abonnement Unibet Coolblue
pi_48516878



M by Madonna for H&M

vervolg van:
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


Karl Lagerfeld for H&M

andere topics:
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


H&M loves Kylie

Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld voor de nieuwsbrief kun je herhaaldelijk gebruiken voor een kortingscode.
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7384 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 18-07-2007.
Verder geeft 7442 10 euro korting.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 19 april 2007 @ 21:48:40 #2
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48517891
Ik heb altijd teenslippers mete en rietenvoetbed gehad en nog nooit last gehad van kapot riet.. maar ach, voor 4,90 kan je ook 2 paar in voorraad kopen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48518277
Syyton: nee, geen strapless.

Die Heb 'm ook in het zwart.
Gaat dus wel een simpel hemdje onder, want als je ook maar even beweegt zie je je halve BH zitten. Maar verder vind ik 'm allerenigst Hij is ook van een glanzende stof...
  donderdag 19 april 2007 @ 21:58:45 #4
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48518617
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef parselmouth het volgende:
Syyton: nee, geen strapless.
[afbeelding]
Die Heb 'm ook in het zwart.
Gaat dus wel een simpel hemdje onder, want als je ook maar even beweegt zie je je halve BH zitten. Maar verder vind ik 'm allerenigst Hij is ook van een glanzende stof...
Oeh . Die is wel erg leuk . En een beetje "luchtig"? Niet van die zweetstof dus
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48518667
Ik vind die slippers van 9,90 er ook leuk uit zien trouwens!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48519767
Oe heel mijn bestelling komt eind deze maand!
Voices tell me I'm the shit.
pi_48520505
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oeh . Die is wel erg leuk . En een beetje "luchtig"? Niet van die zweetstof dus
Wel luchtig, maar wel van polyester en elastan gemaakt. Niet echt een 'puur' stofje. Zal wel gaan plakken uiteindelijk

Die slippers van 9.90 zijn leuk ja, heb ze zelf ook. Vooral als je je voeten hebt zijn ze erg stylish.
  donderdag 19 april 2007 @ 23:29:08 #8
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48523052
Ik heb die rieten teenslippers ook. Moest er enorm aan wennen, nog nooit teenslippers gehad. Ging altijd pijndoen. Maar omdat bij deze dat stukje tussen je tenen van stof is, valt het reuze mee en kan ik er gewoon op rondsloffen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48529684
Leuk jurkje Parselmouth!!

Ben nog op zoek naar een leuk jurkje met wel korte mouwen.
pi_48531281
ik wil nieuwe spullen in de shop, deze zijn er echt al te lang !
pi_48532216
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:15 schreef ChilllayD het volgende:
ik wil nieuwe spullen in de shop, deze zijn er echt al te lang !
Vind ik ook!


En tevens een tvp...
pi_48547197
Ik had nieuwe kleren besteld en in het mailtje staat: Te betalen: 34,60
op h&m staat dit, totaal: 27,60
hoeveel zou ik moeten betalen?

[ Bericht 0% gewijzigd door __Kirstenn op 20-04-2007 18:06:39 ]
pi_48548550
Zometeen gezellig naar R'dam, koopavond.. Wil graag twee nieuwe polo'tjes (grijs + groen/wit gestreept) en een bruine cargoshort. Ben benieuwd of ze die dingen hebben liggen. Heb er zin in, mooi weer.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:04:36 #14
123170 alors
zlata1234
pi_48551135
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:15 schreef ChilllayD het volgende:
ik wil nieuwe spullen in de shop, deze zijn er echt al te lang !
Ik ook zeg, kijk elke dag weer, tevergeefs
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:05:57 #15
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48553356
Pakje is binnen.
Rokje is een maat groter dan al mijn andere rokjes en het zit nog strak. Maar even weggelegd dus voor over een maandje. Zit wel leuk. Shirtje en trui ook ok. Handig, zo'n alternatief nu ik niet meer 3x per week door Rotterdam centrum wandel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 20 april 2007 @ 23:25:52 #16
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_48558512
terugvindh&m
pi_48560074
Was weer leuk in de H&M Lijnbaan.. Uiteindelijk teruggekomen met alles wat ik wou hebben: grijze polo, groen met witte streepjes polo, bruine cargoshort en nog 2 halen 1 betalen boxers.. Ben vooral erg blij met de short.
pi_48560226
Mooi dat je goed geslaagd bent

Heb vandaag nog even een grote zwarte zonnebril (ik had nog geen zwarte! terwijl bijna al m'n kleding zwart is ), een ontzettend cute bandeautopje met grote ruiten van divided en die witte rieten teenslippers gehaald.
En nog even in mn pauze door de zara gecruised... Zeggen ze dat het bij de H&M een teringzooi is, mijn god wat een ontzettende bende is het in die zaak!
pi_48569977
Klopt idd... Het is blijkbaar zo'n moeite om als er een kledingstuk valt dat dan ff terug te hangen. Heb wijven vrouwen gezien die 't gewoon onder 't rek schoppen Daarom ben ik ook weer gauw weg bij de Zara als ik daar ga kijken. Ik heb er ook nooit wat gekocht
pi_48570211
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef parselmouth het volgende:
En nog even in mn pauze door de zara gecruised... Zeggen ze dat het bij de H&M een teringzooi is, mijn god wat een ontzettende bende is het in die zaak!
Die in Rotterdam is echt erg. Altijd een zooi, bij de mannen afdeling is het helemaal crisis. Die in Den Haag valt wel mee. In Den haag vind ik de H&Ms juist weer minder.
pi_48576250
Ik heb dat jurkje in print gekocht!!!!!!!!!!!!!!
woeiiiiii
Voices tell me I'm the shit.
pi_48576290
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:05 schreef YPPY het volgende:
Pakje is binnen.
Rokje is een maat groter dan al mijn andere rokjes en het zit nog strak.
Tja, wat wil dat zeggen?
pi_48576759
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb dat jurkje in print gekocht!!!!!!!!!!!!!!
woeiiiiii
[afbeelding]
heftige print
is volgens mij zo'n jurkje dat je in het echt moet zien om te weten of het leuk is
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:11:45 #24
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48578145
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb dat jurkje in print gekocht!!!!!!!!!!!!!!
woeiiiiii
[afbeelding]
heel leuk jurkje!! Staat ie ook online?

Oh en nog een vraag aan de mensen die via kiala hun pakket krijgen. Wat is normaal gesproken de levertijd? Dus vanaf t moment dat ie in t kiala sorteercentrum oid is aangekomen, tot het moment van bericht om af te halen?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48579758
Vandaag de hele dag gewerkt, kom om 18:00 thuis, check track&trace" 'Chauffeur is onderweg'. Geen bericht in de brievenbus, niet bij de buren achtergelaten. Loop ik terug van mijn buren: hebben die rukkers van TSN (die in mijn woonplaats de pakketten voor TNT rijden) voor de zoveelste keer een pakket tussen de plantenbakken gepropt. Grom.



Deze dingetjes besteld, T-shirts zitten OK, bril is leuk, alleen over het overhemd zit ik nog een beetje te twijfelen.

Wel erg relaxt trouwens, H&M via internet!
  zondag 22 april 2007 @ 11:22:41 #26
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48592108
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef parselmouth het volgende:


Die slippers van 9.90 zijn leuk ja, heb ze zelf ook. Vooral als je je voeten hebt zijn ze erg stylish.
Die met die gouden accenten bedoel je? Ik heb ze ook en kan er amper normaal op lopen zo smal zijn ze!
In me Burberry......
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 april 2007 @ 10:37:01 #27
163650 Greys
pi_48624834
Het irriteert mij momenteel mateloos dat alles wat ik wil bestellen UITVERKOCHT is
Ik dacht, even lekker tops inslaan voor de zomer(vakantie). Echt werkelijk alles is uitverkocht. Ook de driekwart broekjes die ik wilde. Pfffff nou laat maar lekker zitten die hele bestelling dan, want de lol is er wel af zo.
Hebben jullie dat nooit?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 april 2007 @ 11:18:15 #28
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_48626124
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:11 schreef Roeji het volgende:

[..]

heel leuk jurkje!! Staat ie ook online?

Oh en nog een vraag aan de mensen die via kiala hun pakket krijgen. Wat is normaal gesproken de levertijd? Dus vanaf t moment dat ie in t kiala sorteercentrum oid is aangekomen, tot het moment van bericht om af te halen?
Dat duurde bij mij flink lang, een dag of 4 . Je zou toch denken dat zo'n pakje dan -net als bij TNT- de volgende dag gewoon bezorgd wordt op het afhaalpunt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 23 april 2007 @ 13:22:12 #29
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48630039
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dat duurde bij mij flink lang, een dag of 4 . Je zou toch denken dat zo'n pakje dan -net als bij TNT- de volgende dag gewoon bezorgd wordt op het afhaalpunt.
Ik heb het vanmorgen al kunnen halen. Het is een week onderweg geweest van zweden tot hier. Dus ongeveer hetzelfde als met de tnt.

Nu de hele handel nog passen, een ding past iig niet. Het witte katoenen blousje uit de madonna collectie. Veuls te klein, helaas is ie niet groter te krijgen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48633174
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef Chav het volgende:

[..]

Die met die gouden accenten bedoel je? Ik heb ze ook en kan er amper normaal op lopen zo smal zijn ze!
Ik zag ze vandaag in de winkel liggen, zijn inderdaad smal..gaat nooit lukken met mijn voeten dus
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48635712
http://www.youtube.com/watch?v=7Cq1HoCldiY

Kylie commercial (dat witte jurkje!! )
  maandag 23 april 2007 @ 16:12:33 #32
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48636326
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik zag ze vandaag in de winkel liggen, zijn inderdaad smal..gaat nooit lukken met mijn voeten dus
Ik pas ze wel, allen als ik ga lopen blijven ze niet onder mn voeten en dat is dus iets wat je niet kan testen in de winkel.

Ik heb ook iets besteld, zou eerst eind april zijn en vandaag stond er begin mei
In me Burberry......
  maandag 23 april 2007 @ 16:22:38 #33
124789 superhero87
Playin my game
pi_48636756
Hoezo het vraagteken in de TT

[ Bericht 4% gewijzigd door superhero87 op 23-04-2007 18:37:40 ]
pi_48636821
Bij mij zijn ook 3 dingen verplaatst naar begin mei. Gelukkig komen half mei 2 shirts binnen (die van 2 voor 10 euro) waar ik al sinds maart ofzo op wacht.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48638762
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef superhero87 het volgende:
Hoezo de vraagteken in de TT
het vraagteken...

en ik weet niet hoe ze de collectie noemen... bij Madonna was het M by Madonna... dus vandaar het vraagteken
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48639277
Mijn bestelling is in behandeling genomen
Weet neit waarom het bij jullie zolang duurt
Voices tell me I'm the shit.
pi_48639846


weet iemand of deze zonnebril nog verkrijgbaar is ? ik kan hem niet meer vinden op de site, alleen nog de bruine zonnebril maar die vindt ik minder mooi
life is like a present you never know what is in it
pi_48642274
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:47 schreef Stampurtjuh het volgende:
[afbeelding]

weet iemand of deze zonnebril nog verkrijgbaar is ? ik kan hem niet meer vinden op de site, alleen nog de bruine zonnebril maar die vindt ik minder mooi
Hmm, dan heb ik een van de laatste . Deze brillen zijn niet echt heel bijzonder hoor, zijn overal wel te vinden, denk ik. Ik heb overigens zie ik nu een zwart in plaats van zilverkleurig montuur. Ach, deze is ook leuk.
  maandag 23 april 2007 @ 20:41:58 #39
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48646459
heb vandaag de madonna jurken binnen gekregen. De zwart/witte kimono viel enorm tegen. De zwarte met die verhoogde en gerimpelde taille vind ik wel leuk, maar heb het gevoel alsof ik er kolossaal in ben. En de zwart/grijs/wit geblokte (?) overhemdjurk vind ik dus wel helemaal geweldig.

Twijfelgevalletje:


Wel leuk Nog leuker als er een bredere riem op zit maar die heb ik nog niet.


let niet op mijn idiote houdingen en de troep
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 23 april 2007 @ 20:47:14 #40
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48646666
Haha, wat zit die zwarte jurk bij jou laag! Bij mij zit ie boven mn knieen!
In me Burberry......
  maandag 23 april 2007 @ 20:54:27 #41
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48646963
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:47 schreef Chav het volgende:
Haha, wat zit die zwarte jurk bij jou laag! Bij mij zit ie boven mn knieen!
TJa ben niet al te groot en moet een grote maat hebben om de bovenkant erin te krijgen, dus dan valt de lengte meteen ook een stuk anders uit Overigens ziet hij op deze foto erg lang uit, maar ik zie net dat ik de camera erg naar beneden richtte. op een andere foto komt ie net onder mn knieen.
Ik vind het overigens niet erg dat ie wat langer valt. Dan is ie wat meer draagbaar, vind ik. En korter knippen kan altijd nog. Maar vind je m niet raar staan bij mij? Ik heb het gevoel alsof ik er mega breed in ben van boven. Die andere vind ik enorm afkleden, terwijl toen ik hem voor het eerst zag ik het een tuttig motief vond. Maar als je m aan hebt ziet ie er veel beter uit
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48647460
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:54 schreef Roeji het volgende:

[..]

TJa ben niet al te groot en moet een grote maat hebben om de bovenkant erin te krijgen, dus dan valt de lengte meteen ook een stuk anders uit Overigens ziet hij op deze foto erg lang uit, maar ik zie net dat ik de camera erg naar beneden richtte. op een andere foto komt ie net onder mn knieen.
Ik vind het overigens niet erg dat ie wat langer valt. Dan is ie wat meer draagbaar, vind ik. En korter knippen kan altijd nog. Maar vind je m niet raar staan bij mij? Ik heb het gevoel alsof ik er mega breed in ben van boven. Die andere vind ik enorm afkleden, terwijl toen ik hem voor het eerst zag ik het een tuttig motief vond. Maar als je m aan hebt ziet ie er veel beter uit
die tweede kleed inderdaad enorm af
en die eerste, is een leuk jurkje maar maakt je inderdaad wel breed
  maandag 23 april 2007 @ 21:13:27 #43
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_48647644
Je hebt een mooi decollete in die eerste! (Ik heb een a cup en dus nooit zo'n mooi decollete ). Je lijkt er inderdaad wat breder in dan in die tweede, maar ook wel wulps .

Ik vind beide jurkjes je erg leuk staan, vooral die tweede is gaaf!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 23 april 2007 @ 21:15:15 #44
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48647716
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

die tweede kleed inderdaad enorm af
en die eerste, is een leuk jurkje maar maakt je inderdaad wel breed
Thanx. Ja ik vond het ook al breed uitzien. Terwijl ik hem een week of 2 geleden in de winkel al eens had gepast en toen zag het er veel beter uit. Misschien een slechte dag vandaag
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 23 april 2007 @ 21:21:17 #45
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48647973
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef MaLo het volgende:
Je hebt een mooi decollete in die eerste! (Ik heb een a cup en dus nooit zo'n mooi decollete ). Je lijkt er inderdaad wat breder in dan in die tweede, maar ook wel wulps .

Ik vind beide jurkjes je erg leuk staan, vooral die tweede is gaaf!
Dankjewel Dat soort jurkjes zijn idd heel mooi met een decollete, maar geloof me het is niet altijd geweldig. Negen van de tien keer lijkt het erop alsof ze eruit vallen. En dan ziet het er weer een beetje 'goedkoop' uit.
Wulps is oke
Ik pas m morgen nog eens en eens kijken of ik er dan nog steeds zo breed in uit zie. Ik heb soms van die dagen dan kan ik bij wijze van in een juten zak rondlopen dan staat t nog leuk, maar soms dan kan ik beter binnen blijven, dan zie ik vreselijk uit in al mn kleren. Geen idee hoe ik dat voor mekaar krijg, maar het is soms wel balen.

Enne met de juiste bh krijg je zelfs met cup a een prachtig decollete. Denk dan wel aan een iets duurdere en geen h&m-metje. Mijn dames blijven helaas niet uit zichzelf zo staan, daar hebben ze toch wel een beetje ondersteuning voor nodig (dat is dan weer het nadeel van een e-cup).
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48648018
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:21 schreef Roeji het volgende:

[..]

Dankjewel Dat soort jurkjes zijn idd heel mooi met een decollete, maar geloof me het is niet altijd geweldig. Negen van de tien keer lijkt het erop alsof ze eruit vallen. En dan ziet het er weer een beetje 'goedkoop' uit.
Wulps is oke
Ik pas m morgen nog eens en eens kijken of ik er dan nog steeds zo breed in uit zie. Ik heb soms van die dagen dan kan ik bij wijze van in een juten zak rondlopen dan staat t nog leuk, maar soms dan kan ik beter binnen blijven, dan zie ik vreselijk uit in al mn kleren. Geen idee hoe ik dat voor mekaar krijg, maar het is soms wel balen.

Enne met de juiste bh krijg je zelfs met cup a een prachtig decollete. Denk dan wel aan een iets duurdere en geen h&m-metje. Mijn dames blijven helaas niet uit zichzelf zo staan, daar hebben ze toch wel een beetje ondersteuning voor nodig (dat is dan weer het nadeel van een e-cup).
wel grappig ik heb ook een e cup maar ziet er toch heel anders uit
  maandag 23 april 2007 @ 21:32:39 #47
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48648436
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wel grappig ik heb ook een e cup maar ziet er toch heel anders uit
Heb jij die jurk ook? Ben benieuwd hoe hij er dan bij jou uitziet.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48648496
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef Roeji het volgende:

[..]

Heb jij die jurk ook? Ben benieuwd hoe hij er dan bij jou uitziet.
nee ookal zou ik hem wel graag hebben
  maandag 23 april 2007 @ 21:35:15 #49
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48648571
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee ookal zou ik hem wel graag hebben
Hij is nog te krijgen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48648633
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:35 schreef Roeji het volgende:

[..]

Hij is nog te krijgen
heb de laatste tijd al te veel kleding gekocht jammer genoeg
  maandag 23 april 2007 @ 21:38:39 #51
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48648768
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heb de laatste tijd al te veel kleding gekocht jammer genoeg
Herkenbaar, dit was ook zo'n beetje het laatste wat er gekocht is. Alleen nog wat zomer t-shirts en een 3kwart broek heb ik nog in bestelling staan. Dan gaat h&m toch even 'op slot'' op mn pc.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48653156
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

het vraagteken...

en ik weet niet hoe ze de collectie noemen... bij Madonna was het M by Madonna... dus vandaar het vraagteken
H&M loves Kylie gaat ie heten.
Vandaag heb ik een kick-off gehad voor het nieuwe seizoen, informatie en voorproefjes van alle nieuwe dingen voor de zomer, alle nieuwe campagnes, kleuren en trends. Echt heel gaaf en leuk.
Ook al een beetje van Kylie gezien en er zaten toch wel hele leuke tuniekjes tussen. Hoofdkleur in haar lijn is aqua
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:08:39 #53
123170 alors
zlata1234
pi_48656530
Jaaa er staat nieuw spul op de site Een deel had ik gister ook al gezien in de winkel
know'm sayin?
×
word? word.
pi_48659669
Hm nieuw spul trekt me gelukkig neit zo aan
heb zoveel beteld
hijs nu monaco
Voices tell me I'm the shit.
pi_48660454
Woei, vind ik toch even maar een leuke skinnyjeans in maat 28 bij de outlet, 12 euro maar .
En ook nog een zwart vestje met korte mouwen uit de outlet geplukt

Verder van de week een ontzettend cute dividedtopje met grote roodwitblauwe ruit gescored. En gisteren 2 kettingen en 2 paar oorbellen en een heel lief cremekleurig vestje met een strik

Parselmouth loves H&M.
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:11:22 #56
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_48662665
ik heb ook weer wat nieuws
wit lang shirt met cassettebandjes erop
en een donkerblauw/roze/groen diagonaal gestreepd shirtje
an urge to help mankind overcomes me
pi_48664561
Owh KWIJL....





Ik bestel ze maar niet, als het goed is ga ik donderdag shoppen in Maastricht met m'n moeders.
En dan ga ik ook eens wat skinny's passen. Kijken of ik geen acute depressie krijg met m'n brede heupen

Maar ze zijn zooooo cute heh!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48665068
Dat bovenste jurkje is gewoon maar 9.90 he
Ze gaan dan ook als een tiet
pi_48665331
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:23 schreef parselmouth het volgende:
Dat bovenste jurkje is gewoon maar 9.90 he
Ze gaan dan ook als een tiet
Ja hou op ja Hoe vallen ze qua maat? Kleiner, groter, precies goed?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 april 2007 @ 13:55:56 #60
163650 Greys
pi_48666336
Hebben jullie er ook last van dat er zoveel uitverkocht is op de site? Vooral die lange t-shirtjes enzo, de basic dingen. Bijna alles wat ik uitkoos was uitverkocht, dan is de lol er wel snel af.
Ik hoor jullie er nooit over eigenlijk, ben ik nou de enige of kies ik gewoon veel te standaard dingen uit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48666390
Er zitten leuke dingen tussen de nieuwe spullen Moet me maar even inhouden, heb al teveel in de bestelling staan..

@Greys: Nee, niet zo vaak last van eigelijk.. ligt er misschien ook aan welke maat je hebt en inderdaad wat voor dingen je uitkiest. Heb wel een keer gehad dat ik besloot dat ik een shirtje toch maar niet wou hebben wat in mn bestelling stond, en een dag later die toch wel heel leuk vond en toen was ie uitverkocht

@Syrena: Die zijn leeeeuk
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48666829
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:30 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja hou op ja Hoe vallen ze qua maat? Kleiner, groter, precies goed?
Ik heb het laatste jurkje gekocht, heb ooit al zo'n soort jurkje gekocht bij H&M nu ook weer precies dezelfde maat, tevens de maat die ik meestal heb, precies goed dus .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_48670869
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:30 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja hou op ja Hoe vallen ze qua maat? Kleiner, groter, precies goed?
Koop 'm gewoon! Hij staat je vast hartstikke leuk! [/slijmerige & doorzichtige verkoopsterpraat]
Ik weet niet hoe ie valt eigenlijk, heb 'm zelf niet aangehad.
pi_48671347
Probleem is dat ie dan pas half juni komt. Dus ik ga donderdag wel eerst kijken en als ze 'm dan niet hebben online bestellen Als ie dan niet overal uitverkocht is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48674926
Heb de jurkjes ook besteld Alleen die eerste in 't rood ipv zwart/wit. Voor de zekerheid in 34 en 36 besteld... Qua tops heb ik vrijwel altijd 34 en qua broeken 36, maar ik heb nog een zwarte linnen jurk van H&M van vorig jaar en die heb ik 36 moeten nemen. Dus ik neem gewoon het zekere voor het onzekere
pi_48680667
Weet iemand hoe dit rokje valt?? (Parselmouth misschien? Ik weet namelijk niet of het al in de winkel ligt)


Ik heb altijd maat 36 maar s is 36/38 en ik ben bang dat ie dan te groot is.
Bij bovenkleding pak ik wel altijd xs.

Het is van viscose en elastaan, dus rekt wel mee.
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:35:49 #68
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48680990
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef Linnie20v het volgende:
Weet iemand hoe dit rokje valt?? (Parselmouth misschien? Ik weet namelijk niet of het al in de winkel ligt)
[afbeelding]

Ik heb altijd maat 36 maar s is 36/38 en ik ben bang dat ie dan te groot is.
Bij bovenkleding pak ik wel altijd xs.

Het is van viscose en elastaan, dus rekt wel mee.
Ik heb een iets ander model van deze stof. Normaal 40 nodig, maar bij deze stof paste me maat 36 zelfs (mt 34 ging ook nog, maar dan zat t wat te strak om mn billen.

deze heb ik
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48681345
De code 7384 doet het niet, terwijl ik toch voor 140 euro heb besteld! Hoe kan dit?

Mijn eerste bestelling!
pi_48681429
@ Roeji

Hmm oke dan , hihi
Dan gaan we dus maar voor xs.

We hebben hier ook een H&M maar kom der gewoon niet aan toe om dingen te passen. Dit omdat ik iedere dag moet werken van 09.00 - 18.00 en dan zijn alle winkels al dicht....
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:11:55 #71
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48682474
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Roeji

Hmm oke dan , hihi
Dan gaan we dus maar voor xs.

We hebben hier ook een H&M maar kom der gewoon niet aan toe om dingen te passen. Dit omdat ik iedere dag moet werken van 09.00 - 18.00 en dan zijn alle winkels al dicht....
Ik heb zelf uiteindelijk wel de 40 gehouden omdat deze er niet meer kleiner was. Ik heb van tzelfde stof nog zo'n groen/witte, die had ik verkeerd besteld in 34 en heb ik uit veiligheid voor een 40 geruild aangezien de maten zo vaak verschillend zijn. Kleiner maken kan ik nl altijd wel, maar blijven ruilen en weken wachten op mn rokje had ik dus geen zin in
Ik zou anders de s en xs bestellen en gewoon retour doen wat niet past. Dan weet je tenminste zeker dat je m hebt.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48682895
Ja is misschien het beste, maar hoopte eigenlijk dit keer een bestelling te doen waarvan niets teruggestuurd/gebracht hoeft te worden...:D

En ze zijn pas eind mei leverbaar...hoop dat ik ze dan nog heb voor mijn vakantie begin juni
pi_48683485
Jurkjes besteld. Ik ben zwak maar ik kan echt niet wachten tot donderdag
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:40:49 #74
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48683665
@Linnie20v ik hoop dat je ze op tijd krijgt

@Syrena; nu zat ik toch zo te hopen dat ik niet de enige zou zijn die toch niet overstag zou gaan voor die jurkjes en andere leuke nieuwe dingen.
Ik vrees dat ik dus ook weer als een mak lam de meute volg Morgen maar eens kijken in de winkel
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48684090
Nieuwe kortingscode: 7517: 25% korting op artikel naar keuze!
Geldig tot en met 10 mei.

pi_48684179
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Lollifant het volgende:
Nieuwe kortingscode: 7517: 25% korting op artikel naar keuze!
Geldig tot en met 10 mei.

G**** net besteld. Kan ik het nu nog toevoegen?
pi_48684208
Ik ben gewoon keibang dat ze niet meer in de winkel hangen en dat ze uitverkocht zijn tegen de tijd dat ik dan eindelijk thuis ben en online kan.

En nu denk ik dat 38 vast weer te klein is alsof het de laatste twee jurkjes op de planeet zijn ofzo
wel de laatste twee LEUKE jurkjes dan....haha

Gelukkig zijn er tenminste verwante geesten in dit topic Ik vond je die ene jurk trouwens erg leuk staan, met dat motiefje en de riem!

Ik ga nu uitloggen en nadenken over schoenen voor onder m'n jurken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48684214
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

G**** net besteld. Kan ik het nu nog toevoegen?
Volgens mij moet je dan alles weer op 0 zetten, en dan alles opnieuw bestellen.
pi_48684244
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

G**** net besteld. Kan ik het nu nog toevoegen?
Annuleren en opnieuw bestellen (annuleren = in besteloverzicht je aantallen op 0 zetten)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48684618
Nee, het is me al gelukt.
Gewoon een dingetje toevoegen aan de bestelling en de code invullen, en het duurste artikel krijgt opeens de korting. Koekje.
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:03:56 #81
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48684718
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gewoon keibang dat ze niet meer in de winkel hangen en dat ze uitverkocht zijn tegen de tijd dat ik dan eindelijk thuis ben en online kan.

En nu denk ik dat 38 vast weer te klein is alsof het de laatste twee jurkjes op de planeet zijn ofzo
wel de laatste twee LEUKE jurkjes dan....haha

Gelukkig zijn er tenminste verwante geesten in dit topic Ik vond je die ene jurk trouwens erg leuk staan, met dat motiefje en de riem!

Ik ga nu uitloggen en nadenken over schoenen voor onder m'n jurken
Ik ken het gevoel, het is me ook al vaker gebeurd dat ik twijfelde en dan een dag later het toch wilde hebben en dan was t weg.

Dankjewel voor t compliment. Ik heb besloten dat ik die ook houd, die zwarte gaat toch maar terug denk ik. Heb al zoveel effen zwarte jurken/jurkjes. Ik heb meer kleur nodig Mmm, dat houd in dat als ik die zwarte madonna jurk terugstuur, dat ik daar toch heul veul van die goedkope jurkjes van kan kopen

Oja schoenen daar zeg je zoiets. Die moet ik ook nog eens onder al die jurkjes aan doen en kijken of het staat. Ik heb ook nog geen bijpassende schoenen zullen we zeggen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48686333
Hmm, ik had net dat rokje dat Linnie ook heeft besteld, met de nieuwe kortingscode, en toen wou ik er nog 1 toevoegen en heb ik daar ook de kortingscode ingevuld maar nu krijg ik bij allebei geen korting, ook niet als ik er 1 weg haal?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48690900
Jeetje ik was het hele topic vergeten! !

Misschien ga ik morgen eventjes kijken in de H&M.. (nee ik ben niet van het online shoppen, alleen om te kijken wat er allemaal is In de winkel is er toch altijd meer, en passen = prettig)

pi_48697600
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik heb een iets ander model van deze stof. Normaal 40 nodig, maar bij deze stof paste me maat 36 zelfs (mt 34 ging ook nog, maar dan zat t wat te strak om mn billen.

deze heb ik
[afbeelding]
Dat zijn keifijne rokjes, heb er ook eentje aangehad.
Andere gekocht, maar ben aan het denken om er toch nog een te halen, voor 14,90 hoef ik het eigenlijk niet te laten.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:09:49 #85
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48704617
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:49 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat zijn keifijne rokjes, heb er ook eentje aangehad.
Andere gekocht, maar ben aan het denken om er toch nog een te halen, voor 14,90 hoef ik het eigenlijk niet te laten.
Klopt ze dragen heerlijk, lekker koel niet van dat zweetstof waar je het in no time benauwd in krijgt.
En ik kon de verleiding van morgen niet weerstaan. Ik heb nog een felgroen jurkje gekocht, superstretch spul voor 9,90. Oh en er hing een rek met vanalles voor 2 euro, allemaal hemdjes/topjes. Daar ben ik ook aardig bij geslaagd. 4 stuks Maar wel dingen wat fatsoenlijk draagbaar zijn. En net een topje bijna in de kleur van mn nieuwe 3kwart broek, dus dat was echt even een goede koop. Geen schuldgevoel
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48711761
Ik heb vanmiddag wat leuke dingetjes gekocht in de winkel:


E 4,90!! Kun je niet laten liggen toch!


Hij valt heel mooi!


Zoiets, maar dan hele wijde mouwen en een gladde stof.
pi_48713650
Die van 4.90 heb ik in 't roze en zwart
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48714703
Ik heb ook wel even ingeslagen bij de H&M, was eerder uit en had eindelijk tijd om te winkelen
Heb ook dat jurkje wat Lollifant heeft, maar dat in het zwart met een print, hij zit erg mooi idd, valt groot, ik heb een 34 terwijl ik normaal 36/38 heb.
En nog zo'n goedkoop rokje van 9.90. Ik wilde eerst een gele of een witte, maar die dingen zijn toch best doorzichtig en had niet het juiste ondergoed aan Ga andere keer nog wel even testen met ander ondergoed. Heb em eerst maar even alleen in het zwart gekocht. Zitten wel fijn idd Maar ze vallen groot. Ik had per ongeluk een M gepakt maar die gleed echt van me kont. Een S zit ook niet strak ofzo
Verder nog een wit rokje, die niet op de site staat, die een beetje 'poft' zeg maar Zit dus strak bij de knieën.
En nog een shirtje, kon me nog een beetje inhouden gelukkig, mede door de drukte.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_48728864
Er staan weer nieuwe dingen op de site
know'm sayin?
×
word? word.
pi_48730286
ik geloof dat ik niet durf te kijken *zucht, steun* waarom is kleding kopen toch zo leuk???
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:24:03 #91
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48730551
Er zijn van die summer lijn wel al een hoop dingen uitverkocht. Volgens mij zijn het ook niet allemaal nieuwe dingen, maar worden ze extra gepromoot ofzo. Vooral de t-shirts van de logg met ronde hals zijn grotendeels uitverkocht. Die stonden ook al langer op de site.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48730794
tvp
pi_48737800
Ik zit een maandfactuur te betalen en zie nu dat ze de laatste tijd 1 euro administratiekosten voor maandfacturen in rekening brengen. Het staat nu ook op de site. In het begin was het nog gewoon gratis, maarja.

Zo weer even naar het kialiapunt om een pakketje terug te brengen en meteen weer eentje op te halen
amokaapjeeh O+
pi_48738220
Was net in de H&M in Utrecht en had een hele stapel leuke dingen, maar het was daar echt te druk. Wachtrij voor de pashokjes was zeker een half uur lang..en dat met dit weer, ben snel weer weggegaan.
Dus uiteindelijk alleen maar een tas gekocht die 50% was afgeprijst.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2007 @ 14:54:45 #95
163650 Greys
pi_48739697
Ik heb nog weer een paar nieuwe dingen toegevoegd aan mijn bestelling
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48748465
In de H&M Maastricht was er geen beginnen aan, ik was echt blij dat ik mijn jurkjes al besteld had. Ik zag ze nergens hangen.

Wel een skinny gepast, die bleek bij de kassa helemaal geen skinny maar een bootcut (niks van te zien, dus ik hou gewoon stug vol dat het een skinny is haha).

En heule toffe rode hakken bij de Sacha, dus net nog de twee jurkjes in het rood erbij besteld
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48748720
Om de hoeveel tijd komen er nieuwe dingen op de site? Bij Esprit is het elke dag een paar, bij H&M ook? Ik laat alles in 1 pakket bezorgen, maar het duurt nog wel tot eind mei... Heb de dingen die in juni pas zouden komen maar weer verwijderd. Ben benieuwd!
pi_48750558
Ik wilde net mijn jurkjes alvast laten komen (had eerst alles in 1), maar dan moet je dus weer verzendkosten betalen heb het dus maar weer teruggezet op 1 pakket.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48751268
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde net mijn jurkjes alvast laten komen (had eerst alles in 1), maar dan moet je dus weer verzendkosten betalen heb het dus maar weer teruggezet op 1 pakket.
??? Ik begreep juist net dat je per bestelling maar één keer verzendkosten hoeft te betalen ook al komt niet alles tegelijk. Hoe zit het nu???
pi_48751601
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

??? Ik begreep juist net dat je per bestelling maar één keer verzendkosten hoeft te betalen ook al komt niet alles tegelijk. Hoe zit het nu???
Alleen als je daar zelf niet voor kiest, geloof ik. Dus als H&M zelf dingen al verstuurd, dan is het verder gratis. Dacht ik hoor.
Wat is het verschil tussen een acceptgiro en maandfactuur? Ik moest de laatste keer verplicht een maandfactuur nemen.
pi_48751824
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

??? Ik begreep juist net dat je per bestelling maar één keer verzendkosten hoeft te betalen ook al komt niet alles tegelijk. Hoe zit het nu???
De vorige keer dat ik wat bestelde (euh gisteren ) had ik voor alles in 1 pakket gekozen. Want m'n jurken waren er al begin mei, maar toen wist ik nog niet of ik ze niet al in de winkel ging kopen.

Vandaag in de winkel geweest, geen jurkjes gezien en wel rooie schoenen gekocht, dus rode jurkjes bijgesteld. Die wil ik dan ook eerder hebben, maar dan moest ik verzendkosten betalen, ik kan ze niet kostenloos op begin mei zetten

Nu dus wachten tot juni.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48751899
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

??? Ik begreep juist net dat je per bestelling maar één keer verzendkosten hoeft te betalen ook al komt niet alles tegelijk. Hoe zit het nu???
Ik heb een bestelling in maart gedaan waarvan een deel pas half mei zou worden geleverd, alles wat ik nu bestel en eerder komt hoef ik geen verzendkosten over te betalen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48752380
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik heb een bestelling in maart gedaan waarvan een deel pas half mei zou worden geleverd, alles wat ik nu bestel en eerder komt hoef ik geen verzendkosten over te betalen.
Maar heb je dan gekozen voor de optie alles in 1 pakket of niet?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2007 @ 21:19:40 #104
163650 Greys
pi_48752869
Twee kortingscodes toegevoegd trouwens bij de bestelling... die nieuwe van 25% korting en die ene van een tientje korting. En allebei werkten ze Nu wachten tot begin juni, dan komt alles pas
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48752882
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:06 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Maar heb je dan gekozen voor de optie alles in 1 pakket of niet?
Nope.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:24:14 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48753049
Dat kokerjurkje is leuk . Alleen, dan kan je zo niet een beha aan ..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48753729
Haa shit... Stomme shirtjes-voor-2-euro-acties... Weer vier topjes ingeslagen, was in totaal (met pers. korting) 6,40 kwijt .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2007 @ 21:41:07 #108
163650 Greys
pi_48753786
Dat had ik dus ook Debsterr, ik vind dat jurkje ook superleuk, maar zonder bh gaat ie vast een stuk minder leuk staan (bij mij dan) Daar moet je wel mooie pronte tietjes voor hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 april 2007 @ 21:47:17 #109
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_48754054
Ik ben even bij de H&M binnengelopen vanavond, ik was ein-de-lijk eens in de buurt van een H&M. Het was er stervensdruk, dus ik heb alleen maar wat voor mijn dochtertje meegenomen. O.a. dit jurkje, met appeltjes
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_48755502
Hoe kan je een bestelling annuleren? Misschien een domme vraag hoor, maar ik kan het nergens terugvinden...
pi_48755540
Je bestelde artikelen op aantal '0' zetten.
I had a signature once. It was awful.
pi_48755834
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef pamper het volgende:
Hoe kan je een bestelling annuleren? Misschien een domme vraag hoor, maar ik kan het nergens terugvinden...
Geen domme vraag, die bestaan namelijk niet...
Oeh hoor mij de leerkracht...

Het is er overigens wel 1 die in de openingspost van dit topic al voor je beantwoord was...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48756529
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:39 schreef parselmouth het volgende:
Haa shit... Stomme shirtjes-voor-2-euro-acties... Weer vier topjes ingeslagen, was in totaal (met pers. korting) 6,40 kwijt .
Is die aanbieding morgen nog?
Voices tell me I'm the shit.
pi_48756900
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Geen domme vraag, die bestaan namelijk niet...
Oeh hoor mij de leerkracht...

Het is er overigens wel 1 die in de openingspost van dit topic al voor je beantwoord was...
Ok, thanks! Was te lui om de rest van het topic te bekijken
  donderdag 26 april 2007 @ 23:06:46 #115
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48757504
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:41 schreef Greys het volgende:
Dat had ik dus ook Debsterr, ik vind dat jurkje ook superleuk, maar zonder bh gaat ie vast een stuk minder leuk staan (bij mij dan) Daar moet je wel mooie pronte tietjes voor hebben
Eerlijk gezegd heb ik er wel de cupmaat voor , maar dan vind ik ze zelf zo klein ..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48757686
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:44 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Is die aanbieding morgen nog?

Rondring staat schuin voor de dameskassa. Het is heel veel troep, maar een beetje goed zoeken en je vindt wel wat leuks .
pi_48757736
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik er wel de cupmaat voor , maar dan vind ik ze zelf zo klein ..
Ik heb laatst 2 h&m push up beha's gekocht. Gewoon van die gladde zegmaar, een witte en een zwarte. Die kosten 9,90 per stuk, en je kan de bandjes eraf halen. Je krijgt er ook nog plastic bandjes bij, maar die vind ik zelf niet fijn.

Ik heb nu die beha dus gewoon strapless aan onder mijn jurkje. Zie je niks van. Zonder beha vind ik ook vreselijk!
  donderdag 26 april 2007 @ 23:23:03 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48758100
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:12 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik heb laatst 2 h&m push up beha's gekocht. Gewoon van die gladde zegmaar, een witte en een zwarte. Die kosten 9,90 per stuk, en je kan de bandjes eraf halen. Je krijgt er ook nog plastic bandjes bij, maar die vind ik zelf niet fijn.

Ik heb nu die beha dus gewoon strapless aan onder mijn jurkje. Zie je niks van. Zonder beha vind ik ook vreselijk!
Hmm, misschien toch 'ns een strapless proberen dan.. maar bij push up beha's heb je zo dat de cups in puntjes oplopen zeg maar, aan de zijkant, is dat niet vervelend strapless?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:03:27 #119
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48766249


Iemand die deze toevallig heeft of aangepast heeft? Ik vind hem zo te zien wel heel mooi, maar ik ben benieuwd hoe hij zo'n beetje valt.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:21:34 #120
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_48766791
De slippers die ik besteld had konden pas half mei geleverd worden maar de rest al begin mei, ik heb dus gekozen voor 2 pakketten, maar nu staat er dit bij de slippers:
quote:
Wordt later geleverd:

Best.datum Art.nr. Maat Artikel Kleur Aantal Korting Prijs Levering

Restbedrag is te laag, verblijvende bestelling word geannuleerd.
27.04.07 66-0076 42/43 Flip-flops Zwart 0 1 - 6,90 half mei
Krijg ik m nu wel, of is ie nu geanulleerd?
Of niet soms?
pi_48766903
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmm, misschien toch 'ns een strapless proberen dan.. maar bij push up beha's heb je zo dat de cups in puntjes oplopen zeg maar, aan de zijkant, is dat niet vervelend strapless?
Nee hoor, daar heb ik helemaal geen last van! Je moet wel even opletten natuurlijk dat die puntjes er niet bovenuit steken.
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:30:05 #122
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48767053
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef BettyR het volgende:
[afbeelding]

Iemand die deze toevallig heeft of aangepast heeft? Ik vind hem zo te zien wel heel mooi, maar ik ben benieuwd hoe hij zo'n beetje valt.
Niet aangehad, maar de stof is heel soepel., Zal wel mooi vallen denk ik. Misschien met een andere riem erop dat ie misschien wat meer taille laat zien. Ik gok erop dat ie anders een beetje als een geheel eruit ziet, beetje te recht.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48768010
Ik heb die ja, hij valt wel mooi, niet strak zoals je ook wel ziet. Wel een beetje recht, maar zowel met t ceintuur als met een andere riem heeft ie een mooie taille.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:05:31 #124
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48768129
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:01 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb die ja, hij valt wel mooi, niet strak zoals je ook wel ziet. Wel een beetje recht, maar zowel met t ceintuur als met een andere riem heeft ie een mooie taille.
Zeg dat nou niet!! Hij staat al tijden in mn verlanglijstje, maar twijfelde over het model. Nu die twijfel is weggenomen is het natuurlijk weer iets waardoor ik nu geen tegenargumenten heb om m toch niet te kopen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48769315
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:21 schreef Ri-Klain het volgende:
De slippers die ik besteld had konden pas half mei geleverd worden maar de rest al begin mei, ik heb dus gekozen voor 2 pakketten, maar nu staat er dit bij de slippers:
[..]

Krijg ik m nu wel, of is ie nu geanulleerd?
Ik zou zo zeggen dat het een annulering is Wat stom!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:02:38 #126
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48770109
Há! mijn bestelling wordt vandaag geleverd!
Voices tell me I'm the shit.
pi_48770524
Oke, dit is RAAR.

Net nog eens geprobeerd om m'n bestelling-alles-in-1-pakket om te zetten naar "geef me m'n jurken NU". De vorige keer (gisteren!) moest ik daarvoor ineens verzendkosten betalen. Nu probeer ik het weer, hoef ik ineens geen verzendkosten meer te betalen?!

Naja, trui en 1 jurk komen nu dus begin mei als 't goed is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48770738
Jeej! Mijn bestelling is in behandeling! Terwijl een deel pas half mei zou komen Een spijkerbroek en 4 shirtjes voor 30 euro
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48771763
Hé, die 10 euro korting doet het wel, ook al geeft ie aan dat het bedrag te laag is. Dat is mooi.

Nu voor zo'n 20 euro dit besteld:


Site is wel ontzettend langzaam, dat shopt niet echt lekker.

[ Bericht 47% gewijzigd door Innocence op 27-04-2007 12:03:32 ]
Sweet and innocent...
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:53:42 #130
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48771940
Mijn bestelling is manco, ben benieuwd hoelang het nog duurt.
In me Burberry......
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:04:59 #131
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48772382
Lalala.. zojuist 2 jurkjes en een rokje besteld .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:19:45 #132
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48775108
Waar vul ik die kortingcode in?

*Gevonden

Linnen broek en een shirt besteld hehe

[ Bericht 53% gewijzigd door Grimm op 27-04-2007 13:25:59 ]
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:04:40 #133
83645 Andoire
... .. ...
pi_48776832
Waarom zijn de rieten slippers overal uitverkocht
Heb vandaag 3 H&M's afgelopen en overal waren ze nog in paars of rood, maar nergens zwart of wit (in maat 38-39).
Ze lopen echt superlekker en ik wilde nog 2 paar bijkopen, maar nee hoor

grr.
Что было, то прошло..
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:28:50 #134
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48777784
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Andoire het volgende:
Waarom zijn de rieten slippers overal uitverkocht
Heb vandaag 3 H&M's afgelopen en overal waren ze nog in paars of rood, maar nergens zwart of wit (in maat 38-39).
Ze lopen echt superlekker en ik wilde nog 2 paar bijkopen, maar nee hoor

grr.
  vrijdag 27 april 2007 @ 15:50:27 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48781024
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Andoire het volgende:
Waarom zijn de rieten slippers overal uitverkocht
Heb vandaag 3 H&M's afgelopen en overal waren ze nog in paars of rood, maar nergens zwart of wit (in maat 38-39).
Ze lopen echt superlekker en ik wilde nog 2 paar bijkopen, maar nee hoor

grr.
Online zijn de zwarte nog te krijgen, en ik bestel voor de zekerheid nog maar 2 extra paar bij .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48781238
In bestelling, moet alleen nog mega lang wachten:







  vrijdag 27 april 2007 @ 15:58:43 #137
331 Merel
Be here now.
pi_48781333
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb dat jurkje in print gekocht!!!!!!!!!!!!!!
woeiiiiii
[afbeelding]
Ha die heb ik ook, en ook in het zwart
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_48782244

Maandag/dinsdag besteld, vandaag binnen. Fijne trainings-broek.
pi_48783314
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:21 schreef Ri-Klain het volgende:
De slippers die ik besteld had konden pas half mei geleverd worden maar de rest al begin mei, ik heb dus gekozen voor 2 pakketten, maar nu staat er dit bij de slippers:
[..]

Krijg ik m nu wel, of is ie nu geanulleerd?
Als je er niets anders meer bij besteld, wordt het inderdaad geannuleerd...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:09:26 #140
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_48783571
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Andoire het volgende:
Waarom zijn de rieten slippers overal uitverkocht
Heb vandaag 3 H&M's afgelopen en overal waren ze nog in paars of rood, maar nergens zwart of wit (in maat 38-39).
Ze lopen echt superlekker en ik wilde nog 2 paar bijkopen, maar nee hoor

grr.
Ik was gister in Hengelo en daar hadden ze nog heel veel van die slippers, in het zwart en in het wit in 38/39. Ik twijfelde of ik ze zou kopen en ik heb nu spijt dat ik ze toch niet heb gekocht
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:20:40 #141
83645 Andoire
... .. ...
pi_48783828
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:09 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik was gister in Hengelo en daar hadden ze nog heel veel van die slippers, in het zwart en in het wit in 38/39. Ik twijfelde of ik ze zou kopen en ik heb nu spijt dat ik ze toch niet heb gekocht
Als je in de buurt woont zou ik er echt even heengaan, die dingen zijn echt super (en je kan er niet genoeg van hebben hehe )

Ik woon zeg maar binnen een straal van 10 minuten lopen van 5 verschillende H&M's. En gister heb ik die bruine slippers met dat gouden ringetje gekocht (ze zitten mij te wijd maar zijn wel echt mooi) en ik zag dat zo'n medewerker een hele berg rieten slippers aan het uitpakken was. Naja ik dacht ik haal ze morgen. DUS NIET! !
Что было, то прошло..
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:34:13 #142
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48784193
Ik ga dan morgen ook nog maar wat slippers inslaan Ik leg me een paar in de auto voor het geval ik eens pijn aan mn voeten heb of mn schoenen te warm zijn. Ze lopen idd echt lekker. En als je ze aanhebt, heb je een beetje beach/hawai gevoel
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48784368
Die rieten slippers gaan inderdaad echt zoooo hard. Als ik op de accessoires sta moet ik ze echt 3 keer per dag aanvullen ofzo, ze gaan zo snel telkens .

Die met die gouden ring zijn echt lovely ja, heb de zwarte. In het begin drukte die ring nog wel eens tegen mn voet, maar ze gaan in de loop der tijd wel naar je voeten zitten en dan zijn ze wel fijn. Alleen na een hele dag werken voelen je hielen wel zo plat als een dubbeltje
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:44:21 #144
83645 Andoire
... .. ...
pi_48784430
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:42 schreef parselmouth het volgende:
Die rieten slippers gaan inderdaad echt zoooo hard. Als ik op de accessoires sta moet ik ze echt 3 keer per dag aanvullen ofzo, ze gaan zo snel telkens .

Die met die gouden ring zijn echt lovely ja, heb de zwarte. In het begin drukte die ring nog wel eens tegen mn voet, maar ze gaan in de loop der tijd wel naar je voeten zitten en dan zijn ze wel fijn. Alleen na een hele dag werken voelen je hielen wel zo plat als een dubbeltje
ah vet, ze worden dus dagelijks aangevuld? Morgenochtend maar even kijken dan !

H&M op zaterdag, de hell
Maar voor mn slippers heb ik dat wel over
Что было, то прошло..
pi_48784515
Niet echt dagelijks, maar we krijgen ze wel meerdere keren per week binnen en dan wel in hoeveelheden dat we weer even vooruit kunnen

Ja, H&M op zaterdag Bijna net zo 'gezellig' als H&M op zondag in de grote stad Gelukkig mag ik morgen werken!
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:30:42 #146
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48793342
bestelling binnen! alles uit de outlet gaat terug... valt heel lelijk!
Die madonna jurk.... ook weg. toch heel duur en zijn geld niet waard.
De rest hou ikkkk

Nog net bij de h&m een oranje shirt gekocht voor koninginnendag!
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:25:23 #147
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48809331
Net deze gekocht;




Ondanks dat ik een bleekscheet ben, staat me de kleur super.

nu lekker in de zon gaat zitten met nieuwe aanwinst
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:33:20 #148
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48809542
mijn laatste aankoop bij de H&M:



en dat voor maar 10e

Alleen de H&M's hier in NL zijn een beetje kut vergeleken met Londen en dan voornamelijk die op Knightsbridge bij de Harrods. Die was en je kon er alles krijgen inclusief de hele Maldini en Viktor & Rolf collecties etc
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:33:56 #149
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_48810816
net de jurk met print in het roze voor ¤9.90 gekocht
zit geweldig, alleen vallen bij jullie (voor diegene die em ook hebben) je tetten/bh er ook steeds net een stukje uit?
pi_48811384
Oee, ik heb vandaag bij H&M een paar fijne witte flip flops gekocht
en een zwart haltertopje
Wat een heeeerlijke winkel is het toch! alleen wel veel te klein.. (Leeuwarden)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_48816069
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:33 schreef sproetjes het volgende:
net de jurk met print in het roze voor ¤9.90 gekocht
zit geweldig, alleen vallen bij jullie (voor diegene die em ook hebben) je tetten/bh er ook steeds net een stukje uit?
welke bedoel je precies?
pi_48816304
Ik snap even iets niet. Ik heb vandaag weer een pakketje ontvangen van 2 bestellingen (2 dagen na elkaar besteld ofzo) en beide keren heb ik de code voor 10 euro korting gebruikt. Staat ook 2x op de factuur.
Maar bijna alle kleren vallen tegen en wat ik wil houden is maar 13 euro. Houdt dat in dat ik dit dus eigenlijk gewoon gratis heb?
amokaapjeeh O+
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:08:33 #153
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_48816641
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:46 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

welke bedoel je precies?
http://xs114.xs.to/xs114/07166/IMG_0244.jpg deze
(de foto is van melanie_the_miss, ik kan zo snel even niet bij mn camera, maar het is dus dat jurkje, overigens zonder dat rode stukje, dat is een topje wat ze eronder aan heeft)
pi_48816708
Ja, mijn tieten knallen er ook telkens uit als ik er geen hemdje onder aan trek .
pi_48828937
Zo, ik heb alle spullen op begin mei staan Ga begin juni namelijk op vakantie en dan is het wel handig alles al op tijd binnen te hebben.

Vind deze bikini trouwens super


Alleen ben ik zo wit als een albino en staat het haar beter
pi_48831825
is hij al verkrijgbaar met het rode touwtje?
Zie alleen de groene op de online shop staan.
  zondag 29 april 2007 @ 14:15:41 #157
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48832134
Ik zag m gisteren in de winkel liggen. Ik twijfel alleen even over de kleur van t touwtje, maar ik dacht dat het rood was.
Overigens ligt praktisch de hele nieuwe collectie nu in de winkel.

Wie heeft zo'n rokje van 9,90 gekocht, die in grijs, wit, zwart, bruin, rood te krijgen zijn. Bovenaan om de heupen hebben ze wat plooitjes (ongeveer 10cm) . Stof is viscose.
Ik had m gisteren in t zwart gekocht, een L. Maar die valt me van mn kont af. De grijze L wat ik alleen even in mn handen had, die leek veel kleiner. Ik vraag me nu dus af of ze werkelijk zo groot vallen of dat toevallig die zwarte wat ik te pakken heb gekregen (was de laatste) toevallig een misbaksel kwa maat is.

Dit rokje bedoel ik dus:


Oh en weet iemand of deze in de winkel te krijgen is en of ze nog aangevuld worden op de site? staat bij 7/8 broeken laatste pagina en dan meen ik de 3e.


[ Bericht 11% gewijzigd door Roeji op 29-04-2007 14:22:25 ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48838653
Roeji, ik had hier al gelezen dat het rokje erg groot viel. Meestal heb ik maat L, maar gisteren dus dit rokje maar in maat M gekocht. Thuis gepast... Zakte nog van m'n kont af! Dus vandaag omgeruild voor maat S en die zit wel goed
amokaapjeeh O+
  zondag 29 april 2007 @ 16:12:54 #159
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48839209
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:06 schreef Coconut het volgende:
Roeji, ik had hier al gelezen dat het rokje erg groot viel. Meestal heb ik maat L, maar gisteren dus dit rokje maar in maat M gekocht. Thuis gepast... Zakte nog van m'n kont af! Dus vandaag omgeruild voor maat S en die zit wel goed
Ja die andere rokjes (lijken op deze, maar hebben die plooitjes niet) vielen idd erg groot uit. Maar dit was dus helemaal erg. Dan ga ik denk ik de hele handel maar omruilen naar maat M of misschien zelfs naar S.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48842072
Joeppie alle spullen komen pas eind mei
en alles hangt al in de winkel... maar kan er niet meer naartoe voorlopig.
  zondag 29 april 2007 @ 17:34:14 #161
83645 Andoire
... .. ...
pi_48843459
De zoektocht naar de rieten slippers is nog niet afgelopen

Heb vandaag wel 2 linnen broeken, een rokje (kinderafdeling ) en 3 topjes gekocht. Verzacht het slippersleed een beetje
Een medewerker wist me vandaag wel te vertellen dat ze dinsdag weer nieuwe dingen krijgen, dus hopelijk zitten die gvd slippers daarbij. Ik ben echt obsessed
Что было, то прошло..
pi_48843897
Op de site zijn de slippers nog te koop hoor!! Dus als ze echt niet meer te krijgen zijn in de winkel moet je daar maar even kijken :-) Gaat toch om de rieten slippertjes hè?
Daar heb ook nog even een vraagje over... Mijn maat van zomerschoenen is meestal 37, maat winterschoenen (laarzen) 38, omdat daar altijd een zooltje in gaat. Nu weet ik dus niet welke maat ik moet kopen :-S 36/37 of 38/39... Wat raden jullie aan?
  zondag 29 april 2007 @ 18:02:54 #163
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48844256
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef BalLon het volgende:
Op de site zijn de slippers nog te koop hoor!! Dus als ze echt niet meer te krijgen zijn in de winkel moet je daar maar even kijken :-) Gaat toch om de rieten slippertjes hè?
Daar heb ook nog even een vraagje over... Mijn maat van zomerschoenen is meestal 37, maat winterschoenen (laarzen) 38, omdat daar altijd een zooltje in gaat. Nu weet ik dus niet welke maat ik moet kopen :-S 36/37 of 38/39... Wat raden jullie aan?
Ik heb t zelfde met de maten, meestal 37 en soms 38. Slippers in 36/37 passen perfect. Anders krijg je van die dingen waar je je nek over breekt omdat ze te lang zijn. Oh en ik heb nogal brede voeten, maar de 36/37 is nog altijd prima te doen. Loop er niet naast ofzo. Maar als je twijfelt, dan bestel je toch beide maten en stuur je ze terug als ze niet passen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 29 april 2007 @ 18:42:48 #164
83645 Andoire
... .. ...
pi_48845238
quote:
Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef BalLon het volgende:
Op de site zijn de slippers nog te koop hoor!! Dus als ze echt niet meer te krijgen zijn in de winkel moet je daar maar even kijken :-) Gaat toch om de rieten slippertjes hè?
Daar heb ook nog even een vraagje over... Mijn maat van zomerschoenen is meestal 37, maat winterschoenen (laarzen) 38, omdat daar altijd een zooltje in gaat. Nu weet ik dus niet welke maat ik moet kopen :-S 36/37 of 38/39... Wat raden jullie aan?
Ik zou de 36/37 doen. Ik heb maat 38/39 van die slippers, zijn een stukje te breed en te lang (lopen alsnog heerlijk), maar 36/37 zit te klein, hangt er zo'n stukje hiel overheen

Ja ik wilde ze ook via de site bestellen maar ik hoef maar 2 paar en dat komt neer op 10 euro. En hun minimumbedrag is 20 (en ik hoef verder niets van de site, ga al veel te vaak naar de gewone H&M).

[ Bericht 2% gewijzigd door Andoire op 29-04-2007 18:48:53 ]
Что было, то прошло..
  zondag 29 april 2007 @ 19:25:17 #165
178059 Soofie
you're my disco
pi_48846164
veels te veel gekocht!
ik hoop stiekem dat de helft me niet staat zodat ik het terug kan sturen




switch me on & turn me up.
  zondag 29 april 2007 @ 20:16:19 #166
83645 Andoire
... .. ...
pi_48847521
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:25 schreef Soofie het volgende:
veels te veel gekocht!
ik hoop stiekem dat de helft me niet staat zodat ik het terug kan sturen
-
Superleuk allemaal!
Dat zwarte topje onderaan, die is echt ontzettend mooi!

En ach, stel het staat allemaal leuk....je kan nooit genoeg kleding hebben. Ja toch
Что было, то прошло..
pi_48847820
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:25 schreef Soofie het volgende:
veels te veel gekocht!
ik hoop stiekem dat de helft me niet staat zodat ik het terug kan sturen
Aaah!! Ik wil die jurk ook!! In het zwart... Maar maat 34 en 36 zijn uitverkocht :-( Ik baal zo!!!!
pi_48848147
Ik had vanalles op mijn verlanglijstje gezet en de boel weggeklikt. Nu wil ik het nog eens bekijken, maar ik kan nergens dat verlanglijstje vinden. Staat ie nog ergens of heb ik gewoon dikke pech gehad?
  zondag 29 april 2007 @ 20:48:33 #169
178059 Soofie
you're my disco
pi_48848375
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:16 schreef Andoire het volgende:

[..]

Superleuk allemaal!
Dat zwarte topje onderaan, die is echt ontzettend mooi!

En ach, stel het staat allemaal leuk....je kan nooit genoeg kleding hebben. Ja toch
thanks!
dat zwarte topje onderaan is maar 9,90 ! Ze hebben ook andere kleuren..
switch me on & turn me up.
pi_48849365
Ik heb ook weer veel te veel besteld bij de H&M.

Kleine selectie:

pi_48849592
Ik geloof dat ik nu ook H&M- verslaafde ben... Heb nu al twee keer iets toegevoegd aan mijn bestelling, die nu al uit erg veel dingen bestaat! Hoop dat de postbode de doos nog kan tillen.... Ik heb zin in half mei, dan zijn mijn nieuwe kleertjes er! Hopelijk past alles.
  zondag 29 april 2007 @ 21:32:45 #172
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_48849878
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:32 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Van de kids
Ooeeh, dies leuk.
pi_48849994
zijn er nog kortingscodes die het doen?
  zondag 29 april 2007 @ 21:42:15 #175
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48850051
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:08 schreef sproetjes het volgende:

[..]

http://xs114.xs.to/xs114/07166/IMG_0244.jpg deze
(de foto is van melanie_the_miss, ik kan zo snel even niet bij mn camera, maar het is dus dat jurkje, overigens zonder dat rode stukje, dat is een topje wat ze eronder aan heeft)
ik heb er niet voor niets een rood jurkje onder aan
Voices tell me I'm the shit.
  zondag 29 april 2007 @ 21:50:37 #176
178059 Soofie
you're my disco
pi_48850325
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:41 schreef Maisnon het volgende:
zijn er nog kortingscodes die het doen?
7442 - 10 euro korting bij je bestelling vanaf 40 euro, werkte bij mij vorige week! en 7517 voor 25% bij 1 artikel.
switch me on & turn me up.
  zondag 29 april 2007 @ 22:20:23 #177
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_48851170
quote:
Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik heb er niet voor niets een rood jurkje onder aan
lol het is nog een jurkje ook
ik heb em nog maar 1 keer aangehad (gister avond, meteen nadat ik em kocht)
en ik heb maar gewoon de hele tijd lopen sjurgen aan het tietgedeelte
pi_48854275
Ik zie op de website dat ze al m'n oude basics nu ook in nieuwe kleurtjes hebben, dus dat wordt komende week wéér shoppen.

Trouwens misschien een stomme vraag, maar op welke afdeling kan ik de leggings vinden? En dan dus niet de doorschijnende pantydingen, want die weet ik te vinden, maar deze:



maar dan in een ander kleurtje hè Ik zie ze namelijk nooit ergens hangen/liggen.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_48854550
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:51 schreef imago het volgende:
Ik zie op de website dat ze al m'n oude basics nu ook in nieuwe kleurtjes hebben, dus dat wordt komende week wéér shoppen.

Trouwens misschien een stomme vraag, maar op welke afdeling kan ik de leggings vinden? En dan dus niet de doorschijnende pantydingen, want die weet ik te vinden, maar deze:

[afbeelding]

maar dan in een ander kleurtje hè Ik zie ze namelijk nooit ergens hangen/liggen.
Hmm, weet ik eigenlijk ook niet meer. En zoeen als op het plaatje had ik er de laatste keer maar gewoon bij besteld
pi_48854640
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:01 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Hmm, weet ik eigenlijk ook niet meer. En zoeen als op het plaatje had ik er de laatste keer maar gewoon bij besteld
Ik heb ze redelijk snel nodig dus ik wil niet wachten op een bestelling die pas eind december komt ofzo
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 30 april 2007 @ 00:23:32 #181
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48855087
Die hangen gewoon bij de panties/sokken! Dat zijn die toch van een tientje?
In me Burberry......
pi_48855175
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef Chav het volgende:
Die hangen gewoon bij de panties/sokken! Dat zijn die toch van een tientje?
En hangen ze dan aan een hangertje in een rek, of liggen ze opgevouwen, of zitten ze ook in die kartonnen panty-doosjes? Dinsdag maar eens even op zoek dan
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 30 april 2007 @ 00:28:23 #183
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48855211
Aan het rek, met zon kartonnen stuk eromheen dacht ik. Je kan de stof gewoon voelen.
In me Burberry......
  maandag 30 april 2007 @ 00:33:56 #184
331 Merel
Be here now.
pi_48855331
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_48855341
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:28 schreef Chav het volgende:
Aan het rek, met zon kartonnen stuk eromheen dacht ik. Je kan de stof gewoon voelen.


Dankje! Nu wil ik alleen nog even weten of ze groot of klein of gewoon normaal vallen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 30 april 2007 @ 00:35:14 #186
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48855368
Geen idee, ik heb m niet Ik zat er toen ook naar te kijken maar niet gekocht!
In me Burberry......
pi_48855635
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:35 schreef Chav het volgende:
Geen idee, ik heb m niet Ik zat er toen ook naar te kijken maar niet gekocht!
Toch ziet de dame op je plaatje eruit alsof ze wel een aantal roze leggings in de kast heeft hangen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 30 april 2007 @ 01:14:12 #188
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48856114
Jaaa, maar alleen van kappa he, niet van de hm! Eeeeeuw my god, i can`t believe you just said that!
In me Burberry......
pi_48858825
Ik heb pas dit jurkje in het rood gekocht, en het is een ongelooflijk fijn jurkje.



Dit roze jurkje stond me daarentegen vreselijk. De stof was veel te dun en ik leek er wel een koe in.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 april 2007 @ 20:11:58 #190
163650 Greys
pi_48869688
Tijdens de afgelopen week tot 4 keer toe spullen toegevoegd aan mijn bestelling
En 3 keer de 10,- korting code ingevuld, kijken wat het deed... En op de factuur staat nu dus 3x die 10,-- korting Zou dat op de originele factuur straks ook zo zijn? Dan voel ik me een beetje een oplichter namelijk Ik was alleen maar nieuwsgierig wat de computer zou melden als ik het nog een keer zou invullen, aangezien het wel een 'nieuwe' bestelling was op zich, alleen het wordt natuurlijk bij de bestelling gevoegd waarop ik ook al 10,-- korting had. Woops.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48869749
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:11 schreef Greys het volgende:
Tijdens de afgelopen week tot 4 keer toe spullen toegevoegd aan mijn bestelling
En 3 keer de 10,- korting code ingevuld, kijken wat het deed... En op de factuur staat nu dus 3x die 10,-- korting Zou dat op de originele factuur straks ook zo zijn? Dan voel ik me een beetje een oplichter namelijk Ik was alleen maar nieuwsgierig wat de computer zou melden als ik het nog een keer zou invullen, aangezien het wel een 'nieuwe' bestelling was op zich, alleen het wordt natuurlijk bij de bestelling gevoegd waarop ik ook al 10,-- korting had. Woops.
Ja het komt ook op de factuur te staan.
Ik had hetzelfde, 2x 10 euro korting en wat ik wil houden is maar 13 euro
amokaapjeeh O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 april 2007 @ 20:18:24 #192
163650 Greys
pi_48869851
Oh jee..... dan heb ik wel erg veel korting. Dat ze dat niet controleren dan!
En hoe ga jij dat oplossen met je 13 euro dan?
Of zou het gewoon echt zo zijn dat elke keer als je bv een paar dagen later nog wat bestelt dat je dan die code kunt bestellen? Maar dan zou iedereen zijn bestelling dus beter over een paar dagen kunnen verspreiden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48869951


Waar staat dat tuniekje op de site? Kan m niet vinden.
  maandag 30 april 2007 @ 20:52:08 #194
123170 alors
zlata1234
pi_48870837
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:22 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]

Waar staat dat tuniekje op de site? Kan m niet vinden.
Bij tuinieken

know'm sayin?
×
word? word.
pi_48872250
Hoe vaak komen er nieuwe spullen op de site? Om de hoeveel dagen? Kan iemand me dat vertellen? Dan weet ik hoe vaak ik de site moet checken.
pi_48874860
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:18 schreef Greys het volgende:
Oh jee..... dan heb ik wel erg veel korting. Dat ze dat niet controleren dan!
En hoe ga jij dat oplossen met je 13 euro dan?
Of zou het gewoon echt zo zijn dat elke keer als je bv een paar dagen later nog wat bestelt dat je dan die code kunt bestellen? Maar dan zou iedereen zijn bestelling dus beter over een paar dagen kunnen verspreiden
Ik wacht maar gewoon even af, kijken wat er op m'n maandfactuur komt te staan
Het gekke is trouwens wel met die kortingscode dat als je hem voor de 2e (en volgende) keer invoerd, er dan in het eerste schermpje komt te staan dat hij ongeldig is en je contact op moet nemen met de klantenservice.. En als je je bestelling voltooid hebt is hij opeens wel geldig! Dit was bij mij tenminste zo.
amokaapjeeh O+
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:41:21 #197
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48885876
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:20 schreef sproetjes het volgende:

[..]

lol het is nog een jurkje ook
ik heb em nog maar 1 keer aangehad (gister avond, meteen nadat ik em kocht)
en ik heb maar gewoon de hele tijd lopen sjurgen aan het tietgedeelte
Bij mij heeft dat geen eens zin mijn bh zie je zelfs als ik sjor dus een jurkje is wel zo gepast !
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:05:54 #198
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48886593
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Bij mij heeft dat geen eens zin mijn bh zie je zelfs als ik sjor dus een jurkje is wel zo gepast !
Lijkt me veel te warm 2 jurkjes over mekaar. Kun je er anders niet een hemdje onder doen? Of als je handig bent, een stukje stof in naaien zodat de hele handel bedekt blijft? Dan hoef je niet meer te hijsen aan je jurkje.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:42:00 #199
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_48891648
ik heb er idd gewoon een hemdje onder (ook van de h&m, divided, ¤4,90 ik ben verslaafd aan die dingen )

hij is trouwens erg leuke met een taillriem erom en flatjes eronder

vandaag trouwens deze gekocht (gewoon in de winkel)

hij zit echt zo leuk

[ Bericht 7% gewijzigd door sproetjes op 01-05-2007 16:03:30 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2007 @ 16:26:03 #200
163650 Greys
pi_48893228
Ik ben helemaal verslaafd aan de rieten slippertjes. Heb in de winkel de rode gekocht afgelopen zaterdag (wat dééd ik daar in hemelsnaam als ik nog een enorme bestelling via internet heb lopen ) en de hele Koninginnedag op die slippertjes gelopen. Terwijl ik normaal altijd last krijg van dat dingetje tussen mijn tenen Meteen aan mijn bestelling dus nog maar wat extra slippertjes toegevoegd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2007 @ 16:27:07 #201
163650 Greys
pi_48893269
Hoe zat het nou, als je een deel van je bestelling pas begin juni krijgt en de rest half mei, moet je dan twee keer verzendkosten betalen? Ik las zoiets hierboven al, maar eigenlijk is dat toch niet echt eerlijk, het is mijn schuld toch niet dat de rest pas zo laat is? En dan moet ik met alles maar wachten tot begin juni?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48893478
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:27 schreef Greys het volgende:
Hoe zat het nou, als je een deel van je bestelling pas begin juni krijgt en de rest half mei, moet je dan twee keer verzendkosten betalen? Ik las zoiets hierboven al, maar eigenlijk is dat toch niet echt eerlijk, het is mijn schuld toch niet dat de rest pas zo laat is? En dan moet ik met alles maar wachten tot begin juni?
Als je er zelf voor kiest om alvast een deel van de bestelling half mei te laten bezorgen en het andere deel begin juni, betaal je 2x verzendkosten. Als je alles op begin juni zet betaal je 1x verzendkosten.
De site geeft automatisch aan wat het voordeligst is..
amokaapjeeh O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2007 @ 16:47:07 #203
163650 Greys
pi_48893926
Oke, dank je
Ik heb toch maar die hele bups 'half mei' eerder laten komen, want anders moet ik nog lang wachten. Hoewel 'begin juni' eigenlijk maar twee weken later is, bedenk ik me nu
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48895418
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:33 schreef Coconut het volgende:

[..]

Als je er zelf voor kiest om alvast een deel van de bestelling half mei te laten bezorgen en het andere deel begin juni, betaal je 2x verzendkosten. Als je alles op begin juni zet betaal je 1x verzendkosten.
Bij mij niet hoor.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2007 @ 18:55:56 #205
163650 Greys
pi_48897824
Hoef jij maar 1x te betalen Addict? Of moet jouw 2e deel nog komen en knallen ze er straks toch weer die verzendkosten bij? Of heb je alles al binnen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48898129
Er zijn al 2 keer dingen binnen gekomen, 1x verzendkosten betaald dus ze knallen er niet opeens verzendkosten bij ofzo. 3e moet nog binnenkomen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48898396
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:31 schreef Addict89 het volgende:
Bij mij niet hoor.
En je hebt er ZELF voor gekozen om het in meerdere keren te laten bezorgen?
amokaapjeeh O+
pi_48898473
Yep
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48898609
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef Addict89 het volgende:
Yep
Dan weet ik het ook niet meer Ik kon eerst kiezen in het scrollmenuutje voor begin mei of half mei. Hij zette hem automatisch op half mei en als ik hem naar begin mei zette dan kwam er 4,90 bij en kreeg ik een pop-upje dat ik beter voor half mei kon kiezen omdat ik dan maar 1x verzendkosten betaal... Vaag hoor.
amokaapjeeh O+
pi_48900018
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:18 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dan weet ik het ook niet meer Ik kon eerst kiezen in het scrollmenuutje voor begin mei of half mei. Hij zette hem automatisch op half mei en als ik hem naar begin mei zette dan kwam er 4,90 bij en kreeg ik een pop-upje dat ik beter voor half mei kon kiezen omdat ik dan maar 1x verzendkosten betaal... Vaag hoor.
Ja had ik dus ook! En toen probeerde ik het een dag later weer, toen hoefde ik geen verzendkosten te betalen Overigens stond er vandaag "helaas te laat. Levering half mei"
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 mei 2007 @ 20:03:47 #211
163650 Greys
pi_48900325
Als ik op Mijn Pagina bij de bestellingen kijk, dan krijg ik gewoon dat hele overzicht met aantallen en prijzen enzo. Maar er staat niet 'in behandeling' of 'onderweg' ofzo bij. Dat betekent dat er gewoon nog niets mee is gedaan dus? Gaat dat wel goed? Of komt dat vanzelf, na een paar dagen exra geduld? Ik heb al een keer extra op 'Uitvoeren' geklikt dus ik hoop niet dat ik deze bestelling nu 2x krijg???
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48900471
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:55 schreef Syrena het volgende:

[..]
Overigens stond er vandaag "helaas te laat. Levering half mei"
Dat had ik dus ook, had zaterdag alles mooi op begin mei staan.....ik denk dat gaat nog wel goed komen....
Keek ik vanmorgen: helaas te laat..

Heb geen retouren meer en ook geen bedrag open staan, zal wel druk zijn
pi_48901875
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:03 schreef Greys het volgende:
Als ik op Mijn Pagina bij de bestellingen kijk, dan krijg ik gewoon dat hele overzicht met aantallen en prijzen enzo. Maar er staat niet 'in behandeling' of 'onderweg' ofzo bij. Dat betekent dat er gewoon nog niets mee is gedaan dus? Gaat dat wel goed? Of komt dat vanzelf, na een paar dagen exra geduld? Ik heb al een keer extra op 'Uitvoeren' geklikt dus ik hoop niet dat ik deze bestelling nu 2x krijg???
Dingen als 'in behandeling' en 'onderweg' staan er pas bij als ze ipv bij 'Nog niet geleverd' bij 'Geleverde artikelen' staan.

Vaag verhaal van die verzendkosten dan.. Mijn bestelling staat trouwens al een tijd als manco, stomme koninginnedag
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:50:27 #214
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48902272
Mn bestelling is onderweg en gesorteerd!! Maar morgen ben ik er niet! Ze gooien t toch wel bij de buren af?
In me Burberry......
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:52:17 #215
102466 cappp
Ondertitel
pi_48902347
Aangezien ik mannelijk ben en een H&M nieuweling, had ik een vraagje over de maat van de jeans. Ik heb 32/32 maar ik kom niet uit die maattabel die bij de jeans hangt. Wat voor maat heb ik?
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:36:55 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48907420
Grmbl, de helft van m'n bestelling zou eigenlijk begin mei geleverd worden, is het ineens naar half mei verplaatst .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:38:04 #217
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48907506
Trouwens, als je bestelling gesorteerd is komt ie toch de volgende dag?
In me Burberry......
pi_48916857
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:25 schreef Soofie het volgende:
veels te veel gekocht!
ik hoop stiekem dat de helft me niet staat zodat ik het terug kan sturen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke dingen zeg! Ben blij dat ik die allemaal niet gezien heb. Geweldig jurkje!
Die grijs/zwart gestreepte broek heb ik ook, wordt alleen wel erg snel wijd.
Sweet and innocent...
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:13:42 #219
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48918183
Jeetje wat zijn ze met de site aan t doen. Al een paar uur dat rottige venstertje dat mijn pagina etc, niet te gebruiken is ivm onderhoud.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:25:37 #220
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48918511
Hij doet t weer
In me Burberry......
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:30:09 #221
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48918651
Heee, hij is nu in het sorteercentrum van mijn woonplaats, gisteren in zwolle. Krijg ik het nou vandaag nog of morgen?
In me Burberry......
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2007 @ 10:44:16 #222
163650 Greys
pi_48919087
Ja dat vraag ik me ook af, of ze het bij de buren afgeven als je niet thuis bent of dat je het dan op het postkantoor kunt halen. De buren zullen wel denken als ze die grote doos zien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48919112
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef Chav het volgende:
Heee, hij is nu in het sorteercentrum van mijn woonplaats, gisteren in zwolle. Krijg ik het nou vandaag nog of morgen?
Vandaag waarschijnlijk. Of ze moeten wel heel sloom zijn.
Mijne staat nog steeds manco
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48919162
ik heb mijn eerste bestelling gedaan
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:47:52 #225
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48919229
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef Greys het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af, of ze het bij de buren afgeven als je niet thuis bent of dat je het dan op het postkantoor kunt halen. De buren zullen wel denken als ze die grote doos zien
Hahaha, mijn buurman zn handen zouden spontaan beginnen te jeuken Maar ik ben vandaag toch thuis, ik ga morgen waarschijnlijk weg dus kan het dan lekker zelf in ontvangst nemen!

Bij mij gooien ze eigenlijk alles wel bij de buren af... Soms plak ik een briefje op de deur dat ze het af kunnen gooien op nummer X, die is altijd thuis.
In me Burberry......
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:23:38 #226
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_48920451
Zijn er al mensen die deze:

hebben? Hoe valt ie? Groot, klein, normaal?
Of niet soms?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2007 @ 12:18:00 #227
163650 Greys
pi_48922354
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:47 schreef Chav het volgende:

[..]

Hahaha, mijn buurman zn handen zouden spontaan beginnen te jeuken Maar ik ben vandaag toch thuis, ik ga morgen waarschijnlijk weg dus kan het dan lekker zelf in ontvangst nemen!

Bij mij gooien ze eigenlijk alles wel bij de buren af... Soms plak ik een briefje op de deur dat ze het af kunnen gooien op nummer X, die is altijd thuis.
Misschien dat ik dan een briefje opplak of ze het even achter over de schutting willen gooien
Nee hoor, dat durf ik niet aan, hoewel ik in een keurig klein durp woon waar nooit iets gebeurt *afklopt*.
Mijn spullen staan nog steeds op half mei, en van het gedeelte 'begin juni' is er één artikel opgeschoven naar boven, ook naar half mei Als het half mei gedeelte nou allemaal even nog ietsje eerder wordt .... *duim*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48923227
Ohh beter, iets wat pas eind juni geleverd kon worden en wat ik heel graag nu al wilde hebben staat opeens ook op half mei Nu hopen dat ik het binnen 2 weken in huis heb, voor mijn vakantie...
amokaapjeeh O+
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:50:02 #229
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48923289
Chauffeur is onderweg, jeeeeee!
In me Burberry......
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2007 @ 13:44:40 #230
163650 Greys
pi_48924973
Ghehe, allemaal blije meiden hier
Hoop dat mijn juni spul ook nog even naar voren schuift

Chav... zit je al bij de brievenbus te kamperen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 mei 2007 @ 13:47:35 #231
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48925078
Haha, ik zit steeds uit t raam te kijken als ik een auto hoor, erg he
In me Burberry......
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2007 @ 13:54:22 #232
163650 Greys
pi_48925335
Ik kan het me helemaal voorstellen hoor meid!
Wat kan je in blijde verwachting zijn van kleertjes van de H&M zijn he Heb ik ook hoor.
Hopen dat die chauffeur met jouw kostbare pakketje niet nog langs 64 andere H&M klanten hoeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:21:27 #233
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48926193
Zeg dat nou niehiet ! Ik wil het nuuuu!
In me Burberry......
  woensdag 2 mei 2007 @ 15:41:25 #234
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48929001
Jaaaaaaaaaaaaa, het is er !
In me Burberry......
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:13:52 #235
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48930261
Ik vervloek die heupen van me, Grrrr. Ik heb t idee dat ik nu net een zeekoe lijk! Voor die witte (3e)

Oja, let niet op mn geile legerprinttoppie eronder







In me Burberry......
pi_48930907
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef Chav het volgende:
Ik vervloek die heupen van me, Grrrr. Ik heb t idee dat ik nu net een zeekoe lijk! Voor die witte (3e)

Oja, let niet op mn geile legerprinttoppie eronder

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Juist de onderste 2 staan je erg goed vind ik!
amokaapjeeh O+
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:34:58 #237
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48931135
Ja? Bij de eerste moest mn lintje wat strakker aangetrokken worden trouwens.
In me Burberry......
pi_48931265
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef Chav het volgende:
Ja? Bij de eerste moest mn lintje wat strakker aangetrokken worden trouwens.
Ja Die eerste 2 vind ik net iets te lang.. Maar het gaat erom of jij je er prettig in voelt
amokaapjeeh O+
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:44:42 #239
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48931542
Tja, die heupen kan ik er moeilijk afschieten he! Brede heupen en een platte buik, geweldige combi!

De 2e vind ik eigenlijk wel goed, de 1e maakt me nog breder...
In me Burberry......
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:56:51 #240
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48931985
Ik vind die tops ook altijd leuk als ik ze zie.. maar als ik ze aanheb krijg ik me ook een reet als een bijzettafel erin. Beter gewoon getailleerd en niet te breed uitlopend onderaan en ook niet te lang, staat me veel mooier en ik heb tenminste ook een zichtbare taille. In deze tops word je zo een geheel, zo robuust. Met de riem op t 3e plaatje is het wel leuk.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:05:02 #241
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48932290
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:44 schreef Chav het volgende:
Tja, die heupen kan ik er moeilijk afschieten he! Brede heupen en een platte buik, geweldige combi!

De 2e vind ik eigenlijk wel goed, de 1e maakt me nog breder...
Zwart kleed altijd slanker af Maar die lijkt ook veel mooier te vallen dan die witte. En net of ie iets korter is.
Waarom accentueer je je buik niet, als je zo'n mooie buik hebt? Probeer eens een mooi getailleerde top. Ondanks bredere heupen kan dat toch veel mooier uitzien. Mijn mening althans. No offense, he.

Ben ook altijd van de brede tops geweest 'omdat ik brede heupen en breed van boven ben'. Maar nu ik iets andere modellen draag zie ik er veel smaller uit (oke, je kunt geen maatje groot omtoveren naar een maatje xs, maar zo op het oog bedoel ik dus). Ik zag er anders altijd kolossaal uit, ondanks dat ik niet te zwaar was. Nu ben ik kwa gewicht veel te zwaar, maar omdat ik wat met mn kleding kan 'spelen' valt het niemand op. En dat willen we toch allemaal wel
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:10:56 #242
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48932510
O getailleerde tops genoeg hoor, daar heb ik de taille en buik wel voor, haha! Ik vond dit weer eens wat anders, maar t pakt helaas niet zo goed uit voor me. T enige voordeel is dat mn geld niet wegvliegt
In me Burberry......
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:18:03 #243
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48932787
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:10 schreef Chav het volgende:
O getailleerde tops genoeg hoor, daar heb ik de taille en buik wel voor, haha! Ik vond dit weer eens wat anders, maar t pakt helaas niet zo goed uit voor me. T enige voordeel is dat mn geld niet wegvliegt
hahaha das idd wel een voordeel.

Ik had me een zwart rokje in L gekocht, zo een van 9,90 die met die rimpeltjes op de buik (uit de nieuwe zomercollectie). Die viel me dus zowat van mn kont. Vandaag geruild, helaas geen zwarte meer. dus maar een groene (jade noemen ze de kleur geloof ik). Maat M, even zo over mn broek gepast. Zat strak, dus mijn idee was: die zit perfect als ik m zo aandoe. Nou hij is dus nog te groot En ze zijn op de site allemaal uitverkocht. En in de winkel zullen ze morgen ook wel weer weg zijn.
Rottige maten ook.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:24:37 #244
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48933055
Vooral de hm joh!

Ik heb shirtjes in de maten 36/s tot 42! Scheelt maar 4 maten...
Het was ook echt een gok hoor, de maat van mn bestelling (m).

Nouja goed, weer een les geleerd in modeland, geen tuniekjes!
In me Burberry......
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:31:48 #245
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48933336
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Chav het volgende:
Vooral de hm joh!

Ik heb shirtjes in de maten 36/s tot 42! Scheelt maar 4 maten...
Het was ook echt een gok hoor, de maat van mn bestelling (m).

Nouja goed, weer een les geleerd in modeland, geen tuniekjes!
In shirtjes moet ik M/L (hangt van het model af) Blouses mt 42/44/46 (ook afhankelijk van t model) Broeken 40 (indien van de logg 42) En in rokjes pas ik in mt 34/36 of S.
En het leuke is, mn zwart pak van de h&m is dus 44 voor t jasje, broek en de rok Anders zat t voor geen meter. Wel dus e.e.a. moeten verbouwen (taille stond zeker 10cm open van het rokje en de broek). Het is echt niet makkelijk winkelen bij de h&m. Alles moet je passen. Ik heb dus zo ongeveer voor elke maat wel iets in mn kast hangen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48933477
Dat is echt een totaal ramp ja, die maten bij de H&M. In de winkel zie je het vaak nog wel voordat je gaat passen aan de lengte en breedte enzo, maar met online shoppen is het altijd maar hopen..

@Chav: met die riem staan ze je best leuk hoor (3e en 4e foto). Wel grappig, associeerde je toch met je avater maar je bent een stuk dunner
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48933751
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Chav het volgende:


Nouja goed, weer een les geleerd in modeland, geen tuniekjes!
Jawel! Die 2 zwarte vind ik je heel mooi staan juist!

En wit maakt altijd dik helaas Ook al vind ik het nog wel meevallen bij jou hoor, die 3e vind ik ook prima staan. Alleen de eerste iets te lang.

Ik had je ook een beetje ingeschat qua figuur zoals je avatar.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:50:21 #248
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48934006
Haha, gelukkig been ik geen vicky pollard !

Ben gewoon 1.80 ongeveer met 68 kilo

De witte schijnt ook door en maakt me flets.

Moeilijk moeilijk moelijk!
In me Burberry......
pi_48936364
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:18 schreef Roeji het volgende:
hahaha das idd wel een voordeel.

Ik had me een zwart rokje in L gekocht, zo een van 9,90 die met die rimpeltjes op de buik (uit de nieuwe zomercollectie). Die viel me dus zowat van mn kont. Vandaag geruild, helaas geen zwarte meer. dus maar een groene (jade noemen ze de kleur geloof ik). Maat M, even zo over mn broek gepast. Zat strak, dus mijn idee was: die zit perfect als ik m zo aandoe. Nou hij is dus nog te groot En ze zijn op de site allemaal uitverkocht. En in de winkel zullen ze morgen ook wel weer weg zijn.
Rottige maten ook.
Grappig, je hebt dus precies hetzelfde met dat rokje als ik! Je wilt toch een S dan? Die zijn nog wel online te krijgen.
amokaapjeeh O+
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:36:49 #250
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48939905
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef Coconut het volgende:

[..]

Grappig, je hebt dus precies hetzelfde met dat rokje als ik! Je wilt toch een S dan? Die zijn nog wel online te krijgen.
Ja, in de winkel dacht ik dat t wel paste, niet dus. Nou ja. het kan wel. Maar misschien toch voor een s kijken morgen.
Online zijn ze uitverkocht in t zwart, wit en bruin. Oh wacht zwart had ik m wel in s besteld. Maar de bruine en witte staan in L in mn bestelling. Ik laat ze toch maar staan, mochten ze onverhoopt kleiner uitvallen.
Maar als ze weer in s te krijgen zijn dan bestel ik die toch nog. In de winkel hingen ze er ook in het geel. Best een leuke kleur als je bruin bent. Maar voor mij is die kleur niks. Dat groene gaat prima, maar fellere kleuren zijn niet geweldig bji mij. En de grijze vind ik te saai van kleur.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:16:36 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48944648
En nu staat alles ineens op half mei .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48947098
Ik kom eigenlijk bijna nooit bij H&M (goeie binnenkomer he )

Maar nu heb ik nieuwe zwembroek(en) nodig, en die op de site zagen er wel leuk uit. Maar toen ik met een vriend er vorige keer vluchtig doorheen liep zag ik alleen andere korte simpele zwembroeken hangen. Waar liggen die dingen? Op een aparte afdeling? En hebben ze nog meer dan op de site staat? Een die ik leuk vind is uitverkocht op de site. Hebben ze hem dan nog wel in de winkels of ook niet?

En als ik de OP goed lees kan je als je via internet besteld aardig wat korting krijgen dus...?

[ Bericht 9% gewijzigd door JeroenV op 02-05-2007 23:37:50 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:20:21 #253
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48953076
oke, de site is wacko. Als ik met het afrekenen bezig ben, knalt ie er steeds uit en verschijnt de startpagina steeds. leg je iets in je verlanglijstje, is je verlanglijst spoorloos.
Nou door dat gekloot met die site, is het artikel dus weer uitverkocht. En het komt niet meer binnen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Roeji op 03-05-2007 08:38:27 ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48953320
Hoe weet je trouwens of je pakje onderweg is? Hoe kom je aan die track en trace code? Kun je dat bij mijn pagina zien? Ik word er niet wijs uit...
pi_48953406
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe weet je trouwens of je pakje onderweg is? Hoe kom je aan die track en trace code? Kun je dat bij mijn pagina zien? Ik word er niet wijs uit...
Mijn pagina > Bestellingen > Geleverde artikelen/retouren > hier komt te staan wanneer het pakket verzonden is + tevens een collonummer, waar je op kan klikken en zodoende het pakket kan volgen.
amokaapjeeh O+
pi_48953454
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:44 schreef Coconut het volgende:

[..]

Mijn pagina > Bestellingen > Geleverde artikelen/retouren > hier komt te staan wanneer het pakket verzonden is + tevens een collonummer, waar je op kan klikken en zodoende het pakket kan volgen.
Oké thnx!
Dan is mijn besteliing dus nog niet in behandeling genomen....
pi_48953576
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:48 schreef Plukie86 het volgende:
Oké thnx!
Dan is mijn besteliing dus nog niet in behandeling genomen....
Dan staat hij nog bij: mijn pagina > bestellingen > nog niet geleverde artikelen
amokaapjeeh O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2007 @ 09:56:57 #258
163650 Greys
pi_48955067
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik kom eigenlijk bijna nooit bij H&M (goeie binnenkomer he )

Maar nu heb ik nieuwe zwembroek(en) nodig, en die op de site zagen er wel leuk uit. Maar toen ik met een vriend er vorige keer vluchtig doorheen liep zag ik alleen andere korte simpele zwembroeken hangen. Waar liggen die dingen? Op een aparte afdeling? En hebben ze nog meer dan op de site staat? Een die ik leuk vind is uitverkocht op de site. Hebben ze hem dan nog wel in de winkels of ook niet?

En als ik de OP goed lees kan je als je via internet besteld aardig wat korting krijgen dus...?
Geeft niets hoor, die binnenkomer dat je bijna nooit bij de H&M komt.
Je wordt vanzelf een keer aangestoken met het virus

Soms hebben ze in de winkels nog wel dingen die op de site uitverkocht zijn. Maar soms ook zijn de artikelen ineens weer wel verkrijgbaar op de site (als de retour gekregen hebben of nieuwe aanvulling, begreep ik). Je kunt ook klantenservice even bellen, want een rokje dat ik op de site uitverkocht zag staan, kon ze toch nog voor me regelen telefonisch! Omdat die er weer waren maar nog niet op de site stonden. Dus even het nr op de site bellen van klantenservice. Ze vragen dan naar het bestelnr van het artikel. Dat krijg je door bij het artikel op een maat te klikken die er nog WEL is (is dat het geval? dat er van een andere maat nog wel wat is?). En anders helpen ze je wel.

Lijkt mij trouwens dat zwembroeken allemaal bij elkaar zouden liggen in de winkel...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48955886
Het kan ook zijn dat bepaalde zwembroeken van Divided zijn en dat verkopen ze niet in elk filiaal.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48955986
Ik was bij de Lijnbaan in Rotterdam, dus daar zullen ze t dan vast wel hebben lijkt me

Ik ga zo nog maar eens even kijken. Zou wel jammer zijn als ie uitverkocht is. Komt het dan ook niet meer later binnen?
pi_48956430
Mijn bestelling is in behandeling!!!
Op twee dingen na is alles in behandeling!

Mijn jurkjes komen net nu het gaat regenen volgende week
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48956471
de track and trace werkt niet voor mijn bestelling
pi_48957052
Is ie net in behandeling genomen? Bij mij deed ie het ook pas na 1 dag.
Ik word gek van dat manco, wil mn spulletjes!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48957081
ja heb het gister pas besteld
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2007 @ 11:03:06 #265
163650 Greys
pi_48957116
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik was bij de Lijnbaan in Rotterdam, dus daar zullen ze t dan vast wel hebben lijkt me

Ik ga zo nog maar eens even kijken. Zou wel jammer zijn als ie uitverkocht is. Komt het dan ook niet meer later binnen?
Zoals ik hierboven al zei...
Bel dan even de klantenservice. Telefoon: 0900 - 0401055 (5 cent per minuut) of per mail klantenservice.nl@hm.com
Soms kunnen ze je er gewoon nog aan helpen terwijl het op de site uitverkocht staat. Dan kan je ook vragen of het - mochten zij hem niet meer hebben - nog komt (lijkt mij wel, het is een zomerartikel).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48970211
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef Debsterr het volgende:
En nu staat alles ineens op half mei .
Bij mij ook, maar 't was eerst begin mei
Sweet and innocent...
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:31:49 #267
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_48978160
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik was bij de Lijnbaan in Rotterdam, dus daar zullen ze t dan vast wel hebben lijkt me

Ik ga zo nog maar eens even kijken. Zou wel jammer zijn als ie uitverkocht is. Komt het dan ook niet meer later binnen?
Je moet wel weten dat de catalogus heel de zomercollectie in een keer heeft, dat zou dus noooooooit in de winkel passen .
En voor internet geldt dat de dingen die daar te vinden zijn niet tegelijkertijd in de winkel hoeven te hangen. Het zou dus kunnen dat dat pas over 2 maanden in de winkel komt ofzo.
pi_48978256
Hoe vaak komen er nieuwe spullen op de site? Om de hoeveel dagen? Kan iemand me dat vertellen? Dan weet ik hoe vaak ik de site moet checken.
pi_48978285
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Je moet wel weten dat de catalogus heel de zomercollectie in een keer heeft, dat zou dus noooooooit in de winkel passen .
En voor internet geldt dat de dingen die daar te vinden zijn niet tegelijkertijd in de winkel hoeven te hangen. Het zou dus kunnen dat dat pas over 2 maanden in de winkel komt ofzo.
Thnx

Alleen de leuke broek die ik op internet zag heb ik ook al eens in een topic hier voorbij zien komen. Maar er staat dus dat ie uitverkocht is...
Maargoed, morgen ga ik na werk even de stad in. Mocht ik niks zien bel ik wel even naar de klantenservice
pi_48978683
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe vaak komen er nieuwe spullen op de site? Om de hoeveel dagen? Kan iemand me dat vertellen? Dan weet ik hoe vaak ik de site moet checken.
Anders lees je het topic even. Die vraag is nu al honderd keer voorbijgekomen
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2007 @ 20:52:46 #271
163650 Greys
pi_48978965
Zoeperzazke, krengie
Je hebt wel gelijk hoor, daar niet van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48979420
Ik weet ook niet hoe vaak de site ververst wordt en dat is maar beter ook geloof ik
Aankomende bestelling is ook weer 75 euro
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48979929
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Anders lees je het topic even. Die vraag is nu al honderd keer voorbijgekomen
Uhm ja dat klopt, ook gesteld door mij.
En ik ben het antwoord nog steeds niet tegengekomen. Of zie ik het over het hoofd? Wie kan het mij even vertellen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2007 @ 21:15:29 #274
163650 Greys
pi_48979954
Verslavend is het echt he... ik ken het.
Ik zit zelfs mijn vent op te jutten of hij niet nog iets wil van de site
Ik weet zelf niet eens hoe vaak de site wordt vernieuwd hoor, maar ik klik af en toe gewoon even bij 'Zojuist nieuw binnengekomen' en dan zie je vanzelf of je dat al gezien had in allllll die voorgaande keren dat je er al geweest was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48979987
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Uhm ja dat klopt, ook gesteld door mij.
En ik ben het antwoord nog steeds niet tegengekomen. Of zie ik het over het hoofd? Wie kan het mij even vertellen?
Kan aan mij liggen, maar ik ben het net ook niet tegen gekomen terwijl ik het topic door gebladerd ben...

Maar zal wel verschillen...
pi_48982868
D'r zit sinds 25 april een vernieuwde H&M in Leeuwarden, maar die is alleen voor vrouwen weer? Ik weet het nog niet, maar wie weet dit wel? In ieder geval heeft H&M Leeuwarden een nieuw groter pand gekocht. Zou daar misschien een mannengedeelte bij komen? Wie weet dat?
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:46:45 #277
123170 alors
zlata1234
pi_48984329
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef MarkSP2 het volgende:
D'r zit sinds 25 april een vernieuwde H&M in Leeuwarden, maar die is alleen voor vrouwen weer? Ik weet het nog niet, maar wie weet dit wel? In ieder geval heeft H&M Leeuwarden een nieuw groter pand gekocht. Zou daar misschien een mannengedeelte bij komen? Wie weet dat?
In die nieuwe zit geen mannenafdeling. In de oude, waar nu Divided inzit, hebben ze wel voor heren. Divided is toch ook veel vetter
know'm sayin?
×
word? word.
pi_48995980
Als je bestelling eenmaal onderweg is kan je niet meer zien wat er in zat he? Ik zat namelijk in mijn hoofd met een bestelling van 30 euro, maar zie nu dat het maar 20 is. Dus of ik heb dom gedaan of ze hebben er iets uitgegooid
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49006682
Had je geen korting toegevoegd van tien euro ofzo?

Ik was vanmiddag naar de H&M gegaan voor mijn zwembroek, was niks meer in mijn maat
Ik dus van binnen schelden enzo

Maarrr.....
Net gebeld naar de klantenservice, ze hadden er nog 1 op voorraad, en die hebben ze gelijk besteld
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2007 @ 16:06:34 #280
163650 Greys
pi_49007875
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef Addict89 het volgende:
Als je bestelling eenmaal onderweg is kan je niet meer zien wat er in zat he? Ik zat namelijk in mijn hoofd met een bestelling van 30 euro, maar zie nu dat het maar 20 is. Dus of ik heb dom gedaan of ze hebben er iets uitgegooid
Je krijgt toch een orderbevestiging in je mail? Daar staat ook alles keurig opgenoemd wat er in zat, in je bestelling.
Elke keer als ik weer iets toevoegde aan mijn bestelling ( ) kreeg ik weer een nieuwe orderbevestiging!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49007881
Nee, en ik zie net op een screenshot dat ik voor de vorige pagina van dit topic heb gemaakt dat hij daar wel op 31 euro staat. Zou het best wel een naaistreek vinden als ze er gewoon iets uit hebben gegooid..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2007 @ 16:08:04 #282
163650 Greys
pi_49007951
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef Addict89 het volgende:
Nee, en ik zie net op een screenshot dat ik voor de vorige pagina van dit topic heb gemaakt dat hij daar wel op 31 euro staat. Zou het best wel een naaistreek vinden als ze er gewoon iets uit hebben gegooid..
Bel even 0900 - 0401055, laat het ze even checken, dan weet je alles
Stel dat ze er toch iets hebben uitgemikt per ongeluk, kan je dat direct laten herstellen en alsnog achterna laten zenden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49008157
Gebeld, ze hebben er inderdaad een broek van 9.90 uitgegooid omdat ie uitverkocht was en die is ook niet meer leverbaar. Beetje apart.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2007 @ 16:42:01 #284
163650 Greys
pi_49009209
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef Addict89 het volgende:
Gebeld, ze hebben er inderdaad een broek van 9.90 uitgegooid omdat ie uitverkocht was en die is ook niet meer leverbaar. Beetje apart.
Raar, want op het moment dat je bestelt checken ze de beschikbaarheid toch?
Nou ja, foutje, bedankt. Maar niet leuk voor je
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_49010871
Ja, dat is ook wat ik zei. Maarja, foutje inderdaad, moet kunnen. Meisje van de klantenservice zei dat ze dit nog nooit mee had gemaakt en bood tig keer haar excuses aan.
Leuk is het niet, maar gelukkig komen er nog 4 andere dingen als het goed is
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49011235
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef alors het volgende:

[..]

In die nieuwe zit geen mannenafdeling. In de oude, waar nu Divided inzit, hebben ze wel voor heren. Divided is toch ook veel vetter
Die nieuwe is er pas, en de vernieuwde (die nog komt) werken ze aan. Komt daar geen mannen in?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:10:59 #287
123170 alors
zlata1234
pi_49012219
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:41 schreef MarkSP2 het volgende:

[..]

Die nieuwe is er pas, en de vernieuwde (die nog komt) werken ze aan. Komt daar geen mannen in?
Volgens de site niet, alleen Heren &Denim (spijkerbroeken dus) en Divided in de oude.
Maar die nieuwe is toch al open? Ik kijk volgende week denk ik wel ff, als ik dan nog een herenafdeling zie, geef ik het wel door. Of je moet zelf gaan kijken
Maar ik denk niet dat er een herenafdeling inzit, volgens mij is het gewoon alles wat in de oude zat maar dan wat meer en meer ruimte. Tenminste dan mag ik hopen, want in die oude kon je je kont echt niet keren, wat een kippenhok was dat zeg, en dan nog tachtig kinderwagens in die oh zo brede gangpaden
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:17:51 #288
149079 Sabinee
Wanderer
pi_49014528
Heb net mijn eerste bestelling gedaan, komt eind mei binnen:

Is wel een beetje heel erg roze, ik had een ernstig roze-tekort...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2007 @ 21:08:19 #289
163650 Greys
pi_49019203
Leuke spulletjes! En wat zal je een plezier hebben van je rieten flipflopjes, want die zitten héééérlijk
Ik denk dat spoedig dan ook je 2e bestelling zal volgen met meer slippertjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:22:43 #290
113396 Jett
áppel
pi_49019758
Heb niet zo super veel besteld. Opvallend veel groen en zwart



Vestje




Deze vind ik ook echt heel erg tov misschien volgende x
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_49023318
die blauwe bikini vond ik ook erg mooi maar ik heb toch echt een beugel bikini nodig
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:21:22 #292
113396 Jett
áppel
pi_49030566
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:05 schreef Miss_S het volgende:
die blauwe bikini vond ik ook erg mooi maar ik heb toch echt een beugel bikini nodig
Hebben ze ook!! In de gids zag ik hem staan
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_49030643
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:21 schreef Jett het volgende:

[..]

Hebben ze ook!! In de gids zag ik hem staan
maar toch niet bij die blauwe met witte stippen bikini?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:28:04 #294
149079 Sabinee
Wanderer
pi_49030678
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:08 schreef Greys het volgende:
Leuke spulletjes! En wat zal je een plezier hebben van je rieten flipflopjes, want die zitten héééérlijk
Ik denk dat spoedig dan ook je 2e bestelling zal volgen met meer slippertjes
Haha ja ik was aangemoedigd door alle positieve berichten over die slippers, en aangezien mijn geweldige slippers van de scapino van vorig jaar (lichtroze suede met gevlochten touw rand en strass op de bovenkant ) echt helemaal stuk zijn, wilde ik wel eens nieuwe
pi_49032463
quote:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 04-05-2007 Zwolle , intern transport pakketten
quote:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

Ik neem aan dat ie dan dus na het weekend alsnog verzonden wordt?
Sweet and innocent...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:12:54 #296
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_49032779
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:58 schreef Innocence het volgende:

[..]


[..]


Ik neem aan dat ie dan dus na het weekend alsnog verzonden wordt?
nee kan ook nog on zweden zijn, ze melden je pakket alleen alvast aan
Voices tell me I'm the shit.
pi_49032828
Innocence: Wat Melanie zegt inderdaad. Je zou nog even kunnen kijken bij geleverde artikelen of er bij staat 'in behandeling'of 'onderweg'. Als het onderweg is zou het als het goed is redelijk snel moeten komen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:32:40 #298
123170 alors
zlata1234
pi_49034706
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar toch niet bij die blauwe met witte stippen bikini?
jawel.. tadaaaa...



hij is er alleen nu niet meer in alle maten...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49035280
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:32 schreef alors het volgende:

[..]

jawel.. tadaaaa...

[afbeelding]

hij is er alleen nu niet meer in alle maten...
ik snap echt niets van die site
heb hem nu gevonden maar ja zie dat ze geen E cup hebben

en ik heb ook een manco bij de verzending....
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:13:49 #300
113396 Jett
áppel
pi_49035836
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik snap echt niets van die site
heb hem nu gevonden maar ja zie dat ze geen E cup hebben

en ik heb ook een manco bij de verzending....
Ze gaan qua bikini's en BH's vaak maar tot cup C..
pity
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_49035858
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef Jett het volgende:

[..]

Ze gaan qua bikini's en BH's vaak maar tot cup C..
pity
niet eerlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')