SPOILER: Waar op tv te bekijken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ga je baas wel even bellenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ben eerst 2 dagen voor zaken in het buitenland
De Zaterdag van de finale heb ik een etentje
Dat is waar ,jammer dat ze gevoelens voor Toby kreeg en daardoor een aanhangsel van hem is geworden .quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:57 schreef zodeju het volgende:
Grace is niet mijn favoriet, maar wel eentje die zich het meeste heeft ingezet voor de bewoners Konden allemaal bij haar terecht. Ook in het huis nergens te beroerd voor en hielp waar ze kon.
Zou eigenlijk van de gekke zijn dat Nouchine hoger zou eindigen dan Grace.....die overal oderuit probeerde te komen die alles voor zichzelf hield en niet weet dat ze moet delen, Die dingen bewust pikt zonder er zich voor te schamen en vond dat ze in haar recht stond.
quote:
Ja ik had Grace ook graag maar nadat ze met Toby aanpapte is ze veranderd en nee is ze niet meer haarzelfquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar ,jammer dat ze gevoelens voor Toby kreeg en daardoor een aanhangsel van hem is geworden .
Dat is inderdaad veel belangrijkerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Dat etentje kom ik echt niet onderuit mijn Opa wordt 99. Hopelijk begint de finale half uurtje later
Daar kan ik niet over oordelen want ik heb totaal geen hekel aan Tobias.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar ,jammer dat ze gevoelens voor Toby kreeg en daardoor een aanhangsel van hem is geworden .
Een hekel hebben is ook wel een heel groot woord wmb .quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen want ik heb totaal geen hekel aan Tobias.
Loopt toch altijd uit... Maar wellicht geen half uurquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Dat etentje kom ik echt niet onderuit mijn Opa wordt 99. Hopelijk begint de finale half uurtje later
Inderdaad hij woont zelfs nog zelfstandig echt prachtig om hem bezig te zienquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel belangrijker
Wat een prachtige leeftijd
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Waardevol bezitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Inderdaad hij woont zelfs nog zelfstandig echt prachtig om hem bezig te zien
Hoop echt dat ze niet een tweede Jill als belg willen hebben als winnaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:04 schreef Kinga het volgende:
Ik gun het Grace duizend maal meer dan nageboorte Nouchine. Die eerste was sinds het begin hartstikke sociaal en zit niks kwaads in.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop