abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:23:25 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48411302


Wie

Guns N' Roses is een Amerikaanse hardrockband. De band is opgericht in Los Angeles in 1985. De band bestond oorspronkelijk uit:

Axl Rose - zang
Slash - eerste gitaar
Izzy Stradlin - gitaar
Duff McKagan - basgitaar
Steve Adler - drums

Huidige bandleden

Axl Rose - zang, piano (1985-nu)
Dizzy Reed - keyboard, piano (1990-nu)
Robin Finck - melodische gitaar (1997-1999, 2000-nu)
Ron "Bumblefoot" Thal - melodische gitaar (2006-nu)
Tommy Stinson - basgitaar (1998-nu)
Chris Pitman - keyboard, effecten (1998-nu)
Brian "Brain" Mantia - drums (2000-nu)
Richard Fortus - ritme-gitaar (2002-nu)

Biografie:
quote:
De naam Guns N' Roses is afgeleid van twee eerdere projecten, LA Guns en Hollywood Rose.

Met de eerste samenstelling werden drie albums uitgebracht:

Live ?!*@ Like a Suicide - (een EP uitgebracht in eigen productie) (1985)
Appetite for Destruction - (1987)
G N' R Lies - (1988)
Van het album Appetite for Destruction werden wereldwijd 20 miljoen exemplaren verkocht. Kort nadat G N' R Lies was uitgebracht, verliet drummer Steve Adler de band. Volgens geruchten moest hij de band verlaten omdat hij weigerde zich te laten behandelen voor zijn heroďne-verslaving.

Guns N' Roses werd versterkt met drummer Matt Sorum en keyboard-speler Dizzy Reed. In deze samenstelling werden in 1991 de albums Use Your Illusion I en Use Your Illusion II uitgebracht. Na het uitkomen van deze albums verliet Izzy Stradlin de band en werd hij vervangen door Gilby Clarke. Ruim twee jaar lang toerde Guns N' Roses de wereld rond. Gedurende deze periode kwam de single November Rain uit, een nummer dat jaren op nummer 1 in de Nederlandse Top 100 aller tijden heeft gestaan, maar in 2003 werd verdreven naar de 2e plaats door het nummer One van U2.

In 1993 kwam een nieuw album uit, met covers van de helden van Guns N' Roses: The Spaghetti Incident. Omdat inmiddels de grunge de heavy metal had vervangen als populairste stroming binnen de rockmuziek, verkocht dit album slecht. De jaren erop viel Guns N' Roses langzaam uit elkaar, totdat van de oorspronkelijke bezetting uiteindelijk alleen Axl Rose overbleef.

In 1998 vormde Axl Rose een nieuwe groep Guns N' Roses met John Freese (drums), Tommy Stinsons (basgitaar), Robin Finck (gitaar), Paul Huge (gitaar) en Dizzy Reed (keyboard). In 1999 kwam een nieuwe single uit als voorloper van een nieuw album (Chinese Democracy). Dit album is echter (nog) steeds niet uitgebracht. In 2004 is wel een Greatest Hits album verschenen met daarop de nog niet eerder uitgebrachte Rolling Stones cover Sympathy for the devil. De (ex)leden van Guns N' Roses waren het echter niet eens met het uitbrengen en voor het eerst in jaren stonden Axl Rose en zijn voormalige bandleden eens niet tegenover elkaar, maar samen voor het gerecht in een poging het uitbrengen te verbieden.

Guns N'Roses blijft problemen hebben met bandleden. Zo is er inmiddels alweer een gitarist, genaamd Buckethead, die in de band was geplaatst en hem in 2004 alweer verlaten heeft, wederom vertragingen in de hand spelend ten aanzien van geplande concerten.

Alhoewel nieuw materiaal vooralsnog uitblijft, zijn er wel de nodige aankondigingen gedaan. In september 2005 deed Axl Rose de uitspraak dat er mogelijk nieuw materiaal zal verschijnen van Guns N' Roses op de komende soundtrack van The Da Vinci Code, de verfilmde versie van Dan Brown's gelijknamige bestseller. Oud-gitarist Slash liet in december dat jaar tijdens een interview bij het Amerikaanse radio station WMMR weten dat het album Chinese Democracy in maart 2006 uit zou moeten komen. Zelf liet Axl Rose in januari 2006 weten in het tijdschrift Rolling Stone, dat "men dit jaar nog muziek zal gaan horen". Inmiddels is de release alweer opgeschoven naar het najaar van 2006, hetgeen Axl Rose in mei 2006 bevestigde in een interview op het Amerikaanse rockstation Q 104.3.

Tevens gaat een nieuwe tour in de lente in Europa van start. Op 2 Juli 2006 geeft de band een concert in Nederland in het Goffertpark in Nijmegen. Ze gaan touren in Europa, V.S. en Azië. Vooralsnog zijn er alleen Europese datums bekend. De rest volgt binnenkort.
Concerten Europa 2006:

May 25th, 2006
Madrid, Spain @ Auditorio Parque Juan Carlos
Opening Act: Living Things

--------------------------------------------------------------------------------

May 27th, 2006
Lisbon, Portugal @ Parque da Bela Vista (Rock In Rio 2006)
Also appearing: The Darkness, Pitty, Xutos & Pontapés

--------------------------------------------------------------------------------

May 31st, 2006
Budapest, Hungary @ Papp László Budapest Sportaréna
Opening act: Sex Action

--------------------------------------------------------------------------------

June 2nd, 2006
Eifel, Germany @ Nürburgring (Rock Am Ring)

--------------------------------------------------------------------------------

June 4th, 2006
Milan, Italy @ Idroscalo (Gods of Metal Festival)
Also appearing: Korn, Deftones, Alice In Chains, Stone Sour, Soulfly, Bloodsimple, Dragonforce, Hellfueled, Benedictum, 10 Years

--------------------------------------------------------------------------------

June 7th, 2006
London, UK @ Hammersmith Apollo
Opening act: Avenged Sevenfold.

--------------------------------------------------------------------------------

June 9th, 2006
Dublin, Ireland @ RDS Arena
Opening acts: Funeral For A Friend, Bullet For My Valentine, To My Surprise

--------------------------------------------------------------------------------

June 11th, 2006
Donington, UK @ Donington Park (Download Festival)
Also appearing: Bullet For My Valentine, Cradle Of Filth, Lacuna Coil, In Flames, 36 Crazyfists, Dragonforce and Hatebreed.

--------------------------------------------------------------------------------

June 13th, 2006
Prague, Czech Republic @ Sazka Arena
Opening act: Avenged Sevenfold

--------------------------------------------------------------------------------

June 15th, 2006
Warszawa, Poland @ Stadion Legii

--------------------------------------------------------------------------------

June 17th, 2006
Burgenland, Austria @ Pannonia Fields II (Novarock)
Also appearing on the Blue Stage: Tool, Bloodhound Gang, Oomph!, Subway To Sally, Opeth, Sevendust, Die Krupps, Jesus Christ Smokes Holy Gasoline

--------------------------------------------------------------------------------

June 20th, 2006
Paris, France @ Palais Omnisports de Paris-Bercy
Opening acts: Avenged Sevenfold, Bullet For My Valentine

--------------------------------------------------------------------------------

June 21st, 2006
Zürich, Switzerland @ Hallenstadion
Opening acts: Avenged Sevenfold

--------------------------------------------------------------------------------

June 24th, 2006
Dessel, Belgium (Graspop Metal Meeting)
Also appearing: Soulfly, Opeth, My Dying Bride, Nile, Obituary, Bullet For My Valentine, Deicide, Akercocke

--------------------------------------------------------------------------------

June 26th, 2006
Stockholm, Sweden @ Globen Sold Out!
Opening acts: Bullet For My Valentine & Avenged Sevenfold

--------------------------------------------------------------------------------

June 28th, 2006
Oslo, Norway @ Spektrum Sold Out!
Opening act: Bullet For My Valentine

--------------------------------------------------------------------------------

June 29th, 2006
Roskilde, Denmark @ (Roskilde Festival)

--------------------------------------------------------------------------------

July 2nd, 2006
Nijmegen, The Netherlands @ Goffertpark
Also appearing: Alice In Chains, Bloodsimple, Living Colour, Stone Sour

--------------------------------------------------------------------------------

July 5th, 2006
Helsinki, Finland @ Hartwall Areena Sold Out!
Opening act: Bullet For My Valentine

--------------------------------------------------------------------------------

July 6th, 2006
Helsinki, Finland @ Hartwall Areena Sold Out!
Opening act: Bullet For My Valentine

--------------------------------------------------------------------------------

July 8th, 2006
Oslo, Norway @ Spektrum
Opening act: Bullet For My Valentine

--------------------------------------------------------------------------------

July 10th, 2006
Nürnberg, Germany @ Frankenstadion (opening for The Rolling Stones) Headliner: The Rolling Stones

--------------------------------------------------------------------------------

July 14th, 2006
Bilbao, Spain @ Kobetamendi (BilbaoLive Festival 2006)

Foto's Concert 12 Mei:









Voorgaande Topics:

Guns n' Roses centraal topic
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_48411342
Als slash ooit terug komt heb ik nog hoop!
al zal duff ook wel erg lekker zijn.
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:25:51 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48411389
Dan wil ik ze zeker nog een keer live zien, was de vorige keer in Nijmegen al leuk, maar met Slash voel ik me helemaal weer terug in 1992 .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_48411475
Het bericht voor de rest!
quote:
Slash terug naar Guns 'N Roses?


In een aantal interviews voor onder andere de Braziliaanse tak van MTV en een Chileens muziekblad, heeft gitarist Slash voorzichtig de eerste stap gezet naar een mogelijke hereniging van zijn oude band.

Zo liet hij weten dat hij al het materiaal van Guns 'N Roses en Stone Temple Pilots van de setlist van zijn huidige band Velvet Revolver gaat schrappen. De reden hiervoor is dat, volgens Slash, het beter zou zijn als die twee band weer in oude bezetting gaan optreden. De reünie hoeft nog niet eens een definitieve te zijn. "Een paar shows voor de lol, is wat mij betreft ook goed", alsdus Slash.

Op de korte termijn zal dit alles echter niet gaan gebeuren, aangezien Velvet Revolver volgende maand Libertad, het nieuwe album uitbrengt. Bij die release hoort een uitgebreide tour door de Verenigde Staten.

Intussen gaat het minder goed met de oude muzikale vriend van Slash, Axl Rose, die nog steeds optreden geeft onder de naam Guns 'N Roses (en al jaren bezig is aan een nieuw album): alle optredens in Japan zijn afgezegd, nadat bassist Tommy Stinson zich blesseerde na een val van de trap.
Bron


Nijmegen!
Dan ga ik ook weer denk ik
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:02:06 #5
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_48419749
Laat Slash maar lekker spelen bij Velvet Revolver, de huidige lineup van GNR bevalt mij prima. GNR heeft een goede reeks concerten achter de rug en is flink gevorderd met het maken van het album. Het lijkt mij daarom nutteloos om nu te gaan praten over gezamenlijke concerten/ hereniging.

En wat betreft het stuk over het touren van GNR: de optredens in Japan zijn uitgesteld. En dan nog wat updates m.b.t. bovenstaand stuk: wegens privé-omstandigheden is drummer Brian "Brain" Mantia vervangen door Frank Ferrer. De concert data voor 2007 is als volgt:

April 18th, 2007: Nagoya, Japan @ Rainbow Hall (Postponed. New date TBA)
April 21st, 2007: Osaka, Japan @ Intex Osaka (Postponed. New date TBA)
April 22nd, 2007: Osaka, Japan @ Intex Osaka (Postponed. New date TBA)
April 27th, 2007: Johannesburg, South Africa @ New Market Racecourse (My Coke Fest 2007)
May 1st, 2007: Cape Town, South Africa @ Kenilworth Racecourse (My Coke Fest 2007)
June 2nd, 2007: Monterrey, Mexico @ Monterrey Arena
June 3rd, 2007: Guadalajara, Mexico @ Arena VFG
June 5th, 2007: Mexico City, Mexico @ Palacio De Los Deportes
June 10th, 2007: Perth, WA, Australia @ Burswood Dome
June 13th, 2007: Adelaide, SA, Australia @ Entertainment Centre
June 15th, 2007: Melbourne, VIC, Australia @ Rod Laver Arena
June 20th, 2007: Brisbane, QLD, Australia @ Entertainment Centre
June 23rd, 2007: Sydney, NSW, Australia @ Acer Arena
June 29th, 2007: Auckland, New Zealand @ Vector Arena

GNR heeft dit jaar 70 concerten gepland, waarvan alleen de Japanse shows zijn gewijzigd.

Recente foto:
Chinese Democracy
  FOK!fotograaf dinsdag 17 april 2007 @ 22:58:17 #6
159915 -Menn0-
MNO
pi_48440821
Hij blijft lelijk

Maar goed, respect voor het vroegere werk
,,/
pi_48443149
quote:
In 2004 is wel een Greatest Hits album verschenen met daarop de nog niet eerder uitgebrachte Rolling Stones cover Sympathy for the devil.
Die is in '94 als single uitgebracht n.a.v. de 'Interview with the vampire' soundtrack.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2007 23:59:56 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:12:34 #8
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_49025577
Ik zie en Axl echt nooit meer samen komen, hoe graag ik het ook zou willen ....
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:22:09 #9
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_49025814
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:58 schreef -Menn0- het volgende:
Hij blijft lelijk
Nu wel, maar vroeger vond ik Axl









..... die goeie ouwe tijd.....

  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:38:28 #10
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_49026170
Axl gaat de bling bling tour op, zag ik al Googelend:

  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:47:48 #11
46794 Berkery
Fat bastard
pi_49026363
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 00:38 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Axl gaat de bling bling tour op, zag ik al Googelend:

[afbeelding]
Dat lijkt me meer een poging tot humor van Axl:

Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_49026681
Voor hoe ver kun je nog van Guns N' Roses spreken als alleen Axl over is. Hij ziet er trouwens niet uit
standaarddrinker
  zaterdag 5 mei 2007 @ 06:58:15 #13
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_49029355
-mod-Dit is niet gewenst. Niet meer doen aub. -mod-

[ Bericht 87% gewijzigd door nipeng op 05-05-2007 07:52:22 ]
Chinese Democracy
pi_49034212
Nieuwe leaks!
the blues...irs en CD
klinkt echt super geod
op youtube staat wel chinese democracy demo
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:32:42 #15
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_49034709
Dat er uberhaupt nog mensen zijn die die gnr coverband willen zien.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_49051088
IRS was allang geleaked toch? Toen ik ze vorig jaar op Graspop ging zien waren er al verschillende (overigens vreselijke) nummers gelijkt van Chinese Democracy. Doe mij maar de oude bezetting, hoewel het concert vorig jaar helemaal geen rommel was, miste ik toch Slash!
  zondag 6 mei 2007 @ 12:04:41 #17
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_49057812
De nieuwe leak van IRS is gitaristisch bewerkt.
Chinese Democracy
  zondag 6 mei 2007 @ 12:31:08 #18
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_49058425
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:02 schreef JosD. het volgende:
GNR is flink gevorderd met het maken van het album.
Klinkt als een levenswerk.
pi_49077362
schijnt nieuwe aan te komen.. of ht nu twat is of iets anders weet ik niet.
pi_49078050
JEZUS!

CHINESE DEMOCRACY is fuuuuuuckin goed. Die live versie vond ik echt saai altijd. Maar deze studio versie is echt vet! Lang geleden dat ik zo'n vet rock nr gehoord heb. Mensen die twijfelen moeten dit nummer echt checken!
Not everyone can relate to what you and I appreciate.
pi_49078262
Slash moet terug!! alhoewel het gelekte 'better' er wel mag zijn:)
  zondag 6 mei 2007 @ 22:23:40 #22
11502 nipeng
The last ride is free
pi_49081300
Even wat posts opgeruimd. Deze hadden toch geen zin meer na de edit.

A) geen links naar gelekte albums willen zien en
B) ook geen verzoeken voor pm's van linkjes.

Toch doen kan een kleine fok!pauze tot gevolg hebben.
pi_87121684
JA!!!!!!, MORGEN IN HET GELREDOME!!!! :)
pi_87128351
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 01:30 schreef Braddie het volgende:
JA!!!!!!, MORGEN IN HET GELREDOME!!!! :)
*O*, idd... Zometeen komt een vriend van mij hierheen & tegen een uur of 2/half 3 zullen die kant op gaan.

Wil natuurlijk vooraan komen te staan ;)

Voor zij die interesse hebben... Ik heb een Queen t-shirt aan (bij gebrek aan GnR shirts :@ ) & lang zwart haar...
pi_87128453
Ook maar eens kijken of ik nog ergens goedkoop een kaartje kan scoren.
Bleuh.
pi_87128693
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:33 schreef RvLaak het volgende:

[..]

*O*, idd... Zometeen komt een vriend van mij hierheen & tegen een uur of 2/half 3 zullen die kant op gaan.

Wil natuurlijk vooraan komen te staan ;)

Voor zij die interesse hebben... Ik heb een Queen t-shirt aan (bij gebrek aan GnR shirts :@ ) & lang zwart haar...
Zal eens kijken of ik je zie!.
Ik draag mijn Paul McCartney Shirt! *O*
pi_87132554
Ik vertrek wat later want die band wat ervoor komt kan me niet echt boeien.
Heb er wel zin in. :D
pi_87136174
Zo, twee kaartjes geregeld. Rond een uur of 7 vertrekken, voorprogramma interesseert me niet en Axl en co zullen wel weer te laat beginnen :D
Bleuh.
pi_87136376
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:41 schreef PimD het volgende:
Zo, twee kaartjes geregeld. Rond een uur of 7 vertrekken, voorprogramma interesseert me niet en Axl en co zullen wel weer te laat beginnen :D
Waar sta jij?
Ik sta waarschijnlijk helemaal vooraan.
Ben met een wat langere gozer, draag mijn Statler & Waldorf T-Shirt(PAARS)
pi_87138130
Toen ik vanmiddag tickets ophaalde om 13:30 uur stonden er al mensen, dus ik gok niet dat als jij om een uur of 6, half 7 komt aankakken dat je dan vooraan staat hoor Braadslee :D
Bleuh.
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:29:05 #31
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_87139787
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:46 schreef Braddie het volgende:

[..]

Waar sta jij?
Ik sta waarschijnlijk helemaal vooraan.
Ben met een wat langere gozer, draag mijn Statler & Waldorf T-Shirt(PAARS)
Nou ja je weet hoe Pim eruit ziet en dan kan ik ook niet missen, al ben ik niet meer blond!
En de camera is klaar voor je hoor Brad!
Al durf ik er een vermogen om te verwedden dat je er niet bent, ons wel gezien zult hebben maar dat je vriend plotseling weg moest etc etc :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:29:47 #32
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_87139808
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:29 schreef tass het volgende:

[..]

Nou ja je weet hoe Pim eruit ziet en dan kan ik ook niet missen, al ben ik niet meer blond!
En de camera is klaar voor je hoor Brad!
Al durf ik er een vermogen om te verwedden dat je er niet bent, ons wel gezien zult hebben maar dat je vriend plotseling weg moest etc etc :P
Oja en ik in mn bruine GNR shirt van Pim *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door tass op 03-10-2010 18:42:20 ]
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:49:27 #33
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_87148659
Axl is volgens twitter nogal laat :') Joh! Verwacht je ook niet
pi_87150165
het zal nooit meer de oude band worden
dylan is er
pi_87157166
Net thuis.

+ Gave show
+ Strakke band
+ Axl blijft Axl
+ Geen "Greatest Hits"-setlist, maar behoorlijk wat albumtracks van Appetite/Chinese.

- Wel eeeeerg veel solo's van de 1013 gitaristen die Slash vervangen
- Fakking 2 uur te laat beginnen *ffuu
- Geen Bradley

Ik gok dat de Braadslee morgen hier post dat ie om half 11 is gegaan omdat ie de trein moest halen/naar bed moest/moe was.
Bleuh.
  maandag 4 oktober 2010 @ 01:53:30 #36
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_87157449
Werkelijk genoten! Wat een stem en volume blijft ie toch houden _O_
pi_87157631
Net terug.
Was met een vriend van me.
Het was werkelijk waar hartstikke vet!!!.
Welcome To The Jungle was een fantastische opener!, 4 gitaristen!!! een fantastische Axl(Wat een stem heeft die man nog!!) en nouja, Het viel me totaal niet tegen :D Zelfs Another Brick In The Wall werd nog deels gespeeld.
Die gitarist(1 van de 4) ging op een gegeven moment naar de linkerkant rennen om vlakbij ons te staan!, was hartstikke vet.

Ik ben helemaal los gegaan tijdens Sweet Child O Mine en Paradise City, Dat was trouwens een vette ending, al die confetti en slingers...
En Nouja, vooral Axl, Wat kan die man nog hňňňg, en wat een podiumbeest.

Echt een avond/Nacht om nooit meer te vergeten, Ze waren 1 uur en 30 minuten te laat, en het voorprogramma zoog hard, maar het was vet!!
pi_87157637
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:40 schreef PimD het volgende:
Toen ik vanmiddag tickets ophaalde om 13:30 uur stonden er al mensen, dus ik gok niet dat als jij om een uur of 6, half 7 komt aankakken dat je dan vooraan staat hoor Braadslee :D
Ik stond bijna vooraan.
Ik stond zeg maar Links van het Podium, maar wel op 5 meter van het hek!
pi_87157671
ZO! Ik kom er net terug van - zat helemaal vooraan bij de zitplaatsen. Wat een fantastisch optreden, en wat fantastisch om mijn favoriete band live te zien. :) Ik zal 't nooit meer vergeten. :D
pi_87159324
Was inderdaad een geweldig optreden :D Stond helemaal vooraan :9~

Blijft een top band :)
pi_87159356
De godganse nacht in bed gelegen met Better in m'n kop. Geen oog dichtgedaan :D
Bleuh.
pi_87159706
Hij was fijn :) Ik vond het geluid ook best goed in de gelderdome, en eht voorprogramma was ook niet slecht :)

Jammer alleen dat ze zo fucking laat begonnen :(

Antiklacht: Er zat een lekkere blondine schuin voor me met boobs die een keer half uit d'r corset gingen bij het springen :9

Helaas geen pics :(

[ Bericht 28% gewijzigd door Son-Goku op 04-10-2010 09:33:51 ]
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_87160253
Review op nu.nl

quote:
De zoveelste live-bezetting van wat nog steeds door moet gaan als Guns N’ Roses is wat betreft vaardigheden en bovenal qua uitstraling volledig inwisselbaar.
Vre-se-lijk ja die band. Ze spelen superstrak en het staat als een huis, maar het komt op mij allemaal erg fake over. Alsof ze aan het einde van de show hun tatoeages afwassen in de douche en hun haar gewoon netjes kammen en een glaasje karnemelk drinken. Geen idee of het zo is, maar een gitarist die z'n sigaret op z'n hals doet en tijdens z'n solo een hijs neemt komt wel zoooo cliche over. Maar goed, zoals ik al zei - het staat wel als een huis.
Bleuh.
pi_87160272
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:19 schreef Son-Goku het volgende:
Hij was fijn :) Ik vond het geluid ook best goed in de gelderdome, en eht voorprogramma was ook niet slecht :)
Inderdaad, best gave band. Sowieso, als je opent met een Cheap Trick-nummer vind ik het al gauw gaaf. Daarna ook nog een Beatles-cover ("Leave My Kitten Alone") en Tool op de tape die speelde tussen het voorprogramma en Guns in. Nice!
Bleuh.
pi_87162139
was er gisteren ook, samen met m`n vriendin,ben niet echt een fan van dit soort muziek! maar ik moet zeggen heb er echt van genoten hoor!!! goeie band guns n roses!!
pi_87162191
Ik lees net ergens dat Axl rond 21:00 nog in Amsterdam zat. Zeker een kilo coke weg gesnoven ofzo, want hij zag er af en toe uit alsof ie de eerste rij van het publiek in elkaar ging stampen :D
Bleuh.
pi_87163100
Ik vond hem al wat vaag eruitzien :D
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_87163498



Echt, als ie 10-15 kilo afvalt en die rednecksnor er af haalt zou er volgens mij geen verschil zijn tussen de Axl uit 1993 en de Axl van nu :D
Bleuh.
pi_87163646
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef PimD het volgende:


Echt, als ie 10-15 kilo afvalt en die rednecksnor er af haalt zou er volgens mij geen verschil zijn tussen de Axl uit 1993 en de Axl van nu :D
10 tot 15 kilo. zoals ik de foto zie denk ik dan al meer aan 20 tot 30 kilo, wat een vetnek is dat geworden zeg. :P
pi_87164259
Wat issie vadsig
pi_87169095
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 11:54 schreef PimD het volgende:
[ http://images.thegauntlet.com/pics/axl-rose-canada-boris_menkevich.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]

Echt, als ie 10-15 kilo afvalt en die rednecksnor er af haalt zou er volgens mij geen verschil zijn tussen de Axl uit 1993 en de Axl van nu :D
Wanneer zijn die foto's genomen?
pi_87169114
Geen idee, gegoogled op "Axl Rose 2010" :)
Bleuh.
pi_87171971
Hmm ik had gisteren niet de indruk dat axl ZO dik was als op die foto's ..
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_87180179
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat issie vadsig
Dat is ie ook. Hij moest naar mijn idee om de 2 nummers aan de zuurstof. Optreden was vergeleken met 4 jaar geleden erg zwak. Lichtshow was wel goed. Oude nummers gingen nog, maar het nieuwe werk is bagger. Ik vond Axl met zijn hangsnor en vette kop eruit zien als een vieze man.
pi_87184214
Ik vond dingen als This I Love, Sorry en Chinese Democracy lekker klinken hoor. Dat hoor ik 100x liever dan de zoveelste gitaarsolo of een cover van AC/DC. Maar nee, 65 euro had ik er niet voor over gehad per kaartje :D
Bleuh.
pi_87188682
Geweldig concert _O_
Heb genoten. :D
pi_87194608
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:52 schreef Son-Goku het volgende:
Hmm ik had gisteren niet de indruk dat axl ZO dik was als op die foto's ..
Precies.. dat was hij (gisteren) ook helemaal niet. Hij zag er gewoon normaal uit. :)
pi_87194658
Hij had een goede bouw voor iemand van 48
pi_87201124
Mijn punten qua recensie:
* Voorprogramma was best aardig. Beetje nietszeggenden nummers in het begin maar daarna werd het beter en zat ik mee te deinen op m'n stoel.
* Ze begonnen fucking veel te laat. Fan of niet, Axl Rose of niet, je kan je fans gewoon NIET zo lang laten stikken :(
* Band was goed, genoeg momenten voor iedereen om hun kunnen te laten zien. Ik vond de gitaristen eigenlijk best wel enorme uitslovers maar goed.
* Prima lineup, al ben ik niet zo'n fan van het nieuwe werk, en had graag wat meer nummers gehoord van Use your Illusion 1 en 2
Axl was.. redelijk.. bij stem.. ik weet het niet. Bij het eerste nummer klonk hij een beetje schel, en was daarna wel weer goed. Het leek of hij na elke korte zin weer ff op adem moest komen, maar deed tegelijkertijd wel weer lange uithalen met z'n stem :?
Betere stem dan ik verwacht had, maar niet constistent goed of slecht.

Cijfer:: ik wil graag een 8 geven. Maar zo fucking te laat komen kan ik echt niet vergeven, en dus gaat er een volle punt vanaf.

Eindtotaal een 7 dus voor mijn belevenis
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_107490658
Zoals vast wel bekend deze zomer dus in Europa te vinden, waar onder in Ahoy'

http://www.livenation.nl/event/282647/guns-n-roses-tickets

Daarnaast wat festivals, ik hoop dat ze ook op Rock am Ring langskomen, weer als Late Night special ofzo, maar kan in theorie zelfs nog als 3e headliner op Pinkpop, al zie ik dat niet snel gebeuren wegens het 23u = klaar beleid daar op de main stage en de 'traditie' van Gn'R om iedere show gerust een uurtje (of 2) later te beginnen.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 1 februari 2012 @ 20:08:32 #61
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_107491963
Ben d'r bij in Ahoy.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_107493785
Ik zit dan dus op Rock am Ring, dus hoop dat ze daar ff langskomen
pi_111529571
Donderdag een meet and greet met Guns n Roses in Dublin _O_ :D
Kan niet wachten. :N
Concert nadien. _O_
pi_111535479
Zeg niks verkeerds, je hebt zo een ros op je bek :')
pi_111583541
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:49 schreef Braddie het volgende:
Zeg niks verkeerds, je hebt zo een ros op je bek :')
:')
pi_112258318
http://www.nu.nl/muziek/2(...)t-drie-uur-laat.html

:X

Ik wist dat de band hier om bekend staat. Maar 3 uur te laat :|W kan echt niet :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:29:26 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_112258824
3 uur :').

Ik mag toch hopen dat dat maandag niet zo is, dan moet ik overnachten in rotterdam :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 mei 2012 @ 13:53:20 #68
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_112262349
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
3 uur :').

Ik mag toch hopen dat dat maandag niet zo is, dan moet ik overnachten in rotterdam :').
Wordt wat maandag _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_112262477
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)t-drie-uur-laat.html

:X

Ik wist dat de band hier om bekend staat. Maar 3 uur te laat :|W kan echt niet :')
Axl is nooit op tijd. Heeft schijt aan zijn fans.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:22:41 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_112271769
quote:
We krijgen vanuit de diverse landen echter ook het bericht dat de band niet op de afgesproken tijd begint maar uiteraard wel het volledige concert speelt. Wij gaan er vanuit dat dit ook in Nederland het geval is en dat de band zodoende niet voor 23.00 uur stopt.
Wij willen u dan ook adviseren om met de auto naar Ahoy te komen
Aanvang support Rival Sons: 20.00 uur onder voorbehoud

Aanvang Guns N’ Roses: 21.00 uur zeer onder voorbehoud
_O-.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 juni 2012 @ 11:45:36 #71
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_112301389
dit is dan wel weer vet, aangezien ze dit al 20+ jaar niet gedaan hebben blijkbaar...

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_112387435
Wat een loser die Axl Rose

http://www.nme.com/news/guns-n-roses/64110

Top comment:

Oliver Tanner ˇ High Pavement Sixth Form College
Well I look at this news as being a money making opportunity. I'm going to quickly get printed off a batch of t-shirts in small, medium, large and extra large that read the following:

Front: 'This is not a Slash t-shirt'.

Back: 'Axl Rose is a prick'.

Ł5 a piece, so who is interested?
  maandag 4 juni 2012 @ 01:16:40 #73
58507 koudair
Only god can judge me
pi_112411200
quote:
6s.gif Op zondag 3 juni 2012 16:58 schreef Bookie65 het volgende:
Wat een loser die Axl Rose

http://www.nme.com/news/guns-n-roses/64110

Top comment:

Oliver Tanner ˇ High Pavement Sixth Form College
Well I look at this news as being a money making opportunity. I'm going to quickly get printed off a batch of t-shirts in small, medium, large and extra large that read the following:

Front: 'This is not a Slash t-shirt'.

Back: 'Axl Rose is a prick'.

Ł5 a piece, so who is interested?
neem NME niet zo serieus. Die voeren al jaren een hetze tegen Guns...
ik ben afgelopen vrijdag naar het concert in Londen geweest. Genoeg Slash shirts gezien.

Maar wel een vet concert. Een optreden van 3 uur lang, Izzy die een aantal nummers mee deed.....
  maandag 4 juni 2012 @ 12:10:20 #74
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112418857
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

_O-.
Ik weet niet welke kant je op moet, maar desnoods mag je met me meerijden
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 4 juni 2012 @ 12:10:42 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_112418878
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik weet niet welke kant je op moet, maar desnoods mag je met me meerijden
Dank je, maar alles is al geregeld :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 4 juni 2012 @ 12:14:56 #76
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112419075
Nog meer die naar het concert gaan? Mijn collega moest door prive omstandigheden vanmorgen afzeggen :(
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 4 juni 2012 @ 18:27:26 #77
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_112434539
Zo ik sta voor de deur :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 4 juni 2012 @ 18:50:20 #78
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112435577
Het voorprogramma is leuker, GNR is al jaren niet leuk meer met dat gezeik allemaal.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 4 juni 2012 @ 19:25:46 #79
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_112437294
Voorprogramma al verschoven naar half 9 :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 4 juni 2012 @ 19:28:43 #80
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112437447
quote:
Lot's of time before we open for Guns 'n' Roses ... set time: UNKNOWN ;-)
_O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 02:51:57 #81
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112461749
Net thuis, het was een waanzinnig geweldig concert. Alleen het voorprogramma, dat hadden ze mogen schrappen.

Voorprogramma begon een half uur te laat en speelde tot half 10, om kwart over 10 was GNR aan de beurt voor een 177 minuten durend concert. Men, wat heb ik genoten.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112462510
Laforest met Guns n Roses:



  dinsdag 5 juni 2012 @ 07:52:28 #83
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112462876
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:51 schreef Mickeys het volgende:
Net thuis, het was een waanzinnig geweldig concert. Alleen het voorprogramma, dat hadden ze mogen schrappen.

Voorprogramma begon een half uur te laat en speelde tot half 10, om kwart over 10 was GNR aan de beurt voor een 177 minuten durend concert. Men, wat heb ik genoten.
Da's wel kort zeg, zonde van je geld.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_112462893
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Da's wel kort zeg, zonde van je geld.
Wat is er kort aan 3 uur? :?
pi_112466471
Net wat ik dacht, ik voelde me pas genaaid toen ik voor Tom Jones 127 euro had betaald en hij na 80 minuten al klaar was :')
pi_112466830
Serieus, wat een boohoo, wat is er nou kort aan een show van 3 uur, lijkt me prima voor een concert. Legio bands die de 2 uur net halen hoor :D

En wie zijn die mensen hier boven? :') _O-
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:22:30 #87
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112467842
De helaas niet superfoto's





Helaas geen geweldig geluid maar voor een mobieltje toch nog herkenbaar.

Sweet child of mine

November rain
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:24:10 #88
262792 Case4
In uw gezicht
pi_112467912
Was het wat?
Maak je niet dik, daar wordt je alleen maar lelijker van.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:24:50 #89
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112467947
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:02 schreef laforest het volgende:
Laforest met Guns n Roses:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh, vet zeg. Had jij VIP kaarten?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:27:48 #90
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112468090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef Case4 het volgende:
Was het wat?
Ik vond het helemaal geweldig en dat "kleine" uurtje wat Axl te laat was, was echt helemaal niet erg achteraf gezien. Hij heeft mensen wel eens 3 uur laten wachten. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Het ging er, op 1 klein opstootje na, er zeer gemoedelijk aan toe. Heb zelfs nog met een wildvreemde voor mij heerlijk gedanst :D Kan er gewoon allemaal. Top band en top publiek
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_112469891
Wat voor opstootje?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:21:24 #92
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112470117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:15 schreef Braddie het volgende:
Wat voor opstootje?
Een paar die achterin de zaal met elkaar op de vuist gingen. Was vrij vlot weg want daar wil ik niets mee van doen hebben
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:19:34 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_112480292
Het was gewoon een prima show eigenlijk :). Dat beetje te laat zorgde eigenlijk wel voor een grappige sfeer, iedereen was lekker bier aan het drinken, peukje roken etc :).

Geluid was niet overal even goed (ahoy :')) maar als je je plekje had gevonden was het prima. Lekkere oude nummers, paar mindere opvullers, maar lekker enthousiast etc.

Ook al is het Axl en de rest, toch een prima band :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:29:17 #94
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_112480713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Het was gewoon een prima show eigenlijk :). Dat beetje te laat zorgde eigenlijk wel voor een grappige sfeer, iedereen was lekker bier aan het drinken, peukje roken etc :).

Geluid was niet overal even goed (ahoy :')) maar als je je plekje had gevonden was het prima. Lekkere oude nummers, paar mindere opvullers, maar lekker enthousiast etc.

Ook al is het Axl en de rest, toch een prima band :).
Waar stond/zat jij? Ik stond pal naast de geluidsmannen en ook nog even helemaal achterin op het "veld"
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_113561280
Vandaag weer naar Guns n Roses. ^O^ _O_ Dit keer in Oostenrijk.
pi_145726384
Volgende maand naar Slash _O_ Nog meer mensen? _O_
  maandag 20 oktober 2014 @ 10:47:32 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145726415
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Volgende maand naar Slash _O_ Nog meer mensen? _O_
Yeps :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_145726807
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Volgende maand naar Slash _O_ Nog meer mensen? _O_
Misschien, ligt eraan of er wat geregeld kan worden.
pi_145766912
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Yeps :).
Tof _O_
Ik ken Myles Kennedy en Slash van de Max Sessions en vind Myles echt een fantastische vocalist, ben benieuwd hoe hij z`n mannetje zal staan met een volwaardige band !
pi_145808581
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Tof _O_
Ik ken Myles Kennedy en Slash van de Max Sessions en vind Myles echt een fantastische vocalist, ben benieuwd hoe hij z`n mannetje zal staan met een volwaardige band !
Kijk zelf maar:
pi_145817099
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 09:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Tof _O_
Ik ken Myles Kennedy en Slash van de Max Sessions en vind Myles echt een fantastische vocalist, ben benieuwd hoe hij z`n mannetje zal staan met een volwaardige band !
Alter Bridge niet kennen :')
pi_145822950
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Alter Bridge niet kennen :')
Alter Bridge ken ik wel ;)
Alleen nog nooit echt naar hem geluisterd LIVE.
En dus ga ik zo ff Made In Stoke op zetten _O_
pi_156519677
Guns N’ Roses in reunion talks as original band members in talks over world tour
quote:
Frontman Axl Rose and lead guitarist Slash have buried the hatchet after years of feuding and look set to perform together for the first time since 1996



Legendary rockers Guns N’ Roses are in talks over hitting the road next year on a money-spinning reunion tour.

Frontman Axl Rose, 53, and lead guitarist Slash, 50, have buried the hatchet after years of feuding and now look set to perform together for the first time since 1996.

Promoters reckon a series of worldwide gigs with the classic line-up could make the musicians an estimated Ł65million.

News of a potential reunion came from Slash’s pal John Murdy, a boss at Universal Studios theme park.

He said: “I know that Slash and Axl talking again is a really good sign.”

Axl en Slash schijnen weer vriendje te zijn *O*
pi_156519814
quote:
Slecht nieuws. Axl kan echt geen noot meer goed zingen.
Van de week nog recente filmpjes gekeken. God god wat een drama.
pi_156519850
Grotendeels oud nieuws alweer. Mede ingevoerd doordat ze (zogezegd) het Australische SoundWave festival in Januari zouden headlinen. Inmiddels heeft de organisator laten weten dat het niet gaat gebeuren en komen er toch ook van bandleden wel wat afhoudende geluiden als het gaat om een écht reunie (dus niet weer 'on speaking terms' zijn). Die organisator voegde daar nog aan toe
"If a reunion does happen, it is going to take longer than six months for the band to be ready to tour. I think it'll take a hundred lawyers six months just to get the five of them into a rehearsal room together."


Steve Adler schijnt sowieso serieus stuk te zijn, maar wel clean. Wat dan weer niet wordt geloofd door andere (ex-)bandleden waarom hij sowieso buiten de boot valt.

Dus het is een hoop speculatie, ook ingevoerd door het feit dat de 'New Guns N' Roses' alweer redelijk uit elkaar is gevallen, gitaristen weg etc. Dat + feit dat Slash en Axl weer zouden praten is weer genoeg fuel om een maandenlange 'OHMIGOD ER KOMT EEN REUNIE'-sfeertje aan te zwengelen.

Ik denk dat t niet gaat gebeuren. Zelfs al zouden ze plannen hebben zie ik het wel klappen voordat ze uberhaupt on the road gaan. Te verschillende karakters, te veel gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2015 12:11:28 ]
pi_156519886
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Grotendeels oud nieuws alweer. Mede ingevoerd doordat ze (zogezegd) het Australische SoundWave festival in Januari zouden headlinen. Inmiddels heeft de organisator laten weten dat het niet gaat gebeuren en komen er toch ook van bandleden wel wat afhoudende geluiden als het gaat om een écht reunie (dus niet weer 'on speaking terms' zijn). Die organisator voegde daar nog aan toe
"If a reunion does happen, it is going to take longer than six months for the band to be ready to tour. I think it'll take a hundred lawyers six months just to get the five of them into a rehearsal room together."


Steve Adler schijnt sowieso serieus stuk te zijn, maar wel clean. Wat dan weer niet wordt geloofd door andere (ex-)bandleden waarom hij sowieso buiten de boot valt.

Dus het is een hoop speculatie, ook ingevoerd door het feit dat de 'New Guns N' Roses' alweer redelijk uit elkaar is gevallen, gitaristen weg etc. Dat + feit dat Slash en Axl weer zouden praten is weer genoeg fuel om een maandenlange 'OHMIGOD ER KOMT EEN REUNIE'-sfeertje aan te zwengelen.

Ik denk dat t niet gaat gebeuren. Zelfs al zouden ze plannen hebben zie ik het wel klappen voordat ze uberhaupt on the road gaan. Te verschillende karakters, te veel gebeurt.
Ach, ik weet het niet. De laatste paar interviews die ik van zowel Axl als Slash heb gezien deden mij vermoeden dat de heren een stuk rustiger en realistischer zijn geworden. Dat in combinatie met het feit dat zowel Slash als Duff tegenwoordig nuchter (schijnen) te zijn...

Van Axl weet ik niet of hij nog drugs gebruikt, maar als ik hem op het podium zie, ga ik uit van wel :X.

De "nieuwe" line-up was volgens mij sowieso niet vast. Wat ik er van begrepen heb zijn de vertrokken gitaristen gewoon weer gaan touren met hun originele bands.

Al met al: we zullen zien
pi_156519926
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Steve Adler schijnt sowieso serieus stuk te zijn, maar wel clean. Wat dan weer niet wordt geloofd door andere (ex-)bandleden waarom hij sowieso buiten de boot valt.
Ik zou in elk geval een voorkeur voor Matt hebben. Niet origineel wel beter en vaster.
Zelfde met Izzy en Dizzy. Izzy creatief veel beter maar kan niet tegen die druk.
Die wil vrijheid. Nu volgens mij nog steeds. Hij kiest zijn momenten.
pi_156519987
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:14 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ach, ik weet het niet. De laatste paar interviews die ik van zowel Axl als Slash heb gezien deden mij vermoeden dat de heren een stuk rustiger en realistischer zijn geworden. Dat in combinatie met het feit dat zowel Slash als Duff tegenwoordig nuchter (schijnen) te zijn...

Van Axl weet ik niet of hij nog drugs gebruikt, maar als ik hem op het podium zie, ga ik uit van wel :X.

De "nieuwe" line-up was volgens mij sowieso niet vast. Wat ik er van begrepen heb zijn de vertrokken gitaristen gewoon weer gaan touren met hun originele bands.

Al met al: we zullen zien
Axl blijft volgens mij wisselvallig als altijd. Slash heeft volgens mij een dure scheiding, dus die zou wellicht de knaken wel zien zitten. Denk alleen dat het binnen no time weer ruzie is. Axl zal meer dan ooit zichzelf als leider van het hele verhaal zien, zeker omdat hij als enige 'originele' lid al die tijd in GNR is gebleven.

DJ Ashba ging inderdaad meer tijd doorbrengen met Sixx:AM, Ron Thal was gewoon ineens verdwenen en kwam pas maanden later boven water dat hij niet meer in GNR zat. En dit klinkt niet heel friendly:

quote:
In late 2014, Thal announced that he was 'focusing on his solo career'. In an interview promoting his solo album, when asked about Guns N' Roses, he said he was "avoiding the whole subject [right now]". In February 2015, Thal stated that he was "honoring a request to not make any public statements" about his status with Guns N' Roses
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 oktober 2015 @ 12:23:24 #109
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_156520038
ik vraag me af hoe men dit
quote:
He said: “I know that Slash and Axl talking again is a really good sign.”
kan interpreteren als

quote:
Legendary rockers Guns N’ Roses are in talks over hitting the road next year on a money-spinning reunion tour.
maar goed, bij een site als The Mirror nemen ze het nooit zo heel nauw..
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_156520111
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:16 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zou in elk geval een voorkeur voor Matt hebben. Niet origineel wel beter en vaster.
Zelfde met Izzy en Dizzy. Izzy creatief veel beter maar kan niet tegen die druk.
Die wil vrijheid. Nu volgens mij nog steeds. Hij kiest zijn momenten.
Eens, Matt kan mij ook meer bekoren. Maar dat is al gelijk het probleem bij zo'n reunie; welke line-up pak je...

Izzy doet volgens mij zo af en toe wel gastoptredens bij GNR, maar inderdaad heel erg los zand. Dizzy zit er zelfs nog steeds in, maar is wmb niet echt een heel kenmerkend lid, vind t altijd meer een beetje een dromer

Geef mij sowieso maar een reboot van VR met een goeie nieuwe zanger.

Ik zie een GNR reunie gewoon niet gebeuren en/of goed gaan.
pi_156520188
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie een GNR reunie gewoon niet gebeuren en/of goed gaan.
Ik ook niet vanwege het simpele feit AXL. Als je hem nu ziet.. man man. Geen energie, geen charisma, geen beweging, geen zang. Echt schandalig slecht. Dat zie ik niet goed komen.

Waar Miles en Slash een prima show neerzetten. Niet zo goed als het origineel maar een stuk beter dan Axl doet.

Dit filmpje vind ik altijd een mooie illustratie hoe ver ze van elkaar verwijderd zijn/waren. Slash die in het openbaar op youtube Axl gaat uitlachen. Het is grappig omdat het zo fout is.
Maar gelijk heeft hij.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 oktober 2015 @ 12:36:09 #112
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_156520292
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:30 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik ook niet vanwege het simpele feit AXL. Als je hem nu ziet.. man man. Geen energie, geen charisma, geen beweging, geen zang. Echt schandalig slecht. Dat zie ik niet goed komen.

Waar Miles en Slash een prima show neerzetten. Niet zo goed als het origineel maar een stuk beter dan Axl doet.

Dit filmpje vind ik altijd een mooie illustratie hoe ver ze van elkaar verwijderd zijn/waren. Slash die in het openbaar op youtube Axl gaat uitlachen. Het is grappig omdat het zo fout is.
Maar gelijk heeft hij.

hier de originele, zonder dat GnR er in ge-edit is..


oftewel, die van jou is nep.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_156520367
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 12:36 schreef Tokus het volgende:

[..]

hier de originele, zonder dat GnR er in ge-edit is..


oftewel, die van jou is nep.
Oh fuck! Daar ben ik mooi ingestonken! :D
pi_163579825
Varkens kunnen blijkbaar vliegen en Satan trekt een warme trui aan alvorens naar z'n werk te gaan:
pi_163580011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 14:08 schreef RvLaak het volgende:
Varkens kunnen blijkbaar vliegen en Satan trekt een warme trui aan alvorens naar z'n werk te gaan:
Hmm, heb je de concerten van afgelopen week wel gezien? Prachtig hoor. O+
pi_163580107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 14:20 schreef laforest het volgende:

[..]

Hmm, heb je de concerten van afgelopen week wel gezien? Prachtig hoor. O+
Nope, geen 1 kunnen vinden... Linkje?
pi_163580115
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 14:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Nope, geen 1 kunnen vinden... Linkje?
pi_163580300
quote:
Merçi, maar is maar 1 nummer. Wat ik postte wat het hele concert :P.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2016 @ 14:41:12 #119
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_163580339
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2016 @ 15:51:45 #121
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_163581838
quote:
jammer van de diverse fouten in het bericht, maar dat is wel vaker als je het van BuzzE overneemt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_163584033
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:51 schreef Tokus het volgende:

[..]

jammer van de diverse fouten in het bericht, maar dat is wel vaker als je het van BuzzE overneemt.
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt gelezen heb :@ :')
pi_163585524
quote:
Nu Izzy er nog bij :D
pi_163595129
Mods, er zijn 2 GNR#3 topics? :)

MUZ / Guns N' Roses #3: ITS HAPPENING en deze.
Bleuh.
pi_163635946
Steven speelde in Nashville ook weer mee. Lijkt er op dat ie een vast plekje krijgt in de show :D
Bleuh.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 09:43:20 #127
332671 crew  indiaantje89
pi_163683543
Eventim heeft een ticketalarm afgegeven blijkbaar. EU tourtje?
pi_163683568
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Eventim heeft een ticketalarm afgegeven blijkbaar. EU tourtje?
SPANNOND, zeker aangezien het er heel erg op lijkt dat dat pas voorjaar gaat worden op z'n vroegst. Na deze GNR tour is Axl nl. nog in September op pad met AC/DC in de USA. Daarna kan je in Europa geen stadia meer doen, dus zou Zuid-Amerika logischer zijn, gevolgd door Azie / Oceanie vroeg in 2017, en dan in Europa geld scheppen op de festivals.
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 09:46:57 #129
332671 crew  indiaantje89
pi_163683587
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

SPANNOND, zeker aangezien het er heel erg op lijkt dat dat pas voorjaar gaat worden op z'n vroegst. Na deze GNR tour is Axl nl. nog in September op pad met AC/DC in de USA. Daarna kan je in Europa geen stadia meer doen, dus zou Zuid-Amerika logischer zijn, gevolgd door Azie / Oceanie vroeg in 2017, en dan in Europa geld scheppen op de festivals.
Zou wel mooi zijn, heb voor 2017 nog niks op de planning staan. November staat al gigantisch vol dus ik hoop toch op een andere datum.

Hoe dan ook, ben er bij als het kan :).
pi_163683636
Ik zal eens inloggen bij Nightrain, als er al iets bekend is werd het toch vaak als eerste daar gedropt, al dan niet in wat bedekte termen. Plus vooralsnog is er voor alles eerst een Nighttrain presale geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 09:52:17 ]
pi_163683703
Aan de andere kant, een zoektochtje op Twitter leert ook dat er op 11 januari, 18 februari, en 19 april een Ticketalarm was :D
  Moderator dinsdag 12 juli 2016 @ 09:57:49 #132
332671 crew  indiaantje89
pi_163683768
O kan ook een vals alarm zijn natuurlijk. Maar ze moeten toch een keertje deze kant opkomen.
pi_163683880
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
O kan ook een vals alarm zijn natuurlijk. Maar ze moeten toch een keertje deze kant opkomen.
Op de diverse fora is iedereen overtuigd van (in grote lijnen) het bovenstaande verhaal. Dus wellicht dit jaar nog Zuid-Amerika, dan begin volgend jaar Azie/Oceanie, en dan pas Europa. Er ging nog wel een geruchtje over paar Wembley dates in het najaar, maar aldus een 'insider' is dat afgeblazen aangezien het te duur zou zijn alles naar Europa te verschepen voor 2 á 3 showtjes.

Overigens ook een goeie indicator:

Maverick_AC twitterde op zondag 05-06-2016 om 12:15:47 @DuffMcKagan @IanLewis80 @Slash @acdc Always great seeing you too, Duff! Safe travels to you & Susan. Send my love to Grace. See you soon! reageer retweet
Boeker van Download heeft hapje gegeten/gepraat met Slash en Duff toen ze naar AC/DC kwamen kijken in Londen.
pi_163717115
Zuid-Amerika bevestigd voor het najaar
pi_163726754
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Zuid-Amerika bevestigd voor het najaar
Nou en daarna gelijk door naar Europa hup hup.
pi_163727198
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nou en daarna gelijk door naar Europa hup hup.
Nog meer in Zuid-Amerika eerst:

quote:
Guns N’ Roses are set to go South for the fall with the most anticipated live performance event of the century adding dates in South America, announced today! October is a good month to be a Guns fan with eight dates including Argentina, Brazil, Peru, Chile and Colombia, and more to come, routing below and onsale information to be announced soon.
THURSDAY, OCTOBER 27 Estadio Monumental Lima, PE

SATURDAY, OCTOBER 29 Estadio Nacional Santiago, CL

FRIDAY, NOVEMBER 04 River Plate Stadium Buenos Aires, AR

TUESDAY, NOVEMBER 08 Estadio Beira-Rio Porto Alegre, BR

FRIDAY, NOVEMBER 11 Allianz Parque Sao Paolo, BR

TUESDAY, NOVEMBER 15 Pedreira Paulo Leminski Curitiba, BR

FRIDAY, NOVEMBER 18 Venue TBD Rio De Janeiro, BR

SUNDAY, NOVEMBER 20 Estadio Nacional Brasilia, BR

WEDNESDAY, NOVEMBER 23 Estadio Atanasio Girardot Medellin, CO

SATURDAY, NOVEMBER 26 Estadio Nacional San Jose, CR
  Moderator maandag 15 augustus 2016 @ 10:29:21 #138
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_164544768
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')