ik denk dat ze met castings bureau's werken en dat ze met hun kop op tv willen komen , waarmee maakt ze niet uit, het terugkomen intresseert de meeste meiden niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:32 schreef hunter2011 het volgende:
Laatste aflevering van het seizoen, komt het terug volgend seizoen?
Trok veel meer kijkers dan de Britse versie en RTL was tevreden.
Wat is overigens de reden dat ze bij sommige kandidaten niet treugkijken?
Dat lijkt me nogal een tegenstelling. Juist als ze via castingbureaus zijn gevonden, zou er imo een clausule in het contract staan die ze verplicht ook mee te doen met een follow-up.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:45 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dat ze met castings bureau's werken en dat ze met hun kop op tv willen komen , waarmee maakt ze niet uit, het terugkomen intresseert de meeste meiden niet.
klopt ook wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal een tegenstelling. Juist als ze via castingbureaus zijn gevonden, zou er imo een clausule in het contract staan die ze verplicht ook mee te doen met een follow-up.
Ja die jaquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die had ook zaadvragende ogen en een vit d tekort van in bed liggen
Ja he, wel knap, mooie spullen, maar zodra ze haar bek opentrekt komt er een geluid uit..niet om aan te horen! En wat doen die ouders waardoor ze zo rijk zijn dacht ik.quote:
Zeker een leuke jongen! En nog een kop met hersens ook. Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk met werk wil gaan combineren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zit de opname nu te bekijken. Wat jammer van die Wouter. Is echt een mooie jongen zonder al die opsmuk.
Ja ik vrees dat het niet te combineren valt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker een leuke jongen! En nog een kop met hersens ook. Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk met werk wil gaan combineren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |