abonnement Unibet Coolblue
pi_13269773
2000 meisjes in Nederland slachtoffer loverboys, je moet zo'n probleem denk ik op drie manieren aanpakken:

1) Strenger straffen van loverboy praktijken, bijvoorbeeld 20 jaar cel. Dat van die doodstraf was een grapje, al vind ik dat 20 jaar cel toch echt op zijn plaats is.

2) Goede voorlichting aan meisjes/ouders, kan je niet vroeg genoeg mee beginnen.

3) controle van prostituees. Volgens mij worden die bijvoorbeeld nu al gecontroleerd op verblijfspapieren. Je zou die controle kunnen uitbreiden met een gesprek van een uur over de reden waarom men in de prostitutie is gegaan...

  donderdag 18 september 2003 @ 18:42:46 #2
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13269914
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:37 schreef Fortuynaanhanger het volgende:

3) controle van prostituees. Volgens mij worden die bijvoorbeeld nu al gecontroleerd op verblijfspapieren. Je zou die controle kunnen uitbreiden met een gesprek van een uur over de reden waarom men in de prostitutie is gegaan...


Prostitutie is nu legaal in Nederland dus waarom zou je iemand gaan ondervragen over zijn/haar legale beroep? doet mij een beetje denken aan het jaren 70 linkse bomenknuffelende gedrag waarbij de overheid alles moest weten en zich mee bemoeide waar Pim een enorme hekel aan had
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13269915
20 jaar cel lijkt mij ook wel wat, maar aangezien moordenaars nog niet eens de helft moeten zitten, zie ik het niet snel gebeuren ...

je moet ze eerst kaalplukken ... maar dan ook helemaal... ALLES afpakken ...
sluit ze dan een paar jaar op en bij recidivie levenslang.

  donderdag 18 september 2003 @ 18:43:15 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13269933
Zeg die Loverboys, dat zijn toch overwegend.... Marokkanen?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13269951
En die meiden ook 10 jaar de bak in. Misschien dat ze dan wat minder naïef worden.
pi_13269972
Ah, een serieus topic over loverboys!

Puntjes afwerken:

quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:37 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
2000 meisjes in Nederland slachtoffer loverboys, je moet zo'n probleem denk ik op drie manieren aanpakken:

1) Strenger straffen van loverboy praktijken, bijvoorbeeld 20 jaar cel. Dat van die doodstraf was een grapje, al vind ik dat 20 jaar cel toch echt op zijn plaats is.


Zie eerst maar eens dat je ze te pakken krijgen. Er is nog nooit een loverboy gepakt, dus zwaarder straffen lijkt me een beetje voorbarig.
quote:
2) Goede voorlichting aan meisjes/ouders, kan je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Mee eens, hoewel ik me afvraag of zo'n meisje daar wel over WIL nadenken in het begin: ze heeft immers net een hele leuke jongen ontmoet die interesse in haar toont, enz. Dan ga je niet denken: misschien is het wel een loverboy.
quote:
3) controle van prostituees. Volgens mij worden die bijvoorbeeld nu al gecontroleerd op verblijfspapieren. Je zou die controle kunnen uitbreiden met een gesprek van een uur over de reden waarom men in de prostitutie is gegaan...
Juridisch onuitvoerbaar. Je kan iemand niet dwingen een uur te praten zonder duidelijke aanleiding (strafbaar feit).

Ik las laatst dat er tegenwoordig geen aangifte meer nodig is om mishandeling aan te pakken. De politie mag afgaan op tips van derden en ingrijpen en vervolgen. Misschien moet er voor loverboys ook wel zo'n soort regeling worden getroffen of misschien kunnen ze wel worden aangepakt met de mishandelings-regeling (psychische mishandeling ofzo)

  donderdag 18 september 2003 @ 18:45:21 #7
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13269992
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:37 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
2000 meisjes in Nederland slachtoffer loverboys, je moet zo'n probleem denk ik op drie manieren aanpakken:

1) Strenger straffen van loverboy praktijken, bijvoorbeeld 20 jaar cel. Dat van die doodstraf was een grapje, al vind ik dat 20 jaar cel toch echt op zijn plaats is.

2) Goede voorlichting aan meisjes/ouders, kan je niet vroeg genoeg mee beginnen.

3) controle van prostituees. Volgens mij worden die bijvoorbeeld nu al gecontroleerd op verblijfspapieren. Je zou die controle kunnen uitbreiden met een gesprek van een uur over de reden waarom men in de prostitutie is gegaan...


Ja, sorry hoor...maar eh ik vind dat je "volwassen" genoeg bent op die leeftijd (dus verantwoordelijk bent voor je eigen beslissingen. Die meiden zijn ook niet echt op hun mond gevallen.
Ik hou van alle mensen...............
pi_13269994
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:37 schreef Fortuynaanhanger het volgende:

1) Strenger straffen van loverboy praktijken, bijvoorbeeld 20 jaar cel. Dat van die doodstraf was een grapje, al vind ik dat 20 jaar cel toch echt op zijn plaats is.


Dan moet er eerst aangifte worden gedaan en die aangifte moet worden doorgezet.
quote:
2) Goede voorlichting aan meisjes/ouders, kan je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Kan sowieso geen kwaad, maar veel helpen zal het denk ik niet. Verliefdheid laat zich nou eenmaal niet sturen, en de meisjes zijn niet sterk genoeg om in te grijpen op het moment dat het fout gaat.
quote:
3) controle van prostituees. Volgens mij worden die bijvoorbeeld nu al gecontroleerd op verblijfspapieren. Je zou die controle kunnen uitbreiden met een gesprek van een uur over de reden waarom men in de prostitutie is gegaan...
Ja dat zou kunnen
Big dick.
pi_13270004
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:43 schreef MikeyMo het volgende:
Zeg die Loverboys, dat zijn toch overwegend.... Marokkanen?
Kijk maar even op de site www.lover-boy.nl
pi_13270045
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:45 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor...maar eh ik vind dat je "volwassen" genoeg bent op die leeftijd (dus verantwoordelijk bent voor je eigen beslissingen. Die meiden zijn ook niet echt op hun mond gevallen.


Heb jij enig besef waarover je het hebt?
Big dick.
  donderdag 18 september 2003 @ 18:47:07 #11
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270051
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:43 schreef MikeyMo het volgende:
Zeg die Loverboys, dat zijn toch overwegend.... Marokkanen?
Ja, en Turken en vooral ook Antillianen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 18:48:34 #12
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270092
Intentioneel misbruik maken van een een ander door manipulatie en bedrog lijkt me toch wel strafbaar eigenlijk.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 18:49:04 #13
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13270113
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:46 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Heb jij enig besef waarover je het hebt?


Jazeker! Jij ook??
Ik hou van alle mensen...............
pi_13270117
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:43 schreef gelly het volgende:
En die meiden ook 10 jaar de bak in. Misschien dat ze dan wat minder naïef worden.
Tuurlijk...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_13270122
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:48 schreef chocolatemoeze het volgende:
Intentioneel misbruik maken van een een ander door manipulatie en bedrog lijkt me toch wel strafbaar eigenlijk.
Het is ook strafbaar, maar moeilijk te vervolgen, omdat die meisjes geen aangifte doen.
pi_13270139
Euhm, misschien loop ik achter, maar kan iemand me even uitleggen wat een "loverboy" exact inhoud?
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13270164
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:49 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Jazeker! Jij ook??


Kennelijk niet dan
quote:
Die meiden zijn niet op hun mondje gevallen
Dat zijn slachtoffers van loverboys juist wel . Afhankelijk, weet je wel?
Big dick.
pi_13270176
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:49 schreef Graveland het volgende:
Euhm, misschien loop ik achter, maar kan iemand me even uitleggen wat een "loverboy" exact inhoud?
quote:
Loverboy: gedwongen prostitutie
Woensdag, 02 april 2003

Een Loverboy is meestal een Turkse, Marokkaanse of Antilliaanse jongen. Hij lokt een meisje met veel liefde, gevlei en cadeau's. Vervolgens moet het meisje voor hem gaan werken in de prostitutie.
  donderdag 18 september 2003 @ 18:52:40 #19
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270195
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:49 schreef Miwe het volgende:

[..]

Het is ook strafbaar, maar moeilijk te vervolgen, omdat die meisjes geen aangifte doen.


Hoe komen ze aan die statistieken dan? Of is dat maar een gok...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 18:52:48 #20
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13270199
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:49 schreef Graveland het volgende:
Euhm, misschien loop ik achter, maar kan iemand me even uitleggen wat een "loverboy" exact inhoud?
Dat is een jongen (vaak marokaans) die meisjes imponeert met dure spullen etc. Zo'n meisje vind dat dan interessant en wordt verliefd op zo'n knul. Die knul probeert dan om zo'n meisje voor hem te laten werken als prosituee. En als ze dat dan doet dan heeft hij zijn inkomen.
Ik hou van alle mensen...............
pi_13270212
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:51 schreef MegA het volgende:

*uitleg*


ah, danke sehr..
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13270213
Het is nu al strafbaar en volgens mij is er onlangs zelfs een "iemand uit Westelijk Afrika" type voor veroordeeld.

Alleen als er dus 2000 slachtoffers zijn denk ik niet dat die straf dus echt afschrikwekkend is...

  donderdag 18 september 2003 @ 18:53:22 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270217
Het spijt me, maar ik kan echt geen medelijden opbrengen voor domme, oppervlakkige gansjes die alleen maar met uiterlijkheden bezig zijn en daardoor vallen op die foute, gladde gozer met een dure BMW. Ze doen het toch echt zichzelf aan.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 18:54:06 #24
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13270232
Er was hier een goede film over gemaakt met dezelfde titel, was ook een fok topic over geweest
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13270248
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Het spijt me, maar ik kan echt geen medelijden opbrengen voor domme, oppervlakkige gansjes die alleen maar met uiterlijkheden bezig zijn en daardoor vallen op die foute, gladde gozer met een dure BMW. Ze doen het toch echt zichzelf aan.
als je het heel zwart-wit ziet heb je een punt, maar het is gewoon zo dat iedereen op uiterlijk afgaat om te beginnen, en je kan je wel degelijk in mensen vergissen
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  donderdag 18 september 2003 @ 18:55:07 #26
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270255
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Het spijt me, maar ik kan echt geen medelijden opbrengen voor domme, oppervlakkige gansjes die alleen maar met uiterlijkheden bezig zijn en daardoor vallen op die foute, gladde gozer met een dure BMW. Ze doen het toch echt zichzelf aan.
Oh ja, ze zijn zo dom dat ze zich zelf laten "verkrachten" en dan hebben ze het verdient.

Check!

quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:55 schreef Bacardi-rum het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 18 september 2003 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Het spijt me, maar ik kan echt geen medelijden opbrengen voor domme, oppervlakkige gansjes die alleen maar met uiterlijkheden bezig zijn en daardoor vallen op die foute, gladde gozer met een dure BMW. Ze doen het toch echt zichzelf aan.<hr></blockquote>Dat vind ik nou ook.
Ja! Ze moeten gewoon niet zo dom doen en slimmer worden want domme mensen moet gewoon misbruik van gemaakt worden!

Check!

[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 18-09-2003 18:56]

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 18:55:11 #27
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13270258
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Het spijt me, maar ik kan echt geen medelijden opbrengen voor domme, oppervlakkige gansjes die alleen maar met uiterlijkheden bezig zijn en daardoor vallen op die foute, gladde gozer met een dure BMW. Ze doen het toch echt zichzelf aan.
Dat vind ik nou ook.
Ik hou van alle mensen...............
  donderdag 18 september 2003 @ 18:56:35 #28
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270293
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:55 schreef chocolatemoeze het volgende:
Oh ja, ze zijn zo dom dat ze zich zelf laten "verkrachten" en dan hebben ze het verdient.

Check!


Verkrachten??? Ze gaan toch echt zelf. Van verkrachting is geen sprake. Als dat wel zo zou zijn, zou ik al veel meer empathie kunnen opbrengen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13270305
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:52 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Hoe komen ze aan die statistieken dan? Of is dat maar een gok...


Meestal hebben ouders/vriend(inn)en van die meisjes wel door wat er aan de hand is, maar ze kunnen niets doen zolang het meisje zelf niet meewerkt.
  donderdag 18 september 2003 @ 18:57:44 #30
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_13270316
Ik heb dan weer zoiets van Loverboys. ik wil ze stuk voor stuk afmaken maar he zo kom ik zelf in de problemen maar toch wil ik er zelf iets tegen doen maar hoe iemand die me kan helpen ????????

Ik bedoel, ik kan moeilijk met een honkbalknuppel op zo een gast inbeuken maar misschien denken andere Fokkers hier anders over ???

Het liefste wil ik er legaal iets tegen gaan doen..

  donderdag 18 september 2003 @ 18:57:54 #31
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270320
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Verkrachten??? Ze gaan toch echt zelf. Van verkrachting is geen sprake. Als dat wel zo zou zijn, zou ik al veel meer empathie kunnen opbrengen.


Ach swetz toch niet. Die meiden hebben er achteraf toch spijt van? Ze doen het niet uit liefde, noch uit lust voor die ander hoor. Puur en alleen omdat ze misleid zijn.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 18:58:29 #32
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13270336
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Verkrachten??? Ze gaan toch echt zelf. Van verkrachting is geen sprake. Als dat wel zo zou zijn, zou ik al veel meer empathie kunnen opbrengen.


Vind ik ook. Ik zeg maar zo of je hebt een ruggengraat of je hebt hem niet. Je laten inpakken door die geile BMW of anderen dure merken auto's. Dom dom dom...
Ik hou van alle mensen...............
pi_13270351
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Verkrachten??? Ze gaan toch echt zelf. Van verkrachting is geen sprake. Als dat wel zo zou zijn, zou ik al veel meer empathie kunnen opbrengen.


Verkrachting = seks tegen de zin van het slachtoffer in. Deze meisjes willen niet in de prostitutie werken, maar komen er wel in terecht. Dat is dus sex tegen hun wil = verkrachting.
pi_13270352
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Het spijt me, maar ik kan echt geen medelijden opbrengen voor domme, oppervlakkige gansjes die alleen maar met uiterlijkheden bezig zijn en daardoor vallen op die foute, gladde gozer met een dure BMW. Ze doen het toch echt zichzelf aan.
Nou, persoonlijk vind ik het wel zielig voor die meiden. Bovendien werkt de truc natuurlijk heel subtiel... ik weet zeker dat ik een goede loverboy zou zijn alleen heb ik een geweten dat het afkeurt...
  donderdag 18 september 2003 @ 18:59:34 #35
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270366
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:58 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ik zeg maar zo of je hebt een ruggengraat of je hebt hem niet. Je laten inpakken door die geile BMW of anderen dure merken auto's. Dom dom dom...


Jaaa, nix geen allochtonen de Noordzee in, alle domme mensen de Noordzee in schuiven. Incluis jij.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13270369
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

Ik bedoel, ik kan moeilijk met een honkbalknuppel op zo een gast inbeuken maar misschien denken andere Fokkers hier anders over ???


Nou en of dat kan.... Het recht mag wel eens in eigen hand worden genomen
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
  donderdag 18 september 2003 @ 19:00:30 #37
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13270385
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:59 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Jaaa, nix geen allochtonen de Noordzee in, alle domme mensen de Noordzee in schuiven. Incluis jij.


Dave, heb je niets zinnigs te zeggen..
Ik hou van alle mensen...............
  donderdag 18 september 2003 @ 19:01:21 #38
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270404
quote:
Ja! Ze moeten gewoon niet zo dom doen en slimmer worden want domme mensen moet gewoon misbruik van gemaakt worden!

Check!


Niks moeten, ze laten zelf misbruik van zich maken. Wie zegt overigens dat ze dom zijn?

Het zijn gewoon van die meiden die het geweldig vinden om een vriend te hebben met een hoop poen en een dikke BMW, zodat ze lekker kunnen patsen bij hun andere vriendinnen. En die geestelijk al zo verdorven zijn, dat ze er werkelijk alles voor over hebben om deze staus te behouden. Inclusief neuken met zijn vrienden. Ze kunnen namelijk ook gewoon 'nee' zeggen en de relatie verbreken.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 19:02:53 #39
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270435
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:00 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Dave, heb je niets zinnigs te zeggen..


Hey, jij redeneert zo? Jij zegt, ze hebben geen ruggegraat, dus is het hun eigen schuld. M.a.w. met die mensen moet je geen medelijden hebben, omdat ze toch niet zelf kunnen denken.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13270441
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:54 schreef BAZZA het volgende:
Er was hier een goede film over gemaakt met dezelfde titel, was ook een fok topic over geweest
Lija-4-ever is ook zon film die dit goed in beeld brengt. Een aanrader om te kijken, ligt nu in de videotheek als het goed is.
pi_13270453
Als die meisjes meerderjarig zijn is het toch echt hun eigen, domme schuld.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:04:12 #42
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13270465
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niks moeten, ze laten zelf misbruik van zich maken. Wie zegt overigens dat ze dom zijn?

Het zijn gewoon van die meiden die het geweldig vinden om een vriend te hebben met een hoop poen en een dikke BMW, zodat ze lekker kunnen patsen bij hun andere vriendinnen. En die geestelijk al zo verdorven zijn, dat ze er werkelijk alles voor over hebben om deze staus te behouden. Inclusief neuken met zijn vrienden. Ze kunnen namelijk ook gewoon 'nee' zeggen en de relatie verbreken.


Nou dat bedoel ik. Als je tegenwoordig gaat stappen hebben die meiden ook een grote waffel, dus zeg dan ook gewoon NEEN, als je als meisje doorhebt wat zo'n eikel met je wil gaan doen. We gaan toch niet zeggen dat die meiden helemaal achterlijk zijn he?
Ik hou van alle mensen...............
  donderdag 18 september 2003 @ 19:04:19 #43
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270471
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niks moeten, ze laten zelf misbruik van zich maken. Wie zegt overigens dat ze dom zijn?


quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Het spijt me, maar ik kan echt geen medelijden opbrengen voor domme, oppervlakkige gansjes die alleen maar met uiterlijkheden bezig zijn en daardoor vallen op die foute, gladde gozer met een dure BMW. Ze doen het toch echt zichzelf aan.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:05:08 #44
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270493
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:57 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ach swetz toch niet. Die meiden hebben er achteraf toch spijt van? Ze doen het niet uit liefde, noch uit lust voor die ander hoor. Puur en alleen omdat ze misleid zijn.
Nee zwets jij ajb niet. Dus als een meisje met mij naar bed gaat en er veel later ineens spijt van krijgt, is het verkrachting? Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?

En in welke zin zijn ze eigenlijk misleid, dat vraag ik me toch echt af. Zo'n loverboy zegt zoiets als 'je moet met m'n vriend naar bed gaan, want hij krijgt nog geld van me'. En vervolgens doet ze het

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13270494
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niks moeten, ze laten zelf misbruik van zich maken. Wie zegt overigens dat ze dom zijn?

Het zijn gewoon van die meiden die het geweldig vinden om een vriend te hebben met een hoop poen en een dikke BMW, zodat ze lekker kunnen patsen bij hun andere vriendinnen. En die geestelijk al zo verdorven zijn, dat ze er werkelijk alles voor over hebben om deze staus te behouden. Inclusief neuken met zijn vrienden. Ze kunnen namelijk ook gewoon 'nee' zeggen en de relatie verbreken.


Dat soort meiden zullen dus juist NOOIT door een loverboy worden ingepakt. Die zijn wereldwijs genoeg om hier niet in te trappen.

Het zijn eerder de onzekere meisjes met strenge ouders, weinig tot geen vriendinnen, nog nooit een vriendje en/of sex gehad, enz. Type muurbloempje dus.

pi_13270499
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:57 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Ach swetz toch niet. Die meiden hebben er achteraf toch spijt van? Ze doen het niet uit liefde, noch uit lust voor die ander hoor. Puur en alleen omdat ze misleid zijn.


Dus? Dan is het nog steeds hun eigen kloteschuld.

Eigen verantwoordelijkheid mensen

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:05:36 #47
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13270507
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:03 schreef NiXz het volgende:

[..]

Lija-4-ever is ook zon film die dit goed in beeld brengt. Een aanrader om te kijken, ligt nu in de videotheek als het goed is.


ohja die Russische ofzo toch? ga ik even huren deze week als ze hem hebben
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13270508
Ik las net op www.lover-boy.nl dat er alleen al in Zwolle in 2000 40 meiden het slachtoffer waren. Hoe groot is Zwolle?

Zag ook dat bij de aanpak van die lover-boys ook het COA betrokken was. Zijn mensen die in de asielprocedure zitten daders of de slachtoffers?

-------------------van diezelfde site:-------------------------------------------
Vaag, zouden de daders in deZijn loverboys strafbaar?
Ja. Volgens artikel 250a van het Wetboek van Strafrecht is hier sprake van mensenhandel, namelijk het aanzetten van minderjarigen tot prostitutie. De maximale straf bedraagt tien jaar als sprake is van minderjarigen of dwang. Een taakstraf is niet ongebruikelijk. Loverboys zijn zich veelal bewust van het risico dat zij lopen. Vaak ronselen ze meisjes als ze nog minderjarig zijn. Pas wanneer ze 18 jaar zijn moeten ze achter het raam
-----------------------------------------------------------------------------------------
10 jaar dus....

pi_13270514
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Het spijt me, maar ik kan echt geen medelijden opbrengen voor domme, oppervlakkige gansjes die alleen maar met uiterlijkheden bezig zijn en daardoor vallen op die foute, gladde gozer met een dure BMW. Ze doen het toch echt zichzelf aan.
Denk je dat?

Als jouw vriendin je wat vraagt, doe je het dan?
Als jouw vriendin iets van je vraagt wat je eigenlijk niet wilt doen, doe je het dan?
Als jouw vriendin iets van je vraagt wat je helemaal niet wilt doen, doe je het dan?

Nee?
Hou je niet van haar dan?
Nee he?
Je houdt kennelijk niet van haar, terwijl ze zoveel voor jouw heeft gedaan.
Wat ben jij eigenlijk voor verschrikkelijk mens?
Je vriendin doet alles voor je, en als zij je een keer iets vraagt zeg je botweg nee?
Ben je zo opgevoed?
Zijn je ouders al net zulke onmensen als jij dan?
Gadverdamme, wat heb ik me in jou vergist.
Ik wist niet dat er zulk soort mensen bestonden.
Ik kots op jou weet je dat?

Wat zeg je?
Je doet het wel?
Zie je wel, ik wist wel dat je van haar hield.

Emotionele chantage is het allerschofterigste wat je een mens aan kan doen. Dat heeft helemaal niks met uiterlijkheden en mooie auto's te maken.

Big dick.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:06:18 #50
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13270537
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:02 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Hey, jij redeneert zo? Jij zegt, ze hebben geen ruggegraat, dus is het hun eigen schuld. M.a.w. met die mensen moet je geen medelijden hebben, omdat ze toch niet zelf kunnen denken.


Nou, moet je eens goed luisteren, Dave! Ik heb een kennis gehad die ik hielp om eruit te komen. Die eikel kwam terug met zijn gladde praatjes en ze ging gewoon weer met hem mee.
Nu jij weer.
Ik hou van alle mensen...............
  donderdag 18 september 2003 @ 19:06:39 #51
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270545
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:04 schreef chocolatemoeze het volgende:
...
oke oke you got me. Ik bedoelde overigens 'dom' als in naief, en niet dom als in niet-intelligent.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 19:06:45 #52
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270548
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:04 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Nou dat bedoel ik. Als je tegenwoordig gaat stappen hebben die meiden ook een grote waffel, dus zeg dan ook gewoon NEEN, als je als meisje doorhebt wat zo'n eikel met je wil gaan doen. We gaan toch niet zeggen dat die meiden helemaal achterlijk zijn he?


Er is geen verband te vinden tussen mate van IQ en mate van rechtmatig-misbruik-maken-van. Als dat laatste niet al een paradox is.
Het is zelfs verboden om een dier te misbruiken.

Tuurlijk zijn ze zelf ook verantwoordelijk. Maar dat draagt niets bij aan het feit dat het wel of niet gebeurt en of het wel of niet strafbaar moet zijn en of het wel of niet een trieste zaak is.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13270581
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:06 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Nou, moet je eens goed luisteren, Dave! Ik heb een kennis gehad die ik hielp om eruit te komen. Die eikel kwam terug met zijn gladde praatjes en ze ging gewoon weer met hem mee.
Nu jij weer.


Blijkbaar had hij nog steeds genoeg invloed op haar om haar mee te krijgen. Volgende keer beter je best doen jij
  donderdag 18 september 2003 @ 19:09:22 #54
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270617
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:06 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Nou, moet je eens goed luisteren, Dave! Ik heb een kennis gehad die ik hielp om eruit te komen. Die eikel kwam terug met zijn gladde praatjes en ze ging gewoon weer met hem mee.
Nu jij weer.


Niet generaliseren he. Jouw kennis van dat bepaalde individu kan niet als maatstaaf dienen voor dat daarom ieder meisje het maar zelf verdient heeft. Nee, niemand heeft zo'n behandeling verdient, dus is het strafbaar als het wel gebeurt, ook in gevallen van uitzondering. Daar zijn wetten, en vooral normen (datgeen voor wat als gemiddelde opvatting zetelt) ook op gebaseerd.

En op het forum heet ik gewoon Chocolatemoeze, in het echte leven heb ik ook nog een eigen (wellicht andere) mening en daar heet ik Dave.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:10:05 #55
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13270644
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:07 schreef Miwe het volgende:

[..]

Blijkbaar had hij nog steeds genoeg invloed op haar om haar mee te krijgen. Volgende keer beter je best doen jij


Ja en jij denkt dat dat allemaal zo makkelijk gaat? Je moet het zelf eens meemaken.
Ik hou van alle mensen...............
pi_13270648
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:05 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Denk je dat?

Als jouw vriendin je wat vraagt, doe je het dan?
Als jouw vriendin iets van je vraagt wat je eigenlijk niet wilt doen, doe je het dan?
Als jouw vriendin iets van je vraagt wat je helemaal niet wilt doen, doe je het dan?

Nee?
Hou je niet van haar dan?
Nee he?
Je houdt kennelijk niet van haar, terwijl ze zoveel voor jouw heeft gedaan.
Wat ben jij eigenlijk voor verschrikkelijk mens?
Je vriendin doet alles voor je, en als zij je een keer iets vraagt zeg je botweg nee?
Ben je zo opgevoed?
Zijn je ouders al net zulke onmensen als jij dan?
Gadverdamme, wat heb ik me in jou vergist.
Ik wist niet dat er zulk soort mensen bestonden.
Ik kots op jou weet je dat?

Wat zeg je?
Je doet het wel?
Zie je wel, ik wist wel dat je van haar hield.

Emotionele chantage is het allerschofterigste wat je een mens aan kan doen. Dat heeft helemaal niks met uiterlijkheden en mooie auto's te maken.


Whahaha

En jij denkt dat ik daar op in zou gaan? Als mijn vriendin dat soort praat begint uit te slaan zou ik daar aan toe moeten geven?


Ja daaaaag....

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13270698
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:10 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Ja en jij denkt dat dat allemaal zo makkelijk gaat? Je moet het zelf eens meemaken.


Dat bedoel ik nou juist.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:12:33 #58
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270705
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:05 schreef HassieBassie het volgende:
Als jouw vriendin je wat vraagt, doe je het dan?
Als jouw vriendin iets van je vraagt wat je eigenlijk niet wilt doen, doe je het dan?
Als jouw vriendin iets van je vraagt wat je helemaal niet wilt doen, doe je het dan?

Nee?
Hou je niet van haar dan?
Nee he?
Je houdt kennelijk niet van haar, terwijl ze zoveel voor jouw heeft gedaan.
Wat ben jij eigenlijk voor verschrikkelijk mens?
Je vriendin doet alles voor je, en als zij je een keer iets vraagt zeg je botweg nee?
Ben je zo opgevoed?
Zijn je ouders al net zulke onmensen als jij dan?
Gadverdamme, wat heb ik me in jou vergist.
Ik wist niet dat er zulk soort mensen bestonden.
Ik kots op jou weet je dat?

Wat zeg je?
Je doet het wel?
Zie je wel, ik wist wel dat je van haar hield.


Iemand met een beetje eigenwaarde en gezond verstand is niet ontvankelijk voor zulk soort praatjes.
quote:
Emotionele chantage is het allerschofterigste wat je een mens aan kan doen. Dat heeft helemaal niks met uiterlijkheden en mooie auto's te maken.
Dat heeft wel alles met uiterlijkheden en mooie auto's te maken. Daarmee worden de kipjes namelijk in eerste instantie gelokt. En het is ook precies dat soort kipjes, dat gevoelig is voor dergelijke uiterlijkheden, dat zich ook door zo'n loverboy zo laat inpakken. Ze zou ook gewoon op een normale hardwerkende glazenwasser met een ouwe Fiat kunnen vallen, maar dat doet ze niet heh.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 19:12:40 #59
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270708
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee zwets jij ajb niet. Dus als een meisje met mij naar bed gaat en er veel later ineens spijt van krijgt, is het verkrachting? Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?

En in welke zin zijn ze eigenlijk misleid, dat vraag ik me toch echt af. Zo'n loverboy zegt zoiets als 'je moet met m'n vriend naar bed gaan, want hij krijgt nog geld van me'. En vervolgens doet ze het


Dat is niet te vergelijken. Dat is een heel andere vrije wil, een wil uit liefde en lust voor jou. En niet voor een ander, omdat het moet (om welke reden dan ook). Je moet namelijk nooit sex moeten. Want ieder heeft het recht op beschikking over eigen lichaam en geest.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:14:03 #60
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270745
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:10 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Ja en jij denkt dat dat allemaal zo makkelijk gaat? Je moet het zelf eens meemaken.


p.s. Ik vind het wel erg voor die kennis van je en vind het wel goed dat je er energie in probeerde te steken.
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:12 schreef Lemmeb het volgende:
Iemand met een beetje eigenwaarde en gezond verstand is niet ontvankelijk voor zulk soort praatjes.
En daar zit hem nu de clou. Niet iedereen is zo. En is het dan inderdaad verkeerd om dan ook met die mensen medelijden te hebben? Man, een beetje sympathie is toch ook niet verkeerd?

[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 18-09-2003 19:16]

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13270749
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:10 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Whahaha

En jij denkt dat ik daar op in zou gaan? Als mijn vriendin dat soort praat begint uit te slaan zou ik daar aan toe moeten geven?


Ja daaaaag....


Ik zou zeggen, probeer het eens bij je vriendin.

Sorry, maar manipuleren is gewoon te makkelijk. Het hangt voornamelijk af van de manier waarop je het brengt.

Big dick.
pi_13270764
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:12 schreef chocolatemoeze het volgende:

Want ieder heeft het recht op beschikking over eigen lichaam en geest.


Juist en als ze dat vrijwillig dom gebruiken is dat hun eigen kloteschuld.

Ik heb ook geen medelijden met die treinsurfers die met hun harses tegen het viaduct aan knallen. Eigen schuld.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:15:18 #63
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13270774
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:14 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

p.s. Ik vind het wel erg voor die kennis van je en vind het wel goed dat je er energie in probeerde te steken.


Nou, dat vind ik heel lief van je. Het is soms echt hopeloos voor die meisjes maar je kunt altijd nee zeggen.
Ik hou van alle mensen...............
pi_13270784
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:14 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, probeer het eens bij je vriendin.

Sorry, maar manipuleren is gewoon te makkelijk. Het hangt voornamelijk af van de manier waarop je het brengt.


Onzin, er zijn grenzen, en ik kan je garanderen dat ik het niet voor mekaar krijg mijn vriendin met een gozer naar bed te laten gaan als ze dat niet zelf wil.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13270789
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niks moeten, ze laten zelf misbruik van zich maken. Wie zegt overigens dat ze dom zijn?

Het zijn gewoon van die meiden die het geweldig vinden om een vriend te hebben met een hoop poen en een dikke BMW, zodat ze lekker kunnen patsen bij hun andere vriendinnen. En die geestelijk al zo verdorven zijn, dat ze er werkelijk alles voor over hebben om deze staus te behouden. Inclusief neuken met zijn vrienden. Ze kunnen namelijk ook gewoon 'nee' zeggen en de relatie verbreken.


Ze worden helemaal ingepakt door die gozers. Ze doen zich voor als de geweldige perfecte vriend, oh zo romantisch en met lieve cadeautjes en weet ik veel wat. Als die kerel ze dan zegt dat ze de prostitutie in moeten om geld voor hem te verdienen doen ze zoiets heus niet vrijwillig maar ze worden gedwongen. als die meiden niet luisteren worden ze wel geslagen en bedreigd zodat ze wel moeten en geen hulp durven te zoeken...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_13270803
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:14 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Juist en als ze dat vrijwillig dom gebruiken is dat hun eigen kloteschuld.

Ik heb ook geen medelijden met die treinsurfers die met hun harses tegen het viaduct aan knallen. Eigen schuld.


Wat je uit het oog verliest is dat die figuren eerst poeslief zijn, en dan gaan dreigen en die meiden zegmaar dwingen de "gekregen" spullen terug te betalen, daar breng je als meisje niks tegen in lijkt me
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13270815
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:16 schreef Graveland het volgende:

[..]

Wat je uit het oog verliest is dat die figuren eerst poeslief zijn, en dan gaan dreigen en die meiden zegmaar dwingen de "gekregen" spullen terug te betalen, daar breng je als meisje niks tegen in lijkt me


Geven ze ze terug. Klaar.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13270839
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Iemand met een beetje eigenwaarde en gezond verstand is niet ontvankelijk voor zulk soort praatjes.


Je slaat de spijker op zijn kop.

Jonge meisjes met weinig gevoel voor eigenwaarde zijn wel ontvankelijk voor dit soort praatjes, en laat dat nou net de doelgroep van loverboys zijn.

quote:
Dat heeft wel alles met uiterlijkheden en mooie auto's te maken. Daarmee worden de kipjes namelijk in eerste instantie gelokt. En het is ook precies dat soort kipjes, dat gevoelig is voor dergelijke uiterlijkheden, dat zich ook door zo'n loverboy zo laat inpakken. Ze zou ook gewoon op een normale hardwerkende glazenwasser met een ouwe Fiat kunnen vallen, maar dat doet ze niet heh.
Als jij wordt versierd door een ontiegelijk lekker populair wijf waarvan je dacht dat ze nooit en te nimmer geinterresseerd in je zou kunnen zijn, zou je er net zo hard intrappen

[Dit bericht is gewijzigd door HassieBassie op 18-09-2003 19:18]

Big dick.
pi_13270858
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:16 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Geven ze ze terug. Klaar.


en dat word geaccepteerd? yeah right, anders doen ze dat wel lijkt me
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:19:15 #70
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270870
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:15 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Onzin, er zijn grenzen, en ik kan je garanderen dat ik het niet voor mekaar krijg mijn vriendin met een gozer naar bed te laten gaan als ze dat niet zelf wil.
Ik zou zo'n vriendin niet eens willen hebben.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 19:19:46 #71
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270884
En of jij of je vriendin er niet in zou trappen, mensen hebben zwakheden. De een wat grotere, de ander wat meer. Is toch ook niet zo moeilijk om in te zien?
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:25:01 #72
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270994
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:17 schreef HassieBassie het volgende:
Als jij wordt versierd door een ontiegelijk lekker populair wijf waarvan je dacht dat ze nooit en te nimmer geinterresseerd in je zou kunnen zijn, zou je er net zo hard intrappen
Ik denk het niet. Ik beschik, itt die meiden, wel over een fatsoenlijke dosis mensenkennis en een gezonde hoeveelheid achterdocht. Maar ik zou d'r waarschijnlijk wel neuken
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13270999
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:19 schreef chocolatemoeze het volgende:
En of jij of je vriendin er niet in zou trappen, mensen hebben zwakheden. De een wat grotere, de ander wat meer. Is toch ook niet zo moeilijk om in te zien?
Nee maar het is hun eigen kloteschuld, dus waarom zou vadertje staat dat weer op moeten knappen?
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:26:26 #74
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13271036
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:16 schreef Graveland het volgende:
Wat je uit het oog verliest is dat die figuren eerst poeslief zijn, en dan gaan dreigen en die meiden zegmaar dwingen de "gekregen" spullen terug te betalen, daar breng je als meisje niks tegen in lijkt me
Het gaat dus toch om spullen, om materiele zaken. Precies zoals ik al dacht.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13271079
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:25 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Nee maar het is hun eigen kloteschuld, dus waarom zou vadertje staat dat weer op moeten knappen?


Omdat die meisjes, nadat ze zijn afgedankt, zo ongelooflijk naar de klote zijn dat ze nooit meer een normaal leven kunnen leiden en de staat alleen maar geld kosten?

Jezus man, doe die oogkleppen eens af en accepteer dat niet iedereen zo slim en sterk is als jij.

Big dick.
pi_13271102
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:19 schreef chocolatemoeze het volgende:
En of jij of je vriendin er niet in zou trappen, mensen hebben zwakheden. De een wat grotere, de ander wat meer. Is toch ook niet zo moeilijk om in te zien?
Moeten we casinohouders dan ook maar vervolgen omdat sommige bezoekers geen grensen kennen qua gokken ? Barren sluiten omdat iemand teveel zuipt en zich tegen een boom dood rijdt ?

Het zijn dezelfde grietjes die zich in laten palmen door gladde gozers die nu in een turkse gevangenis zitten. Nee, ik heb geen medelijden met naïeve op luxe geilende mutsen.

pi_13271145
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Moeten we casinohouders dan ook maar vervolgen omdat sommige bezoekers geen grensen kennen qua gokken ? Barren sluiten omdat iemand teveel zuipt en zich tegen een boom dood rijdt ?

Het zijn dezelfde grietjes die zich in laten palmen door gladde gozers die nu in een turkse gevangenis zitten. Nee, ik heb geen medelijden met naïeve op luxe geilende mutsen.


Die mensen worden niet gedwongen te gaan gokken of zuipen, die meiden worden wel gedwongen hoer te worden
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_13271148
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Moeten we casinohouders dan ook maar vervolgen omdat sommige bezoekers geen grensen kennen qua gokken ? Barren sluiten omdat iemand teveel zuipt en zich tegen een boom dood rijdt ?

Het zijn dezelfde grietjes die zich in laten palmen door gladde gozers die nu in een turkse gevangenis zitten. Nee, ik heb geen medelijden met naïeve op luxe geilende mutsen.


kut, ik moet je helaas wel gelijk geven, maar om op zo'n harde manier hun fouten te ontdekken (gepimped worden) is wel wat lomp..
maar okay, ik geef je gelijk
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13271165
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het gaat dus toch om spullen, om materiele zaken. Precies zoals ik al dacht.


Voel je je nu wat beter?

Welterusten dan maar.

Big dick.
pi_13271172
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:30 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Die mensen worden niet gedwongen te gaan gokken of zuipen, die meiden worden wel gedwongen hoer te worden


Nadat ze eerst hebben geprofiteerd van hun grote liefde. De schuld ligt niet aan 1 kant als het op loverboys aankomt.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:31:42 #81
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13271173
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:28 schreef HassieBassie het volgende:
Omdat die meisjes, nadat ze zijn afgedankt, zo ongelooflijk naar de klote zijn dat ze nooit meer een normaal leven kunnen leiden en de staat alleen maar geld kosten?

Jezus man, doe die oogkleppen eens af en accepteer dat niet iedereen zo slim en sterk is als jij.


Oke, puur voor de staatskas wil ik misschien wel accepteren dat het misschien handiger is om eea te voorkomen. Maar medelijden met ze hebben, nou nee.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 19:32:35 #82
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271199
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Moeten we casinohouders dan ook maar vervolgen omdat sommige bezoekers geen grensen kennen qua gokken ?


Lichamelijk misbruik staat toch wel iets nader tot de grondwet dan misbruik van bezit? En daarbij, niemand dwingt iemand een ander om gokverslaafd te worden. Als je kiest om geen gokverslaafd te worden, zitten daar geen directe, emotionele consequenties aan vast.
quote:
Barren sluiten omdat iemand teveel zuipt en zich tegen een boom dood rijdt ?
Een barman mag een klant niet meer schenken als die te dronken is. Rijden met drank op wordt wel door de politie in de gaten gehouden.
quote:
Het zijn dezelfde grietjes die zich in laten palmen door gladde gozers die nu in een turkse gevangenis zitten. Nee, ik heb geen medelijden met naïeve op luxe geilende mutsen.
Boontje komt om zijn loontje, maar toch wel een erg harde les om het zo af te moeten leren. Het zal je zusje maar zijn of je bloedeigen dochter. Het lachen zal je snel vergaan denk ik.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13271204
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Nadat ze eerst hebben geprofiteerd van hun grote liefde. De schuld ligt niet aan 1 kant als het op loverboys aankomt.


ik noem het niet profiteren, ik noem het naief zijn, en verblinding door materialisme
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:33:37 #84
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271235
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Nadat ze eerst hebben geprofiteerd van hun grote liefde. De schuld ligt niet aan 1 kant als het op loverboys aankomt.


Ooohjaaaa... cadeautjes ontvangen van je vriendje is profiteren??
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:31 schreef Lemmeb het volgende:
Oke, puur voor de staatskas wil ik misschien wel accepteren dat het misschien handiger is om eea te voorkomen. Maar medelijden met ze hebben, nou nee.

[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 18-09-2003 19:34]

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13271262
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:33 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Ooohjaaaa... cadeautjes ontvangen van je vriendje is profiteren??


niet direct, zijn punt is denkik (en ik ben het er niet mee eens) dat ze door de grote van de cadeaus verblind worden, het klakkeloos aannemen en eerder lont moeten ruiken
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13271265
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:32 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Lichamelijk misbruik staat toch wel iets nader tot de grondwet dan misbruik van bezit? En daarbij, niemand dwingt iemand een ander om gokverslaafd te worden. Als je kiest om geen gokverslaafd te worden, zitten daar geen directe, emotionele consequenties aan vast.
[..]


Niemand dwingt zo'n kind ook om zich met louche figuren in te laten. En niemand kiest ervoor om gok verslaafd te worden...
  donderdag 18 september 2003 @ 19:35:39 #87
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271286
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Niemand dwingt zo'n kind ook om zich met louche figuren in te laten. En niemand kiest ervoor om gok verslaafd te worden...


Niemand kiest er voor om met "louche" figuren om te gaan, en niemand dwingt iemand gokverslaafd te worden. Hoe lang gaan we door met die waardeloze analogieen?

Wat weet jij als naief meisje nou van "louche" af? Dat is toch alleen stoer?
Wat weet jij als naief volwassen nu van gokhallen af? Dat is toch alleen met veel geluk veel geld verdienen?

[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 18-09-2003 19:36]

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13271287
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:34 schreef Graveland het volgende:

[..]

niet direct, zijn punt is denkik (en ik ben het er niet mee eens) dat ze door de grote van de cadeaus verblind worden, het klakkeloos aannemen en eerder lont moeten ruiken


Inderdaad. Als iemand mij zomaar 100 euro geeft zoek ik er ook wat achter. Gezonde achterdocht heet dat.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:35:56 #89
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13271293
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:31 schreef HassieBassie het volgende:
Voel je je nu wat beter?
Nee. Wel gesterkt in mijn oordeel. Die meiden zijn gewoon uit op mooie spullen en het bijbehorende aanzien. Ze denkt gewoon van die loverboy te kunnen profiteren, maar koopt een kat in de zak.

Tsja, het leven is soms hard.

Maar ze kan altijd nog bij hem weglopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 18-09-2003 19:37]

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13271314
Kom op zeg zelfs de meest domme geit begrijpt dat een nieuwe scooter van ¤ 3.000,- na een week verkering niet normaal is.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13271320
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Inderdaad. Als iemand mij zomaar 100 euro geeft zoek ik er ook wat achter. Gezonde achterdocht heet dat.


dat woord bedoel ik dus ook, ik noem het niet meteen profiteren, maar een klein beetje common sense is op z'n plaats
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13271325
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Moeten we casinohouders dan ook maar vervolgen omdat sommige bezoekers geen grensen kennen qua gokken ? Barren sluiten omdat iemand teveel zuipt en zich tegen een boom dood rijdt ?


Wat een lompe vergelijking.

Als een casinobaas een schuldenaar de prostitutie in dwingt om zijn schulden af te betalen, kan je hem vervolgen.

Als een bareigenaar iemand dwingt om tegen een boom aan te rijden, kan je hem vervolgen.

quote:
Het zijn dezelfde grietjes die zich in laten palmen door gladde gozers die nu in een turkse gevangenis zitten. Nee, ik heb geen medelijden met naïeve op luxe geilende mutsen.
Ze geilen op de aandacht, die hebben ze daarvoor namelijk nooit gehad.

Moet je zo iemand tegen zichzelf in bescherming nemen? Daar valt over te twisten.

Moet je iemand met voorbedachte raden iemand inpalmt er er vervolgens misbruik van maakt aanpakken? Ja, ik heb nog geen enkel argument gelezen waarom dat niet moet worden aangepakt..

Big dick.
pi_13271343
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:32 schreef Graveland het volgende:

[..]

ik noem het niet profiteren, ik noem het naief zijn, en verblinding door materialisme


Het zijn niet zozeer de kadootjes op zich, maar de intentie die zij denken dat er achter zit. Het gaat om de aandacht, die ze blijkbaar tekort zijn gekomen. Daar zoekt zo'n loverboy zijn slachtoffers op uit. Het meisje ziet de aandacht en de kadootjes als uiting van liefde. Ze heeft nog niet de levenservaring om achterdochtig te zijn. Naief? Materialistisch?
pi_13271371
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:28 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Omdat die meisjes, nadat ze zijn afgedankt, zo ongelooflijk naar de klote zijn dat ze nooit meer een normaal leven kunnen leiden en de staat alleen maar geld kosten?

Jezus man, doe die oogkleppen eens af en accepteer dat niet iedereen zo slim en sterk is als jij.


Daar gaat het niet om, maar waarom zou ik me verantwoordelijk moeten voelen voor andermans stupiditeit? Als ik failliet ga door domme zakelijke deals dan is er ook geen mens of overheid die zich daar om bekommert en dan mag ik lekker de rest van mn leven me centen inleveren en onder curatele leven. Doet de staat daar wat aan? Nee. Zoek het maar uit zeggen ze, eigen schuld. En terecht.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13271373
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:38 schreef Miwe het volgende:

[..]

Het zijn niet zozeer de kadootjes op zich, maar de intentie die zij denken dat er achter zit. Het gaat om de aandacht, die ze blijkbaar tekort zijn gekomen. Daar zoekt zo'n loverboy zijn slachtoffers op uit. Het meisje ziet de aandacht en de kadootjes als uiting van liefde. Ze heeft nog niet de levenservaring om achterdochtig te zijn. Naief? Materialistisch?


Wel Materialistisch vind ik, als ik (om gellys voorbeeld te gebruiken) van mijn nieuwe Antilliaanse vriendin een scooter van 3.000 euro krijg, zeg ik nee, als je dat aanneemt noem ik dat hebzucht
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:40:37 #96
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271396
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:37 schreef HassieBassie het volgende:
Moet je iemand met voorbedachte raden iemand inpalmt er er vervolgens misbruik van maakt aanpakken? Ja, ik heb nog geen enkel argument gelezen waarom dat niet moet worden aangepakt..
In feite ondermijnen hier een paar mensen de gelijkwaardigheid van mensen, waaraan enkele primaire rechten aan verbonden zijn... die toch wel ergens is vastgelegd in de grondwet....
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:40:54 #97
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13271401
Volgens mij is er in het begin helemaal geen sprake van de dwang, waar jullie het over hebben. De loverboy vraagt het in het begin gewoon netjes, met de 1 of andere kutsmoes. Lijkt mij het ideale moment eieren voor je geld te kiezen en je vriend te dumpen, magoed.

Pas later, als de meisjes gedegradeerd zijn tot ordinaire stoephoeren en volledig in de loverboys macht zijn, kun je spreken van dwang. Die gast begint er echt niet meteen vanaf dag 1 op los te meppen hoor.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 19:42:26 #98
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271445
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:40 schreef Lemmeb het volgende:
Volgens mij is er in het begin helemaal geen sprake van de dwang, waar jullie het over hebben. De loverboy vraagt het in het begin gewoon netjes, met de 1 of andere kutsmoes. Lijkt mij het ideale moment eieren voor je geld te kiezen en je vriend te dumpen, magoed.

Pas later, als de meisjes gedegradeerd zijn tot ordinaire stoephoeren en volledig in de loverboys macht zijn, kun je spreken van dwang. Die gast begint er echt niet meteen vanaf dag 1 op los te meppen hoor.


De intentie is dezelfde. Of zou de loverboy dat plannetje later in de relatie pas hebben?
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13271447
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:39 schreef Graveland het volgende:

[..]

Wel Materialistisch vind ik, als ik (om gellys voorbeeld te gebruiken) van mijn nieuwe Antilliaanse vriendin een scooter van 3.000 euro krijg, zeg ik nee, als je dat aanneemt noem ik dat hebzucht


Ik vraag me af of zo'n meisje wel een scooter krijgt van zo'n loverboy. Hij neemt haar liever mee in zijn bolide, zo'n scooter, daar wordt ze veel te zelfstandig van.

Ik denk dat het meer in kleding en siraden gaat zitten. Dingen waarvan de waarde moeilijk in te schatten is, zeker als je nog nooit een baantje hebt gehad.

pi_13271462
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:39 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, maar waarom zou ik me verantwoordelijk moeten voelen voor andermans stupiditeit? Als ik failliet ga door domme zakelijke deals dan is er ook geen mens of overheid die zich daar om bekommert en dan mag ik lekker de rest van mn leven me centen inleveren en onder curatele leven. Doet de staat daar wat aan? Nee. Zoek het maar uit zeggen ze, eigen schuld. En terecht.


Als jij failliet gaat doordat je in zee gegaan bent met een louche investeerder die de mooiste dingen beloofde maar uiteindelijk je compleet berooide, geniet je wel degelijk bescherming van de wet.
Big dick.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:43:14 #101
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271463
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:39 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, maar waarom zou ik me verantwoordelijk moeten voelen voor andermans stupiditeit? Als ik failliet ga door domme zakelijke deals dan is er ook geen mens of overheid die zich daar om bekommert en dan mag ik lekker de rest van mn leven me centen inleveren en onder curatele leven. Doet de staat daar wat aan? Nee. Zoek het maar uit zeggen ze, eigen schuld. En terecht.


Jah, maar ik zou het evengoed kloote voor je vinden.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:43:30 #102
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_13271468
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:40 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

In feite ondermijnen hier een paar mensen de gelijkwaardigheid van mensen, waaraan enkele primaire rechten aan verbonden zijn... die toch wel ergens is vastgelegd in de grondwet....


Bestaat er eigenlijk een wet tegen?
als je het op de lompe en botte manier bekijkt dan zie ik het zo (gevoelloos gekeken)

Jongen geeft meisje complimentjes, krijgen relatie
Jongen geeft meisje spulletjes, zonder daarbij expliciet te vermelden of het een cadeau of lening is (dat zeggen ze trouwens idd niet), jongen vraagt spullen (of geld equivalent) terug, meisje kan dit niet en moet er voor werken

dit is uiteraard erg lomp gezien, en er komt meer bij kijken, maar is hier een wet tegen?

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13271507
De verantwoordelijkheid zit toch ook niet aan één kant?

Dat het dom is van die meisjes om erin te trappen, maakt het niet minder fout van zo'n loverboy om daarvan te profiteren, van mij mogen ze hard aangepakt worden.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  donderdag 18 september 2003 @ 19:45:32 #104
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271510
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:43 schreef Graveland het volgende:

[..]

Bestaat er eigenlijk een wet tegen?
als je het op de lompe en botte manier bekijkt dan zie ik het zo (gevoelloos gekeken)

Jongen geeft meisje complimentjes, krijgen relatie
Jongen geeft meisje spulletjes, zonder daarbij expliciet te vermelden of het een cadeau of lening is (dat zeggen ze trouwens idd niet), jongen vraagt spullen (of geld equivalent) terug, meisje kan dit niet en moet er voor werken

dit is uiteraard erg lomp gezien, en er komt meer bij kijken, maar is hier een wet tegen?


Nogmaals, je hebt recht over beschikking over eigen lichaam en geest. Alles wat daarin kan mislopen is wel een wet voor verzonnen. Lijkt me heeeeeeeeeeeel sterk als hier geen wet voor is... of anders een een rechtzaak van te maken valt i.c.m. andere wetten.

[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 18-09-2003 19:46]

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13271526
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:43 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als jij failliet gaat doordat je in zee gegaan bent met een louche investeerder die de mooiste dingen beloofde maar uiteindelijk je compleet berooide, geniet je wel degelijk bescherming van de wet.


Nee. Zolang er niets illegaals gebeurt heb je geen poot om op te staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Jeukaanmenaat op 18-09-2003 19:46]

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:46:31 #106
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_13271539
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:45 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Nochmaals, je hebt recht over beschikking over eigen lichaam en geest. Alles wat daarin kan mislopen is wel een wet voor verzonnen. Lijkt me heeeeeeeeeeeel sterk als hier geen wet voor is... of anders een een rechtzaak van te maken valt i.c.m. andere wetten.


dat klopt, maar er bestaan ook wetten tegen schulden aan anderen, ik bekijk het nu vanuit een klinisch oogpunt eh
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:46:31 #107
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13271540
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:42 schreef chocolatemoeze het volgende:
De intentie is dezelfde. Of zou de loverboy dat plannetje later in de relatie pas hebben?
Dus is de analogie met gokverslaving wel degelijk houdbaar en niet teniet te doen door te zeggen dat de meiden gedwongen worden. Want ze worden namelijk in eerste instantie niet gedwongen.

Dat dat later wel zo is, doet daar niets aan af. Een gokverslaafde kan ook weinig anders dan aan zijn verslaving toegeven en wordt in die zin ook gedwongen.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13271559
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:43 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Jah, maar ik zou het evengoed kloote voor je vinden.


Ja, maar wordt er wat aan gedaan? Nee.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2003 @ 19:47:40 #109
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13271569
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Inderdaad. Als iemand mij zomaar 100 euro geeft zoek ik er ook wat achter. Gezonde achterdocht heet dat.


Gelukkig geef jij je vriendin nooit een mooi cadeau...

Eerlijk gezegd denk ik dat niet eens zozeer de matriele zaken betreft die zo'n meisje inpalmen, maar dat iemand lief, aardig, en attent doet. Zeker als ze dat niet gewend zijn is dat zeer vleiend en zal zo'n meisje overhalen iets meer te doen dan ze misschien van plan was. Zoals drugs gebruiken. En dat wordt dus met de stap erger, tot er geen weg terug meer is.

Als meiden stevig in hun schoenen staan is de kans dat ze daar vatbaar voor zijn natuurlijk kleiner. Maar het zijn juist de onzekere meiden (en dat zijn er nogal wat zo rond de puberteit) die misschien al van huis uit minder liefde gewend zijn mee te krijgen die juist het slachtoffer worden.

Allemaal de eigen schuld natuurlijk.

Maar is enige compassie voor iemand die niet zoals jij bere sterk in z'n schoenen staat, van z'n 7e al wist wat-ie wilde en met een gezonde dosis Hollandse achterdocht opgevoed kan geen kwaad.

Lijkt mij dan...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 18 september 2003 @ 19:47:41 #110
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271571
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:46 schreef Graveland het volgende:

[..]

dat klopt, maar er bestaan ook wetten tegen schulden aan anderen, ik bekijk het nu vanuit een klinisch oogpunt eh


De naiviteit van het slachtoffer weegt gewoon niet op tegenover de intentie van de loverboy. Ik denk dat het wel hard te maken valt dat hier de straf voor de Loverboy is en niet voor het meisje.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:48:38 #111
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13271594
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:45 schreef Angeles het volgende:
De verantwoordelijkheid zit toch ook niet aan één kant?

Dat het dom is van die meisjes om erin te trappen, maakt het niet minder fout van zo'n loverboy om daarvan te profiteren, van mij mogen ze hard aangepakt worden.


Nee dat klopt. Zo'n loverboy moeten ze hard aanpakken.
Ik hou van alle mensen...............
  donderdag 18 september 2003 @ 19:48:58 #112
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_13271603
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:47 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

De naiviteit van het slachtoffer weegt gewoon niet op tegenover de intentie van de loverboy. Ik denk dat het wel hard te maken valt dat hier de straf voor de Loverboy is en niet voor het meisje.


Helemaal gelijk, als je alle factoren combineert is hij strafbaar, maar haar naiefiteit is ook van grote invloed
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:49:04 #113
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271605
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dus is de analogie met gokverslaving wel degelijk houdbaar en niet teniet te doen door te zeggen dat de meiden gedwongen worden. Want ze worden namelijk in eerste instantie niet gedwongen.

Dat dat later wel zo is, doet daar niets aan af. Een gokverslaafde kan ook weinig anders dan aan zijn verslaving toegeven en wordt in die zin ook gedwongen.


Een casion die iedere potentiele klant een gokverslaafde wilt maken gooit zijn eigen glazen in. Het geld om te gokken houdt een keer op. Maar enfin, genoeg gezever over casino's
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:49:24 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13271612
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:43 schreef chocolatemoeze het volgende:
Jah, maar ik zou het evengoed kloote voor je vinden.
Waarom, het is toch zijn eigen schuld? Of ken je Jeuk persoonlijk en voel je je daardoor betrokken bij zijn lot?

Je kunt ook gewoon gaan kijken of er nog wat te halen valt . De 1 z'n dood...

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 19:52:54 #115
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271693
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waarom, het is toch zijn eigen schuld? Of ken je Jeuk persoonlijk en voel je je daardoor betrokken bij zijn lot?

Je kunt ook gewoon gaan kijken of er nog wat te halen valt . De 1 z'n dood...


Haha

Maar als hij ooit in die goot ligt, en ik loop hem hypocriet voorbij, omdat alle zwervers stinken en aan de drugs zijn, maar hij haalt mij nog eenmaal aan, om mij zijn treurige levensverhaal te vertellen, zou ik enigzins wat sympathische gevoelens in mij op voelen borrelen en mij doen besluiten hem 1,50 te geven voor een nacht overnachten in het daklozen opvang. Zo ben ik dan ook wel weer.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 19:52:59 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13271696
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:49 schreef chocolatemoeze het volgende:
Een casion die iedere potentiele klant een gokverslaafde wilt maken gooit zijn eigen glazen in. Het geld om te gokken houdt een keer op. Maar enfin, genoeg gezever over casino's
Nee, gokverslaafden zijn juist geweldige klanten. Je moet ze alleen geen lening geven. Ze doen er alles voor (bijv. mannen pijpen op het station) om maar aan het geld te komen om bij jou te kunnen vergokken. En voor iedere gokverslaafde staan er al 10 anderen te wachten om zijn plek in te nemen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13271728
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Nadat ze eerst hebben geprofiteerd van hun grote liefde. De schuld ligt niet aan 1 kant als het op loverboys aankomt.


Vaak zijn het erg onzeker meisjes die blij zijn dat ze nu wel eindelijk eens een leuke jongen zijn tegen gekomen die wel om ze geeft. Ze zijn dan zo verliefd en merken vaak niet eens dat ze helemaal ingepakt worden...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 18 september 2003 @ 19:54:54 #118
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13271746
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, gokverslaafden zijn juist geweldige klanten. Je moet ze alleen geen lening geven. Ze doen er alles voor (bijv. mannen pijpen op het station) om maar aan het geld te komen om bij jou te kunnen vergokken. En voor iedere gokverslaafde staan er al 10 anderen te wachten om zijn plek in te nemen.


Weg met alle gokverslaafden! Domme runderen
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2003 @ 19:58:00 #119
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13271809
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:39 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, maar waarom zou ik me verantwoordelijk moeten voelen voor andermans stupiditeit? Als ik failliet ga door domme zakelijke deals dan is er ook geen mens of overheid die zich daar om bekommert en dan mag ik lekker de rest van mn leven me centen inleveren en onder curatele leven. Doet de staat daar wat aan? Nee. Zoek het maar uit zeggen ze, eigen schuld. En terecht.


Het verschil zit 'm in de leeftijd denk ik. Als je minderjarig bent kan je dat soort zaakjes niet zodanig zelf opzetten. Tenzij je ouders zich met een handtekening verantwoordelijk stellen, maar anders kan het niet, en dus kan je niet zo op een dergelijke wijze aan de grond zitten op je 14e.

Het is tevens niet voor niets zo dat minderjarigen niet het Casino in mogen.

Dat is een verschil met de situatie waarin die meisjes verkeren.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 18 september 2003 @ 20:02:12 #120
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13271910
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:52 schreef chocolatemoeze het volgende:
Haha

Maar als hij ooit in die goot ligt, en ik loop hem hypocriet voorbij, omdat alle zwervers stinken en aan de drugs zijn, maar hij haalt mij nog eenmaal aan, om mij zijn treurige levensverhaal te vertellen, zou ik enigzins wat sympathische gevoelens in mij op voelen borrelen en mij doen besluiten hem 1,50 te geven voor een nacht overnachten in het daklozen opvang. Zo ben ik dan ook wel weer.


Achja, als een meisje mij persoonlijk zou aanspreken met haar eenzijdige verhaal over die nare loverboy, zou ik misschien ook bijna moeite krijgen m'n tranen te bedwingen. Tot ik me bedenk waarom ze ook alweer met die loverboy in zee is gegaan.

Ik geloof er helemaal niks van dat het meisjes van het type 'Stille Willy' zijn, de zgn. grijze muizen. Ten eerste zijn dat soort meiden voor een loverboy helemaal geen goede catch, omdat het gemiddeld genomen niet de knapsten zijn. Geen goede handelswaar dus.

En ten tweede zouden meiden die echt heel erg onzeker zijn al helemaal nooit met zo'n loverboy in contact komen en er denk ik ook niet op vallen. Die vallen op die lieve buurjongen en niet op die schreeuwerige Marokkaan die elk halfuur met z'n vette BMW door de straat komt scheuren.

Dat meiden in de puberteit vaak, zoniet allemaal, onzeker zijn, geloof ik best. Dat geldt volgens mij ook voor jongens en is inherent aan de puberteit. Maar dat ontneemt ze niet de plicht zelf te blijven nadenken waar ze mee bezig zijn. En volgens mij vallen ze heel bewust op die gozer met die poen en die mooie praatjes. Er zijn ook zat meiden die net zo (on)zeker zijn en daar absoluut niet op vallen.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 20:06:09 #121
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13271975
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:54 schreef chocolatemoeze het volgende:
Weg met alle gokverslaafden! Domme runderen
Ze mogen wat mij betreft best rond blijven lopen hoor. Maar kom niet bij mij aankloppen als je geen geld meer hebt en diep in de shit zit. Zelfs m'n beste vriend zou ik in dat geval geen geld lenen.

En iets dergelijks geldt wat mij betreft ook voor die meiden die het slachtoffer zijn geworden van loverboys.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13272055
Ik denk dat juist als je populair bent, je ook vaak best onzeker kunt zijn, omdat de middelbare school best een hard wereldje is waar je je extra moet bewijzen. Meisjes die van zichzelf niet zo uitbundig zijn, zijn dat van zichzelf gewend en hebben ook niet zo die drang om wel populair te zijn.

Stillere meisjes zijn denk ik niet zo zeer minder mooi, maar wel minder uitbundig, ik denk ook niet dat zij de types zijn die in aanraking komen met loverboys, het is een ander soort onzekerheid waar loverboys op inspelen.

Ik vond dat je het in de film Loverboy heel mooi kon zien. De hoofdpersoon was knap en ook best populair, maar had het gevoel dat ze zich wel heel erg moest bewijzen tegenover haar leeftijdsgenoten.

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 18-09-2003 20:11]

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2003 @ 20:09:51 #123
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13272068
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:02 schreef Lemmeb het volgende:


Ik geloof er helemaal niks van dat het meisjes van het type 'Stille Willy' zijn, de zgn. grijze muizen. Ten eerste zijn dat soort meiden voor een loverboy helemaal geen goede catch, omdat het gemiddeld genomen niet de knapsten zijn. Geen goede handelswaar dus.

En ten tweede zouden meiden die echt heel erg onzeker zijn al helemaal nooit met zo'n loverboy in contact komen en er denk ik ook niet op vallen. Die vallen op die lieve buurjongen en niet op die schreeuwerige Marokkaan die elk halfuur met z'n vette BMW door de straat komt scheuren.

Dat meiden in de puberteit vaak, zoniet allemaal, onzeker zijn, geloof ik best. Dat geldt volgens mij ook voor jongens en is inherent aan de puberteit. Maar dat ontneemt ze niet de plicht zelf te blijven nadenken waar ze mee bezig zijn. En volgens mij vallen ze heel bewust op die gozer met die poen en die mooie praatjes. Er zijn ook zat meiden die net zo (on)zeker zijn en daar absoluut niet op vallen.


Er zijn verschillende manieren van onzeker zijn. Onzeker is niet altijd stil muizig niet opmaken etc, maar kan juist ook VEEL opmaken, je overschreeuwen, stoerder doen dan je bent omdat je denkt dat je anders niet meetelt. Als dan plots lijkt dat echt iemand om je geeft, en niet alleen neukt en dumpt, en dan nog wel een 'mooie stoere jongen' die alles voor je over heeft. Zeg maar die prins op het witte paard, dan is dat een droom die uitkomt.

Tuurlijk is het naief, maar juist als je niet veel goedheid kent is de wens om er in te geloven groot. Boequette reeks wordt niet voor niets goed verkocht. Als je een degelijke opvoeding hebt gehad heb je wellicht geleerd daar mee om te gaan, maar niet iedereen heeft die mazzel. En zelfs met een goede opvoeding. Sommige meisjes van 14 dromen nogal graag.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 18 september 2003 @ 20:11:03 #124
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13272103
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:02 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Achja, als een meisje mij persoonlijk zou aanspreken met haar eenzijdige verhaal over die nare loverboy, zou ik misschien ook bijna moeite krijgen m'n tranen te bedwingen. Tot ik me bedenk waarom ze ook alweer met die loverboy in zee is gegaan.

Ik geloof er helemaal niks van dat het meisjes van het type 'Stille Willy' zijn, de zgn. grijze muizen. Ten eerste zijn dat soort meiden voor een loverboy helemaal geen goede catch, omdat het gemiddeld genomen niet de knapsten zijn. Geen goede handelswaar dus.

En ten tweede zouden meiden die echt heel erg onzeker zijn al helemaal nooit met zo'n loverboy in contact komen en er denk ik ook niet op vallen. Die vallen op die lieve buurjongen en niet op die schreeuwerige Marokkaan die elk halfuur met z'n vette BMW door de straat komt scheuren.

Dat meiden in de puberteit vaak, zoniet allemaal, onzeker zijn, geloof ik best. Dat geldt volgens mij ook voor jongens en is inherent aan de puberteit. Maar dat ontneemt ze niet de plicht zelf te blijven nadenken waar ze mee bezig zijn. En volgens mij vallen ze heel bewust op die gozer met die poen en die mooie praatjes. Er zijn ook zat meiden die net zo (on)zeker zijn en daar absoluut niet op vallen.


Mijn medelijden wordt er niet minder om door aannames en veronderstellingen. Ze hebben er (blijkbaar ) bewust voor gekozen om aandacht te krijgen, verliefd te worden, cadeautjes te ontvangen en iets voor hun liefde over te hebben. Maar hebben nimmer de consequenties of implicaties er van in kunnen zien.

Als ze dat wel hadden, dan hebben ze gewoon bewust gekozen om hoer te worden. En dan is het een keuze uit vrije wil en blijft er weinig over om medelijden voor te hebben. En als dat het geval is voor al die 2000 meiden, dan geef ik jullie een schouder klop, en geef ik toe dat ik heb gezeverd.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13272105
Even voor de goede orde, je praat hier wel over meisjes van 15,16,17 jaar....

Die worden nou eenmaal snel verliefd en als zo'n op het eerste gezicht aardige jongen dan wat aandacht geeft...

Tja...

Eigenlijk zou je in Nederland de grens voor legale prostitutie ook op 21 jaar moeten leggen.

Dan wordt het een stuk minder lucratief om zo'n jong meisje te versieren en 5 jaar te onderhouden. Van iemand van 18, 19 jaar mag je toch wel verwachten dat ze enigzins snappen hoe de wereld in elkaar zit.

pi_13272207
Op het journaal ging het om een meisje van 16 dat een weekend was meegegaan met haar loverboy naar Amsterdam. Daar aangekomen werd ze echter meteen achter het raam gezet en voordurend geslagen en vastgebonden.... pas na zeven maanden had ze de kans te ontsnappen...
  donderdag 18 september 2003 @ 20:15:56 #127
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13272233
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:09 schreef Doc het volgende:
Er zijn verschillende manieren van onzeker zijn. Onzeker is niet altijd stil muizig niet opmaken etc, maar kan juist ook VEEL opmaken, je overschreeuwen, stoerder doen dan je bent omdat je denkt dat je anders niet meetelt. Als dan plots lijkt dat echt iemand om je geeft, en niet alleen neukt en dumpt, en dan nog wel een 'mooie stoere jongen' die alles voor je over heeft. Zeg maar die prins op het witte paard, dan is dat een droom die uitkomt.

Tuurlijk is het naief, maar juist als je niet veel goedheid kent is de wens om er in te geloven groot. Boequette reeks wordt niet voor niets goed verkocht. Als je een degelijke opvoeding hebt gehad heb je wellicht geleerd daar mee om te gaan, maar niet iedereen heeft die mazzel. En zelfs met een goede opvoeding. Sommige meisjes van 14 dromen nogal graag.


Jaja. Nog ff en we gaan beweren dat die loverboys eigenlijk ook erg onzeker zijn en er eigenlijk ook niks aan kunnen doen dat ze crimineel geworden zijn.

Onzekerheid an sich heeft er gewoon niks mee te maken. We zijn allemaal wel eens onzeker en vooral in de puberteit. Maar dat praat het nog niet goed dat je je inlaat met foute gasten. En je moet wel echt stekeblind zijn wil je niet zien dat een kerel die de hele dag geen fuk uitvoert en een dikke auto onder z'n reet heeft een foute gast is.

Ook kan ik me niet voorstellen dat je niet doorkrijgt dat je 1 van de velen bent. Dat wil je dan gewoon niet zien, verblind dat je bent door puur materialisme.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 20:19:28 #128
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13272327
Laten we het er maar op houden dat ze hoe dan ook verblindt zijn door wat dan ook. En dat daar mensen heel handig gebruik van maken.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 20:19:47 #129
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13272340
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:15 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
Op het journaal ging het om een meisje van 16 dat een weekend was meegegaan met haar loverboy naar Amsterdam. Daar aangekomen werd ze echter meteen achter het raam gezet en voordurend geslagen en vastgebonden.... pas na zeven maanden had ze de kans te ontsnappen...
Da's op zich wel extreem ja. Maar het blijft haar verhaal.

Overigens, als ik zo'n meisje was zou ik ook nooit toegeven dat ik er gewoon uit vrije wil in ben getuind. Het is natuurlijk wel een afgang van jewelste.

Op die website www.lover-boy.nl lees ik toch echt een veel genuanceerder beeld.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2003 @ 20:34:16 #130
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13272743
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:15 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jaja. Nog ff en we gaan beweren dat die loverboys eigenlijk ook erg onzeker zijn en er eigenlijk ook niks aan kunnen doen dat ze crimineel geworden zijn.


Nee hoor. Dat doe ik niet.
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:15 schreef Lemmeb het volgende:

Onzekerheid an sich heeft er gewoon niks mee te maken. We zijn allemaal wel eens onzeker en vooral in de puberteit. Maar dat praat het nog niet goed dat je je inlaat met foute gasten. En je moet wel echt stekeblind zijn wil je niet zien dat een kerel die de hele dag geen fuk uitvoert en een dikke auto onder z'n reet heeft een foute gast is.

Ook kan ik me niet voorstellen dat je niet doorkrijgt dat je 1 van de velen bent. Dat wil je dan gewoon niet zien, verblind dat je bent door puur materialisme.


Je moet dat soort dingen toch wel enigszins met je opvoeding meegekregen hebben. En liefde maakt blind...

En tegenover die meisjes waar het mis mee gaat staan ook veel meisjes (meer waarschijnlijk) die met cadeautjes overladen de man van hun leven tegenkomen.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 18 september 2003 @ 20:35:55 #131
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_13272780
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:34 schreef Doc het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat doe ik niet.
[..]

Je moet dat soort dingen toch wel enigszins met je opvoeding meegekregen hebben. En liefde maakt blind...

En tegenover die meisjes waar het mis mee gaat staan ook veel meisjes (meer waarschijnlijk) die met cadeautjes overladen de man van hun leven tegenkomen.


Liefde kan volgens mij NOOIT zo blind maken dat je daadwerkelijk de hoer gaat spelen. Dat is een keuze (en een makkelijke m.i.).

Bovendien ga je als puber natuurlijk nooit toegeven dat je dit uit vrije wil hebt gedaan en dat je gewoon ronduit oerstom bent geweest.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2003 @ 20:37:58 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13272824
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:19 schreef Lemmeb het volgende:

Op die website www.lover-boy.nl lees ik toch echt een veel genuanceerder beeld.


Zoals
quote:
Alle meisjes lopen risico, want elke puber wil immers aandacht en zich mooi voelen. Toch lopen sommigen meer risico dan anderen. Er zijn een paar symptomen die erop kunnen duiden dat een meisje onder invloed van een loverboy staat.

Jonge slachtoffers hebben gemeen dat ze:

in de puberteit zitten
niet sterk in hun schoenen staan
uit gebroken gezinnen komen, waarin geen of een 'verkeerde' vader aanwezig was
een ontwrichte jeugd hebben gehad, bijvoorbeeld door mishandeling of seksueel misbruik
meestal lager opgeleid zijn


[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 18-09-2003 20:42]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_13272841
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:42 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Prostitutie is nu legaal in Nederland dus waarom zou je iemand gaan ondervragen over zijn/haar legale beroep?


Of het al helemaal gedoogd is weetik niet. Een vriend van me ik weet het: zouden jullie ook zeggen, maar het is toevallig echt zo gaat regelmatig naar de hoeren en die vertelt ook wel eens Wat. Bijvoorbeeld een meisje van 20 die al 4 jaar prostituee is, gedwongen door haar 'vriend'. Het eerste jaar vond ze het wel erg maar nu was ze er aan gewend!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2003 @ 20:39:31 #134
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13272861
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:35 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Liefde kan volgens mij NOOIT zo blind maken dat je daadwerkelijk de hoer gaat spelen. Dat is een keuze (en een makkelijke m.i.).


Als je een stabiele opvoeding hebt gehad is dat makkelijk inderdaad...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 18 september 2003 @ 20:41:02 #135
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_13272900
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:39 schreef Doc het volgende:
[quote]Op donderdag 18 september 2003 20:35 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Liefde kan volgens mij NOOIT zo blind maken dat je daadwerkelijk de hoer gaat spelen. Dat is een keuze (en een makkelijke m.i.).


Als je een stabiele opvoeding hebt gehad is dat makkelijk inderdaad...


Flauwekul... Zelfs als je geen stabiele opvoeding hebt gehad, zou het niet eens in je op moeten komen wanneer je dat echt niet wilt om jezelf ergens in de ramen te verkopen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2003 @ 20:45:34 #136
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13273031
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:41 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Flauwekul... Zelfs als je geen stabiele opvoeding hebt gehad, zou het niet eens in je op moeten komen wanneer je dat echt niet wilt om jezelf ergens in de ramen te verkopen.


Zo zo, onzin dus?
Hoe weet je dat dat onzin is?
Zelf ben je lager opgeleid, kom je uit een gebroken gezin, zonder vader of met een 'verkeerde' vader, en 'gewend geraakt' aan mishandeling of seksueel misbruik dat je precies weet wat dat met een meisje van 14 doet?

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 18-09-2003 20:46]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_13273035
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:35 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee. Wel gesterkt in mijn oordeel. Die meiden zijn gewoon uit op mooie spullen en het bijbehorende aanzien. Ze denkt gewoon van die loverboy te kunnen profiteren, maar koopt een kat in de zak.

Tsja, het leven is soms hard.

Maar ze kan altijd nog bij hem weglopen.


Jij snapt het volgens mij niet helemaal.

Stel je voor (probeer het je écht voor te stellen, als je over een beetje inlevingsvermogen beschikt), je bent een meisje van een jaar of 15. Je bent een beetje een verlegen typje, een muurbloempje, niet al teveel vrienden en al helemaal geen vriendje, maar natuurlijk droom je wel van een prins op het witte paard.
En dan kom je je prins tegen!
Hij is 5 jaar ouder, en best wel stoer. Misschien is hij niet heel erg knap, maar wel erg aardig en lief, en hij wordt helemaal verliefd op jou! Hij vertelt eerlijk dat hij al best veel vriendinnetjes heeft gehad, maar dat hij nu volwassener is en dat hij jou echt heel leuk erg vindt. Om dat te bewijzen doet hij allemaal leuke, lieve, romantische dingen, jullie gaan een dagje naar Six Flags, hij neemt je mee uit eten, en dan geeft hij je een hele mooie ketting met een hartje, écht goud!
Je bent echt supergelukkig met hem, al is het jammer dat je ouders hem niet zo geschikt vinden als vriend, en je hebt ook al een paar keer ruzie met ze gehad omdat je te laat thuis kwam, en je ziet je vrienden ook steeds minder, maar dat maakt niet uit, want de laatste weken ga je gewoon vaak naar hem toe, hij heeft een eigen huis, erg leuk allemaal.
Nou, je ziet het al helemaal voor je dat jullie later gaan trouwen en gelukkig worden.
Alleen zo jammer dat je ouders het niet zien zitten, ze hebben slechte verhalen over hem gehoord, en op gegeven moment verbieden ze je zelfs om met hem om te gaan! Jij bent helemaal overstuur, want hij is echt de liefde van je leven. dat weet je heel zeker.
Je belt hem stiekem op om te zeggen dat je hem niet meer mag zien, en hij vindt dat echt verschrikkelijk om te horen, want hij begint gewoon te huilen. Dat vind jij weer heel erg, en je besluit hem 's avonds stiekem te ontmoeten.
Hij is echt ontzettend verdrietig dat jullie elkaar niet meer mogen zien, en hij zegt zelfs dat hij niet meer wil leven als hij jou niet heeft! Onder invloed van alle emoties besluit je vannacht gewoon bij hem te logeren.
Hij zegt dat hij echt helemaal gek op je is, en dat hij graag met je naar bed wil. Daar schrik je een beetje van, maarja, het is inderdaad wel en geschikt moment voor je ontmaagding, dat vind je zelf ook.
Zo gezegd, zo gedaan.
Als je de volgende morgen wakker wordt, voel je je toch een beetje rot. Hoe moet het nou met je ouders? Misschien zijn ze wel ongerust, maar je durft ze nou eigenlijk helemaal niet meer onder ogen te komen, na wat afgelopen nacht gebeurd is. Gelukkig zegt je vriend dat je bij hem mag blijven zolang je wil. Tsja, er zit niet veel anders op eigenlijk, en stiekem is dit wel waar je altijd al van gedroomd hebt; samenwonen met je allereigenste prins op het witte paard.
De komende week is ontzettend leuk, alleen jammer dat je vriend een beetje somber is. Als je voor de zoveelste keer vraagt wat er mis is, vertelt hij het; hij heeft ruzie met een vriend van hem, en die komt vanavond langs om het uit te praten, maar hij is bang dat dat niet lukt, want die vriend is echt boos.
Hij vraagt of je dan een beetje aardig wilt zijn tegen die vriend. Natuurlijk wil je dat! Hij zegt dat je maar dat ene paarse jurkje moet aandoen, omdat je er daarin zo ontzettend mooi uitziet. Jij voelt je echt helemaal gelukkig.
's Avonds komt die jongen langs, en je vriend moedigt je aan om naast hem te zitten en vooral aardig te doen.
Nou, het is allemaal erg gezellig, en je bent blij dat de ruzie kennelijk over is. Jullie hebben ook allemaal flink wat wijn op, en je schrikt je een ongeluk als die jongen waarnaast je zit je ineens begint te zoenen. Enigzins in paniek kijk je naar je vriend, maar die lacht je vriendelijk toe en loopt vervolgens de kamer uit, terwijl die jongen je bh al losmaakt. Volkomen verbouwereerd (en enigzins dronken) laat je het maar gebeuren.

Ok, deze post is al veel te lang geworden, en ik denk dat, als we op dit punt zijn aanbeland, het wel duidelijk is hoe het afloopt.
Volgens mij was het totaal nutteloos om dit lange verhaal te bedenken en te typen, maar ik heb het nu toch al gedaan

En ik wil er nog aan toevoegen: zo'n meisje loopt juist niet snel weg, want naar haar ouders durft ze niet toe, en waar kan ze anders naar toe?

Veel loverboys zijn trouwens niet zo subtiel als degene die ik heb verzonnen, er wordt veel gebruik gemaakt van dreigementen en geweld (als ik mijn verhaal verder had laten gaan, was er ongetwijfeld ook geweld in voor gekomen), maar ook van drugs (over een verslaafd meisje hebben ze natuurlijk veel meer controle). Meisjes met streng islamitische ouders worden ontmaagd, als extra voorzorgsmaatregel om te voorkomen dat ze naar hun ouders teruggaan.

Tsja, verder valt er niet veel over te zeggen. Ondanks het feit dat ik niet naïef en tamelijk intelligent ben, denk ik dat ik weldegelijk in handen van een loverboy terecht zou kunnen komen, omdat heel hevig verliefd kan zijn, en ik echt iemand ben die in zo'n geval niet naar haar ouders zou durven gaan.

Toch hoop ik dat men zich iets beter voor kan stellen dat meisjes in zo'n situatie terecht zouden kunnen komen, en dat dat helemaal geen domme materialistische trutten zijn.

Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
  donderdag 18 september 2003 @ 22:08:31 #138
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13275348
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:45 schreef bondgirl het volgende:
Jij snapt het volgens mij niet helemaal.

Heel mooi verhaal.


Ik vind het een werkelijk hartverscheurend verhaal, maar je hebt me absoluut niet overtuigd. Denk je nu echt dat een lelijk muurbloempje, die altijd binnen zit en die niemand wil hebben, bij een loverboy beland? Hoe stel je je dat dan voor?

Ik vind jouw verhaal een erg eenzijdige, bijna belachelijke voorstelling van zaken, die compleet voorbijgaat aan de eigen verantwoordelijkheid van de dame zelf en bij mij suggereert dat er bij haar werkelijk geen greintje intelligentie te ontdekken valt.

quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:37 schreef Doc het volgende:
Zoals

...


Ja maar ook dit:
quote:
Loverboys ogen charmant, hebben een zekere arrogantie, een robuuste, trotse uitstraling, zijn goed gekleed, dragen gouden sieraden en maken indruk door hun rijkdom. Kortom: jongens waar meisjes graag mee gezien worden.
En echt niet alle dames (zeker of onzeker) zijn onder de indruk van rijkdom. Dat zijn alleen 'bepaalde' types.

[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 18-09-2003 22:20]

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13275465
Nogmaals,

Het gaat hier om meisjes van 15,16,17 jaar...

Of te wel kinderen.

Als je een kind van 10 een lolly voor houd en zo een bos in lokt en verkracht, dan zeg je toch ook niet: Tja, had dat kind maar niet zo dom moeten zijn om voor dei lolly te gaan!

  donderdag 18 september 2003 @ 22:13:38 #140
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_13275483
quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:12 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
Nogmaals,

Het gaat hier om meisjes van 15,16,17 jaar...

Of te wel kinderen.

Als je een kind van 10 een lolly voor houd en zo een bos in lokt en verkracht, dan zeg je toch ook niet: Tja, had dat kind maar niet zo dom moeten zijn om voor dei lolly te gaan!


jawel, het blijft het zelfde, vertrouw nooit iemand blindelings
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13275765
quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:13 schreef Graveland het volgende:

[..]

jawel, het blijft het zelfde, vertrouw nooit iemand blindelings


Je kan iemand die nog jong naief is veel wijs maken hoor. En je moest eens weten hoeveel volwassen mensen opgelicht en misleid worden. Meisjes zijn gewend zich afhankelijk op te stellen. Als kind richten ze zich al op volwassenen. Daarom zijn meisjes ook eerder 'volwassen' terwijl jongetjes buiten spelen met vriendjes.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_13275784
Ik vind dat jullie wel erg gemakkelijk de schuld bij de slachtoffertjes leggen...

Maar goed.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2003 @ 22:32:31 #143
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13276100
quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:13 schreef Graveland het volgende:

[..]

jawel, het blijft het zelfde, vertrouw nooit iemand blindelings


Maar dan moet je dat dus wel ooit via je je opvoeding geleerd hebben...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_13276159
Precies. Niet alle ouders leren hun kinderen dat je moet oppassen voor bepaalde types.
pi_13276175
ik ken er zelf 3 , ik ken die meiden niet echt goed, maar ze zaten bij me op school en staan nu ergens in arnhem
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 september 2003 @ 22:38:31 #146
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13276291
quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:08 schreef Lemmeb het volgende:

Ja maar ook dit:
[..]

En echt niet alle dames (zeker of onzeker) zijn onder de indruk van rijkdom. Dat zijn alleen 'bepaalde' types.


Van het hele rijtje kenmerken haal je alleen dat rijk er uit. Van dat hele rijtjes zijn charmant, een zekere arrogantie, een robuuste, trotse uitstraling, en goed gekleed ook zeker van belang.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 15 november 2003 @ 20:53:37 #147
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14663794
Ik zit net op de TV naar Knevel op Zaterdag te kijken. Daarin kwamen een aantal van die kippen aan het woord die 'slachtoffer' zijn geworden van loverboys. Ik moet zeggen dat ik alleen maar gesterkt ben in mijn keiharde standpunt hierover:

Het zijn gewoon naïeve, domme, oppervlakkige Breezer-kippen, die maar wat genieten van al dat uiterlijk vertoon. En absoluut geen lelijke, zielige muurbloempjes, zoals wordt gesuggereerd. Ze verdienen het gewoon om gehoereerd te worden.

Sorry, maar ik kan er echt geen medelijden meehebben. Wat een sneu volk: zo jong en al zo door en door van binnen verrot

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 15 november 2003 @ 21:03:22 #148
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_14663992
Wordt Knevel vannacht herhaald?
  zaterdag 15 november 2003 @ 21:06:05 #149
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14664075
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:03 schreef Yi-Long het volgende:
Wordt Knevel vannacht herhaald?
Ja, om 00:35 volgens mijn TV-gids.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_14665452
Ik zag er laatst ook een programma over. Eén va nde meisjes zei echt: "Als hij me weer zou bellen, weet ik niet of ik 'nee' tegen hem kan zeggen. Ik hou nog steeds van hem."
pi_14665576
search and destroy...........eliminate all those who's taking advantage of women who's innocent and believing in their smooth talks
Trip to reality
  zaterdag 15 november 2003 @ 22:06:58 #152
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_14665699
Om het even heel oneerbiedig te zeggen:
Ik denk wel dat het altijd een bepaald "soort" meisjes zijn die hierin trappen. Ook is het helaas altijd een bepaald "soort" jongens dat zich met dit soort praktijken bezighouden (Marokkanen).

Misbruik maken van "zwakkere" mensen en ze in de prostitutie drijven omdat je toch geen respect in je gore donder hebt en ze toch maar als "hoeren" uit een andere cultuur ziet.

Zwaar straffen!

  zaterdag 15 november 2003 @ 22:07:21 #153
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14665714
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 21:57 schreef Toeps het volgende:
Ik zag er laatst ook een programma over. Eén va nde meisjes zei echt: "Als hij me weer zou bellen, weet ik niet of ik 'nee' tegen hem kan zeggen. Ik hou nog steeds van hem."
Precies . Dat soort meiden dus .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 15 november 2003 @ 22:16:18 #154
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14665964
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 22:06 schreef Goodluck het volgende:
Om het even heel oneerbiedig te zeggen:
Ik denk wel dat het altijd een bepaald "soort" meisjes zijn die hierin trappen. Ook is het helaas altijd een bepaald "soort" jongens dat zich met dit soort praktijken bezighouden (Marokkanen).
Klopt, maar in dit geval waren het geloof ik Antillianen of Surinamers ofzo.
quote:
Misbruik maken van "zwakkere" mensen en ze in de prostitutie drijven omdat je toch geen respect in je gore donder hebt en ze toch maar als "hoeren" uit een andere cultuur ziet.

Zwaar straffen!


Dat ook, die gasten mogen wat mij betreft ook hard aangepakt worden.

Maar dat neemt niet weg dat er aan die kipjes ook een steekje loszit. Laten we eerlijk zijn: als je valt voor de gladde praatjes van de één of andere randdebiel die de hele godganse dag niks anders te doen heeft dan al kadootjes uitdelend in z'n vette BMW door de wijk rond te rijden, en een beetje met z'n gouden kettingen en gespierde armen te patsen, en dus blijkbaar absoluut geen minuut hoeft te werken, zou er toch een lichtje moeten gaan branden. Zoniet, dan laat je jezelf wel heel erg verblinden door puur materialisme en daar kan ik echt geen medelijden mee hebben.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 15 november 2003 @ 22:25:50 #155
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_14666214
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 22:16 schreef Lemmeb het volgende:

Maar dat neemt niet weg dat er aan die kipjes ook een steekje loszit. Laten we eerlijk zijn: als je valt voor de gladde praatjes van de één of andere randdebiel die de hele godganse dag niks anders te doen heeft dan al kadootjes uitdelend in z'n vette BMW door de wijk rond te rijden, en een beetje met z'n gouden kettingen en gespierde armen te patsen, en dus blijkbaar absoluut geen minuut hoeft te werken, zou er toch een lichtje moeten gaan branden. Zoniet, dan laat je jezelf wel heel erg verblinden door puur materialisme en daar kan ik echt geen medelijden mee hebben.


Luister:
We kennen of hebben allemaal weleens dat "soort" meisjes gekend. Vaak gaat het ook nog eens om meisjes die nou niet bepaald heel stevig in hun schoenen staan en bijvoorbeeld problemen thuis hebben. Of gewoon DOM zijn. Makkelijke slachtoffertjes dus. En dat ruikt zo'n stuk vreten ook als hij met zijn -op afbetaling gekochte- BMW voor het schoolplein staat. Een mooie reden om ze dan maar te misbruiken ?

Als je je hier schuldig aan maakt ben je gewoon een smerig varken!

  zaterdag 15 november 2003 @ 22:41:52 #156
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14666574
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 22:25 schreef Goodluck het volgende:
Luister:
We kennen of hebben allemaal weleens dat "soort" meisjes gekend. Vaak gaat het ook nog eens om meisjes die nou niet bepaald heel stevig in hun schoenen staan en bijvoorbeeld problemen thuis hebben.
Ja, dat is dus gewoon gelul, dat heb ik al eerder gezegd en het werd alleen maar weer bevestigd door dat programma vanavond. Er was niks mis met die meiden, normale blonde, Hollandse trienen uit een normaal gezin. En best lekker om te zien ook, absoluut geen onzekere muurbloempjes.

Maar ze gaven zelf toe dat ze gewoon gingen voor het uiterlijke vertoon van die gasten. Zo'n brede neger met een dikke BMW, die de hele dag stoer staat te doen op het schoolplein, vonden ze gewoon wel interessant. En het werd alleen maar interessanter door die al kadootjes die ze kregen. Puur materialisme dus, niks blabla onzeker oid.[/quote]

quote:
Als je je hier schuldig aan maakt ben je gewoon een smerig varken!
Dat ben ik ook met je eens, hard aanpakken dus dat soort gasten.

Maar ik denk niet dat je daarmee het probleem uiteindelijk echt op zult lossen. Die kipjes worden er echt niet minder materialistisch door. En voor iedere pimp die je in de bak gooit, staan er 10 in de rij om zijn plekkie in te nemen.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 15 november 2003 @ 22:50:37 #157
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_14666770
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 22:41 schreef Lemmeb het volgende:


Ja, dat is dus gewoon gelul, dat heb ik al eerder gezegd en het werd alleen maar weer bevestigd door dat programma vanavond. Er was niks mis met die meiden, normale blonde, Hollandse trienen uit een normaal gezin. En best lekker om te zien ook, absoluut geen onzekere muurbloempjes.


Wat goed dat jij dat allemaal kan zien aan een of andere televisieuitzending

En ook zal zouden het "gezonde Hollandse trienen" zijn. Geld nog altijd het argument dat je nou niet bepaald bijster slim bent als je daar inzeikt.

Nogmaals: een reden om dan maar misbruik van te maken ?

Kijk, ik ben echt geen naieve, geitenwollensokkenstopper die naar bladiebla als "fijngevoeligheid" en "er zit nog meer achter dan je denkt" kijkt. Maar wat dit soort kereltjes flikken is gewoon pure mensenhandel. Een van de allerzwaarste delicten!

Wat is eigenlijk de geldende strafmaat voor dit soort varkens ?

pi_14667054
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:37 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
2000 meisjes in Nederland slachtoffer loverboys, je moet zo'n probleem denk ik op drie manieren aanpakken:

1) Strenger straffen van loverboy praktijken, bijvoorbeeld 20 jaar cel. Dat van die doodstraf was een grapje, al vind ik dat 20 jaar cel toch echt op zijn plaats is.

2) Goede voorlichting aan meisjes/ouders, kan je niet vroeg genoeg mee beginnen.

3) controle van prostituees. Volgens mij worden die bijvoorbeeld nu al gecontroleerd op verblijfspapieren. Je zou die controle kunnen uitbreiden met een gesprek van een uur over de reden waarom men in de prostitutie is gegaan...


Met onderwijs begint het inderdaad, maar het keihard aanpakken van die gozerds is ook goed. En het minimum leeftijd verhogen wat ik al voorstelde zou mooi zijn, zo kunnen loverboys iig justitieel aangepakt worden.
  zaterdag 15 november 2003 @ 23:17:42 #159
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14667408
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 22:50 schreef Goodluck het volgende:
Wat goed dat jij dat allemaal kan zien aan een of andere televisieuitzending
Ik hoefde het in dit geval niet eens te zien, want die meiden vertelden precies hoe de vork in de steel zat en wonden er echt geen doekjes om.
quote:
En ook zal zouden het "gezonde Hollandse trienen" zijn. Geld nog altijd het argument dat je nou niet bepaald bijster slim bent als je daar inzeikt.
Ik ken anders ook zat intelligente dames die daar inzeiken. Voorbeeldje: zegt de naam 'Mabel Wisse Smit' je misschien iets?
quote:
Nogmaals: een reden om dan maar misbruik van te maken ?
Geen reden, maar wel een soort van vrijbrief. Sommige mensen willen gewoon misbruikt worden, dat roepen over zichzelf af door hun naïeve, onverantwoordelijke kippengedrag. En daar kan ik dus gewoon geen medelijden meehebben.
quote:
Wat is eigenlijk de geldende strafmaat voor dit soort varkens ?
Een weekendje brommen op het lokale politiebureau, terend op lauwe magnetronmaaltijden en goedkope cola?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 15 november 2003 @ 23:26:41 #160
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_14667581
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 23:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik hoefde het in dit geval niet eens te zien, want die meiden vertelden precies hoe de vork in de steel zat en wonden er echt geen doekjes om.


Tussen "vertellen op tv" en werkelijkheid zit vaak een wereld van verschil (gelukkig maar)
quote:
Ik ken anders ook zat intelligente dames die daar inzeiken. Voorbeeldje: zegt de naam 'Mabel Wisse Smit' je misschien iets?
Goh!
Ik wist niet dat Klaas Bruinsma naast Nederlands grootste drugdealer ook Loverboy was.
quote:
Geen reden, maar wel een soort van vrijbrief. Sommige mensen willen gewoon misbruikt worden, dat roepen over zichzelf af door hun naïeve, onverantwoordelijke kippengedrag. En daar kan ik dus gewoon geen medelijden meehebben.
Beetje makkelijk gedacht. Om het even heel platvloers te stellen: een handelingsonbekwame mongool die zich in de schulden steekt houd je toch ook niet 100% verantwoordelijk voor zijn daden ?
Dat kun je bij een KIND dus ook niet doen!
quote:
Een weekendje brommen op het lokale politiebureau, terend op lauwe magnetronmaaltijden en goedkope cola?
De strafmaat in Nederland voor mensenhandel
  zaterdag 15 november 2003 @ 23:50:18 #161
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14668048
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 23:26 schreef Goodluck het volgende:
Tussen "vertellen op tv" en werkelijkheid zit vaak een wereld van verschil (gelukkig maar)
Het lijkt me, dat als je dit als meisje op tv vertelt, je het verhaal sowieso op zo'n manier vertelt dat je er zelf het beste vanaf komt. Je gaat natuurlijk niet op tv over jezelf roepen 'Ik ben een goedkope, oppervlakkige breezersnol, die alleen belang hecht aan materiële zaken.' Want dat komt natuurlijk niet echt best over. Nee, je probeert het verhaal zo te vertellen dat je er zelf nog een beetje sympathiek vanaf komt.

Afijn, ervan uitgaande dat dit hun poging was nog enigszins sympathiek over te komen, dan zijn ze daar niet echt in geslaagd en is het toch wel heel bedroevend gesteld met de moraal van die 2 meiden.

quote:
Goh!
Ik wist niet dat Klaas Bruinsma naast Nederlands grootste drugdealer ook Loverboy was.
Loverboy? Geen idee. Maar hij had in elk geval wel geld en Mabel zeikte daar voor de volle 100% in.
quote:
Beetje makkelijk gedacht. Om het even heel platvloers te stellen: een handelingsonbekwame mongool die zich in de schulden steekt houd je toch ook niet 100% verantwoordelijk voor zijn daden ?
Dat kun je bij een KIND dus ook niet doen!
Wie wil je er dan verantwoordelijk voor stellen? Ik zeg niet dat alle schuld bij henzelf ligt. Wellicht had de opvoeding een steentje bij kunnen dragen. En worden pubers tegenwoordig teveel beïnvloed door de steeds materialistischer wordende maatschappij. En de maatschappij dat ben jij .

Maar uiteindelijk hebben ze er zelf voor gekozen om in die BMW te stappen. Ze zijn niet ontoerekeningsvatbaar oid, ook al zijn het kinderen.

quote:
De strafmaat in Nederland voor mensenhandel
Als het om minderjarige allochtone draaideurcriminelen gaat helaas wel ja .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 15 november 2003 @ 23:52:08 #162
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_14668083
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 23:50 schreef Lemmeb het volgende:


Als het om minderjarige allochtone draaideurcriminelen gaat helaas wel ja .


Hoe kunnen ze dan in die BMW rijden
  zaterdag 15 november 2003 @ 23:57:23 #163
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14668166
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 23:52 schreef Goodluck het volgende:
Hoe kunnen ze dan in die BMW rijden
Ja euhhhh.........

Daar heb ik niet van terug nee .

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 16 november 2003 @ 00:08:02 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_14668374
Ik heb het ook gezien vanavond. Ik praat het gedrag van hun vriendjes ook echt niet goed, maar deze meisjes zijn gewoon sletjes. Gewoon hoe ze praatten, die blik in hun ogen...Over die meiden zijn al meerdere mannen heengeweest hoor op geheel vrijwillige basis en volgens mij vinden ze het allemaal maar wat spannend en lekker. Ze vertelden ook dat ze geen idee hadden wat ze moesten doen toen ze daar in die hoerenkast waren..Yeah right. Als je oud genoeg bent om te neuken weet je ook wat er in een bordeel gebeurt hoor. Maar nee, uit schaamte doen ze net alsof ze onschuldige lammetjes zijn die naar de slachtbank werden geleid. Hun meegaande en maar al te welwillende gedrag daarvoor doet er dan opeens niet meer toe. Daarmee wil ik niet zeggen dat al die meiden een beetje huichelachtig zijn maar deze twee waren dat iig wel. Neemt niet weg dat dit kwalijke praktijken zijn. Die gastjes die dit flikken moeten gewoon keihard worden aangepakt.
  zondag 16 november 2003 @ 00:10:06 #165
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14668407
quote:
Op zondag 16 november 2003 00:08 schreef Aventura een heel zinnig verhaal
P'cies, met jou kan ik praten .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 16 november 2003 @ 09:10:37 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14671120
tegen al die gasten die vinden dat het meisje er zelf om gevraagd heeft....wat zou je doen als je eigen zusje ten prooi valt aan zon 'lover-boy' ? tuurlijk gaat het bij hun ook om alle cadeautjes en mooie woorden. maar dat gebeurt in een gewone relatie ook. wat niet in een gewone relatie gebeurd, is dat een vriend zijn vriendin laat n'ken voor geld.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 16 november 2003 @ 10:09:20 #167
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14671490
quote:
Op zondag 16 november 2003 09:10 schreef zoalshetis het volgende:
tegen al die gasten die vinden dat het meisje er zelf om gevraagd heeft....wat zou je doen als je eigen zusje ten prooi valt aan zon 'lover-boy' ?
Ik heb een zusje. En die had op die leeftijd nooit ten prooi kunnen vallen aan loverboys. Mijn zusje was geen naïeve materialistische breezerslet die op foute criminelen zou vallen.
quote:
tuurlijk gaat het bij hun ook om alle cadeautjes en mooie woorden. maar dat gebeurt in een gewone relatie ook. wat niet in een gewone relatie gebeurd, is dat een vriend zijn vriendin laat n'ken voor geld.
Ik weet niet hoe het in jouw relaties gaat, maar ik geef me vriendinnen geen scooters etc. kado.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 16 november 2003 @ 11:11:54 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14671974
scooters gaat wel ver ja. wel makkelijk om dan ook snel weg te zijn bij zon creep lijkt me.

ik bedoelde meer dat die meisjes zich laten inpakken met mooie woorden en echte liefde. nog even afgezien van scooters. daar is elk onzeker meisje gevoelig voor. en geloof me dat zijn er een hele boel.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 16 november 2003 @ 11:18:23 #169
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14672055
quote:
Op zondag 16 november 2003 11:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik bedoelde meer dat die meisjes zich laten inpakken met mooie woorden en echte liefde. nog even afgezien van scooters. daar is elk onzeker meisje gevoelig voor. en geloof me dat zijn er een hele boel.
Maar die meisjes zijn helemaal niet van die onzekere muurbloempjes als wordt gesuggereerd. Ze vallen gewoon op foute pimps, daar worden ze geil van . Dat gaven ze zelf openlijk toe in dat programma van gisteren .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 16 november 2003 @ 12:32:40 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14673287
laaaaat ook maar
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_18221624
Hallo allemaal,

Ik ben Yasmina (dat is overigens niet mijn echte naam), 20 jaar en ben sinds kort uit de prostitutie en doe heel hard mijn best om er ook uit te blijven en mijn ex bij mij uit de buurt te houden.

Op mijn 17de was ik de weg kwijt geraakt, had net mijn examen Mavo gehaald, had geen zin meer in school en wilde alleen nog uitgaan. Mijn ouders waren voor een "vrije" opvoeding en lieten mij al vanaf mijn dertiende mijn gang gaan met jongens, uitgaan, vriendinnen en alcohol.
Mijn weekend was drie dagen uitgaan en doen waar ik zin in had.
In de zomer was ik in Salou geweest en had daar een jongen leren kennen, was zwanger van hem geraakt en toen ik dat hem vertelde wilde hij me niet meer.
Ik heb een abortus gepleegd en besloot om nooit meer verliefd te worden en al helemaal niet meer aan sex te doen. Behalve als ik iemand tegen zou komen die met me wilde trouwen.

Toen kwam ik Abdel tegen, een echte man.
Hij kwam zo zelfverzekerd en mannelijk over en hij had zijn leven goed voor elkaar; een eigen zaak was volwassen (hij was toen 32 jaar en ik net 18).
Maar ik hoorde van vriendinnen dat hij een pooier was.
Ik was daarom ook niet van plan om iets met hem te beginnen, gewoon voor de gezelligheid uitgaan, verder niets.
Toch werd ik verliefd op hem en hij op mij. Hij zei dat sinds hij mij kende zijn leven verandert was en noemde mij zijn liefste, hij liet me echt voelen dat hij van me hield, en dat was net wat ik nodig had in die eenzame periode.
Ik zei dat ik niet met hem naar bed wilde tot hij met me zou trouwen. Maar dat wilde hij niet, anders zou hij het ergens anders moeten zoeken en dat wilde hij mij niet aandoen.
Oke dan, maar hij moest wel een maand wachten. Dat heeft hij braaf gedaan.

Hij vond meisjes die "werkten" (Zo wordt prostitutie genoemd) erg slim omdat ze op die manier konden studeren of na een jaar in het buitenland konden gaan wonen.
Hij vroeg me eens wat ik ervan vond als hij meisjes uit polen zou halen om te laten werken. Ik zei dat hij nooit meer zoiets aan mij moest vragen.
Op een dag zei hij dat hij me iets wilde vragen maar dat hij bang was dat ik zou wegrennen.
Ik wist wel wat hij bedoelde....
HIj zou een half jaar drugs gaan handelen en dan zou ik een half jaar gaan werken, samen gek doen noemde hij het. Na die tijd zouden we samen naar spanje verhuizen en daar een bar openen.
Ik wilde eerst niet, maar de gedachte bleef in mijn hoofd rondspoken.

Zijn ex bleef hem ook steeds bellen, en hij had haar verteld dat hij haar niet meer wilde omdat zijn nieuwe vriendin (ik dus) wel geld voor hem wilde verdienen. "en als ik dat nou niet doe?" zei ik.
"dan ga ik naar haar terug".
Zijn caf'e, die ik nooit heb gezien, bleek failliet te zijn gegaan en hij had mijn hulp nodig om weer opnieuw te beginnen.
We delen alles samen en hoeven na een half jaar nooit meer te werken.

Op een dag besloot ik om het te gaan doen, gewoon een keer proberen en als het niets is dan stop ik er meteen mee.

Het geld stroomde binnen en hij bewaarde het voor ons in een kluis, waar hij de sleutel van had.
Na een tijdje wilde ik niet meer maar hij bleef me overhalen om het nog even vol te houden, dat is ongeveer twee jaar door gegaan. Als ik niet wilde gaan dan dwong hij me door me te bedreigen of me te slaan. Blauwe ogen, bloedneuzen, en blauwe plekken wist ik te verbergen. Ik wilde niet meer, maar wilde hem ook niet kwijt, ik had verder niets meer want mijn vriendinnen wilde niet meer met me omgaan. NIemand wist wat ik deed, of ze wilden het niet weten.
Hij werd steeds schofteriger naar mate ik meer aangaf dat ik ermee wilde stoppen.
Die lieve jongen werd mijn ergste vijand, en ik was bang.

Nu heb ik een punt achter onze relatie kunnen zetten en ben na 2,5 jaar weer bij mijn moeder gaan wonen, emotioneel een wrak, financieel in de schulden en heb geen vertrouwen meer in de liefde of andere mensen.

Ik was naief en geloofde in de liefde en dacht dat als ik hem maar genoeg liefde zou geven hij mij geen pijn zou doen.

Jullie weten niet waarover je het hebt in deze topic, dus hou alsjeblieft je vooroordelen bij je, want niets is vreselijker dan wanneer je afhankelijk wordt gemaakt van iemand en denkt dat je zonder diegene niet verder kunt leven, dat je leven alleen uit hem bestaat en er verder niets is.
Zoiets kun je bijna niet voorkomen en je moet echt super sterk zijn om daar uit te komen.
Gelukkig heb ik die kracht wel kunnen vinden, maar ik heb zeker nog veel hulp en therapie nodig om dit hoofdstuk af te kunnen sluiten en hem helemaal te kunnen vergeten.

Groetjes,

Yasmina
pi_18222487
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 15:32 schreef Yasmina het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben Yasmina (dat is overigens niet mijn echte naam), 20 jaar en ben sinds kort uit de prostitutie en doe heel hard mijn best om er ook uit te blijven en mijn ex bij mij uit de buurt te houden.

-knip-

Groetjes,

Yasmina


90% van de mannen zijn inderdaad klootzakken, dus goed oppassen. Tis altijd jammer dat vrouwen vaak eerst iets ergs moeten meemaken voordat ze misbruikers snappen. Loverboys moeten keihard worden aangepakt, bij meerdere meisjes mogen ze van mij direct levenslang krijgen. Op scholen is het verstandig om actiever voor te lichten over loverboys.
pi_18222720
Je kunt trots op jezelf zijn Jasmina, het is je gelukt om van hem los te komen. Je hebt 'op tijd' ingezien dat je hier niet mee kon doorgaan. Je bent nog jong (20 jaar) en je kunt nog een nieuw leven beginnen. Heel veel succes ermee, en bedankt dat je dit met ons wilde delen.
pi_18222773
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:05 schreef BoredBadger het volgende:
Je kunt trots op jezelf zijn Jasmina, het is je gelukt om van hem los te komen. Je hebt 'op tijd' ingezien dat je hier niet mee kon doorgaan. Je bent nog jong (20 jaar) en je kunt nog een nieuw leven beginnen. Heel veel succes ermee, en bedankt dat je dit met ons wilde delen.
Door een realistischer onderwijssysteem zouden vele gevallen voorkomen kunnen worden
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 16:08:26 #175
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18222799
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Door een realistischer onderwijssysteem zouden vele gevallen voorkomen kunnen worden
Wat is dat nu weer voor een gelul? Het zijn gewoon domme meisjes die daar intrappen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18222882
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een gelul? Het zijn gewoon domme meisjes die daar intrappen.
Onzin. Als je aan de hand van video's en echte slachtoffers van loverboys in het onderwijs brengt, zal dat bij vele jongeren duidelijk aankomen. Dat doen ze ook al met veteraren uit de 2e wereld oorlog. Dat kan echt impact maken op jongeren als die mensen hun verhaal voor de klas vertellen. Dit is 280x belangrijker dan dat geijl over een debiel vak als Frans.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 16:14:41 #177
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18222991
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:10 schreef pberends het volgende:
Onzin. Als je aan de hand van video's en echte slachtoffers van loverboys in het onderwijs brengt, zal dat bij vele jongeren duidelijk aankomen. Dat doen ze ook al met veteraren uit de 2e wereld oorlog. Dat kan echt impact maken op jongeren als die mensen hun verhaal voor de klas vertellen. Dit is 280x belangrijker dan dat geijl over een debiel vak als Frans.
Zit een kern van waarheid in, al vind ik het vergelijk met een vak als Frans nergens op slaan. Dat is appels met peren vergelijken. Domme meisjes laten zich echter altijd verleiden, ze worden niet slimmer door een videofilmpje. Mede door de gedachte dat het hun niet overkomt. Ze worden verblind door geld, verliefdheid en avontuur. Ik zal maar niks zeggen over de loverboys zelf, dan zal ik wel weer voor racist worden versleten...
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18223212
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zit een kern van waarheid in, al vind ik het vergelijk met een vak als Frans nergens op slaan. Dat is appels met peren vergelijken. Domme meisjes laten zich echter altijd verleiden, ze worden niet slimmer door een videofilmpje. Mede door de gedachte dat het hun niet overkomt. Ze worden verblind door geld, verliefdheid en avontuur. Ik zal maar niks zeggen over de loverboys zelf, dan zal ik wel weer voor racist worden versleten...
Loverboys zijn voornamelijk autochtonen. Misschien dat allochtonen in verhoudingsgewijs iets te oververtegenwoordigd zijn, maar als je kijkt naar het 'soort' mensen dat nu de cel zit, zijn die verhoudingen onder loverboys vrij realistisch (bron: loverboysspecialiste uit nova of netwerk ofzo).
quote:
Domme meisjes laten zich echter altijd verleiden, ze worden niet slimmer door een videofilmpje.
Ik zei ook niet alleen videofimpje. Goedzo Maar je bent het iig gedeeltelijk al met me eens
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 16:23:25 #179
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18223251
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:22 schreef pberends het volgende:
Loverboys zijn voornamelijk autochtonen. Misschien dat allochtonen in verhoudingsgewijs iets te oververtegenwoordigd zijn, maar als je kijkt naar het 'soort' mensen dat nu de cel zit, zijn die verhoudingen onder loverboys vrij realistisch (bron: loverboysspecialiste uit nova of netwerk ofzo).
Bron? Ik vertrouw NOVA voor geen ene meter.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18223294
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zit een kern van waarheid in, al vind ik het vergelijk met een vak als Frans nergens op slaan. Dat is appels met peren vergelijken. Domme meisjes laten zich echter altijd verleiden, ze worden niet slimmer door een videofilmpje. Mede door de gedachte dat het hun niet overkomt. Ze worden verblind door geld, verliefdheid en avontuur. Ik zal maar niks zeggen over de loverboys zelf, dan zal ik wel weer voor racist worden versleten...
De verlijking met Frans is uberrelevant. Het wordt hoog tijd dat dit hele baggersysteem der Nederlansche onderwijs keihard op de schop gaan en zich gaan richten op realistische preventie van levensproblemen die jongeren later tegenkomen. Economie is een mooi vak. Maar waarom kunnen jongeren dan 3 jaar economie nog steeds geen belastingformulier invullen. De relevantie, realisme en efficiëntie is totaal zoek in alle huidige gehanteerde onderwijssystemen overal ter wereld.
pi_18223306
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Bron? Ik vertrouw NOVA voor geen ene meter.
Het aanpakken van loverboys is eerder rechts dan links.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 16:26:07 #182
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18223333
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:24 schreef pberends het volgende:

[..]

De verlijking met Frans is uberrelevant. Het wordt hoog tijd dat dit hele baggersysteem der Nederlansche onderwijs keihard op de schop gaan en zich gaan richten op realistische preventie van levensproblemen die jongeren later tegenkomen. Economie is een mooi vak. Maar waarom kunnen jongeren dan 3 jaar economie nog steeds geen belastingformulier invullen. De relevantie, realisme en efficiëntie is totaal zoek in alle huidige gehanteerde onderwijssystemen overal ter wereld.
Dat heeft niets met het onderwerp te maken, hoewel een hoop vakken praktischer van aard zouden mogen zijn. Het gaat ook om basisvorming.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 16:26:50 #183
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18223355
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Het aanpakken van loverboys is eerder rechts dan links.


De overheid wil het aanpakken, dat noem ik links.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18223451
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat heeft niets met het onderwerp te maken, hoewel een hoop vakken praktischer van aard zouden mogen zijn. Het gaat ook om basisvorming.
Ik geef het als voorbeeld. En dat voorbeeld kan je door middel van beter onderwijs op het onderwerp terugwerpen, op deze manier kan je vele honderden slachtoffers voorkomen. Je snapt wat ik bedoel.
pi_18223470
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]



De overheid wil het aanpakken, dat noem ik links.
De VVD wil meer politieagenten (overheid). Dus ze zijn links.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 16:31:22 #186
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18223496
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik geef het als voorbeeld. En dat voorbeeld kan je door middel van beter onderwijs op het onderwerp terugwerpen, op deze manier kan je vele honderden slachtoffers voorkomen. Je snapt wat ik bedoel.
Nee, ik geloof daar niet in. Als het zo eenvoudig was, dan waren er geen problemen meer in de wereld.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:31:34 #187
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18223505
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 15:32 schreef Yasmina het volgende:
Hallo allemaal,

blablabla
Toen kwam ik Abdel tegen, een echte man.
blablabla

Groetjes,

Yasmina
ik kom niet meer bij

Bedank die ouders van je maar, voor het feit dat ze je op de wereld hebben gezet en vervolgens hebben besloten je niet op te voeden.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_18223543
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, ik geloof daar niet in. Als het zo eenvoudig was, dan waren er geen problemen meer in de wereld.
Jezus Krist man, doe wat aan je intepertatievermogen. Ik zeg ook niet: oplossen, maar voorkomen van. Dat is het probleem niet oplossen, maar wel het aanpakken van een groot probleem.
pi_18223612
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:31 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

ik kom niet meer bij

Bedank die ouders van je maar, voor het feit dat ze je op de wereld hebben gezet en vervolgens hebben besloten je niet op te voeden.
Opvoeden is moeilijker dan je denkt. Maar dingen als onderwijs zijn ook een deel van je opvoeding. Als dat systeem niet goed in elkaar zit ligt een gedeelte van de schuld ook daar. Overheidsbeleid zal nooit zo moeilijk zijn als het opvoeden van een kind.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 16:36:16 #190
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18223668
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:32 schreef pberends het volgende:
Jezus Krist man, doe wat aan je intepertatievermogen.
Say what?
quote:
Ik zeg ook niet: oplossen, maar voorkomen van. Dat is het probleem niet oplossen, maar wel het aanpakken van een groot probleem.
Ja, maar je voorkomt het niet, dringt het hooguit een beetje terug. Je mag ook niet harder dan 120 km/u op de nederlandse snelweg, toch doet bijna iedereen dat wel. Kun je duizenden autoongelukvideo's tegenover zetten, maar het werkt niet en het zal zelfs tot gewenning leiden en daardoor is er geen effect meer. Niet iedereen leert van lessen, sommigen moeten het gewoon eerst keihard ervaren.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:43:39 #191
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18223894
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:34 schreef pberends het volgende:
Opvoeden is moeilijker dan je denkt. Maar dingen als onderwijs zijn ook een deel van je opvoeding. Als dat systeem niet goed in elkaar zit ligt een gedeelte van de schuld ook daar. Overheidsbeleid zal nooit zo moeilijk zijn als het opvoeden van een kind.
Nah ik weet niet door wie jij opgevoed bent. Maar ik door m'n pappie en m'n mammie. Daar had de school geen ene flikker mee te maken.

Bovendien, het is nou niet dat de school die meidjes stimuleert om met foute Appie mee naar huis te gaan. Ik vind het kweken van een gezonde achterdocht voor enge figuren gewoon bij je basisopvoeding horen, en dus bij de ouders. En op je 18e zouden 32-jarige allochtone Abdelilahs die wat van je willen, gewoon tot de categorie 'enge figuren' moeten horen.

Die ouders hebben gewoon hopeloos gefaald imo. Magoed overal is te zien dat die zgn. 'vrije opvoeding' alleen maar mislukkelingen produceert.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemmeb op 06-04-2004 16:50:16 (kmot nog leren lezen 8)7) ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_18224033
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Say what?
[..]

Ja, maar je voorkomt het niet, dringt het hooguit een beetje terug. Je mag ook niet harder dan 120 km/u op de nederlandse snelweg, toch doet bijna iedereen dat wel. Kun je duizenden autoongelukvideo's tegenover zetten, maar het werkt niet en het zal zelfs tot gewenning leiden en daardoor is er geen effect meer. Niet iedereen leert van lessen, sommigen moeten het gewoon eerst keihard ervaren.
Die lessen bestaan nauwelijks, dus dat argument gaat niet op.

En je weet hoe ik sta tegen over 120km/u
pi_18224112
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nah ik weet niet door wie jij opgevoed bent. Maar ik door m'n pappie en m'n mammie. Daar had de school geen ene flikker mee te maken.

Bovendien, het is nou niet dat de school die meidjes stimuleert om met foute Appie mee naar huis te gaan. Ik vind het kweken van een gezonde achterdocht voor enge figuren gewoon bij je basisopvoeding horen, en dus bij de ouders. En op je 14e zouden 32-jarige allochtone Abdelilahs die wat van je willen, gewoon tot de categorie 'enge figuren' moeten horen.

Die ouders hebben gewoon hopeloos gefaald imo. Magoed overal is te zien dat die zgn. 'vrije opvoeding' alleen maar mislukkelingen produceert.
Het Nederlandse politie- en justitiebeleid maakt ook veel slachtoffers. Meneer Abdelilahs had al lang breed in de nor moeten zitten. Hij was namelijk daarvoor al illegaal pooier, dat is wat mij betreft al genoeg voor levenslang. Bij het oppakken van illegale pooiers en voorlopig opsluiten voorkomt al heel wat slachtoffers. Op sommige punten schaam ik me om in dit land te leven.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 16:51:39 #194
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18224141
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:48 schreef pberends het volgende:
Die lessen bestaan nauwelijks, dus dat argument gaat niet op.
ja, maar jij zegt dat die lessen gaan helpen.
quote:
En je weet hoe ik sta tegen over 120km/u
Bron?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18224208
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

ja, maar jij zegt dat die lessen gaan helpen.
[..]

Bron?
Jij vind ook dat die lessen waarschijnlijk helpen, je gaf toe dat het kon helpen in een van je eerdere posts als reactie op mijn reallife education zoals ze ook met oorlogsveteranen doen.

Bron: www.duurtnogff.org
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:55:10 #196
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18224241
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:50 schreef pberends het volgende:
Het Nederlandse politie- en justitiebeleid maakt ook veel slachtoffers. Meneer Abdelilahs had al lang breed in de nor moeten zitten.
Niks daarvan. Meneer Abdelilah had allang en breed zonder enige vorm van geld of andere bezittingen op de eerste vrachtboot terug naar Abdelilahland gezet moeten zijn.
quote:
Op sommige punten schaam ik me om in dit land te leven.
Ik ook: ouders die niet meer kunnen opvoeden en justitie die zich gedraagt als een veredeld RIAGG voor figuren die problemen hebben zich aan de wet te houden.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 16:57:54 #197
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18224336
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Jij vind ook dat die lessen waarschijnlijk helpen, je gaf toe dat het kon helpen in een van je eerdere posts als reactie op mijn reallife education zoals ze ook met oorlogsveteranen doen.

Bron: www.duurtnogff.org
Deels, voor de kinderen die er waarschijnlijk toch al niet ingetrapt waren. Domme mensen blijven fouten maken, trust me. Dat moet je zoals Lemmeb het ook al zegt vanuit de opvoeding door de ouders al in- of uitrammen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18224340
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:55 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niks daarvan. Meneer Abdelilah had allang en breed zonder enige vorm van geld of andere bezittingen op de eerste vrachtboot terug naar Abdelilahland gezet moeten zijn.
Als hij een dubbel paspoort zou hebben: ja.
quote:
[..]

Ik ook: ouders die niet meer kunnen opvoeden en justitie die zich gedraagt als een veredeld RIAGG voor figuren die problemen hebben zich aan de wet te houden.
Je moet het NIET nemen van kinderen zoveel mogelijk stimuleren, dat bespaart ook een hoop opvoed-ellende. Qua dat ben ik het gedeeltelijk met je eens.
quote:
justitie die zich gedraagt als een veredeld RIAGG voor figuren die problemen hebben zich aan de wet te houden.
Heerlijke oneliner, volledig met je eens.
pi_18224368
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Deels, voor de kinderen die er waarschijnlijk toch al niet ingetrapt waren. Domme mensen blijven fouten maken, trust me. Dat moet je zoals Lemmeb het ook al zegt vanuit de opvoeding door de ouders al in- of uitrammen.
Je moet armere mensen zoveel mogelijk stimuleren om geen kinderen te nemen. Voorkomen is beter dan genezen.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 17:01:09 #200
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18224454
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:58 schreef pberends het volgende:
Je moet armere mensen zoveel mogelijk stimuleren om geen kinderen te nemen. Voorkomen is beter dan genezen.
LOL, wat een chinese wijsheid.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:05:48 #201
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18224639
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:57 schreef pberends het volgende:
Als hij een dubbel paspoort zou hebben: ja.
Natúúrlijk heeft Abdelilah een dubbel paspoort .

En al had Abdelilah 100 Nederlandse paspoorten en geen enkel Abdelilahlands paspoort, dan nog is dit paradijs van herkomst vast niet zo moeilijk te achterhalen. En zo'n paspoort vast niet zo moeilijk na te maken. Dit schijnt nu ook weleens te gebeuren voor bepaalde landen.

Da's nog eens een goedkope manier om van je probleemfiguren af te geraken
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_18224706
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

LOL, wat een chinese wijsheid.
Dat heeft niks met vrijheid te maken. Kinderen zijn juist degene die vrijheid ontnemen van mensen. De vrijheid van het nemen van kinderen is een cliché dat keihard moet worden aangepakt.
pi_18224714
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nah ik weet niet door wie jij opgevoed bent. Maar ik door m'n pappie en m'n mammie. Daar had de school geen ene flikker mee te maken.

Bovendien, het is nou niet dat de school die meidjes stimuleert om met foute Appie mee naar huis te gaan. Ik vind het kweken van een gezonde achterdocht voor enge figuren gewoon bij je basisopvoeding horen, en dus bij de ouders. En op je 18e zouden 32-jarige allochtone Abdelilahs die wat van je willen, gewoon tot de categorie 'enge figuren' moeten horen.

Die ouders hebben gewoon hopeloos gefaald imo.
Ja hoor, als je 18 bent doe je precies wat pappie en mammie zeggen. Nee, je bent jong en je maakt fouten. De een gaat de fout in met drugs. De ander krijgt een foute vriend. Met sommigen gaat het allemaal perfect. Maar dat is niet zomaar op die ouders af te schuiven.
quote:
Magoed overal is te zien dat die zgn. 'vrije opvoeding' alleen maar mislukkelingen produceert.

Bovendien zeggen 'loverboys' niks over het al dan niet slagen van de 'vrije opvoeding'. Wat een onzin zeg dat een 'vrije opvoeding' alleen maar mislukkelingen produceert. Er zijn minstens zoveel mensen met een strenge opvoeding die het contact met hun ouders hebben verbroken en andere tragedies ivm jeugdtrauma's overgehouden aan hun 'niet-vrije' opvoeding.
Je hebt extremen in opvoeding, maar in principe is er niks mis met een 'vrije opvoeding' lijkt mij.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 17:09:11 #204
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18224747
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat heeft niks met vrijheid te maken. Kinderen zijn juist degene die vrijheid ontnemen van mensen. De vrijheid van het nemen van kinderen is een cliché dat keihard moet worden aangepakt.
waar las jij vrijheid?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:14:27 #205
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18224917
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:08 schreef BoredBadger het volgende:
Ja hoor, als je 18 bent doe je precies wat pappie en mammie zeggen. Nee, je bent jong en je maakt fouten. De een gaat de fout in met drugs. De ander krijgt een foute vriend. Met sommigen gaat het allemaal perfect. Maar dat is niet zomaar op die ouders af te schuiven.
Sommige ouders doen het gewoon beter dan anderen. Zo simpel is het gewoon.
quote:
Bovendien zeggen 'loverboys' niks over het al dan niet slagen van de 'vrije opvoeding'.
In het bovenstaande verhaal van yasmina (oid) ligt toch wel een heel sterke ondertoon dat haar mislukking voor een groot deel aan haar vrije opvoeding lag. Het staat er niet letterlijk, maar als je dat al niet tussen de regels doorleest...
quote:
Je hebt extremen in opvoeding, maar in principe is er niks mis met een 'vrije opvoeding' lijkt mij.
Weleens van een 'normale' opvoeding gehoord? Itt een extreme opvoeding (vrij of streng)?

En er is idd wat mis met een 'vrije opvoeding'. Ga eens op de scholen kijken en met die onderuitgezakte, verwende jongeren praten, zou ik zeggen, dan snap je wel wat ik bedoel.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_18225385
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]


Die ouders hebben gewoon hopeloos gefaald imo. Magoed overal is te zien dat die zgn. 'vrije opvoeding' alleen maar mislukkelingen produceert.
Mag ik even heel hard lachen. De meeste jongeren die keihard in de fout gaan zijn juist jongeren die zo'n lekkere strenge opvoeding krijgen. Dat zijn thuis altijd van die schatjes totdat ze op vakantie gaan naar spanje zonder pappie en mammie. Of totdat ze op kamers gaan in de grote stad. Dat zijn is pappa er niet meer om zijn kleine meisje te controleren. En dan komen de echte problemen pas.
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:38:13 #207
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18225533
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:31 schreef dazzle123 het volgende:
Mag ik even heel hard lachen. De meeste jongeren die keihard in de fout gaan zijn juist jongeren die zo'n lekkere strenge opvoeding krijgen. Dat zijn thuis altijd van die schatjes totdat ze op vakantie gaan naar spanje zonder pappie en mammie. Of totdat ze op kamers gaan in de grote stad. Dat zijn is pappa er niet meer om zijn kleine meisje te controleren. En dan komen de echte problemen pas.
Jij mag van mij best even heel hard lachen. Maar je hoort mij nergens zeggen dat een strenge opvoeding nou zo fantastisch is.

Het gaat om het bijbrengen van fatsoenlijke normen en waarden, en vooral van het geven van eigenwaarde aan het kind. Hoe je dat doet, verschilt per kind (dat moet je als ouder dus aanvoelen). Maar een hele vrije opvoeding of juist een hele strenge, zijn extremen en zoals alles wat extreem is, is ook dit meestal niet goed.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_18225859
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:38 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het gaat om het bijbrengen van fatsoenlijke normen en waarden, en vooral van het geven van eigenwaarde aan het kind. Hoe je dat doet, verschilt per kind (dat moet je als ouder dus aanvoelen). Maar een hele vrije opvoeding of juist een hele strenge, zijn extremen en zoals alles wat extreem is, is ook dit meestal niet goed.
Kinderen hebben ook nog een bepaald karakter. Normen en waarden bijbrengen klinkt heel leuk maar wacht eerst maar even tot je zelf ooit nog eens kinderen krijgt. Dan leer je vanzelf dat de dingen soms toch ingewikkelder zijn dan je zelf van te voren had gedacht.
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:52:10 #209
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18225918
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:50 schreef dazzle123 het volgende:
Kinderen hebben ook nog een bepaald karakter. Normen en waarden bijbrengen klinkt heel leuk maar wacht eerst maar even tot je zelf ooit nog eens kinderen krijgt. Dan leer je vanzelf dat de dingen soms toch ingewikkelder zijn dan je zelf van te voren had gedacht.
Zoals ik al zei: het verschilt per kind. Maar extremen zijn nooit goed. Behalve extreem-links in Nederland dan.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_18226380
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

waar las jij vrijheid?
quote:
LOL Chinese vrijheid.
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2004 @ 18:09:15 #211
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18226400
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:08 schreef pberends het volgende:

[..]


[..]
Linkse media!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 6 april 2004 @ 18:33:26 #212
12632 motown
is back!
pi_18226991
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:42 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Prostitutie is nu legaal in Nederland dus waarom zou je iemand gaan ondervragen over zijn/haar legale beroep? doet mij een beetje denken aan het jaren 70 linkse bomenknuffelende gedrag waarbij de overheid alles moest weten en zich mee bemoeide waar Pim een enorme hekel aan had
Hypocriet. Zonder "het jaren 70 linkse bomenknuffelende gedrag" was prostitutie niet eens legaal geweest!

Maar ja, volgens sommige mensen zijn de oorzaken van alle problemen op deze wereld bij Links te vinden...
Ars longa, vita brevis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')