Moest jij gister aaf werken ?quote:
Goedeochtendquote:
Kan dus beetje gaan sneeuwen... Denk dus niet dat ik redelijk op tijd terug zal zijn...quote:Kortetermijnverwachting
Vanuit het noordwesten trekken diverse regen- en hagelbuien over ons land, waarbij soms ook onweer voorkomt. Later vanmiddag valt soms ook natte sneeuw tijdens buien.
De noordwestenwind is matig tot vrij krachtig boven land en krachtig tot stormachtig, kracht 6 tot 8, aan zee. Tijdens buien is de wind vlagerig, met vooral in het noordwesten ook zware windstoten. Het is vanochtend 5 graden in Groningen ...
Tja had net de politie aan de lijn, het was "gelukkig" geen willekeur... maar het slachtoffer had de dader aangegeven voor winkeldiefstal en dit leek hem wel een goede manier om wraak te nemen...quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Kutwind.. en men dat met die hamermeneer is echt fucked up zeg.. Echt goed dat omstanders ingegrepen hebben.. wil niet weten wat er anders was gebeurd.
En goeiemorgen allemaal.
wtf dat is ziek ....quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja had net de politie aan de lijn, het was "gelukkig" geen willekeur... maar het slachtoffer had de dader aangegeven voor winkeldiefstal en dit leek hem wel een goede manier om wraak te nemen...
Vandaag iig niet. Tis nog niet koud genoegquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:34 schreef DoctorB het volgende:
wanneer gaat het in Tilburg sneeuwen?
ik weet wel dat paar jaar terug kruising was afgesloten toen na de werkzaamhedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop