Misschien is dat de oplossing iddquote:Op woensdag 26 november 2025 11:54 schreef jogy het volgende:
Maar ik gooi mijn jellyfin wel over naar mijn linux bakje ipv synology. Heeft toch iets meer kracht.
Ja zal idd wel, kan ik mijn nas weer andere dingetjes laten doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien is dat de oplossing idd.
Heb ik ook gedaan. Heb een low power home server op basis van een Intel N100, die doet het prima met de igfx. Alle hw acceleratie die ik nodig heb voor Jellyfin.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:54 schreef jogy het volgende:
Maar ik gooi mijn jellyfin wel over naar mijn linux bakje ipv synology. Heeft toch iets meer kracht.
Ik kijk het direct op de tv die kan niets aan, vermoedelijk doet jouw apple tv het voor je? Dus in dit geval neemt mijn linux bakje die taak over.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:47 schreef Gunner het volgende:
Klinkt misschien heel dom hoor, maar waar heb je die hardware accelleratie voor nodig?
Ik serveer MKV's gewoon via SMB op m'n Apple TV via Infuse, en voorheen gewoon met DNLA
Ik denk het niet. Voorheen deed ik het via een LG tv via dnla. Nu via smb protocol. Wat Windows ook doet met file sharing. Domweg de file aanbieden.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kijk het direct op de tv die kan niets aan, vermoedelijk doet jouw apple tv het voor je? Dus in dit geval neemt mijn linux bakje die taak over.
Dan heb ik ook geen idee, ik weet alleen dat jellyfin het soms net niet lekker aan kan en dan kan videos station het wel aan dat vond ik wel fijn. Maar nu moet er dus voor zorgen dat jellyfin het altijd goed gaan doen voor ik mijn synology update. Hoe videostation het voor elkaar kreeg weet ik niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Voorheen deed ik het via een LG tv via dnla. Nu via smb protocol. Wat Windows ook doet met file sharing. Domweg de file aanbieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |