Lijkt erop dat ze het vliegveld en diens wapendepots hebben geraakt die verantwoordelijk zouden zijn geweest voor de chemische aanval op Idlib afgelopen week.twitter:CNNPolitics twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 03:22:39BREAKING: The US launches a military strike on Syrian government targets in retaliation for a chemical weapon attack on civilians this week reageer retweet
http://www.nbcnews.com/ne(...)apons-attack-n743636quote:The United States launched dozens of cruise missiles Thursday night at a Syrian airfield in response to what it believes was the Syrian government's use of banned chemical weapons blamed for having killed at least 100 people on Tuesday, U.S. military officials told NBC News.
Two U.S. warships in the Mediterranean Sea fired at least 50 Tomahawk missiles intended for a single target -- Ash Sha'irat in Homs province in western Syria, the officials said. That's the airfield from which the United States believes the government of Syrian President Bashar al-Assad fired the banned weapons.
There was no immediate word on casualties. U.S. officials told NBC News that people were not targeted and that aircraft and infrastructure at the site, including the runway, were hit.
quote:"What America waged in an aggression on Syria is a crossing of red lines. From now on we will respond with force to any aggressor or any breach of red lines from whoever it is and America knows our ability to respond well," the group's joint command centre said.
niet zo moeilijk doen johquote:Op zondag 9 april 2017 13:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om op een bepaalde manier een mening uit te drukken? (en daar ook ronduit voor uit te komen)
Iedereen is immers vrij om ergens wel of niet op te reageren.
Dat geldt ook voor de post van ondergetekende.
quote:US 'backed plan to launch chemical weapon attack on Syria, blame it on Assad govt': Report ANI 30 January 2013
London, Jan 30 (ANI): The Obama administration gave green signal to a chemical weapons attack plan in Syria that could be blamed on President Bashar al Assad's regime and in turn, spur international military action in the devastated country, leaked documents have shown.
A new report, that contains an email exchange between two senior officials at British-based contractor Britam Defence, showed a scheme 'approved by Washington'.
As per the scheme 'Qatar would fund rebel forces in Syria to use chemical weapons,' the Daily Mail reports.
https://in.news.yahoo.com(...)syria-045648224.html
Ik zou alles van yahoo met een grote zak zout nemen.quote:
Het heeft gezorgd voor een mogelijke escalatie.quote:Op zondag 9 april 2017 11:50 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zeker was die recente aanval van de Amerikanen symbolisch en concreet een speldenprik. Maar het heeft de internationale verhoudingen wel weer duidelijk gemaakt.
quote:"What America waged in an aggression on Syria is a crossing of red lines. From now on we will respond with force to any aggressor or any breach of red lines from whoever it is and America knows our ability to respond well," the group's joint command centre said.
twitter:kafrev twitterde op zondag 09-04-2017 om 19:35:29#Assad bombed #Saraqib #Idlib with #Phosphorus bombs 2017/04/09 https://t.co/eGFUKOHF0C reageer retweet
Foto's van dode kindjes zullen komende week wel verschijnen.twitter:RevlutionSyria twitterde op zaterdag 08-04-2017 om 23:47:10The #Russian#Assad_terrorists is bombarded maearrat hurma, with the napalm the burning and phosphorus bombs in Idli… https://t.co/t3PPSQBvtv reageer retweet
Goed, ik begrijp je punt ten aanzien van het terug spiegelen. Daar heb je misschien wel gelijk in. Dat werkt feitelijk een ja-nietus in de hand.quote:Op zondag 9 april 2017 16:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet zo moeilijk doen joh
jij vroeg je af waarom er niet op je boodschap gereageerd werd, dat komt omdat je er een raar sausje overheen giet, daardoor gaat de boodschap een beetje verloren
daar is verder niets mis mee maar wel logisch
Niet echt.quote:Op maandag 10 april 2017 09:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Maar wat cynische humor erin gooien kan ik nu eenmaal niet laten. Dat is zoals ik ben.![]()
Obama een 'jankende Keniaan' noemen is geen cynisme en ook niet grappig.quote:Op maandag 10 april 2017 09:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Goed, ik begrijp je punt ten aanzien van het terug spiegelen. Daar heb je misschien wel gelijk in. Dat werkt feitelijk een ja-nietus in de hand.
Maar wat cynische humor erin gooien kan ik nu eenmaal niet laten. Dat is zoals ik ben.![]()
Ik heb je op veel zaken kunnen betrappen maar humor is er niet een van.quote:Op maandag 10 april 2017 09:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Goed, ik begrijp je punt ten aanzien van het terug spiegelen. Daar heb je misschien wel gelijk in. Dat werkt feitelijk een ja-nietus in de hand.
Dat komt omdat je geen gevoel voor humor kent.quote:Op maandag 10 april 2017 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb je op veel zaken kunnen betrappen maar humor is er niet een van.
Laat ze op zijn minst het fatsoen opbrengen evenredig te betalen voor hun eigen veiligheid.quote:Op dinsdag 11 april 2017 08:36 schreef Shaken63 het volgende:
Ze doen tenminste iets, onze EU praat en praat en praat: Gaaaaaap.
Iets doen is niet per definitie beter dan niets doen, in gevallen zoals dit.quote:Op dinsdag 11 april 2017 08:36 schreef Shaken63 het volgende:
Ze doen tenminste iets, onze EU praat en praat en praat: Gaaaaaap.
EU moet weer miljarden betalen voor miljoenen vluchtelingen, direct gecreeerd door het destabiliseren van het Midden-Oosten door Amerika. Waarschijnlijk is dat uiteindelijk nog een stuk duurder ookquote:Op dinsdag 11 april 2017 08:56 schreef Elzies het volgende:
[..]
Laat ze op zijn minst het fatsoen opbrengen evenredig te betalen voor hun eigen veiligheid.
EU = wanbetaler.
quote:Idlib incident was false flag, more may come – Putin
Russia has information of a possible incident similar to the one in Idlib province, possibly targeting a Damascus suburb, President Vladimir Putin says. The US accused Damascus of using chemical weapons in Idlib province, which Syria denied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |