awww pberends denkt dat ik een mr. nobody ben, whatever shall we do nowquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh, welk bijdehandje hebben we hier? Mr. Nobody TLC spreekt.
Het acteerwerk van Fransie.quote:
Ik ben ook niet (meer) christelijk en ik huil altijd om Wat is mijn hartquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet je perse christelijk zijn om iets van deze emo-onzin te voelen?
Ja, dat dacht ik ook toen jij mij een Mr. Nobody noemdequote:Op zaterdag 7 april 2012 21:59 schreef TLC het volgende:
[..]
awww pberends denkt dat ik een mr. nobody ben, whatever shall we do now
Oh, het is gewoon goedkope emotie.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet (meer) christelijk en ik huil altijd om Wat is mijn hart.
Jaja vanmiddag om 15:50 op NED1 tot 17:20.. manlief had voor mij gisteren in de gids opgezocht. ik dacht dat Matthijs zei dat op NED 3 kwam dus kon niks vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:00 schreef TLC het volgende:
Ontopic ; ik heb op zaterdag geen herhaling op tv kunnen vinden, maar dat zei Matthijs wel bij DWDD
Ik heb het nog eens beluisterd. En inderdaad hij kan keurig zingen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, luister dit straks even en zeg het daarna EERLIJK wat je vindt
Judas Jan
Dat laatste kan ik me wel IETS bij voorstellenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens beluisterd. En inderdaad hij kan keurig zingen.
Heb het liedje helemaal uitgeluisterd en dat op zich is al veelzeggend.![]()
Maar wat blijft is dat ik de persoon zelf een enorm ei vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |