Nee, als ik dat vond, dan zei ik dat wel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, want je mag van een Kamerlid verwachten dat hij zijn eigen achtergrond en afkomst laat prevaleren over zaken als, oh laten we zeggen, onwettige praktijken? Of in ieder geval de schijn daarvan? Een minister mag dus geen onderzoek doen naar een organisatie die toevallig gelieerd is aan jouw bevolkingsgroep? Dan kunnen we de toko wel sluiten hier.
Een kamerlid dat motor rijdt kan dus uit de fractie stappen als de minister besluit om de Hell's Angels onder de loep te nemen? Een kamerlid dat uit het onderwijs komt stapt op als schoolbesturen nader worden bekeken?
Allemaal 'onoverbrugbare meningsverschillen'?
Als deze heren van mening zijn dat het verscherpt toezich onterecht is, zouden ze dat juist toe moeten juichen. Kunnen ze mooie sier maken als de resultaten inderdaad nihil blijken te zijn. Door zo tegen dit toezicht te zijn wekken ze alleen maar meer de indruk, dat er inderdaad een vuur brandt onder de gesignaleerde rook. Men is blijkbaar bang voor de resultaten en wil op dat moment geen deel zijn van de partij, wiens minister die misstanden aN het licht heeft gebracht, om binnen de eigen gemeenschap niet als afvallige of verrader te worden gezien.
Overigens: binnen de eigen gemeenschap is natuurlijk al een gotspe. Kamerleden worden geacht het gehele Nederlandse volk te dienen, niet alleen dat deel waar ze zelf toevallig deel van uitmaken.
quote:
Hihihiquote:De publicatie van een Nederlands overheidsrapport over de handel en wandel van Turkse organisaties waarin een negatief beeld naar voren komt, is Ankara in het verkeerde keelgat geschoten.
Ik schat de kans in de buurt van de nul; met zijn tweeën samen leverden hun voorkeursstemmen net een halve zetel op.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef Kazenbazen het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben is of deze heren bij een evt. verkiezing een zetel zouden halen.
Uiteraard gaat die ene zetel dan naar de oudere vd 2 en heeft de jongere het nakijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |