Polymorphed!quote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Meh
Wat blaat je nou? "Meeeeeh". Ah, je wilt van je polymorph af?quote:
Ik kan er steeds beter mee overweg. Rukkers maken al geen kans meer als ze me bij >60% health proberen te pakken in AV.quote:Op zondag 4 september 2005 18:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat blaat je nou? "Meeeeeh". Ah, je wilt van je polymorph af?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Undead Rogues zijn anders niet lief.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alterac Valley is sowieso ongelofelijk ruk voor Rogues.quote:Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef engessa het volgende:
Ik kan er steeds beter mee overweg. Rukkers maken al geen kans meer als ze me bij >60% health proberen te pakken in AV.
5/8 Nightslayer + Vigor = dode mage mits ie minder dan 3k hp heeft. Die bonus is redelijk overpowered...quote:Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik kan er steeds beter mee overweg. Rukkers maken al geen kans meer als ze me bij >60% health proberen te pakken in AV.
Wehehe, ik heb meer hpquote:Op zondag 4 september 2005 23:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
5/8 Nightslayer + Vigor = dode mage mits ie minder dan 3k hp heeft. Die bonus is redelijk overpowered...
gaat hard ondertussenquote:Op zondag 4 september 2005 22:20 schreef Jefkie het volgende:
Ik heb ook geen zin in Blood met zo'n Latency, dus up ik ff mijn level 9 warrior (Hij wordt protection specced) op de nieuwe server.
Protection spec is volledig nutteloos totdat je MC en BWL gaat doen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:20 schreef Jefkie het volgende:
Ik heb ook geen zin in Blood met zo'n Latency, dus up ik ff mijn level 9 warrior (Hij wordt protection specced) op de nieuwe server.
Ik heb toch maar even mijn gegevens toegevoegd aan de lijst. Misschien helpt 't, misschien ook nietquote:Op maandag 5 september 2005 02:02 schreef Max_Dark het volgende:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-server-status-en&t=424&p=1&tmp=1#post424
Kijk es aan. Ga maar op vakantie ofzo, dit duurt nog wel weekje of 2.
en het is niet zo dat ze het niet kunnen missen ofzo, ze verdienen miljoenen per maand aan de klanten, wat maakt dan 3 dagen gratis speeldtijd uit?quote:Op maandag 5 september 2005 10:30 schreef Richardfun het volgende:
Ik vind dat BLizzard het echt niet langer kan maken om ons alleen rested time te geven als goedmakertje. Als dit zo door blijft gaan, moeten ze in mijn ogen gewoon speeldagen bij de accounts gaan tellen. Ik snap dat het probleem lastig is voor hen, maar je moet je betalende klanten wel compenseren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop