abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:22:34 #76
348688 BRANDGEL
Voor de échte gelbranders.
pi_112459163
Waarom Zoveel lullen? Is geen sekte.

Hoi.
Geen zin om argument te geven.
Negervis BV
pi_112459708
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 00:22 schreef BRANDGEL het volgende:
Waarom Zoveel lullen? Is geen sekte.

Hoi.
Geen zin om argument te geven.
Hoi, wel een sekte.
De argumenten zijn al gegeven. :W
pi_112468007
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Evolutie is niet alleen bewezen, het is een vaststaand feit. Het is waarneembaar.

Maar geen probleem als jij dat wilt ontkennen. Voor mijn part noem je de aarde plat. Ook best.
Volgens mij het het nog steeds de evolutie theorie, dus men denkt dat het zo gegaan zou zijn.
En geen evolutie praktijk.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_112468103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef sjoemie1985 het volgende:

Volgens mij het het nog steeds de evolutie theorie, dus men denkt dat het zo gegaan zou zijn.
:'(
pi_112468285
Een heel interessant topic waar helaas een tweestrijd is begonnen.

Ik denk dat religie een soort sekte is, het voldoet niet aan alle regels maar als buitenstaander weet je er dan ook weinig van af en mijn mening is ook dat je er niet meer van krijgt te weten of je moet dezelfde overtuiging aan gaan. Ik vind het vooral naar dat mensen je iets proberen op te dringen, iets proberen te laten geloven terwijl ik of wij dat andersom ook niet doen. Ik zou er niet aan moeten denken om de straat op te gaan en andere mensen te moeten bewijzen dat de evolutietheorie 'waarheid' is. Ik zou me kapot generen omdat ik andere mensen lastig val in hun vrije tijd over iets wat alleen ik of ik met mijn clubje vind dat andere mensen ook moeten geloven.

En dat stoort mij. Het zijn wellicht vriendelijk en aardige mensen, maar ik vind niet dat je aan de deur moet komen. Dat is van iemands privé omgeving en ik vind dat dat eigenlijk verboden zou moeten worden. Waarom niet gewoon op internet, via lezingen waar iedereen zomaar bij kan komen, via een boek of gedicht. Nee, het moet verplicht op straat of aan de deur en alleen daarom al zal ik nooit geloven in iets wat via mensen op die manier verder gebracht moet worden. Ik bedoel; als er een God was of iets in die trant dan had hij dat zelf wel gedaan he?

Kortom, met een wikipedia quote vind ik iets nog niet een echte sekte. Ik vind het een sekte wanneer ik er een eng gevoel bij krijg en ze op geheime plaatsen dingen bespreken waar je ook niet zomaar toegelaten of vrijgelaten word. In Ede/Bennekom staat een groot gebouw waar tientallen mensen bijeenkomen. Als ik naar dat gebouw zoek op google krijg ik niks...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_112468411
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef Tamashii het volgende:

--knip--

In Ede/Bennekom staat een groot gebouw waar tientallen mensen bijeenkomen. Als ik naar dat gebouw zoek op google krijg ik niks...
Dus? Probeer je iets te impliceren?
pi_112469327
quote:

[..]

Volgens mij troll je... maar voor de zekerheid:

http://notjustatheory.com/
Alpha kenny one
pi_112469938
quote:

[..]

(zucht...)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:25:48 #84
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_112470242
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]

1. Wetenschap bewijst de Bijbel ook nog eens ;)

Dat de bijbel bestaat is wel duidelijk.
pi_112470874
en de bijbel bewijst ook wel wetenschap.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_112472568
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
en de bijbel bewijst ook wel wetenschap.
Geef eens een voorbeeld.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:37:12 #87
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_112473145
quote:

[..]

Eens. Zo geloof ik niet in de theorie van de zwaartekracht. Ik schrijf dit terwijl ik op het plafond zit. En dan de atoomtheorie! Ik heb nog nooit een atoom gezien. Jij wel? Laat staan dat ik zou geloven in de theorie van de platentektoniek. Ik geloof wel dat landmassa's zich kunnen verplaatsen door aan de ene kant zand bij te krijgen en aan de andere kant zand af te halen, maar dat kan nooit meer dan een paar meter zijn. Tektonici doen net alsof dat je ook macrotektoniek moet accepteren, als je microtektoniek accepteert. Daarnaast, als bijvoorbeeld Texel voortkomt uit Nederland, waarom is er dan nog Nederland?

Dat zijn allemaal maar theorieën.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:50:37 #88
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_112473725
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef bianconeri het volgende:

Evolutie is onzin(aangezien het geen enkele logica raakt) totdat het bewezen wordt.

Kijk daar ga je weer. Vooral dat tussenzinnetje geeft aan dat je er geen snars van begrijpt. Maar ja, je zegt ook steeds dat evolutie inhoudt dat mensen van apen afstammen... :')

En dat laatste is dus niet zo en er is ook geen enkele wetenschapper die dat beweert. Dat je dat toch maar blijft herhalen geeft aan dat je er niets van af weet en dat je je er ook niet in verdiept hebt.

Door dan met haha, LOL en ander geschamper aan te komen diskwalificeer je jezelf.
pi_112473989
quote:

[..]

Ik vind het altijd moeilijk te begrijpen hoe mensen zo gedesinformeerd kunnen overkomen in een informatietijdperk als dit.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:10:30 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_112474475
Kuttopic, slotje. De opzet was al een troll, en de inhoud is dezelfde zetten ad nauseam en niemand lijkt daadwerkelijk geinteresseerd om iets van elkaar te leren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')