TS is een stabiele moederfiguur, de basis is goed. De rest komt vast wel goed.quote:
Mooi advies.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow en over dat bso verhaal nog iets.
Ik heb op de bso gewerkt en dat is ook met twee kinderen gewoon werken.
Je krijgt niet voor niets verlof.
Spreek af dat je ze eerder komt halen op de bso als het een goede dag is maar vertel wel dat het meestal niet zo zal zijn omdat zwanger zijn gewoon iedere dag zwaarder wordt.
Een kind van 9 een baby in bad laten doen??quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:49 schreef Seven. het volgende:
Ga je nog met je partner praten over de invulling van de BSO?
Ik denk niet dat je van een 9 en 12 jarige kunt verwachten dat ze tijdens zulke grote veranderingen helpen en energie geven, in plaats van andersom. Dat is een bijzonder rooskleurig idee en de kansen daarop zijn domweg heel klein.
Denk even goed na over de aanvliegroute over het betrekken van zijn kinderen. Ik heb geen biologische kinderen maar ik kan me zo voorstellen dat je je stiefkinderen vaste taken meegeeft in de verzorging van hun zusje? Op zaterdag doet je jongste stiefkind het bad, op maandagavond 'past de oudste op' voor een uurtje of zo (kun jij nog eens lekker een boek lezen). Zolang iedereen het leuk vindt, kun je dit invullen zoals je dat zelf wil.
Ik kan me wel heel levendig voorstellen dat het moeilijk wordt om je eigen baby te 'delen' met je stiefkinderen. Mogelijk helpen vaste taken en tijden je daarin. Langzamerhand opbouwen, zodat jij los kunt laten. En vervolgens hopen dat je dochtertje ook een beetje meewerkt.
Helpen met..quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:08 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Een kind van 9 een baby in bad laten doen??
Ik zou persoonlijk voor helpen met minder stressvolle situaties kiezen. Niks zo irritant als mensen die op je vingers kijken.quote:
Het is maar net wat je als stressvol ervaart.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:36 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor helpen met minder stressvolle situaties kiezen. Niks zo irritant als mensen die op je vingers kijken.
Dus ts, wat gaan jullie nu doen met de BSO? En weet je man ook van je andere gevoelens? Die lijken mij zorgelijker dan wel of niet naar de BSO.
Ik heb een zoon van 8 en een kleinzoon van bijna 5 maanden, maar ik zou mijn zoon echt nog niet de verantwoording geven voor het in bad doen van mijn kleinzoon, zeker niet nu het nog een baby is, als hij 2 of 3 is is dat een ander verhaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:49 schreef Seven. het volgende:
Ga je nog met je partner praten over de invulling van de BSO?
Ik denk niet dat je van een 9 en 12 jarige kunt verwachten dat ze tijdens zulke grote veranderingen helpen en energie geven, in plaats van andersom. Dat is een bijzonder rooskleurig idee en de kansen daarop zijn domweg heel klein.
Denk even goed na over de aanvliegroute over het betrekken van zijn kinderen. Ik heb geen biologische kinderen maar ik kan me zo voorstellen dat je je stiefkinderen vaste taken meegeeft in de verzorging van hun zusje? Op zaterdag doet je jongste stiefkind het bad, op maandagavond 'past de oudste op' voor een uurtje of zo (kun jij nog eens lekker een boek lezen). Zolang iedereen het leuk vindt, kun je dit invullen zoals je dat zelf wil.
Ik kan me wel heel levendig voorstellen dat het moeilijk wordt om je eigen baby te 'delen' met je stiefkinderen. Mogelijk helpen vaste taken en tijden je daarin. Langzamerhand opbouwen, zodat jij los kunt laten. En vervolgens hopen dat je dochtertje ook een beetje meewerkt.
Een keer helpen met kindje in bad doen is echt niet vreselijk stressvol.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 09:36 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor helpen met minder stressvolle situaties kiezen. Niks zo irritant als mensen die op je vingers kijken.
Dus ts, wat gaan jullie nu doen met de BSO? En weet je man ook van je andere gevoelens? Die lijken mij zorgelijker dan wel of niet naar de BSO.
Dit.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:37 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Een keer helpen met kindje in bad doen is echt niet vreselijk stressvol.
Maak haar trouwens niet gek met dat haar gevoelens zorgelijk zijn, want dat is echt belachelijk. Overal blijkt uit dat ze enorm stabiel is en het beste met alle kinderen voor heeft.
Dan is een derde topic dus ook niet nodig want het is allemaal koek en ei blijkbaar. Nou fijn om te weten dan kan ik nu weer rustig verder werken.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:37 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Een keer helpen met kindje in bad doen is echt niet vreselijk stressvol.
Maak haar trouwens niet gek met dat haar gevoelens zorgelijk zijn, want dat is echt belachelijk. Overal blijkt uit dat ze enorm stabiel is en het beste met alle kinderen voor heeft.
haar vraag was niet of het koek en ei was maar wat ze met de situatie moest, of ze zich aanstelde en hoe ze jaloezie bij de relatiegeschenkjes kon voorkomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:53 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dan is een derde topic dus ook niet nodig want het is allemaal koek en ei blijkbaar. Nou fijn om te weten dan kan ik nu weer rustig verder werken.
Jij leest wat je wil lezen denken of misschien lees je wel een ander topic. Ik zou hier niet eens op in moeten gaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:53 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dan is een derde topic dus ook niet nodig want het is allemaal koek en ei blijkbaar. Nou fijn om te weten dan kan ik nu weer rustig verder werken.
Dat zat ik me ook net te bedenkenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:12 schreef Seven. het volgende:
Als Red_Rose echt Dennis is, dan vind ik sowieso dat hij geen enkel recht van spreken heeft op het gebied van ouderschap. Als iemand het keer op keer verprutst bij zijn gezin en steevast onveilige situaties creëert, dan is Dennis het wel.
Snapt hij nu wel dat hij dat soort toezeggingen niet moet doen en eerst met jou moet overleggen?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:18 schreef Cameeltjes het volgende:
Toen kwam de vader thuis en ze vroegen direct of ze aub naar huis konden in die periode ipv naar de bso, want Cameeltjes is dan toch thuis. De vader zei kan wel.
Dit zat mij dwars dus heb het later met mijn partner besproken en aangegeven dat ik niet extra wil opvangen in die periode. Hij zei dat hij dat raar vindt, want ik ben toch thuis en dan kunnen de kinderen net zo goed naar huis.
Ik denk niet dat het Dennis is, maar ik vind het behoorlijk op een troll beginnen te lijken; gisteren geregistreerd en gelijk dit soort opmerkingen in een topic als dit....quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:12 schreef Seven. het volgende:
Als Red_Rose echt Dennis is, dan vind ik sowieso dat hij geen enkel recht van spreken heeft op het gebied van ouderschap. Als iemand het keer op keer verprutst bij zijn gezin en steevast onveilige situaties creëert, dan is Dennis het wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |