SPOILER: Meer webshops...2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Discount2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trading markets2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao/Tmall2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_211700.htmlquote:
Of de Earson ER-160 als je veel harder geluid wilt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:41 schreef badschaap het volgende:
wat is eigenlijk de beste outdoor bluetooth speaker die je uit China kan halen?
Is de ER-151 Nog steeds de beste keuze?
En Micro-sd playback fucntionaliteit (écht heel chill vind ik persoonlijk)quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:57 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Of de Earson ER-160 als je veel harder geluid wilt.
Dit cadeauquote:• Trouwens nog een non-China tip voor 7 pond/10 euro: http://www.amazon.co.uk/R(...)R2004/dp/B00N0QWHU2/ | http://www.amazon.de/Roy-(...)nkset/dp/B00N0QWHU2/ (handzaam formaat/plat pluutje + sokjes in geschenksbox)
Dus dat kastje sluit ik aan op mijn televisie en dan kan ik letterlijk internetten op mijn tv via dat ding. Dus een laptop met HDMI-aansluiting is dan niet meer nodig?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_211700.html
Echt top! Pluutje is net zo plat als m'n Samsonite reispluutje.quote:
Mmm als je het zo bekijkt is het nog niet eens zo'n gek idee hier in NLquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Echt top! Pluutje is net zo plat als m'n Samsonite reispluutje.
Zeer praktisch wanneer het weer prutweer is, maar je denkt dat het wel droog blijft... en het dat dan niet doet.
Gewoon in tas/koffer bij je hebben en 't altijd droog houden.
't Is dat 'ie met paar sokken in blik goedkoper is dan los...
Juist.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:21 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Dus dat kastje sluit ik aan op mijn televisie en dan kan ik letterlijk internetten op mijn tv via dat ding. Dus een laptop met HDMI-aansluiting is dan niet meer nodig?
En niet te vergeten... Redtubequote:Op maandag 19 oktober 2015 18:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Juist.
Maar ook om films mee te kijken, muziek luisteren of games spelen.
Hoe bedoel je aansluiten op andere televisies? Maar dat kan inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:00 schreef MeesterBier het volgende:
Dus ik kan er gewoon apps zoals PopcornTime en random internetstreams (voetbal) mee kijken. Is hij ook gewoon aan te sluiten op andere televisies zodat ik de apps en films die ik hier op installeer ook buitenshuis kan gebruiken?
Als daar maar internet Is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:00 schreef MeesterBier het volgende:
Dus ik kan er gewoon apps zoals PopcornTime en random internetstreams (voetbal) mee kijken. Is hij ook gewoon aan te sluiten op andere televisies zodat ik de apps en films die ik hier op installeer ook buitenshuis kan gebruiken?
Ik zou Chinese meuk toch weghouden bij mijn geslachtsdelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:46 schreef l0lownkill het volgende:
Zonet in NL online een tenga egg gekocht voor een jarige jet, erachterkomen dat ze 3x zo goedkoop zijn op chinese shops zijn maar wegens tijdgebrek niet daar kunnen bestellen
Volgens mij is het identiek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zou Chinese meuk toch weghouden bij mijn geslachtsdelen.
Dubai heeft inmiddels een grotere mall.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:46 schreef eddepetfokt het volgende:
Beetje off topic, zag hier net iets over op tv.
Grootste mall ter wereld.. Heeft 10 jaar leeggestaan en komt nu weer leven in.
http://edition.cnn.com/20(...)mall-return-to-life/
256? Op welke planeet woon jij?quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:13 schreef relativity het volgende:
[..]
En niet te vergeten... Redtube
Nee... Opzich zijn het puike systemen. Ik heb op mijne gnu/Linux geïnstalleerd en gebruik hem momenteel als nas/webserver/download server/cloud storage/etc. Ideaal en goedkoop en laag in energie verbruik. Wel zo fijn als hij 24/7/256 aanstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop