Previous episodes:quote:Biography by Ed Rivadavia
One of the leading American doom metal acts of the '80s (along with Trouble and the Obsessed), Saint Vitus was cursed with public indifference throughout their decade-plus career, which both started and ended in frustrating obscurity. Originally formed as Tyrant in 1979 by vocalist Scott Reagers, guitarist Dave Chandler, bassist Mark Adams, and drummer Armando Acosta, Los Angeles' Saint Vitus was named after a medieval boy saint whose beheading and violent death-throes gave rise to the gruesome expression ("Saint Vitus Dance," also the name of a Black Sabbath song from the Vol. 4 album).
Daar gaat je geloofwaardigheid.quote:"Om is the heaviest band to ever walk the face of the earth" -- Scott
Kelly, Neurosis.
Nu nog hopen dat ik geen school/stage verplichtingen heb die dagen..quote:Six Organs of Admittance
Ja idd, was een dikke tegenvaller aangezien ik er toen erg naar uitkeek. Een paar maandjes later op Dour waren ze dan weer wel erg tof!quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef bartrid het volgende:
Ah een nieuw topic. Om op Roadburn kan me eigenlijk niet zoveel boeien, ik vond ze in 2007 erg slecht. Skullflower wil ik eigenijk wel eens zien.
13 decemberquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:14 schreef arucard het volgende:
Wanneer begint de voorverkoop eigenlijk ?
Daar wil ik ook wel heen.quote:Op maandag 10 november 2008 23:02 schreef ralfseltje het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik naar Isis ga in Tivoli. 15 Euro is niet heel duur.
Colour Haze check ik dan wel op Roadburnquote:Op maandag 10 november 2008 23:10 schreef On het volgende:
Morgen kaartjes halen voor Colour Haze in de Baroeg, gaan er nog meer mensen?
Ik kan er geen genoeg van krijgen dus ik ga de 23 zeker ook. Maar er komen nog 2 bands die me wel interessant lijken.quote:Op maandag 10 november 2008 23:13 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Colour Haze check ik dan wel op Roadburn
Wow, Toner Low ook?quote:Op maandag 10 november 2008 23:15 schreef On het volgende:
[..]
Ik kan er geen genoeg van krijgen dus ik ga de 23 zeker ook. Maar er komen nog 2 bands die me wel interessant lijken.
zondag
23 november Colour Haze (DE stoner)
Toner Low (NL psychedelic stoner)
The Massa Crista (NL psychedelic stoner)
Entree 7,50. Open 15.00 uur.
So it seems.. genoeg interessants dus. In ieder geval een fijne tijdsbesteding voor je dode zondag.quote:
Hmm alleen Rotterdam is zo'n end weg.quote:Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef On het volgende:
[..]
So it seems.. genoeg interessants dus. In ieder geval een fijne tijdsbesteding voor je dode zondag.Kaarten kan je online bestellen maar ik haal ze morgen bij Primera dat moet ook kunnen. Ik heb ook gemailed over het tijdsschema en het zou niet zo belachelijk laat gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop