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  maandag 11 juni 2007 @ 19:12:41 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50341974
IK heb het vorige week gemist.
pi_50342197
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 11 juni 2007 @ 19:23:17 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50342448
dankje
pi_50342551
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef amaranta het volgende:
IK heb het vorige week gemist.
Dan heb je niet veel gemist
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 11 juni 2007 @ 19:27:22 #115
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50342649


pi_50342687
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:27 schreef Xurk het volgende:
[afbeelding]

MacDreamy
  maandag 11 juni 2007 @ 19:28:42 #117
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50342706
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Nuna het volgende:

[..]

Jaa, hij doet het weer! Alleen.. Net 5 heeft half sneeuwbeeld .
Nog een uur te gaan... ik denk positief met je mee
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_50343129
Hmm, wat is PP nu precies en wanneer komt dat op tv?
  maandag 11 juni 2007 @ 19:44:26 #119
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50343417
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, wat is PP nu precies en wanneer komt dat op tv?
Private Practice, en is een spin-off van GA met Addison in de hoofdrol
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 19:48:25 #120
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50343594
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:27 schreef Xurk het volgende:
[afbeelding]

It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50343694
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:27 schreef Xurk het volgende:
[afbeelding]

OMG
pi_50343800
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Private Practice, en is een spin-off van GA met Addison in de hoofdrol
en wanneer het op tv komt weten we niet
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_50343819
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:27 schreef Xurk het volgende:
[afbeelding]

why
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_50343881
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:53 schreef Nesle het volgende:

[..]

en wanneer het op tv komt weten we niet
Okee, ik ben benieuwd!

Nou heb iig wel zin in vanavond, maar ik merk dat als er zo'n cliffhanger is als met Meredith in het water ik wel veel meer leef naar de maandag
  maandag 11 juni 2007 @ 19:59:14 #125
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50344069
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:27 schreef Xurk het volgende:
[afbeelding]

Beetje jammer weer dit....
Er is vast een goede verklaring voor.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_50345772
Big Nipple Dude.

pi_50345924
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Big Nipple Dude.

Inderdaad . McSteamy is veul lekkerder .
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 20:39:14 #128
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50346044

'auw'
'auw'
'AUW'
'stop saying auw, it doesn't even hurt'

It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50346046
Oeh, nice. TV ligt er nu dus alweer uit
pi_50347016
Part 2 is echt leuk! Vooral het stukje met de Receptie-Surf-Dude is geniaal met het muziekje erbij
pi_50347372
Welke aflevering is dit eigenlijk? Dan moet ik hem even ergens anders vandaan halen...
pi_50347460
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef Nuna het volgende:
Welke aflevering is dit eigenlijk? Dan moet ik hem even ergens anders vandaan halen...
http://www.tv.com/greys-a(...)/989958/summary.html

  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 21:07:35 #133
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50347553
'you are my foetus'
dát zou ik als een belediging opvatten
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50347809
Het geluid is trouwens weer gek. Stemmen die buiten het beeld zijn klinken totaal anders..
  maandag 11 juni 2007 @ 21:17:58 #135
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50348108
Ik vind het leuk tot nu toe, ben blij dat er ook grey's doorheen zit! Ik heb altijd alleen zo;n medelijden met Callie..
  maandag 11 juni 2007 @ 21:19:18 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50348183
Oke, waar is Allison en wie zijn al die lui die bij haar zijn?
Zit ze in een ander ziekenhuis? Zo ja dan vind ik het geen leuke verhaallijn.
pi_50348279
Erh
Dat is nou een voorproefje van de spin-off van Addison, Private Practice gaat dat heten.
Ze zit daar bij een vriendin van haar, en die mensen die daar zijn werken daar in dat ziekenhuis. (kun je het zo noemen?). Die zien we dus terug en veel vaker in haar nieuwe serie PP.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 21:22:15 #138
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50348342
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef amaranta het volgende:
Oke, waar is Allison en wie zijn al die lui die bij haar zijn?
Zit ze in een ander ziekenhuis? Zo ja dan vind ik het geen leuke verhaallijn.
lees even terug lieve schat, Addison is uit GA en in een nieuwe serie, een spin-off, genaamd Private Practice

wat Nesle zegt dus
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 11 juni 2007 @ 21:23:42 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50348413
Nou die serie ga ik dus niet kijken. Blergh wat stom.
pi_50348430
GO GEORGE GO!
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 21:24:13 #141
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50348438
George Izzie
Callie
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 11 juni 2007 @ 21:25:10 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50348486
Ik vind het sneu voor Callie.
pi_50348529
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Nesle het volgende:
Erh
Dat is nou een voorproefje van de spin-off van Addison, Private Practice gaat dat heten.
Ze zit daar bij een vriendin van haar, en die mensen die daar zijn werken daar in dat ziekenhuis. (kun je het zo noemen?). Die zien we dus terug en veel vaker in haar nieuwe serie PP.
Jah, het was meer een soort luxe ziekenhuis, een wellnesscentre... Is er al bekend of en wanneer die nieuwe serie gaat beginnen?
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 21:25:58 #144
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50348531
oh nu is ze haar 2de mama ook al kwijt
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 11 juni 2007 @ 21:27:00 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50348592
en haar vader slaat haar
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 21:28:18 #146
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50348659
de hufter

en volgens mij is het begin van het einde van de relatie tussen Meredith en Derek ook in zicht
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 11 juni 2007 @ 21:29:03 #147
141482 Q.
JurassiQ
pi_50348706
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Suusz het volgende:

[..]

Jah, het was meer een soort luxe ziekenhuis, een wellnesscentre... Is er al bekend of en wanneer die nieuwe serie gaat beginnen?
September in de USA
For great justice!
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 21:29:21 #148
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50348728
Tillie
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50348910
Thatcher
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 11 juni 2007 @ 21:33:34 #150
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50348952
' I've got lime'

' Lime!!' (in koor)

Ik moest lachen. En ik snap niet wat Derek's probleem is, ze is toch gewoon leuk en zichzelf nu? En die vader, ik begrijp dat je overmand bent door emoties, maar dit ging erg (te) ver!

En dat was best een sexy kus, tussen George en Izzie..

(typisch, ik heb alleen dingen te zeggen over GA, haha)
pi_50348962
Ik vond PP toch wel leuk en Thatcher
I'm an assassin and I had a job to do
  maandag 11 juni 2007 @ 21:35:55 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50349080
ik hoop niet dat grey en derek over gaat..
en zou (ben zn naam kwijt) iets krijgen met jane doe? en komen we er sowieso achter wie jane doe is?
en wie betaald haar ziekenhuisrekening? ziekenfonds?
  maandag 11 juni 2007 @ 21:36:17 #153
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50349098
Die vader van Meredith....
George en Izzy
Tilly
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_50349136
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef amaranta het volgende:
ik hoop niet dat grey en derek over gaat..
en zou (ben zn naam kwijt) iets krijgen met jane doe? en komen we er sowieso achter wie jane doe is?
en wie betaald haar ziekenhuisrekening? ziekenfonds?
Alex heet ie.
En wie weet

Dat Tilly heb ik even gemist? Fill me in
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 11 juni 2007 @ 21:37:03 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50349138
Tilly was gaaf
  maandag 11 juni 2007 @ 21:37:35 #156
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50349160
Ik ben benieuwd wat Addison's rol is in de laatste twee [toch?] afleveringen, nu ze weer ff naar SGH gaat

Weer was er een enorm scheve verhouding, en ze hebben inderdaad alle hoogtepunten van GA in de laatste minuten gezet, pff... George en Izzie die zoenen in de lift [dacht trouwens echt dat ze gesnapt gingen worden], Meredith's stiefmoeder die overlijdt en haar vader die haar slaat!! Pff....
  maandag 11 juni 2007 @ 21:37:42 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50349169
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:37 schreef Nesle het volgende:

[..]

Alex heet ie.
En wie weet
zou wel een anticlimax zijn als het niet zo was, als zij ineens zn zus blijkt te zijn ofzo
pi_50349186
Vond het wel weer een leuke aflevering...
Idd Tillie
  maandag 11 juni 2007 @ 21:38:18 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50349205
Tilly is de stem in de lift. Oftewel bewakingchick.
  maandag 11 juni 2007 @ 21:39:08 #160
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50349249
Oh ja, dat was inderdaad goed
En die tongzoen waar die dude het over had tegen Addison was inderdaad één en al tong zeg, geen opbouw, meteen flink erin was het
pi_50349305
Oh tilly! Ja ohja
@ Xurk, indeed
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 11 juni 2007 @ 21:41:17 #162
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50349374
Thatcher, is dat de vader van Meredith?
I wish I were you, so I can be friends with me...
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 21:43:13 #163
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50349490
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, dat was inderdaad goed
En die tongzoen waar die dude het over had tegen Addison was inderdaad één en al tong zeg, geen opbouw, meteen flink erin was het
hij was wel eerlijk

thatcher is merediths 'vader' (Kan het geen vader vinden)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 11 juni 2007 @ 21:44:44 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50349572
oke vader, vader, hij heeft haar gemaakt dan
  maandag 11 juni 2007 @ 21:46:04 #165
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50349652
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:41 schreef Urnie het volgende:
Thatcher, is dat de vader van Meredith?
Ja
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 11 juni 2007 @ 21:46:08 #166
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50349658
Ja, het is een lul, maar het blijft haar vader.
Nooit geweten hoe die man heette, maar nu wel dus. Tnx.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  maandag 11 juni 2007 @ 21:46:46 #167
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50349692
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef amaranta het volgende:
ik hoop niet dat grey en derek over gaat..
en zou (ben zn naam kwijt) iets krijgen met jane doe? en komen we er sowieso achter wie jane doe is?
en wie betaald haar ziekenhuisrekening? ziekenfonds?
Jane Doe is Ava
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 11 juni 2007 @ 21:47:50 #168
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50349756
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Jane Doe is Ava
Ja, maar de naam Ava hebben ze toch verzonnen?
I wish I were you, so I can be friends with me...
  maandag 11 juni 2007 @ 21:48:25 #169
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50349788
ze is toch niet echt ava? zo noemt ze zich toch tot ze weet wie ze is???
pi_50349800
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef Urnie het volgende:

[..]

Ja, maar de naam Ava hebben ze toch verzonnen?
Jep, om haar een keuze in de gezichten te geven
  maandag 11 juni 2007 @ 21:51:13 #171
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50349961
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef Urnie het volgende:

[..]

Ja, maar de naam Ava hebben ze toch verzonnen?
Klopt heeft Alex verzonnen toen hij haar die foto's van mogelijke gezichten voor haar heeft laten zien, en ze had Ava gekozen
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 11 juni 2007 @ 21:51:51 #172
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50350005
kijken jullie wel
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 21:52:09 #173
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50350028
ik wel
maar niet iedereen onthoudt alle namen even goed geloof ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50350126
Ik kijk ook
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 11 juni 2007 @ 21:53:59 #175
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50350151
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef Etcetera het volgende:
ik wel
maar niet iedereen onthoudt alle namen even goed geloof ik
Ik stiekum ook niet hoor Zo vergat ik in het begin Alex zijn naam nog wel eens En McSteamy is Mark maar zijn achternaam zou ik ook niet weten
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_50350198
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik stiekum ook niet hoor Zo vergat ik in het begin Alex zijn naam nog wel eens En McSteamy is Mark maar zijn achternaam zou ik ook niet weten
Sloan
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_50350219
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik stiekum ook niet hoor Zo vergat ik in het begin Alex zijn naam nog wel eens En McSteamy is Mark maar zijn achternaam zou ik ook niet weten
Sloan, die is de laatste tijd hele tijd gebruikt
  maandag 11 juni 2007 @ 21:55:26 #178
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50350247
Sloan (dat weet ik dan weer wel )
I wish I were you, so I can be friends with me...
  maandag 11 juni 2007 @ 21:56:11 #179
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50350301
Lijkt wel een quiz
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_50350341
Leuk he
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_50350472
Volgende quiz-vraag: wanneer gaan ze in de VS weer verder met de afleveringen?
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 21:59:21 #182
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50350500
ik weet wel in NL
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 11 juni 2007 @ 22:01:27 #183
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50350623
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:59 schreef Etcetera het volgende:
ik weet wel in NL
Dus ookal boeit het je niet meer door PP, dat weet je dan weer wel ?
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 11 juni 2007 @ 22:01:44 #184
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_50350642
behalve vlgnd week dan
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 22:02:20 #185
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50350672
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dus ookal boeit het je niet meer door PP, dat weet je dan weer wel ?
de PP stukjes vond ik deze keer wel grappig
stond in de spits vandaag, wanneer NET5 weer gaat uitzenden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50350723
Als het in NL een paar weken eerder begint als in de VS vind ik het ook prima, dan lopen ze gelijk en ga ik weer vrolijk de NL verder kijken straks
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 22:03:48 #187
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50350757
ja dat van US weet ik echt niet, Nederland is voorjaar 2008 (dat wordt lang wachten) ik hoop dat Men In Trees weer terugkomt om het gat op te vangen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50351271
VOORJAAR 2008!??!!??

Ik moet een heel schooljaar zonder GA doen ?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 22:19:00 #189
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50351676
moet je mij niet boos gaan aankijken

het stond in de spits. of het helemaal waar is weet ik uiteraard ook niet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50351795
quote:
3-24 10 May 07 Testing 1-2-3
3-25 17 May 07 Didn't We Almost Have It All?
En deze twee dan?
pi_50351827
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
moet je mij niet boos gaan aankijken

het stond in de spits. of het helemaal waar is weet ik uiteraard ook niet
Sorry etc
Maar toch, dat is echt té lang!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 22:22:17 #192
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50351852
Merediths vader is een lul. Maarja, wat kun je ook anders verwachten van Terrence Steadman?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 22:38:14 #193
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50352749
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:21 schreef Geqxon het volgende:

[..]

En deze twee dan?
25 juni is de laatste aflevering als ik me niet vergis
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2007 @ 22:38:28 #194
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50352764
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:

[..]

Sorry etc
Maar toch, dat is echt té lang!
ik zal het maar niet persoonlijk opvatten dan he
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 11 juni 2007 @ 22:45:55 #195
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50353168
5 minuten kunnen kijken want UPC vond het leuk om alles (Internet, foon EN tv) eruit te
gooien

Ik ga ff snel downen en kijk morgen pas hier als ik gekeken heb....
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 juni 2007 @ 23:20:15 #196
163650 Greys
pi_50355223
Wel raar dat wij nu worden lekker gemaakt met scenes uit PP, maar dat er nog niet eens bekend is of en wanneer dat hier uitgezonden gaat worden. Dat kijkt 'stom'

Ik snap Derek wel hoor, Meredith sluit hem weer helemaal buiten. Het is hartstikke erg dat haar vader haar sloeg, ze rende weer zo langs Derek heen en gaat daarna zitten vrolijken met haar buddies. Hij wil dat ze openstaat voor hem en gevoelens met hem deelt, maar dat schiet niet op zo natuurlijk.

Addison is trouwens wel veel leuker nu in PP dan in GA, haar komische talent komt zo veel meer uit de verf!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 juni 2007 @ 23:22:02 #197
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50355339
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:12 schreef Nesle het volgende:
VOORJAAR 2008!??!!??

Ik moet een heel schooljaar zonder GA doen ?
Ja, dat krijgen we als Net5 alledrie de seizoenen in volgens mij nét iets langer dan 1 jaar uitzendt
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 juni 2007 @ 23:23:03 #198
163650 Greys
pi_50355401
Ik hoop trouwens ook dat Men in Trees weer terugkomt
Dat is offtopic, maar als ik zeg dat dat dan moet zijn om het gat in GA op te vangen, is het wel weer een beetje ontopic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50355485
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef Djeez het volgende:
Merediths vader is een lul. Maarja, wat kun je ook anders verwachten van Terrence Steadman?
Nu je het zegt, Greys Anatomy goes Prison Break
pi_50361394
Had de vorige aflevering gemist en hier dus ook niet gelezen. Maar ik snapte er dus helemaal niks van Vond dat gedoe met Addison niet leuk. Ik had het opgenomen en heb gewoon met beeld wat verder gespoled. Dacht eerst dat ik het verkeerde had opgenomen
Maar goed, er zijn hier dus meer mensen die het jammer vinden. Volgende aflevering is vast weer normaal toch? Nu ze terug gaat naar Seattle?

En opeens is die vrouw van de vader van Meredith dood. Jeetje en dan die vader zeg...

Ik vind het super van George en Izzy!!! Hoop dat ze wat krijgen en dat Callie een leuke andere kerel tegenkomt.

Wie is die donkere vrouw waar Burke mee praatte?

En is het dus nu nog maar 2 afleveringen?? En dan?
En dat PP hoe heet dat voluit dan?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:18:27 #201
56724 Wombcat
rent wiel
pi_50361471
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:11 schreef Pau100 het volgende:
Wie is die donkere vrouw waar Burke mee praatte?

En is het dus nu nog maar 2 afleveringen?? En dan?
En dat PP hoe heet dat voluit dan?
Zijn moeder.

Private Practice
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:19:23 #202
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50361480
Voorjaar 2008, dat kunnen ze niet menen! Dat is zowat een heel JAAR zonder GA! Bijna een JAAR mensen! WTF EEN JAAR!
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50361513
Ohh zijn moeder dus. En die was er voor de bruiloft ofzo waarschijnlijk?

En echt zolang geen GA???

En weet iemand hoe dat nu is afgelopen met opvolger van the Chief??? Is dat vorige week geweest??
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:22:04 #204
56724 Wombcat
rent wiel
pi_50361522
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:21 schreef Pau100 het volgende:
Ohh zijn moeder dus. En die was er voor de bruiloft ofzo waarschijnlijk?

En echt zolang geen GA???

En weet iemand hoe dat nu is afgelopen met opvolger van the Chief??? Is dat vorige week geweest??
Zij was er voor de bruiloft.

De chief heeft nog geen opvolger benoemd volgens mij.
in a crowd you lose humanity
pi_50361578
Ok tnx!

Maar dan wel raar dat eerst dat 'opvolger Chief gedoe' zo in de belangstelling staat en dat het nu helemaal wordt vergeten..
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:27:34 #206
56724 Wombcat
rent wiel
pi_50361593
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:25 schreef Pau100 het volgende:
Ok tnx!

Maar dan wel raar dat eerst dat 'opvolger Chief gedoe' zo in de belangstelling staat en dat het nu helemaal wordt vergeten..
Ja, het gaat er nu al een tijdje ook vrijwel helemaal niet meer over. Erg vreemd.
in a crowd you lose humanity
pi_50361684
Ik heb het dus niet gezien en ga uit zelfbescherming niet door het topic scrollen Welke aflevering hadden we gisteren? Dan moet ik die maar ff downloaden!
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:36:25 #208
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50361715
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, het gaat er nu al een tijdje ook vrijwel helemaal niet meer over. Erg vreemd.
Dat vind ik wel een beetje het nadeel van deze serie. Zoals met de dochter van Izzie bijvoorbeeld, ook zoiets. Het gaat er een hele aflevering over en opeens hoor je gewoon niks meer. Niemand rept er nog met een woord over.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:39:11 #209
56724 Wombcat
rent wiel
pi_50361768
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:36 schreef BettyR het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje het nadeel van deze serie. Zoals met de dochter van Izzie bijvoorbeeld, ook zoiets. Het gaat er een hele aflevering over en opeens hoor je gewoon niks meer. Niemand rept er nog met een woord over.
Ja, wat dat betreft komt het niet erg realistisch over.

Ook steeds al die bizarre gevallen in het ziekenhuis. Op een gegeven moment werd het elke aflevering gekker. Wel allemaal dingen die echt kunnen gebeuren, maar dat kom je natuurlijk niet elke week tegen in je ziekenhuis.

De reactie van Thatcher richting Meredith vond ik gisteren ook niet realistisch overkomen op basis van zijn karakter in de serie.

Het is ook maar TV natuurlijk
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:43:39 #210
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50361836
De bizarre gevallen begrijp ik op zich wel, zoals in soapseries is het altijd een beetje 'anders dan anders'. Maar het plotseling afbreken van verhaallijnen vind ik gewoon gek. Heel lang slepende verhaallijnen zijn niet fijn, maar hier gaat het soms allemaal een beetje te abrupt.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50361889
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:21 schreef Pau100 het volgende:

En echt zolang geen GA???
Het voordeel ervan is dat ze tenminste niet midden in het seizoen stoppen...
pi_50361978
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:43 schreef BettyR het volgende:
De bizarre gevallen begrijp ik op zich wel, zoals in soapseries is het altijd een beetje 'anders dan anders'. Maar het plotseling afbreken van verhaallijnen vind ik gewoon gek. Heel lang slepende verhaallijnen zijn niet fijn, maar hier gaat het soms allemaal een beetje te abrupt.
Nouja, met een sepsis kan het snel gaan hoor.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:00:38 #213
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_50362109
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:47 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Het voordeel ervan is dat ze tenminste niet midden in het seizoen stoppen...
Dat hebben ze deze keer toch ook niet gedaan? Ik vind dat Net5 het dit seizoen echt heel goed heeft gedaan met Grey's. We liepen op een gegeven moment maar iets meer dan een maand achter op de USA, wat best uniek is voor een Amerikaanse serie die in Nederland wordt uitgezonden. Volgens mij hebben we deze keer zelfs seizoen 2 afgemaakt en daarna heel seizoen 3 gehad.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_50362131
Ik ben het vergeten op te nemen
Gisteravond zo druk gehad, dat ik vergeten ben de video in te stellen!!
pi_50362396
Ik vind het zo vervelend dat ik Thatcher zo aandoenlijk vind.. Staat ie daar in zichzelf te praten: "she had the hick-ups, the hick-ups.." Totaal van de kaart. En dan dat hoofd erbij.. zo schattig. Terwijl het toch echt wel een eikel is!
Dat had ik bij Prison break ook al..
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:29:49 #216
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_50362685
Wordt tijd dat er weer een normale GA aflevering komt. Die gasten van PP vind ik totaal niet interessant.
pi_50364577
Ohja die dochter van Izzy.. Was ik helemaal vergeten idd.
pi_50364779
Komt GA pas voorjaar 2008 weer terug? He bah, dat is wel heeeel erg lang wachten zeg! En GG stopt er ook al mee..
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:10:29 #219
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50365482
Zooo heftige aflevering gister... nou ja dat gedeelte met Meredith... ik zag het al aankomen dat haar stiefmoeder doodging maar toch erg zielig... Dat Tatcher haar sloeg kan ik me aan de ene kant voorstellen hij zat zoooo vol emoties (goed gespeeld overigens)! Maar ja.. aan de andere kant Meredith kon er natuurlijk ook niets aandoen...

En wat die dames in het "Allison gedeelte" nou zo leuk vonden aan die surfdude.... geen idee ik vond het maar niks... hij had biertieten!!

Maar als er telkens mensen met simpele kwaaltjes het ziekenhuis inkomen zoals met de hik of met een loopneus en vervolgens of dood gaan of doodziek zijn ga ik me toch wel eens zorgen maken om mezelf als ik de hik heb of een loopneus! Maar gelukkig heb ik het niet continu... GA vind ik echt een super serie maar al die rare kwaaltjes van die mensen vind ik weer minder.....
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:13:58 #220
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_50365591
Het blijft natuurlijk wel een TV serie, waar elke aflevering weer de meest unieke aandoening voorbij komt. Uiteindelijk gaat het bij GA meer om de interactie tussen de personages dan puur het medische, dus die dingen zitten er vooral in om mensen iets aparts/unieks voor de schotelen.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:02:54 #221
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50367283
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Het blijft natuurlijk wel een TV serie, waar elke aflevering weer de meest unieke aandoening voorbij komt. Uiteindelijk gaat het bij GA meer om de interactie tussen de personages dan puur het medische, dus die dingen zitten er vooral in om mensen iets aparts/unieks voor de schotelen.
Ja, het is compleet iets anders dan bijvoorbeeld House, daar komen alleen maar medische termen en rare dingen aan bod. Ook leuk natuurlijk, maar niet te vergelijken met GA of PP

Sammetje gaat snel een lunch maken en GA van gisteravond op de pjoeter kijken
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:23:12 #222
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50367900
(fout)
pi_50368360
Niet opgenomen. Kan iemand me misschien het Greys deel vertellen? thnx De rest geloof ik wel
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:42:40 #224
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50368525
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef B.ertha het volgende:
Niet opgenomen. Kan iemand me misschien het Greys deel vertellen? thnx De rest geloof ik wel
Izzie en George gingen zoenen in de lift, toen deed de lift ping (ze waren inmiddels gestopt) en stond Callie daar. Ze had volgens mij niks door.

Merediths Stiefmoeder had iets kleins, maar kreeg een soort toeval, moest geopereerd worden en ging dood. Merediths vader gaf haar de schuld, sloeg haar in haar gezicht, waarop Meredith wegrende.

Derek doet moeilijk, aan het einde zag je Meredith, Izzie en Alex leuk zitten drinken in de woonkamer, hij keek door het raam, zuchtte, en ging toen weer weg.

Oh ja, volgens mij twijfelt Burke een beetje aan Cristina. Zij heeft eindelijk een jurk.
pi_50368537
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:02 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Ja, het is compleet iets anders dan bijvoorbeeld House, daar komen alleen maar medische termen en rare dingen aan bod. Ook leuk natuurlijk, maar niet te vergelijken met GA of PP
Grappig, ik moest ook gelijk aan House denken toen ik dat las
pi_50368657
Lezen jullie ook wel eens de blogs van de schrijvers op de ABC website? Die vind ik altijd super om te lezen, vooral die van Shonda
pi_50369586
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:42 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Izzie en George gingen zoenen in de lift, toen deed de lift ping (ze waren inmiddels gestopt) en stond Callie daar. Ze had volgens mij niks door.

Merediths Stiefmoeder had iets kleins, maar kreeg een soort toeval, moest geopereerd worden en ging dood. Merediths vader gaf haar de schuld, sloeg haar in haar gezicht, waarop Meredith wegrende.

Derek doet moeilijk, aan het einde zag je Meredith, Izzie en Alex leuk zitten drinken in de woonkamer, hij keek door het raam, zuchtte, en ging toen weer weg.

Oh ja, volgens mij twijfelt Burke een beetje aan Cristina. Zij heeft eindelijk een jurk.
Dankje
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:37:24 #228
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50370527
Sammetje heeft inmiddels de aflevering gekeken

Vond het wel sneu voor Derek dat Meredith zomaar langs hem heen loopt en idd lekker met d'r vrienden thuis gaat zitten leuten! Denk dat de keus voor hem tussen Meredith en Chief worden wel makkelijker wordt.....weer een verhaallijn erbij!

Ben nog steeds van mening dat ze GA en PP apart moeten uitzenden, maar wellicht zien we nu voorlopig geen PP meer tijdens GA
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:15:02 #229
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50372098
Even een leuk plaatje tussendoor!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:35:26 #230
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50372831
Ok, ik lees hier over PP, ik snapte al niet waarom dat allemaal zo uitgebreid aan bod kwam.

Las hier trouwens een spoiler in de krant
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50373290
Ben ik trouwens de enige die bij de openingsscène constant aan de gemiddelde Coca-Cola reclame van de laatste tijd moest denken? Een paar hitsige dames in hun pauze die smachtend op de glazenwasser of liftmonteur wachten. Ik zat echt te wachten tot ze hun blikje tevoorschijn zouden halen.

Die scene met de wapperende handjes van papa Grey was trouwens echt indrukwekkend, zo goed geacteerd van hem. De opbouw van zijn frustratie (dacht even dat zijn ogen gingen ontploffen) was heftig om te zijn.

Wel blij dat het nu weer gewoon GA gaat worden, ondanks dat er nog maar 2 afleveringen zijn...
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:52:32 #232
56724 Wombcat
rent wiel
pi_50373356
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:42 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Izzie en George gingen zoenen in de lift, toen deed de lift ping (ze waren inmiddels gestopt) en stond Callie daar. Ze had volgens mij niks door.
Bij het weglopen keek ze nog even naar Izzie. Daarbij had ze volgens mij wel een gezichtsuitdrukking van "wat nu weer".
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:54:00 #233
56724 Wombcat
rent wiel
pi_50373398
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef P_B het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij de openingsscène constant aan de gemiddelde Coca-Cola reclame van de laatste tijd moest denken? Een paar hitsige dames in hun pauze die smachtend op de glazenwasser of liftmonteur wachten. Ik zat echt te wachten tot ze hun blikje tevoorschijn zouden halen.
Had ik ook
in a crowd you lose humanity
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 juni 2007 @ 15:55:37 #234
163650 Greys
pi_50375601
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:50 schreef P_B het volgende:
Die scene met de wapperende handjes van papa Grey was trouwens echt indrukwekkend, zo goed geacteerd van hem. De opbouw van zijn frustratie (dacht even dat zijn ogen gingen ontploffen) was heftig om te zijn.
Ik vond het ook ontzettend goed geacteerd inderdaad, heel indrukwekkend hoe hij dat deed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:12:21 #235
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50380026
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:02 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Ja, het is compleet iets anders dan bijvoorbeeld House, daar komen alleen maar medische termen en rare dingen aan bod. Ook leuk natuurlijk, maar niet te vergelijken met GA of PP
En GA is qua medische termen en beelden van operaties e.d. weer een stap hoger dan Scrubs, daarin komt echt heel weinigs écht medisch in voor gedurende een aflevering
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 19:57:49 #236
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_50383920










































Bron:ABC.com.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_50384005


Ik begreep de rampapa om deze surfdude ook niet
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 20:02:51 #238
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_50384127
Nou ik wel . Normaal gesproken ben ik niet zo van de wasbordjes en het langelokken haar maar hij is toch wel erg smakelijk .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_50384248
Ja iemand zei biertietjes en daar ben ik het wel mee eens
Het is ook noooooooooit goed
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:21:19 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50384991
hij is lelijk
pi_50388154
Waarom al die foto's van PP erbij?

MOet trouwens wel 1 ding nog toegeven van het PP gedeelte. Op het moment in de lift met Tilly, vond ik grappig. En dan die keregel die vraagt of ie haar nog een keer moet zoenen en dat ze zeg tdat ze neit geinteresseerd is, waarop hij zegt dat ze dat wel degelijk is.. Vond ik wel grappig klinken (in t engels dan )
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:02:33 #242
71384 Urnie
.... is een zij
pi_50389017
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding]

Ik begreep de rampapa om deze surfdude ook niet
Een hoop poeha om niks.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:05:01 #243
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50389150
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:02 schreef Urnie het volgende:

[..]

Een hoop poeha om niks.
Nee ik begreep het ook niet, zo mooi is 'ie nu ook weer niet.....beetje jong ook!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 22:17:06 #244
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_50389737
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:45 schreef Pau100 het volgende:
Waarom al die foto's van PP erbij?
Het zijn eigenlijk nog geen Private Practice foto's, zijn gewoon de abc.com foto's van deze Grey's Anatomy aflevering.
Ik vond het wel 2 afleveringen die teveel waren gericht op Private Practice (of in ieder geval het vooruitzicht op Addison d'r andere carriere). Alsof ze even geen materiaal hadden om de 2 afleveringen met Grey's Anatomy sores te vullen .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_50390165
Ik vond dit tweede deel in vergelijking met vorige week stukken leuker maar kijk toch weer uit naar de gewone GA
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_50402774
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:17 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik vond het wel 2 afleveringen die teveel waren gericht op Private Practice (of in ieder geval het vooruitzicht op Addison d'r andere carriere). Alsof ze even geen materiaal hadden om de 2 afleveringen met Grey's Anatomy sores te vullen .
Helemaal mee eens.
Maar vanaf volgende week is het toch gewoon weer normaal GA?
pi_50402798
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Maar vanaf volgende week is het toch gewoon weer normaal GA?
Ja, gelukkig wel. Laaste paar afleveringen van het seizoen worden wél goed
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50402960
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef MaxC het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel. Laaste paar afleveringen van het seizoen worden wél goed
Inderdaad
pi_50403691
Gelukkig
pi_50412881
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:00 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Dat hebben ze deze keer toch ook niet gedaan? Ik vind dat Net5 het dit seizoen echt heel goed heeft gedaan met Grey's. We liepen op een gegeven moment maar iets meer dan een maand achter op de USA, wat best uniek is voor een Amerikaanse serie die in Nederland wordt uitgezonden. Volgens mij hebben we deze keer zelfs seizoen 2 afgemaakt en daarna heel seizoen 3 gehad.
Sterker nog, als Net5 de volgende 2 afleveringen ook nog uitzend lopen we gelijk met Amerika.
Die gaan dan weer verder in September, Net5 dus blijkbaar weer in het voorjaar .
pi_50412969
ik vond die surfdude ook maar niets vond wel dat ie eens naar de kapper moest..

oh my god, ik word oud... dat zeg je alleen als je oud bent
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:03:39 #252
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50414132
Ik zat alleen maar naar zijn (quote) 'biertietjes' te kijken.. Die bewogen te veel als ie liep. En hij had een lelijk hoofd. Ik denk dat ze daar absoluut wel een mooiere jongen voor hadden kunnen casten.
pi_50414399
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:03 schreef Smash-it het volgende:
Ik zat alleen maar naar zijn (quote) 'biertietjes' te kijken.. Die bewogen te veel als ie liep. En hij had een lelijk hoofd. Ik denk dat ze daar absoluut wel een mooiere jongen voor hadden kunnen casten.
Ik kijk liever naar McSteamy in handdoek .



  woensdag 13 juni 2007 @ 16:56:11 #254
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50415900
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik kijk liever naar McSteamy in handdoek .

[afbeelding]

[afbeelding]
Mjammie.....die is tenminste nog volwassen hoewel hij zich zo niet gedraagd, maar goed....het oog wil ook wat
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 juni 2007 @ 22:17:03 #255
163650 Greys
pi_50467294
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef DarkElf het volgende:
ik vond die surfdude ook maar niets vond wel dat ie eens naar de kapper moest..

oh my god, ik word oud... dat zeg je alleen als je oud bent
Dan ben ik ook oud!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:25:09 #256
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_50477030
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding]

Ik begreep de rampapa om deze surfdude ook niet
Ik vind z'n tepels eng. En hij heeft zo'n dom hoofd.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_50552147
Morgen eindelijk weer een normale aflevering
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_50552387
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Morgen eindelijk weer een normale aflevering
Ik verheug me er ook weer op
  zondag 17 juni 2007 @ 19:43:16 #259
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50553055
Oeh! Ja! Ik heb het hele weekend seizoen 2 gekeken op dvd, dus was me ontschoten.. Maar nog, blij dat het morgen alleen GA is!
  zondag 17 juni 2007 @ 22:01:48 #260
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50558086
Kan me er ook weer helemaal op verheugen!!!!!!!!!!!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  maandag 18 juni 2007 @ 08:22:05 #261
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_50567267
ik heb er ook al weer helemaal zin in. Jammer dat het seizoen bijna afgelopen is, het liefst zou ik 52 weken per jaar GA op de televisie hebben.



Kijk net op TV.com, met oogkleppen op om spoilers te ontwijken, zie ik dat er nog maar twee afleveringen zijn. Ik dacht dat het seizoen nog wel wat langer duurde, maar dat valt dus tegen.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_50567295
Nog maar 2 afleveringen? dat is wel heel erg weinig zeg!
Maja als het mooi weer is, is het opzich niet zo erg. Dan zit ik toch altijd lekker buiten rond die tijd.. dus laten we dan maar hopen op gigantisch mooi weer
pi_50567665
Ik heb net een herinnering in mijn gsm geplaatst, anders vergeet ik het misschien weer op te nemen.
pi_50567914
quote:
Op maandag 18 juni 2007 08:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nog maar 2 afleveringen? dat is wel heel erg weinig zeg!
Ja, maar we lopen dan gelijk met Amerika. Zij zijn ook nog niet gestart met het 4e seizoen, begint in September pas. Dus de rest kun je nog niet zien, omdat ze nog niet zijn uitgezonden
pi_50581549
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:15 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ja, maar we lopen dan gelijk met Amerika. Zij zijn ook nog niet gestart met het 4e seizoen, begint in September pas. Dus de rest kun je nog niet zien, omdat ze nog niet zijn uitgezonden
Ja dat begrijp ik wel Nou goed, maar afwachten dan. Ik heb hier ook ergens gelezen dat het in het voorjaar van 2008 weer start.. dat is nog wel even wachten, maar goed dan heb je ook iets om je op te verheugen! Kan ik misschien ondertussen de dvdboxen aanschaffen!
  maandag 18 juni 2007 @ 17:45:10 #266
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_50584411
Ik was dit topic een beetje heel erg kwijt Voordat ik alles door moet spitten: ik heb vorige week gemist, wát heb ik gemist?
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  maandag 18 juni 2007 @ 17:47:38 #267
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_50584493
quote:
Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik was dit topic een beetje heel erg kwijt Voordat ik alles door moet spitten: ik heb vorige week gemist, wát heb ik gemist?
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:42 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Izzie en George gingen zoenen in de lift, toen deed de lift ping (ze waren inmiddels gestopt) en stond Callie daar. Ze had volgens mij niks door.

Merediths Stiefmoeder had iets kleins, maar kreeg een soort toeval, moest geopereerd worden en ging dood. Merediths vader gaf haar de schuld, sloeg haar in haar gezicht, waarop Meredith wegrende.

Derek doet moeilijk, aan het einde zag je Meredith, Izzie en Alex leuk zitten drinken in de woonkamer, hij keek door het raam, zuchtte, en ging toen weer weg.

Oh ja, volgens mij twijfelt Burke een beetje aan Cristina. Zij heeft eindelijk een jurk.
Dat is wat het Grey's Anatomy betreft, en een veel groter deel was van PP, maar dat heb ik zelf niet echt onthouden .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 18 juni 2007 @ 17:55:13 #268
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_50584710
quote:
Op maandag 18 juni 2007 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]


[..]

Dat is wat het Grey's Anatomy betreft, en een veel groter deel was van PP, maar dat heb ik zelf niet echt onthouden .
Dankje PP ben ik niet in geïnteresseerd
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  maandag 18 juni 2007 @ 19:53:11 #269
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50588656
Nee, zolang het tijdens GA komt waren er volgens mij maar weinig mensen in geinteresseerd.

Ben zeer benieuwd hoe het verder gaat, vooral tussen Derek en Meredith en Burke en Cristina! En eigenlijk ook bij George en Izzie. En Alex en Ava. Goed, ik heb gewoon zin in de aflevering. Daar hou ik het wel even bij dan..
pi_50591379
Waarom is Addison terug? Of lopen PP en GA niet gelijk?
  maandag 18 juni 2007 @ 21:21:30 #271
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50592278
Addison was nog niet weg, ze was [volgens mij] gewoon even op een road-trip gegaan om haar oude vrienden te zien en om die tests te laten doen om te zien of ze een kind kon krijgen
Die mensen daar zeiden wel dat ze een vacature voor Addison hadden, die ze waarschijnlijk in / na de GA-finale volgende week aanneemt

Die vader van Meredith zuigt echt, vorige week kon het nog een béétje [maar niet veel] worden verklaard doordat hij pas net het nieuws over zijn vrouw hoorde, maar nu gedraagt hij zich nog steeds als een enorme zak
pi_50592386
O zo.

En inderdaad
  maandag 18 juni 2007 @ 21:28:43 #273
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50592585
Ha daar hebben we het zusje van Meredith....
  maandag 18 juni 2007 @ 21:32:11 #274
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_50592744
Zooo kippevel de laatste minuten! Ik begin Meredith nu officieel irritant te vinden! Ik vind het het juist heerlijk om bij mijn vriend uit te huilen maar zij denkt daar blijkbaar anders over..... jammer!
  maandag 18 juni 2007 @ 21:34:43 #275
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50592880
Zusje van Meredith?? Heb ik iets gemist??

Ik zat ook heel de tijd te denken: "Damn, wat is Meredith irritant, Derek zo volledig buitensluiten!", maar toen herinnerde ik me ineens weer dat het eigenlijk zijn schuld is, nadat hij een paar weken terug zei dat hij niet meer de moeite kon opbrengen om haar te "redden"... ik gok er in ieder geval op dat ze in het volgende seizoen niets meer hebben, ook nu met die flirtscène van hem die er op het einde inzat [ben benieuwd of dat / zij nog een staart krijgt].

Het is in ieder geval duidelijk dat volgende week een seizoensfinale is, damn wat een cliffhangers allemaal
En die bijl in die dude zijn hoofd, hefitg, die anderen wilden hem blijkbaar uit zijn lijden halen?
  maandag 18 juni 2007 @ 21:37:50 #276
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50593037
Rebecca Pope, ook al zo'n stom wijf. Hoop stomme mensen vandaag zeg (McDreamy die flirt, mensen die bijlen in hoofden doen, Meredith die vriendje buitensluit, vader die weer zo achterlijk doet over schuld enzo). En Bailey was best even op haar teentjes getrapt toen bleek dat Callie ook kandidaat was..
pi_50593697
Die Brunnette
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 18 juni 2007 @ 21:52:55 #278
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50593823
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef Starlie het volgende:
Zooo kippevel de laatste minuten! Ik begin Meredith nu officieel irritant te vinden! Ik vind het het juist heerlijk om bij mijn vriend uit te huilen maar zij denkt daar blijkbaar anders over..... jammer!
Helemaal mee eens!!!!

Wat Xurk schrijft over Derek klopt wel, maar ook tegen de Chief deed ze heel erg bits!!! Die man bedoeld het goed en wil niet de vaderrol overnemen, maar ziet haar toch ook als een werknemer, tenminste, dat lijkt me ook normaal dat hij dan zo reageerd...........tis gewoon een cold-hearted b*tch die Meredith!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2007 @ 21:59:15 #279
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50594114
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef MaxC het volgende:
Die Brunnette
als meisjezijnde ben ik het daar best mee eens die zag er goed uit

heftig einde zeg vond het zo zielig en Izzie knap hoor. maar ik vraag me af of ze George wil houden omdat ze hem dan nog kan zien of omdat dat het beste is voor Meredith
en Callie knoooows! dat moet wel ze keek zo vals naar Izzie
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50594236
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef Etcetera het volgende:

[..]

als meisjezijnde ben ik het daar best mee eens die zag er goed uit

heftig einde zeg vond het zo zielig en Izzie knap hoor. maar ik vraag me af of ze George wil houden omdat ze hem dan nog kan zien of omdat dat het beste is voor Meredith
en Callie knoooows! dat moet wel ze keek zo vals naar Izzie
Callie weet het idd. Ook al noemde Meredith Denny
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2007 @ 22:04:05 #281
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50594330
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Callie weet het idd. Ook al noemde Meredith Denny
ja idd
dat was een Dodelijke Blik 1e Klasse
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50596318
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef Etcetera het volgende:

[..]

als meisjezijnde ben ik het daar best mee eens die zag er goed uit
Ook een prachtige naam heeft ze: Lexie (ik heet zelf Lex )
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50596337
Lexie in de serie of irl?
  maandag 18 juni 2007 @ 22:59:14 #284
56724 Wombcat
rent wiel
pi_50596908
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:28 schreef Starlie het volgende:
Ha daar hebben we het zusje van Meredith....

Die Derek wat te drinken aanbood?
in a crowd you lose humanity
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2007 @ 22:59:57 #285
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50596946
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]


Die Derek wat te drinken aanbood?
nee die meid die Asshole Pappie (excuse le mot) bij meredith wegsleurde
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2007 @ 23:00:32 #286
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_50596976
Mooie meid idd, die brunette. Als ik Derek was, had ik Meredith laten vallen en was achter dat mokkel aangegaan!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 18 juni 2007 @ 23:01:34 #287
56724 Wombcat
rent wiel
pi_50597036
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Etcetera het volgende:

[..]

nee die meid die Asshole Pappie (excuse le mot) bij meredith wegsleurde
Ah ja, tuurlijk
Het is al laat
in a crowd you lose humanity
  maandag 18 juni 2007 @ 23:01:49 #288
56724 Wombcat
rent wiel
pi_50597045
quote:
Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef Djeez het volgende:
Mooie meid idd, die brunette. Als ik Derek was, had ik Meredith laten vallen en was achter dat mokkel aangegaan!
in a crowd you lose humanity
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 23:12:12 #289
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_50597600




























































Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2007 @ 23:14:06 #290
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50597696
wat kijkt alex in die 5de foto
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50597823
Met baby ja
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2007 @ 23:23:54 #292
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50598178
die ook maar die daarboven ook
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50603707
Ik vond het weer een leuke en vertrouwde aflevering! Veel leuker dan de afgelopen twee! Ik ben weer nieuwsgierig naar wat er volgende week gebeurd
  dinsdag 19 juni 2007 @ 08:33:59 #294
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_50603738
Zo, dan voel je je lullig. Probeer je een vriend te vermoorden, kom je zelf bijna om, wordt die vriend alsnog levend gevonden met het bewijs van de moordpoging nog in z'n hoofd.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_50603753
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 08:33 schreef LeBeau het volgende:
Zo, dan voel je je lullig. Probeer je een vriend te vermoorden, kom je zelf bijna om, wordt die vriend alsnog levend gevonden met het bewijs van de moordpoging nog in z'n hoofd.
Ja dat zat ik ook al te denken.. ben benieuwd naar de rest van het verhaal daarvan, hoop dat ze daar nog even op terugkomen!
pi_50605445
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Sammetje het volgende:
Wat Xurk schrijft over Derek klopt wel, maar ook tegen de Chief deed ze heel erg bits!!! Die man bedoeld het goed en wil niet de vaderrol overnemen, maar ziet haar toch ook als een werknemer, tenminste, dat lijkt me ook normaal dat hij dan zo reageerd...........tis gewoon een cold-hearted b*tch die Meredith!
Ik kan me voorstellen dat Meredith daar op dat moment weinig behoefte aan had. Al die jaren heeft ze opgescheept gezeten met een moeder die haar nooit goed genoeg vond. Had ze net weer contact met haar vader en surrogaatmoeder, overlijdt haar surrogaatmoeder en geeft haar vader haar daar de schuld van. Ik zou dan op dat moment ook geen behoefte hebben aan een surrogaatvader.

En Derek laat het gewoon afweten...

De quote van de aflevering:
quote:
Addison: I'm not stripping!
Derek: Why not? It's nothing I haven't seen before.
Mark: I've also seen it all before...
Burke: I haven't...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_50605693
Ow ja die quote haha die was hilarisch
quote:
Addison: I'm not stripping!
Derek: Why not? It's nothing I haven't seen before.
Mark: I've also seen it all before...
Burke: I haven't...
Ik lag toen helemaal in een deuk .

Het is maar goed dat ik het download want maandag kan ik het toch nooit zien .
pi_50605752
Wow wat is er allemaal gebeurd in de laatste minuten? Ik heb het maar half gekeken want mn huisgenoot dacht laat ik eens langshuppelen voor een praatje
Ik zie Addison met die draagmoeder in de bar? Wat was daarmee? En wat was er tussen Derek en dat meisje in de bar?? Pleeaaase let me know
Ooh en Alex en Ava moeten toch wel iets krijgen, waarom laten ze haar er anders zo lang in zitten
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juni 2007 @ 10:25:47 #299
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50605960
die draagmoeder had heel erg last van brandend maagzuur en zakte in de bar in elkaar.

Derek werd aangesproken door dat meisje, die wilde hem versieren. Hij heeft nee gezegd, maar dat was volgens mij meer omdat hij met Burke enzo die vrijgezellenparty had dan dat hij niet wou want hij zei toen ze weg was 'heel jammer ja'
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_50606115
okee heel erg bedankt!
pi_50610001
Van Net5.nl...

Maandag 25 juni: Didn't We Almost Have It All?
In de voorlopig laatste aflevering van Grey's Anatomy ...

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')