welke bedoel je precies?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:33 schreef sproetjes het volgende:
net de jurk met print in het roze voor ¤9.90 gekocht![]()
zit geweldig, alleen vallen bij jullie (voor diegene die em ook hebben) je tetten/bh er ook steeds net een stukje uit?
http://xs114.xs.to/xs114/07166/IMG_0244.jpg dezequote:
Ja die andere rokjes (lijken op deze, maar hebben die plooitjes niet) vielen idd erg groot uit. Maar dit was dus helemaal erg. Dan ga ik denk ik de hele handel maar omruilen naar maat M of misschien zelfs naar S.quote:Op zondag 29 april 2007 16:06 schreef Coconut het volgende:
Roeji, ik had hier al gelezen dat het rokje erg groot viel. Meestal heb ik maat L, maar gisteren dus dit rokje maar in maat M gekocht. Thuis gepast... Zakte nog van m'n kont af! Dus vandaag omgeruild voor maat S en die zit wel goed![]()
Ik heb t zelfde met de maten, meestal 37 en soms 38. Slippers in 36/37 passen perfect. Anders krijg je van die dingen waar je je nek over breekt omdat ze te lang zijn. Oh en ik heb nogal brede voeten, maar de 36/37 is nog altijd prima te doen. Loop er niet naast ofzo. Maar als je twijfelt, dan bestel je toch beide maten en stuur je ze terug als ze niet passen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef BalLon het volgende:
Op de site zijn de slippers nog te koop hoor!! Dus als ze echt niet meer te krijgen zijn in de winkel moet je daar maar even kijken :-) Gaat toch om de rieten slippertjes hè?
Daar heb ook nog even een vraagje over... Mijn maat van zomerschoenen is meestal 37, maat winterschoenen (laarzen) 38, omdat daar altijd een zooltje in gaat. Nu weet ik dus niet welke maat ik moet kopen :-S 36/37 of 38/39... Wat raden jullie aan?
Ik zou de 36/37 doen. Ik heb maat 38/39 van die slippers, zijn een stukje te breed en te lang (lopen alsnog heerlijk), maar 36/37 zit te klein, hangt er zo'n stukje hiel overheenquote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef BalLon het volgende:
Op de site zijn de slippers nog te koop hoor!! Dus als ze echt niet meer te krijgen zijn in de winkel moet je daar maar even kijken :-) Gaat toch om de rieten slippertjes hè?
Daar heb ook nog even een vraagje over... Mijn maat van zomerschoenen is meestal 37, maat winterschoenen (laarzen) 38, omdat daar altijd een zooltje in gaat. Nu weet ik dus niet welke maat ik moet kopen :-S 36/37 of 38/39... Wat raden jullie aan?
Superleuk allemaal!quote:Op zondag 29 april 2007 19:25 schreef Soofie het volgende:
veels te veel gekocht!
ik hoop stiekem dat de helft me niet staat zodat ik het terug kan sturen![]()
-
Aaah!! Ik wil die jurk ook!! In het zwart... Maar maat 34 en 36 zijn uitverkocht :-( Ik baal zo!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 19:25 schreef Soofie het volgende:
veels te veel gekocht!
ik hoop stiekem dat de helft me niet staat zodat ik het terug kan sturen![]()
thanks!quote:Op zondag 29 april 2007 20:16 schreef Andoire het volgende:
[..]
Superleuk allemaal!
Dat zwarte topje onderaan, die is echt ontzettend mooi!
En ach, stel het staat allemaal leuk....je kan nooit genoeg kleding hebben. Ja toch
ik heb er niet voor niets een rood jurkje onder aanquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
http://xs114.xs.to/xs114/07166/IMG_0244.jpg deze
(de foto is van melanie_the_miss, ik kan zo snel even niet bij mn camera, maar het is dus dat jurkje, overigens zonder dat rode stukje, dat is een topje wat ze eronder aan heeft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |