Jaquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:29 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben jullie al de Instagram post van Keta gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Obv de laatste look kan ik leven met Vanessa.quote:Op maandag 27 september 2021 12:10 schreef Magica het volgende:
Ik vond Vanessa helemaal niks![]()
MLP is leukmaar die laatste look was niet heel bijzonder
Klopt beetje veel van hetzelfde. En de meeste optredens/acteerdingen waren behoorlijk rukquote:Op maandag 27 september 2021 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Obv de laatste look kan ik leven met Vanessa.
Maar vond haar niet echt veelzijdig.
Mooi verhaal, mooie look. That's it.quote:Op maandag 27 september 2021 12:49 schreef Magica het volgende:
[..]
Klopt beetje veel van hetzelfde. En de meeste optredens/acteerdingen waren behoorlijk ruk
Ja ik denk dat het ermee te maken heeft dat niet alle deelnemers zijn opgegroeid met de Spice Girls.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:20 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moet 'm nog zien, maar ben benieuwd. Runway al wel gezien, daar zaten toch wat tegenvallers tussen.
Gister eindelijk 2 gekeken en bij 3 in slaap gevallenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:26 schreef Fascination het volgende:
Aflevering 4 van seizoen 3 van DRUK is erg leuk.Aanrader. Girl groups en dan met name de Spice Girls staan centraal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:08 schreef Meke het volgende:
UK vs the worldZe worden steeds slechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vond in t normale seizoen (S14) de acting challenge wel echt een dieptepunt. Scheten humor... really?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
O die heb ik nog niet gezien, kan de motivatie nog niet zo vinden en ook nul queens bedenken die erin zitten dit seizoen steedsquote:Op maandag 21 februari 2022 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze worden steeds slechter.
Maar ik vond in t normale seizoen (S14) de acting challenge wel echt een dieptepunt. Scheten humor... really?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |