Armeniëquote:Op zondag 2 december 2012 16:24 schreef Karina het volgende:
Gisteren niet mee kunnen posten omdat ik ziek was, maar wel op de bank liggen kijken. Ik vond het leuk, vooral omdat iedereen in zijn eigen taal zong, moeten ze bij het "normale" Songfestival echt ook weer invoeren.
Die kleine "Beatles" (die jongetjes in pak) vond ik het leukst, weet niet meer van welk land ze waren.
Ben van België en van de Nederlandse inzending kon ik inderdaad ook niets verstaan.quote:Op zondag 2 december 2012 17:19 schreef Karina het volgende:
Ik kon de Nederlandse amper verstaan, maar goed dat maakt natuurlijk niet zoveel uit, de "buitenlanders" konden het tenslotte OOK niet verstaan.
Al die kutbelgen hier die op Fok! komen doordat België nog steeds niet zo een site heeft en in zowat alles slechter zijn dan Nederlands (behalve bier brouwen) en van elk pitluttig succesje zowat moeten klaarkomenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:15 schreef trainfreak het volgende:
België 5e, Zweden 6e, Nederland 7e
Iedereen in zijn eigen taal? Ik meende af en toe wel engelse tekst te horenquote:Op zondag 2 december 2012 16:24 schreef Karina het volgende:
Gisteren niet mee kunnen posten omdat ik ziek was, maar wel op de bank liggen kijken. Ik vond het leuk, vooral omdat iedereen in zijn eigen taal zong, moeten ze bij het "normale" Songfestival echt ook weer invoeren.
Die kleine "Beatles" (die jongetjes in pak) vond ik het leukst, weet niet meer van welk land ze waren.
Volgens mij alleen een zinnetje of een paar woorden (dacht ik tenminste), of ik heb niet goed opgeletquote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Iedereen in zijn eigen taal? Ik meende af en toe wel engelse tekst te horen
Een bepaald percentage van de tekst moet in de moedertaal zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Iedereen in zijn eigen taal? Ik meende af en toe wel engelse tekst te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |