Ik wilde net zeggen "Get a job!".quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:57 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb een DS, een GBA, een PS2, een GameCube, een Wii, een Xbox en een Xbox360. Daarnaast speel ik veel PC-games. Oh, en ik werk voor een gamesite.
Mijn DSL is zwart, DS is zilver. Geen roze voor mijquote:Op maandag 21 mei 2007 12:43 schreef Linky het volgende:
Welke kleur DS hebben jullie dan gekocht? (voor de vrouwen)
Ok, ik zou zelf de roze kopen puur omdat ik de zwarte en witte kleuren te standaard vind.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijn DSL is zwart, DS is zilver. Geen roze voor mij![]()
Witquote:Op maandag 21 mei 2007 12:43 schreef Linky het volgende:
Welke kleur DS hebben jullie dan gekocht? (voor de vrouwen)
Ik heb ook een zwarte lite. Wel irritant dat die er zo snel vies uit ziet.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef lushfemke het volgende:
Hahahaha, kleur is belangrijk! Ik heb een zwarte lite.
Ik zag laatst iets op een DS site over Anno1701, zag er wel goed uit. Stadjes bouwen enzo, dat lijkt me wel wat![]()
net gekocht op interne kantoorverkoop hier een Xbox 360quote:Op maandag 21 mei 2007 15:05 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb al 2 jaar mijn ds, ps2 1jaar (staat bij mijn vriend) wii vanaf feb
Nou iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef bobbe het volgende:
[..]
Ik heb ook een zwarte lite. Wel irritant dat die er zo snel vies uit ziet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brain Training, Sims 2 huisdieren en Mario Kartracing.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:06 schreef bobbe het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Welke spelletjes heb je erbij genomen?
succesquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:35 schreef ivetje het volgende:
Harvest moon is binnenNu moet ik me nog inhouden t/m zondag...mag hem pas spelen op vakantie
Gelukkig ben ik vandaag de hele dag druk bezig met inpakken e.d. en ga ik vanmiddag naar een concert van the stones dus zo moeilijk is het niet. Morgen op vakantie dus dan mag het!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
succes
hij is namelijk zoooooooo leuk
I know, I'm not helping![]()
kijk, dat scheelt dan alweerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:54 schreef ivetje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vandaag de hele dag druk bezig met inpakken e.d. en ga ik vanmiddag naar een concert van the stones dus zo moeilijk is het niet. Morgen op vakantie dus dan mag het!!
Ik hoor ze al, de wind staat goed, jammer dat we vanaaf niet thuis zijn anders konden we lekker meegenieten van The Stonesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:54 schreef ivetje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vandaag de hele dag druk bezig met inpakken e.d. en ga ik vanmiddag naar een concert van the stones dus zo moeilijk is het niet. Morgen op vakantie dus dan mag het!!
Nee idd, maar dat is ook niet helemaal mijn ding dat 'spel'quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:47 schreef Dark_Prince het volgende:
filmpje van een vrouwelijke ds'er klik
ik doe het haar niet na
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:47 schreef Dark_Prince het volgende:
ik doe het haar niet na
Dat is BY FAR het allermoeilijkste en allerleukste spel OOIT gemaakt voor de Nintendo DSquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:47 schreef Dark_Prince het volgende:
ik doe het haar niet na
Alleen gaan de zeven-sterren-liedjes me écht boven m'n pet.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is BY FAR het allermoeilijkste en allerleukste spel OOIT gemaakt voor de Nintendo DS.
Ik ben er zeeeeeeeeeeeeeer zwaar verslaafd aan![]()
![]()
.
wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is BY FAR het allermoeilijkste en allerleukste spel OOIT gemaakt voor de Nintendo DS.
Ik ben er zeeeeeeeeeeeeeer zwaar verslaafd aan![]()
![]()
.
Een muziekspelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |