Dat is ie ook. Hij moest naar mijn idee om de 2 nummers aan de zuurstof. Optreden was vergeleken met 4 jaar geleden erg zwak. Lichtshow was wel goed. Oude nummers gingen nog, maar het nieuwe werk is bagger. Ik vond Axl met zijn hangsnor en vette kop eruit zien als een vieze man.quote:
Precies.. dat was hij (gisteren) ook helemaal niet. Hij zag er gewoon normaal uit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:52 schreef Son-Goku het volgende:
Hmm ik had gisteren niet de indruk dat axl ZO dik was als op die foto's ..
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:49 schreef Braddie het volgende:
Zeg niks verkeerds, je hebt zo een ros op je bek
Wordt wat maandagquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
3 uur.
Ik mag toch hopen dat dat maandag niet zo is, dan moet ik overnachten in rotterdam.
Axl is nooit op tijd. Heeft schijt aan zijn fans.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)t-drie-uur-laat.html
![]()
Ik wist dat de band hier om bekend staat. Maar 3 uur te laatkan echt niet
quote:We krijgen vanuit de diverse landen echter ook het bericht dat de band niet op de afgesproken tijd begint maar uiteraard wel het volledige concert speelt. Wij gaan er vanuit dat dit ook in Nederland het geval is en dat de band zodoende niet voor 23.00 uur stopt.
Wij willen u dan ook adviseren om met de auto naar Ahoy te komen
Aanvang support Rival Sons: 20.00 uur onder voorbehoud
Aanvang Guns N’ Roses: 21.00 uur zeer onder voorbehoud
neem NME niet zo serieus. Die voeren al jaren een hetze tegen Guns...quote:Op zondag 3 juni 2012 16:58 schreef Bookie65 het volgende:
Wat een loser die Axl Rose
http://www.nme.com/news/guns-n-roses/64110
Top comment:
Oliver Tanner · High Pavement Sixth Form College
Well I look at this news as being a money making opportunity. I'm going to quickly get printed off a batch of t-shirts in small, medium, large and extra large that read the following:
Front: 'This is not a Slash t-shirt'.
Back: 'Axl Rose is a prick'.
£5 a piece, so who is interested?
Ik weet niet welke kant je op moet, maar desnoods mag je met me meerijdenquote:
Dank je, maar alles is al geregeldquote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik weet niet welke kant je op moet, maar desnoods mag je met me meerijden
quote:Lot's of time before we open for Guns 'n' Roses ... set time: UNKNOWN ;-)
Da's wel kort zeg, zonde van je geld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:51 schreef Mickeys het volgende:
Net thuis, het was een waanzinnig geweldig concert. Alleen het voorprogramma, dat hadden ze mogen schrappen.
Voorprogramma begon een half uur te laat en speelde tot half 10, om kwart over 10 was GNR aan de beurt voor een 177 minuten durend concert. Men, wat heb ik genoten.
Wat is er kort aan 3 uur?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's wel kort zeg, zonde van je geld.
Oh, vet zeg. Had jij VIP kaarten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:02 schreef laforest het volgende:
Laforest met Guns n Roses:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het helemaal geweldig en dat "kleine" uurtje wat Axl te laat was, was echt helemaal niet erg achteraf gezien. Hij heeft mensen wel eens 3 uur laten wachten. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Het ging er, op 1 klein opstootje na, er zeer gemoedelijk aan toe. Heb zelfs nog met een wildvreemde voor mij heerlijk gedanstquote:
Een paar die achterin de zaal met elkaar op de vuist gingen. Was vrij vlot weg want daar wil ik niets mee van doen hebbenquote:
Waar stond/zat jij? Ik stond pal naast de geluidsmannen en ook nog even helemaal achterin op het "veld"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Het was gewoon een prima show eigenlijk. Dat beetje te laat zorgde eigenlijk wel voor een grappige sfeer, iedereen was lekker bier aan het drinken, peukje roken etc
.
Geluid was niet overal even goed (ahoy) maar als je je plekje had gevonden was het prima. Lekkere oude nummers, paar mindere opvullers, maar lekker enthousiast etc.
Ook al is het Axl en de rest, toch een prima band.
Yepsquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Volgende maand naar SlashNog meer mensen?
Misschien, ligt eraan of er wat geregeld kan worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Volgende maand naar SlashNog meer mensen?
Tofquote:
Kijk zelf maar:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Tof
Ik ken Myles Kennedy en Slash van de Max Sessions en vind Myles echt een fantastische vocalist, ben benieuwd hoe hij z`n mannetje zal staan met een volwaardige band !
Alter Bridge niet kennenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Tof
Ik ken Myles Kennedy en Slash van de Max Sessions en vind Myles echt een fantastische vocalist, ben benieuwd hoe hij z`n mannetje zal staan met een volwaardige band !
Alter Bridge ken ik welquote:
Axl en Slash schijnen weer vriendje te zijnquote:Frontman Axl Rose and lead guitarist Slash have buried the hatchet after years of feuding and look set to perform together for the first time since 1996
Legendary rockers Guns N’ Roses are in talks over hitting the road next year on a money-spinning reunion tour.
Frontman Axl Rose, 53, and lead guitarist Slash, 50, have buried the hatchet after years of feuding and now look set to perform together for the first time since 1996.
Promoters reckon a series of worldwide gigs with the classic line-up could make the musicians an estimated £65million.
News of a potential reunion came from Slash’s pal John Murdy, a boss at Universal Studios theme park.
He said: “I know that Slash and Axl talking again is a really good sign.”
Slecht nieuws. Axl kan echt geen noot meer goed zingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:59 schreef RvLaak het volgende:
Guns N’ Roses in reunion talks as original band members in talks over world tour
[..]
Axl en Slash schijnen weer vriendje te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |