quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
Euphoriaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
We’re going up-up-up-up-up-up-up-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
Euphoriaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
We’re going up-up-up-up-up-up-up-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup!
vierste?quote:
Ik zat al te denken wat zullen die kids wel niet denkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Zag die kinderen verschrikt kijken toen ze Zwarte Piet zagen.
We verdienen het ook niet om hoger te staanquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:46 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Top 3 telt pas, met 12 deelnemers.
blij zijn met 1 puntquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:47 schreef Madame_Paon het volgende:
1 punt betekent dat maar één land minder punten kreeg.
dudequote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
De Oekraïense Euphoriarip-offkleuter wint...
Oekraine is verre van een klein landquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef gelezwembroek het volgende:
Als dat kleine kut kind wint he.
Aoewa!quote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:54 schreef gelezwembroek het volgende:
Paard van Sinterklaas gevonden.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
2 punten maar? We sturen geen wapens meer!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:58 schreef hole1988 het volgende:
had niet verwacht dat oekranie zo hoog zou komen.
Vriendjespolitiekquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:58 schreef hole1988 het volgende:
had niet verwacht dat oekranie zo hoog zou komen.
quote:
Rotterdam 2007 was beduidend tig keer dan dit jaar, ik vraag mij af hoe de AVRO zo ineens een kuteditie heeft kunnen makenquote:
Crisis ensowquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Rotterdam 2007 was beduidend tig keer dan dit jaar, ik vraag mij hoe de AVRO zo ineens een kuteditie heeft kunnen maken
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:01 schreef gelezwembroek het volgende:
He ik ga dit afzetten en Sint kijken.
Gewoon zappen dit is toch bullshit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wil ook Sint zien.![]()
Schiet eens op kinderen.
het is nog steeds een stukken beter dan wat die Oostbloklanden doen. En wat is er trouwens kut aan op enkele playback acts na.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Rotterdam 2007 was beduidend tig keer dan dit jaar, ik vraag mij af hoe de AVRO zo ineens een kuteditie heeft kunnen maken
De organisatie, de acts en de sfeer die je had. Ik heb de Rotterdamse editie hierboven gepost, kan je zelf rustig vergelijken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is nog steeds een stukken beter dan wat die Oostbloklanden doen. En wat is er trouwens kut aan op enkele playback acts na.
Maar ze blijven toch op de eerste plaats staan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef gelezwembroek het volgende:
Ah ze gaan eindelijk punten verliezen.
oekraine?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef gelezwembroek het volgende:
Ah ze gaan eindelijk punten verliezen.
Ik dacht alleen Nederland nog.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Maar ze blijven toch op de eerste plaats staan.
Hoeveel landen moeten nog punten geven? 2?
Georgië, Moldavië en Nederland nog.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:07 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ik dacht alleen Nederland nog.
Ja dan wint Rusland.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Georgië, Moldavië en Nederland nog.
Zakken we mogen laatste ronde geen puntne geven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Da's zo duidelijk inderdaad ...
Nederland 5e of zullen die ook zakken?
België boven Nederlandquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:09 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Zakken we mogen laatste ronde geen puntne geven.
ook mooiquote:
Idd ik neem aan dat ze wel door zouden hebben dat dat kind geen engels kanquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Hadden ze niet beter wat tolken kunnen regelen?
Ewout had gewoon Oekrains moeten leren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:10 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Idd ik neem aan dat ze wel door zouden hebben dat dat kind geen engels kan
fuckquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:12 schreef Yonjuuni het volgende:
Dat krijgen ze ervan als ze er ons maar 10 geven.
quote:
het nr van belgie was slechter dan nlquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:23 schreef trainfreak het volgende:
Ukraine - 138 points
Georgia - 103 points
Armenia - 98 points
Russia - 88 points
Belgium - 72 points
Sweden - 70 points
The Netherlands - 69 points
Israel - 68 points
Belarus - 56 points
Moldova - 52 points
Azerbaijan - 49 points
Albania - 35 points
...en jullie verklaarde mij voor gekquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
De Oekraïense Euphoriarip-offkleuter wint...
Je hebt niks gemistquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:33 schreef eleusis het volgende:
Ik heb dit dus weer helemaal gemist door een sintviering
de sfeer wordt mede bepaald door het publiek. Er zit ook verschil tussen Ahoy en HMH natuurlijk. De acts heb je ook niet echt voor het kiezen op de pauze acts na. Je moet ook realiseren dat dit een programma voor kinderen is en ik denk dat ze daarin zijn geslaagd. Het is natuurlijk af en toe gênant dat ze met z'n allen geen Engels kunnen en dat er een satelliet verbinding eruit knalt. Je kunt de organisatie op deze punten ook niks verwijten vind ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De organisatie, de acts en de sfeer die je had. Ik heb de Rotterdamse editie hierboven gepost, kan je zelf rustig vergelijken.
Bij de opening dacht ik echt van "Wauw, dit gaat vast net zo tof worden". Valt enorm tegen, alleen de openingsact was erg tof.. Was en is nota bene georganiseerd door dezelfde omroep.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:33 schreef eleusis het volgende:
Ik heb dit dus weer helemaal gemist door een sintviering
quote:
Armeniëquote:Op zondag 2 december 2012 16:24 schreef Karina het volgende:
Gisteren niet mee kunnen posten omdat ik ziek was, maar wel op de bank liggen kijken. Ik vond het leuk, vooral omdat iedereen in zijn eigen taal zong, moeten ze bij het "normale" Songfestival echt ook weer invoeren.
Die kleine "Beatles" (die jongetjes in pak) vond ik het leukst, weet niet meer van welk land ze waren.
Ben van België en van de Nederlandse inzending kon ik inderdaad ook niets verstaan.quote:Op zondag 2 december 2012 17:19 schreef Karina het volgende:
Ik kon de Nederlandse amper verstaan, maar goed dat maakt natuurlijk niet zoveel uit, de "buitenlanders" konden het tenslotte OOK niet verstaan.
Al die kutbelgen hier die op Fok! komen doordat België nog steeds niet zo een site heeft en in zowat alles slechter zijn dan Nederlands (behalve bier brouwen) en van elk pitluttig succesje zowat moeten klaarkomenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:15 schreef trainfreak het volgende:
België 5e, Zweden 6e, Nederland 7e
Iedereen in zijn eigen taal? Ik meende af en toe wel engelse tekst te horenquote:Op zondag 2 december 2012 16:24 schreef Karina het volgende:
Gisteren niet mee kunnen posten omdat ik ziek was, maar wel op de bank liggen kijken. Ik vond het leuk, vooral omdat iedereen in zijn eigen taal zong, moeten ze bij het "normale" Songfestival echt ook weer invoeren.
Die kleine "Beatles" (die jongetjes in pak) vond ik het leukst, weet niet meer van welk land ze waren.
Volgens mij alleen een zinnetje of een paar woorden (dacht ik tenminste), of ik heb niet goed opgeletquote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Iedereen in zijn eigen taal? Ik meende af en toe wel engelse tekst te horen
Een bepaald percentage van de tekst moet in de moedertaal zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Iedereen in zijn eigen taal? Ik meende af en toe wel engelse tekst te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |