1 imp neemt de helft van je HP per hitquote:Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
Misschien had ik wat meer HP, want tot de dragon heb ik het steeds vrij makkelijk gered met health pots.
Gelukt! Die seeds waren inderdaad de cruciale factorquote:Op zondag 12 mei 2013 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk dit gedaan, na 3 keer lukte het:
Don't just spam teleport scrolls and invulnerability potions. You also need seeds. Invulnerable once you reach the dragon -> Attack until it wears off -> Teleport -> Seed to wait out the cooldown -> repeat.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gelukt! Die seeds waren inderdaad de cruciale factor
Yep, maar wel een klein beetje vals gespeeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef blessed19 het volgende:
Heeft iedereen het ondertussen al uitgespeeld?
Nee! Ik zit bij developer's computer.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef blessed19 het volgende:
Nee, ff geen zin meer in, maar pak het later vast wel weer op (ben gestopt bij Chuck Norris)!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef blessed19 het volgende:
iddqd/idkfa? Wist niet dat je kon cheaten bij dit spel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar wel een klein beetje vals gespeeld.
Whoa, dat is wel veel! Dev's computer vond ik eerlijk gezegd wel vele malen makkelijker dan die draak. Succes!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee! Ik zit bij developer's computer.
Heb de candies wel aan het lopen en zit rond de 100m LPs.
En candies gaan met iets van 300 per sec en zit rond de 50m.
En jij uiteraard ook veel succes!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
Nog niet uitgespeeld, op mijn laptop is het wat lastiger en ik zit vaker achter mijn laptop dan achter mijn pc. Vrijdag of zo weer even proberen, ondertussen wel "sparen".
Ah, je bent er bijna! Seeds, inv en teleport.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, ff geen zin meer in, maar pak het later vast wel weer op (ben gestopt bij Chuck Norris)!
Het spel draait helemaal lokaal in de browser zelf, in javascript. Dat is eenvoudig te manipuleren als je weet wat je doet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef blessed19 het volgende:
iddqd/idkfa? Wist niet dat je kon cheaten bij dit spel.
Ik trek die karakters niet die over het scherm flitsen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef blessed19 het volgende:
Whoa, dat is wel veel! Dev's computer vond ik eerlijk gezegd wel vele malen makkelijker dan die draak. Succes!
Maak het echt nog een keer af!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef blessed19 het volgende:
Ah, je bent er bijna! Seeds, inv en teleport.
Weet iemand trouwens nog een soortgelijk spel? Ik heb vroeger vaak warriors gespeeld, was ook een tekst rpg maar dan veel uitgebreider qua items/monsters/quests.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:41 schreef wdn het volgende:
Ik wilde net saven en drukte op eat all candies...
"You have eaten 148709898 candies!"
oef dat had ik van de week ook en vanmiddag sluitte ik mijn browser per ongeluk helemaal af... tijdje niet gesavedquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:41 schreef wdn het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:41 schreef wdn het volgende:
Hoeveel dan, of beter: Hoeveelhoe weinig gestegen dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef wdn het volgende:
Ja en denk je dat ik veel HP heb?
Dacht het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |