quote:Op woensdag 22 december 2010 14:37 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben geen C.Ronaldo fan, verre van zelfs, maar deze reactie vond ik zo baas. Kan iemand deze omzetten in een UI. Vanaf 40 ongeveer, op het punt waar hij MAS MAS MAS roept. En dan het liefst 1x MAS klein linksonder, dan klein rechtsonder en dan iets groter MAS mid-onderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Red card for BotÃa for a tackle on Cristiano Ronaldo. - Sporting Gijon 0-1 Real Madrid
quote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand voor mij in deze: http://i.fok.nl/usericons/222754/marineblauw.PNG
Den Helder kunnen zetten een beetje zoals hier: http://i53.tinypic.com/6iwd3o.jpg Maar dan met hele dikke letters en in een iets lichter blauw, een soort doorschijnend effect.
Ik bedoel dus zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen dan dat de letters het hele scherm vullen dat krijg ik niet voor elkaar, dus "DEN" t/m helft van het scherm en "HELDER" in lange letters. En de tekst iets lichter, zodat je het op 60x60 wel kan lezen maar het moet niet opvallen.
alvast bedankt.
Ja, die is goed, misschien dat je de tekst nog iets lichter/donkerder kan maken, dan kan ik een beetje vergelijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan de kleuren nog donkerder/lichter maken als je wilt.
Bedankt TOP!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:08 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]donkerder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]lichter
Ik kan hem ook laten overlopen met een effect van licht naar donker.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand deze [ afbeelding ]
onder de 50kb krijgen?
quote:
Wat dacht je van andersom. De en i uit elkaar en dan mario?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi!
Ik wil graag een nieuwe UI~ Zou een van jullie de letters U en I tegen elkaar kunnen laten botsen? En dan als ze gebotst zijn dat de Mario in beeld komt?
Alvast bedankt!![]()
Plaatje:
[ afbeelding ]
De 'U' en 'I' moeten juist botsen, ze heet toch 'klinkerbotsing'quote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat dacht je van andersom. De en i uit elkaar en dan mario?
Eh o ja die link had ik nog niet gelegdquote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De 'U' en 'I' moeten juist botsen, ze heet toch 'klinkerbotsing'
Hihi!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eh o ja die link had ik nog niet gelegd
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:55 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Kan iemand deze onder de 50kb krijgen, hijs nu 4mb.
[ afbeelding ]
quote:
Super, hij is nu iets sneller zo te zien, Als hij net een tikkie langzamer kan is het perfect.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan de snelheid nog aanpassen als je wilt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Super, hij is nu iets sneller zo te zien, Als hij net een tikkie langzamer kan is het perfect.
Oe heel gaaf! Alleen een dingetje, kunnen de U en de I niet meer botsen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop