De politie roept dat terwijl ze je benaderen sukkel.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Metaan het volgende:
Wie zegt dat een schreeuwende man in burger een politieman is?
goedgelovig ben je wel ...
Maar waarom schiet ie iemand dan door zijn nek? Weet je dat al.quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef znarch het volgende:
[..]
En nee, mikken op iemand zijn heup is wat anders dan bewust iemand door zijn nek schieten.
Dat bedoel ik dus met goedgelovig.quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef sp3c het volgende:
al roept de schreeuwende man met het pistool dat hij Darth Vader is ... zodra hij het ding op mij begint te richten ga ik gewoon er vanuit
verstandig is een beter woordquote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Metaan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met goedgelovig.
In looppas, stress, vanaf 15 meter, slecht schot. Niemand beweert hier toch dat zijn schot het beste ooit was?quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Metaan het volgende:
[..]
Maar waarom schiet ie iemand dan door zijn nek? Weet je dat al.
Ik neem aan dat JanKees op schietcursus heeft gezeten...
quote:De getuigen-deskundigen hebben allen verklaard dat de benadering van de vuurwapengevaarlijke verdachte is gedaan, zoals wordt aangeleerd, namelijk volgens de Benaderingstechniek Gevaarlijke Verdachte. Zij zien dat de vuurwapengevaarlijke verdachte in V-formatie wordt benaderd, dat verdachte de aangeleerde noodweerscanhouding aanneemt en zoveel mogelijk hakken-tenen loopt. Alle getuigen-deskundigen verklaren dat verdachte geprobeerd heeft zo gecontroleerd mogelijk te schieten, en dat er wel sprake is van enige stabiliteit, maar ook dat er (te) weinig rust was bij het schieten.26
2 van de 3 waren in uniform. Geen reden om te twijfelen dat het politie is.quote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Metaan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met goedgelovig.
Laten we zeggen dat hij er wel érg ver naast zat... *kuchquote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef znarch het volgende:
[..]
In looppas, stress, vanaf 15 meter, slecht schot. Niemand beweert hier toch dat zijn schot het beste ooit was?
[..]
Mensen met vuurwapens moeten we maar gewoon laten lopen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ja ALS
ALS de schutter net als zijn andere twee collegae had gehandeld had Rishi ook nog geleefd
ALS de agenten zich met echte problemen bezig hadden gehouden had Rishi ook nog geleefd
enzv
Hij richtte niet op de nek.quote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef Metaan het volgende:
[..]
Want als je op een nek schiet schiet je om te verwonden volgens jou?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Metaan het volgende:
[..]
Het is gewoonweg zeer begrijpelijk weg te rennen van een gewapend persoon.
Veel mensen doen dit ook.
De politie schiet dan vrijwel nooit. En al zeker nooit om te doden. Daarom is deze zaak zo interessant.
Maar misschien vind jij dat de rest van het NL politiekorps disfunctioneert en deze schutter de enige goede politie agent is natuurlijk.
Ja...quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ja ALS
ALS de schutter net als zijn andere twee collegae had gehandeld had Rishi ook nog geleefd
ALS de agenten zich met echte problemen bezig hadden gehouden had Rishi ook nog geleefd
enzv
Nee, dat is absoluut niet begrijpelijkquote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef Metaan het volgende:
[..]
Het is gewoonweg zeer begrijpelijk weg te rennen van een gewapend persoon.
Hoewel dit een argument van niets is, is het ook nog eens helemaal niet waar. De meeste mensen zullen dit nooit doenquote:Veel mensen doen dit ook.
Klopt, tenzij je dus te ver over de schreef gaat en de duidelijke instructies van de politie niet opvolgt.quote:De politie schiet dan vrijwel nooit. En al zeker nooit om te doden. Daarom is deze zaak zo interessant.
Beide, de Nederlandse politie fungeert goed en deze schutter is een goede agent, hij heeft goed gehandeld. Het enige dat je hem kan verwijten is dat hij niet goed geschoten heeft. Maar ja, de beste schutter ter wereld kan ook 1 keer niet goed schieten. Rishi had het gewoon nooit zover moeten laten komen.quote:Maar misschien vind jij dat de rest van het NL politiekorps disfunctioneert en deze schutter de enige goede politie agent is natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |