Herkenbaar, dit was ook zo'n beetje het laatste wat er gekocht is. Alleen nog wat zomer t-shirts en een 3kwart broek heb ik nog in bestelling staan. Dan gaat h&m toch even 'op slot'' op mn pc.quote:Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb de laatste tijd al te veel kleding gekocht jammer genoeg
H&M loves Kylie gaat ie heten.quote:Op maandag 23 april 2007 17:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
het vraagteken...
en ik weet niet hoe ze de collectie noemen... bij Madonna was het M by Madonna... dus vandaar het vraagteken
Ja hou op jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:23 schreef parselmouth het volgende:
Dat bovenste jurkje is gewoon maar 9.90 he
Ze gaan dan ook als een tiet
Ik heb het laatste jurkje gekocht, heb ooit al zo'n soort jurkje gekocht bij H&M nu ook weer precies dezelfde maat, tevens de maat die ik meestal heb, precies goed dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hou op ja![]()
Hoe vallen ze qua maat? Kleiner, groter, precies goed?
Koop 'm gewoon! Hij staat je vast hartstikke leuk! [/slijmerige & doorzichtige verkoopsterpraat]quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hou op ja![]()
Hoe vallen ze qua maat? Kleiner, groter, precies goed?
Ik heb een iets ander model van deze stof. Normaal 40 nodig, maar bij deze stof paste me maat 36 zelfsquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef Linnie20v het volgende:
Weet iemand hoe dit rokje valt?? (Parselmouth misschien? Ik weet namelijk niet of het al in de winkel ligt)
[afbeelding]
Ik heb altijd maat 36 maar s is 36/38 en ik ben bang dat ie dan te groot is.![]()
Bij bovenkleding pak ik wel altijd xs.
Het is van viscose en elastaan, dus rekt wel mee.
Ik heb zelf uiteindelijk wel de 40 gehouden omdat deze er niet meer kleiner was. Ik heb van tzelfde stof nog zo'n groen/witte, die had ik verkeerd besteld in 34 en heb ik uit veiligheid voor een 40 geruild aangezien de maten zo vaak verschillend zijn. Kleiner maken kan ik nl altijd wel, maar blijven ruilen en weken wachten op mn rokje had ik dus geen zin inquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Roeji
Hmm oke dan , hihi
Dan gaan we dus maar voor xs.
We hebben hier ook een H&M maar kom der gewoon niet aan toe om dingen te passen. Dit omdat ik iedere dag moet werken van 09.00 - 18.00 en dan zijn alle winkels al dicht....![]()
G**** net besteld. Kan ik het nu nog toevoegen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Lollifant het volgende:
Nieuwe kortingscode: 7517: 25% korting op artikel naar keuze!
Geldig tot en met 10 mei.
![]()
Volgens mij moet je dan alles weer op 0 zetten, en dan alles opnieuw bestellen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
G**** net besteld. Kan ik het nu nog toevoegen?
Annuleren en opnieuw bestellen (annuleren = in besteloverzicht je aantallen op 0 zetten)quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
G**** net besteld. Kan ik het nu nog toevoegen?
Ik ken het gevoel, het is me ook al vaker gebeurd dat ik twijfelde en dan een dag later het toch wilde hebben en dan was t weg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gewoon keibang dat ze niet meer in de winkel hangen en dat ze uitverkocht zijn tegen de tijd dat ik dan eindelijk thuis ben en online kan.
En nu denk ik dat 38 vast weer te klein isalsof het de laatste twee jurkjes op de planeet zijn ofzo
![]()
wel de laatste twee LEUKE jurkjes dan....haha
Gelukkig zijn er tenminste verwante geesten in dit topicIk vond je die ene jurk trouwens erg leuk staan, met dat motiefje en de riem!
Ik ga nu uitloggen en nadenken over schoenen voor onder m'n jurken![]()
Dat zijn keifijne rokjes, heb er ook eentje aangehad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik heb een iets ander model van deze stof. Normaal 40 nodig, maar bij deze stof paste me maat 36 zelfs(mt 34 ging ook nog, maar dan zat t wat te strak om mn billen.
deze heb ik
[afbeelding]
Klopt ze dragen heerlijk, lekker koel niet van dat zweetstof waar je het in no time benauwd in krijgt.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat zijn keifijne rokjes, heb er ook eentje aangehad.
Andere gekocht, maar ben aan het denken om er toch nog een te halen, voor 14,90 hoef ik het eigenlijk niet te laten.
??? Ik begreep juist net dat je per bestelling maar één keer verzendkosten hoeft te betalen ook al komt niet alles tegelijk. Hoe zit het nu???quote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde net mijn jurkjes alvast laten komen (had eerst alles in 1), maar dan moet je dus weer verzendkosten betalenheb het dus maar weer teruggezet op 1 pakket.
Alleen als je daar zelf niet voor kiest, geloof ik. Dus als H&M zelf dingen al verstuurd, dan is het verder gratis. Dacht ik hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
??? Ik begreep juist net dat je per bestelling maar één keer verzendkosten hoeft te betalen ook al komt niet alles tegelijk. Hoe zit het nu???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |