het helpt wel, wanneer je als bezorger een nieuwe NEE-NEE sticker meldt aan je folderverspreider. dat moet namelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:17 schreef DoimeN het volgende:
NEE-NEE sticker op je brievensbusDat helpt niet, wake up. Ik heb 4 jaar foldertjes gedaan, een wijk van 190 huizen. En hoeveel mensen ook die stickers plakken, ik kreeg nog steeds 200 foldertjes.1!
Dat zou je kunnen doen ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:28 schreef Furia het volgende:
[..]
Lees anders het topic eens![]()
Daarnaast: als je meer geld hebt om meer dingen te kopen, kun je ook makkelijker voor wat meer duurzame goederen kiezen, waardoor het per saldo toch uitkomt op consuminderen!
Omdat ik een vieze kankerhond ben en keihard langzaam dood moet gaan?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
BTW: waarom heb je nooit gevraagd of je misschien wat minder foldertjes mee kon krijgen?
Nou niet overdrijven zegquote:Op zondag 20 mei 2007 20:15 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Omdat ik een vieze kankerhond ben en keihard langzaam dood moet gaan?
Wat maakt mij het uit of weinig Nederlanders dat doen, IK open dit topic toch?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen doen ja.
Maar er zijn maar weinig Nederlanders die dat ook echt doen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is consuminderen tevreden zijn met wat je hebt en alleen wat jij noodzakelijke aankopen acht, te doen.
quote:Zie mijn reactie op je voorganger. Juist vrouwen zijn van nature geneigd om dingen te kopen en te kopen, terwijl ze vaak helemaal niet nodig zijn, omdat je inderdaad GENOEG hebt. Dat wil ik mezelf dus ook afleren. Het gaat niet om dat er meer geld is om meer te kopen, het gaat er om dat je het gevoel hebt dat je genoeg hebt, terwijl je ook nog eens geld overhoudt. WinWin dus
Ja, maar hier kaart je in mijn beleving weer een andere discussie aan, namelijk die van wel of niet op afbetaling kopen...quote:Op maandag 21 mei 2007 07:55 schreef boekenworm het volgende:
Ach... dit is dus het nieuwste, waarom moeten mensen toch altijd alles hebben en hebben. Ik bedoel, deel je geld goed in en ga niet over de schreef. Wil je een keer wat duurs, nou dan spaar je er maar voor... Heel logies lijkt me.
Oh dus dit topic gaat alleen over jou?quote:Op maandag 21 mei 2007 06:29 schreef Furia het volgende:
[..]
Wat maakt mij het uit of weinig Nederlanders dat doen, IK open dit topic toch?![]()
Nee, maar ik geef wel de insteek en vraag dan tips. Dus met een nutteloze opmerking komen die eigenlijk op niemand IN dit topic slaat, heeft helemaal geen zin. Niemand geeft hier toch aan dat hij die duurzame dingen toch niet koopt, ook al heeft hij of zij meer geld?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dus dit topic gaat alleen over jou?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's een goeie! Niet voor mij helaas, want zo'n 140km fietsen elke dag lijkt me niet geslaagd en mijn auto is behoorlijk zuinig + goedkoop. Schijnt als je een dikke auto hebt wel heeeeeel veel te schelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:45 schreef deom het volgende:
Misschien kun je je auto wegdoen?
toen ik aangaf dat ik zeker de helft weggooide en bang was dat ik gezeik ermee kreeg gingen ze het onderzoeken en kreeg ik paar weken later minder folders.. serieusquote:Op zondag 20 mei 2007 11:17 schreef DoimeN het volgende:
NEE-NEE sticker op je brievensbusDat helpt niet, wake up. Ik heb 4 jaar foldertjes gedaan, een wijk van 190 huizen. En hoeveel mensen ook die stickers plakken, ik kreeg nog steeds 200 foldertjes.1!
de eerste 2, wil je die verklaren?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-minder vlees eten
-zoveel mogelijk groeten en fruit 'van de koude grond' kopen, geen paprika's uit Spanje en sperziebonen uit Egypte enzo
-kraanwater drinken in plaats van mineraalwater of frisdrank
1. in die koeien gaat heel veel graan van het graan dat 1 koe verbruikt kunnen 10x zoveel mensen leven als op 1 koequote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
de eerste 2, wil je die verklaren?
en nummer 3, kommop hey, zelfs in de gevangenis hier zit je niet op water en brood
Bedankt voor het afstoffen van mijn oude topic... er zit weer een beetje leven in nu!!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
1. in die koeien gaat heel veel graan van het graan dat 1 koe verbruikt kunnen 10x zoveel mensen leven als op 1 koe
2. als groenten hier wordt gekweekt, hoeft het niet met het vliegtuig naar Nederland te komen.
Nou... als je geen finaciele problemen wilt is dat wel het eerste wat je dus niet meer moet doen. Kom op zeg, het woord geduld kent men niet meer. En een gewoon goedkoop huismerk van het een of ander is natuurlijk ook niet goed genoeg, en we moeten én een koophuis én een auto én kinderen én drie keer per jaar op vakantie. Nou dan denk ik toch van mensen doe even normaalquote:Op maandag 21 mei 2007 08:15 schreef Furia het volgende:
[..]
Ja, maar hier kaart je in mijn beleving weer een andere discussie aan, namelijk die van wel of niet op afbetaling kopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |