ik ipv 30 minuten 29...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:57 schreef ikJur het volgende:
ik sta in plaats van 60 minuten, 59 minuten onder de douche
iPods werken op oplaadbare batterijen die erin zitten en niet op AAA batterijen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:39 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Oh ja en batterijen. Daar stap ik voor van mijn stalen ros. Ongelofelijk hoeveel er te vinden zijn als je je ogen open houdt.. Altijd van die AAA, niet oplaadbaar, lang leve de iPodgeneratie. [afbeelding]
Door het millieu te besparen stink je dus liever?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:23 schreef Miriampje het volgende:
Afval scheiden
Mesthoop voor gft-afval
's Nachts kleren wassen
Geen vaatwasser
Lichten uit als je niet nodig hebt
Deuren achter je dicht doen
Niet te vaak douchen
Dat doen ze al, maar het product dat de minste vervuiling genereert is toch het product dat niet gemaakt hoeft te worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:07 schreef jogy het volgende:
De grootste teringbende komt toch van de industrie, laat ze daar eerst maar even aan verder werken.
Heh, goed punt, maar ik insinueer ook niet dat de industrie niets doet hoor. Ik laat alleen niets omwille van het milieu, nu ben ik dan ook niet een of andere boer die een accu in de sloot gooit oid dus een beetje milieubewust ban ik wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat doen ze al, maar het product dat de minste vervuiling genereert is toch het product dat niet gemaakt hoeft te worden.
eerst had ik nog een de behoefte om 2x daags te douchenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:53 schreef Linky het volgende:
[..]
Door het millieu te besparen stink je dus liever?![]()
Ik snap echt niet hoe je dat doet dan. Wij hebben hier thuis echt 8/9 vuilniszakken per week.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:51 schreef FredvZ het volgende:
- Huis vol met spaarlampen
- TV uit als ik niet kijk/luister
- 1 vuilniszak per 3 weken
- Auto alleen in het weekend of als de trein echt te onpractisch is
- Slechts 1 van de 3 pc's 24/7 aan
- wassen op 30°C en in het weekend
- kort douchen
Snap ik niet. Ik ken 1 iemand die dat ook deed, maar die wíst niet dat dat niet mag. Jij weet duidelijk wel dat het niet zo hoort, dus waarom doe je het dan?quote:
Ik gooi standaard alle batterijen in de prullenbakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:43 schreef Agorias het volgende:
ik moet eerlijk toegeven dat ik wel is een batterij in de prullenbak gooi
Omdat er bij mij in de buurt geen glasbak aanwezig is en ik woon op 5-hoog zonder lift. Dus ik moet behoorlijk wat moeite ondernemen om dat glas in de glasbak te krijgen. Als er een glasbak in de buurt was, had ik het zeker opgespaard.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Snap ik niet. Ik ken 1 iemand die dat ook deed, maar die wíst niet dat dat niet mag. Jij weet duidelijk wel dat het niet zo hoort, dus waarom doe je het dan?
De glasbak is hier ook niet in de buurt, wat de reden is dat het glas maanden wordt opgespaard voordat het weer eens weggebracht wordt. Maar dat heb ik liever dan dat het tussen het huisafval terechtkomt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Omdat er bij mij in de buurt geen glasbak aanwezig is en ik woon op 5-hoog zonder lift. Dus ik moet behoorlijk wat moeite ondernemen om dat glas in de glasbak te krijgen. Als er een glasbak in de buurt was, had ik het zeker opgespaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |