abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 21:38:39 #51
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48648768
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heb de laatste tijd al te veel kleding gekocht jammer genoeg
Herkenbaar, dit was ook zo'n beetje het laatste wat er gekocht is. Alleen nog wat zomer t-shirts en een 3kwart broek heb ik nog in bestelling staan. Dan gaat h&m toch even 'op slot'' op mn pc.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48653156
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

het vraagteken...

en ik weet niet hoe ze de collectie noemen... bij Madonna was het M by Madonna... dus vandaar het vraagteken
H&M loves Kylie gaat ie heten.
Vandaag heb ik een kick-off gehad voor het nieuwe seizoen, informatie en voorproefjes van alle nieuwe dingen voor de zomer, alle nieuwe campagnes, kleuren en trends. Echt heel gaaf en leuk.
Ook al een beetje van Kylie gezien en er zaten toch wel hele leuke tuniekjes tussen. Hoofdkleur in haar lijn is aqua
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:08:39 #53
123170 alors
zlata1234
pi_48656530
Jaaa er staat nieuw spul op de site Een deel had ik gister ook al gezien in de winkel
know'm sayin?
word? word.
pi_48659669
Hm nieuw spul trekt me gelukkig neit zo aan
heb zoveel beteld
hijs nu monaco
Voices tell me I'm the shit.
pi_48660454
Woei, vind ik toch even maar een leuke skinnyjeans in maat 28 bij de outlet, 12 euro maar .
En ook nog een zwart vestje met korte mouwen uit de outlet geplukt

Verder van de week een ontzettend cute dividedtopje met grote roodwitblauwe ruit gescored. En gisteren 2 kettingen en 2 paar oorbellen en een heel lief cremekleurig vestje met een strik

Parselmouth loves H&M.
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:11:22 #56
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_48662665
ik heb ook weer wat nieuws
wit lang shirt met cassettebandjes erop
en een donkerblauw/roze/groen diagonaal gestreepd shirtje
an urge to help mankind overcomes me
pi_48664561
Owh KWIJL....

Ik bestel ze maar niet, als het goed is ga ik donderdag shoppen in Maastricht met m'n moeders.
En dan ga ik ook eens wat skinny's passen. Kijken of ik geen acute depressie krijg met m'n brede heupen

Maar ze zijn zooooo cute heh!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48665068
Dat bovenste jurkje is gewoon maar 9.90 he
Ze gaan dan ook als een tiet
pi_48665331
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:23 schreef parselmouth het volgende:
Dat bovenste jurkje is gewoon maar 9.90 he
Ze gaan dan ook als een tiet
Ja hou op ja Hoe vallen ze qua maat? Kleiner, groter, precies goed?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 april 2007 @ 13:55:56 #60
163650 Greys
pi_48666336
Hebben jullie er ook last van dat er zoveel uitverkocht is op de site? Vooral die lange t-shirtjes enzo, de basic dingen. Bijna alles wat ik uitkoos was uitverkocht, dan is de lol er wel snel af.
Ik hoor jullie er nooit over eigenlijk, ben ik nou de enige of kies ik gewoon veel te standaard dingen uit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48666390
Er zitten leuke dingen tussen de nieuwe spullen Moet me maar even inhouden, heb al teveel in de bestelling staan..

@Greys: Nee, niet zo vaak last van eigelijk.. ligt er misschien ook aan welke maat je hebt en inderdaad wat voor dingen je uitkiest. Heb wel een keer gehad dat ik besloot dat ik een shirtje toch maar niet wou hebben wat in mn bestelling stond, en een dag later die toch wel heel leuk vond en toen was ie uitverkocht

@Syrena: Die zijn leeeeuk
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48666829
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:30 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb het laatste jurkje gekocht, heb ooit al zo'n soort jurkje gekocht bij H&M nu ook weer precies dezelfde maat, tevens de maat die ik meestal heb, precies goed dus .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_48670869
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:30 schreef Syrena het volgende:

[..]

Koop 'm gewoon! Hij staat je vast hartstikke leuk! [/slijmerige & doorzichtige verkoopsterpraat]
Ik weet niet hoe ie valt eigenlijk, heb 'm zelf niet aangehad.
pi_48671347
Probleem is dat ie dan pas half juni komt. Dus ik ga donderdag wel eerst kijken en als ze 'm dan niet hebben online bestellen Als ie dan niet overal uitverkocht is
pi_48674926
Heb de jurkjes ook besteld Alleen die eerste in 't rood ipv zwart/wit. Voor de zekerheid in 34 en 36 besteld... Qua tops heb ik vrijwel altijd 34 en qua broeken 36, maar ik heb nog een zwarte linnen jurk van H&M van vorig jaar en die heb ik 36 moeten nemen. Dus ik neem gewoon het zekere voor het onzekere
pi_48680667
Weet iemand hoe dit rokje valt?? (Parselmouth misschien? Ik weet namelijk niet of het al in de winkel ligt)

Ik heb altijd maat 36 maar s is 36/38 en ik ben bang dat ie dan te groot is.
Bij bovenkleding pak ik wel altijd xs.

Het is van viscose en elastaan, dus rekt wel mee.
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:35:49 #68
63411 Roeji
pi_48680990
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef Linnie20v het volgende:
Weet iemand hoe dit rokje valt?? (Parselmouth misschien? Ik weet namelijk niet of het al in de winkel ligt)
[afbeelding]

Ik heb altijd maat 36 maar s is 36/38 en ik ben bang dat ie dan te groot is.
Bij bovenkleding pak ik wel altijd xs.

Het is van viscose en elastaan, dus rekt wel mee.
Ik heb een iets ander model van deze stof. Normaal 40 nodig, maar bij deze stof paste me maat 36 zelfs (mt 34 ging ook nog, maar dan zat t wat te strak om mn billen.

deze heb ik
Ik ben zo blij, zo blij
pi_48681345
De code 7384 doet het niet, terwijl ik toch voor 140 euro heb besteld! Hoe kan dit?

Mijn eerste bestelling!
pi_48681429
@ Roeji

Hmm oke dan , hihi
Dan gaan we dus maar voor xs.

We hebben hier ook een H&M maar kom der gewoon niet aan toe om dingen te passen. Dit omdat ik iedere dag moet werken van 09.00 - 18.00 en dan zijn alle winkels al dicht....
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:11:55 #71
63411 Roeji
pi_48682474
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Roeji

Hmm oke dan , hihi
Dan gaan we dus maar voor xs.

We hebben hier ook een H&M maar kom der gewoon niet aan toe om dingen te passen. Dit omdat ik iedere dag moet werken van 09.00 - 18.00 en dan zijn alle winkels al dicht....
Ik heb zelf uiteindelijk wel de 40 gehouden omdat deze er niet meer kleiner was. Ik heb van tzelfde stof nog zo'n groen/witte, die had ik verkeerd besteld in 34 en heb ik uit veiligheid voor een 40 geruild aangezien de maten zo vaak verschillend zijn. Kleiner maken kan ik nl altijd wel, maar blijven ruilen en weken wachten op mn rokje had ik dus geen zin in
Ik zou anders de s en xs bestellen en gewoon retour doen wat niet past. Dan weet je tenminste zeker dat je m hebt.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_48682895
Ja is misschien het beste, maar hoopte eigenlijk dit keer een bestelling te doen waarvan niets teruggestuurd/gebracht hoeft te worden...:D

En ze zijn pas eind mei leverbaar...hoop dat ik ze dan nog heb voor mijn vakantie begin juni
pi_48683485
Jurkjes besteld. Ik ben zwak maar ik kan echt niet wachten tot donderdag
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:40:49 #74
63411 Roeji
pi_48683665
@Linnie20v ik hoop dat je ze op tijd krijgt

@Syrena; nu zat ik toch zo te hopen dat ik niet de enige zou zijn die toch niet overstag zou gaan voor die jurkjes en andere leuke nieuwe dingen.
Ik vrees dat ik dus ook weer als een mak lam de meute volg Morgen maar eens kijken in de winkel
Ik ben zo blij, zo blij
pi_48684090
Nieuwe kortingscode: 7517: 25% korting op artikel naar keuze!
Geldig tot en met 10 mei.

pi_48684179
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Lollifant het volgende:
Nieuwe kortingscode: 7517: 25% korting op artikel naar keuze!
Geldig tot en met 10 mei.

G**** net besteld. Kan ik het nu nog toevoegen?
pi_48684208
Ik ben gewoon keibang dat ze niet meer in de winkel hangen en dat ze uitverkocht zijn tegen de tijd dat ik dan eindelijk thuis ben en online kan.

En nu denk ik dat 38 vast weer te klein is alsof het de laatste twee jurkjes op de planeet zijn ofzo
wel de laatste twee LEUKE jurkjes dan....haha

Gelukkig zijn er tenminste verwante geesten in dit topic Ik vond je die ene jurk trouwens erg leuk staan, met dat motiefje en de riem!

Ik ga nu uitloggen en nadenken over schoenen voor onder m'n jurken
pi_48684214
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan alles weer op 0 zetten, en dan alles opnieuw bestellen.
pi_48684244
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Annuleren en opnieuw bestellen (annuleren = in besteloverzicht je aantallen op 0 zetten)
pi_48684618
Nee, het is me al gelukt.
Gewoon een dingetje toevoegen aan de bestelling en de code invullen, en het duurste artikel krijgt opeens de korting. Koekje.
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:03:56 #81
63411 Roeji
pi_48684718
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ik ben gewoon keibang dat ze niet meer in de winkel hangen en dat ze uitverkocht zijn tegen de tijd dat ik dan eindelijk thuis ben en online kan.

En nu denk ik dat 38 vast weer te klein is alsof het de laatste twee jurkjes op de planeet zijn ofzo
wel de laatste twee LEUKE jurkjes dan....haha

Gelukkig zijn er tenminste verwante geesten in dit topic Ik vond je die ene jurk trouwens erg leuk staan, met dat motiefje en de riem!

Ik ga nu uitloggen en nadenken over schoenen voor onder m'n jurken
Ik ken het gevoel, het is me ook al vaker gebeurd dat ik twijfelde en dan een dag later het toch wilde hebben en dan was t weg.

Dankjewel voor t compliment. Ik heb besloten dat ik die ook houd, die zwarte gaat toch maar terug denk ik. Heb al zoveel effen zwarte jurken/jurkjes. Ik heb meer kleur nodig Mmm, dat houd in dat als ik die zwarte madonna jurk terugstuur, dat ik daar toch heul veul van die goedkope jurkjes van kan kopen

Oja schoenen daar zeg je zoiets. Die moet ik ook nog eens onder al die jurkjes aan doen en kijken of het staat. Ik heb ook nog geen bijpassende schoenen zullen we zeggen
Ik ben zo blij, zo blij
pi_48686333
Hmm, ik had net dat rokje dat Linnie ook heeft besteld, met de nieuwe kortingscode, en toen wou ik er nog 1 toevoegen en heb ik daar ook de kortingscode ingevuld maar nu krijg ik bij allebei geen korting, ook niet als ik er 1 weg haal?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 25 april 2007 @ 00:42:44 #83
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48690900
Jeetje ik was het hele topic vergeten! !

Misschien ga ik morgen eventjes kijken in de H&M.. (nee ik ben niet van het online shoppen, alleen om te kijken wat er allemaal is In de winkel is er toch altijd meer, en passen = prettig)

pi_48697600
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik heb een iets ander model van deze stof. Normaal 40 nodig, maar bij deze stof paste me maat 36 zelfs (mt 34 ging ook nog, maar dan zat t wat te strak om mn billen.

deze heb ik
[afbeelding]
Dat zijn keifijne rokjes, heb er ook eentje aangehad.
Andere gekocht, maar ben aan het denken om er toch nog een te halen, voor 14,90 hoef ik het eigenlijk niet te laten.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:09:49 #85
63411 Roeji
pi_48704617
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:49 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat zijn keifijne rokjes, heb er ook eentje aangehad.
Andere gekocht, maar ben aan het denken om er toch nog een te halen, voor 14,90 hoef ik het eigenlijk niet te laten.
Klopt ze dragen heerlijk, lekker koel niet van dat zweetstof waar je het in no time benauwd in krijgt.
En ik kon de verleiding van morgen niet weerstaan. Ik heb nog een felgroen jurkje gekocht, superstretch spul voor 9,90. Oh en er hing een rek met vanalles voor 2 euro, allemaal hemdjes/topjes. Daar ben ik ook aardig bij geslaagd. 4 stuks Maar wel dingen wat fatsoenlijk draagbaar zijn. En net een topje bijna in de kleur van mn nieuwe 3kwart broek, dus dat was echt even een goede koop. Geen schuldgevoel
Ik ben zo blij, zo blij
pi_48711761
Ik heb vanmiddag wat leuke dingetjes gekocht in de winkel:

E 4,90!! Kun je niet laten liggen toch!

Hij valt heel mooi!

Zoiets, maar dan hele wijde mouwen en een gladde stof.
pi_48713650
Die van 4.90 heb ik in 't roze en zwart
pi_48714703
Ik heb ook wel even ingeslagen bij de H&M, was eerder uit en had eindelijk tijd om te winkelen
Heb ook dat jurkje wat Lollifant heeft, maar dat in het zwart met een print, hij zit erg mooi idd, valt groot, ik heb een 34 terwijl ik normaal 36/38 heb.
En nog zo'n goedkoop rokje van 9.90. Ik wilde eerst een gele of een witte, maar die dingen zijn toch best doorzichtig en had niet het juiste ondergoed aan Ga andere keer nog wel even testen met ander ondergoed. Heb em eerst maar even alleen in het zwart gekocht. Zitten wel fijn idd Maar ze vallen groot. Ik had per ongeluk een M gepakt maar die gleed echt van me kont. Een S zit ook niet strak ofzo
Verder nog een wit rokje, die niet op de site staat, die een beetje 'poft' zeg maar Zit dus strak bij de knieën.
En nog een shirtje, kon me nog een beetje inhouden gelukkig, mede door de drukte.
know'm sayin?
word? word.
pi_48728864
Er staan weer nieuwe dingen op de site
know'm sayin?
word? word.
pi_48730286
ik geloof dat ik niet durf te kijken *zucht, steun* waarom is kleding kopen toch zo leuk???
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:24:03 #91
63411 Roeji
pi_48730551
Er zijn van die summer lijn wel al een hoop dingen uitverkocht. Volgens mij zijn het ook niet allemaal nieuwe dingen, maar worden ze extra gepromoot ofzo. Vooral de t-shirts van de logg met ronde hals zijn grotendeels uitverkocht. Die stonden ook al langer op de site.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_48730794
tvp
pi_48737800
Ik zit een maandfactuur te betalen en zie nu dat ze de laatste tijd 1 euro administratiekosten voor maandfacturen in rekening brengen. Het staat nu ook op de site. In het begin was het nog gewoon gratis, maarja.

Zo weer even naar het kialiapunt om een pakketje terug te brengen en meteen weer eentje op te halen
amokaapjeeh O+
pi_48738220
Was net in de H&M in Utrecht en had een hele stapel leuke dingen, maar het was daar echt te druk. Wachtrij voor de pashokjes was zeker een half uur lang..en dat met dit weer, ben snel weer weggegaan.
Dus uiteindelijk alleen maar een tas gekocht die 50% was afgeprijst.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2007 @ 14:54:45 #95
163650 Greys
pi_48739697
Ik heb nog weer een paar nieuwe dingen toegevoegd aan mijn bestelling
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_48748465
In de H&M Maastricht was er geen beginnen aan, ik was echt blij dat ik mijn jurkjes al besteld had. Ik zag ze nergens hangen.

Wel een skinny gepast, die bleek bij de kassa helemaal geen skinny maar een bootcut (niks van te zien, dus ik hou gewoon stug vol dat het een skinny is haha).

En heule toffe rode hakken bij de Sacha, dus net nog de twee jurkjes in het rood erbij besteld
pi_48748720
Om de hoeveel tijd komen er nieuwe dingen op de site? Bij Esprit is het elke dag een paar, bij H&M ook? Ik laat alles in 1 pakket bezorgen, maar het duurt nog wel tot eind mei... Heb de dingen die in juni pas zouden komen maar weer verwijderd. Ben benieuwd!
pi_48750558
Ik wilde net mijn jurkjes alvast laten komen (had eerst alles in 1), maar dan moet je dus weer verzendkosten betalen heb het dus maar weer teruggezet op 1 pakket.
pi_48751268
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde net mijn jurkjes alvast laten komen (had eerst alles in 1), maar dan moet je dus weer verzendkosten betalen heb het dus maar weer teruggezet op 1 pakket.
??? Ik begreep juist net dat je per bestelling maar één keer verzendkosten hoeft te betalen ook al komt niet alles tegelijk. Hoe zit het nu???
pi_48751601
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

??? Ik begreep juist net dat je per bestelling maar één keer verzendkosten hoeft te betalen ook al komt niet alles tegelijk. Hoe zit het nu???
Alleen als je daar zelf niet voor kiest, geloof ik. Dus als H&M zelf dingen al verstuurd, dan is het verder gratis. Dacht ik hoor.
Wat is het verschil tussen een acceptgiro en maandfactuur? Ik moest de laatste keer verplicht een maandfactuur nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')