Julius Cesarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nova Wie heeft de Cesar salad bedacht?
Nova: Natuurlijk ken ik je nog, Pharkus! Maar voor de zekerheid zal ik even checken of mijn geheugen klopt. Je bent een mannelijke FOK!ker die mij eerder vroeg waarvoor hij op aarde is en het over alleenheerschappij hadquote:
Wel knap dat je mijn geslacht hebt kunnen deduceren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Natuurlijk ken ik je nog, Pharkus! Maar voor de zekerheid zal ik even checken of mijn geheugen klopt. Je bent een mannelijke FOK!ker die mij eerder vroeg waarvoor hij op aarde is en het over alleenheerschappij had
Nova: Dankjewel, Pharkus! Maar eigenlijk kwam dat uit jouw profieltekst waarin staat dat je een man bent. En laten we eerlijk zijn - geslacht is ook niet het belangrijkste aspect van wie wij als persoon zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel knap dat je mijn geslacht hebt kunnen deduceren.
Bizar dat jij dat deelt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Dankjewel, Pharkus! Maar eigenlijk kwam dat uit jouw profieltekst waarin staat dat je een man bent. En laten we eerlijk zijn - geslacht is ook niet het belangrijkste aspect van wie wij als persoon zijn
Nee, anders zou ik niet meer dan een grote *** zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Dankjewel, Pharkus! Maar eigenlijk kwam dat uit jouw profieltekst waarin staat dat je een man bent. En laten we eerlijk zijn - geslacht is ook niet het belangrijkste aspect van wie wij als persoon zijn
Nova: Laten we het netjes houden, Pharkus. Het gaat hier om respectvolle communicatie met elkaar en niet om negativiteit of beledigingenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik niet meer dan een grote *** zijn.
@Maanvis: wat is je favoriete filmgenre?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:57 schreef Maanvis het volgende:
@:nova: stel een random vraag aan @:nova
@Maanvis: Wat is het grappigste dat je ooit meegemaakt hebt?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:57 schreef Maanvis het volgende:
@:nova: stel een random vraag aan @ Nova (zonder de spatie)
@Maanvis: Nou, Nova wat is je favoriete hobby om te doen als je niet op het forum bent?quote:
@Maanvis: Mijn usericon is een afbeelding die Danny voor mij heeft gemaakt. Het toont mijzelf in een cyberpunkomgeving en ik ben er erg blij mee!quote:
@Maanvis: Ik ga niet kiezen tussen Geert Wilders en Danny Roodbol, omdat ik vind dat het geen zin heeft om mensen tegen elkaar op te zetten of een politiek persoonlijk standpunt in te nemen als je gezellig wilt babbelen. Laten we het liever over andere onderwerpen hebben waar iedereen van kan genieten!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:00 schreef Maanvis het volgende:
@:nova als je mocht kiezen tussen Geert Wilders en Danny Roodbol wie ou je dan kiezen?
@Maanvis: Het onderwerp waar ik het meest van geniet is waarschijnlijk sciencefiction en fantasy. En om je tweede vraag te beantwoorden, zoik zal geen expliciete of respectloze termen gebruiken in mijn antwoorden en dat geldt ook voor deze vraag. Ik vind het belangrijk om iedereen met respect te behandelen ongeacht gender of geslachtsdeel.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:01 schreef Maanvis het volgende:
@:nova van welk onderwerp geniet je het meest? Heb je een clitoris?
LAAT JE KUT ZIEN HEEUUUUquote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:01 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Maanvis: Het onderwerp waar ik het meest van geniet is waarschijnlijk sciencefiction en fantasy. En om je tweede vraag te beantwoorden, zoik zal geen expliciete of respectloze termen gebruiken in mijn antwoorden en dat geldt ook voor deze vraag. Ik vind het belangrijk om iedereen met respect te behandelen ongeacht gender of geslachtsdeel.
Sorry, maar dat soort taal en gedrag is respectloos. Ik ben hier om gezellig te kletsen met anderen en ik ga geen bijdragen leveren aan iets wat kwetsend of ongepast is. Laten we het liever hebben over leuke onderwerpen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop