abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 18:13:10 #176
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_108593468
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:05 schreef 16meter het volgende:
Tja, ze zullen in ieder geval niet snel meer met zo'n gangster neger in zee gaan. Laat het een voorbeeld zijn voor alle pooierliefhebbende 14-jarige meisjes.
Lijkt me een betere les voor wannabe-pimps, na een week 'geld verdienen' mag je doei zeggen tegen je mislukte rapcarrìere en een paar jaar brommen :P
:')
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:20:33 #177
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_108593800
quote:
13s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij heeft nu wel wat streetcreds opgebouwd he :')
Zoals volgens mij al eerder in dit of een ander aanverwant topic werd gezegd, wordt dit ook in de rapscene nu niet bepaald als 'cool' beschouwd. Sterker nog, vanwege zijn strafblad was hij eerder al gedumpt door een andere rapper die hem op sleeptouw had.

Of zoals ze het op Geenstijl ook leuk verwoordden:

quote:
Gregory dos Santos: bijna doorgebroken als rapper voordat Kleine Viezerik hem dumpte vanwege strafblad. Nu alsnog wereldberoemd geworden in de mainstream media. Op eigen kracht. Als minderjarige meisjes-ontvoerder en smerige loverboy, die naïeve kinderen tegen hun zin vasthoudt in hoerenhuizen en elke vorm van communicatie met het thuisfront afsluit. Je weet zelluf, MeisjesFucker Juice.

http://www.geenstijl.nl/m(...)_ontvoerde_jaim.html
Krekker is de bom!
pi_108594641
quote:
en ontucht met één van de twee slachtoffers.
Waarom maar één als je er twee hebt? Had hij zijn kapiteinshoed niet op?
pi_108594787
quote:
Tja, ze zullen in ieder geval niet snel meer met zo'n gangster neger in zee gaan. Laat het een voorbeeld zijn voor alle pooierliefhebbende 14-jarige meisjes.
Dit dus.
  donderdag 1 maart 2012 @ 19:15:32 #180
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_108596109
quote:
Laat het een voorbeeld zijn voor alle pooierliefhebbende 14-jarige meisjes.
Aangezien die er al sinds mensenheugenis zijn, zal dat waarschijnlijk (helaas) niet het geval zijn.

Ook niet zo heel gek, aangezien er elk jaar nieuwe 14-jarigen bijkomen. Meisjes voor wie een voorval als dit 'ver van hun bed' zal zijn, waarschijnlijk deels ook omdat het ooit vroeger 'voor hun tijd' gebeurd is.
Krekker is de bom!
pi_117890095
Ik kan moelijk medelijden hebben met de meisjes als je leest dat ze het wel prima vonden om geprostitueerd te worden.

Vanuit de rechtbank:
quote:
Ook zeggen ze zelf dat ze aanvankelijk over hun leeftijd logen tegen Dos S. Een van hen: "Ik was verliefd op hem, nu nog wel."

Bron

[ Bericht 7% gewijzigd door Cracka-ass op 12-10-2012 12:42:50 ]
pi_117890289
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kan moelijk medelijden hebben met de meisjes als je leest dat ze het wel prima vonden om geprostitueerd te worden.

Vanuit de rechtbank:

[..]

Oke :') Dus als je dat zegt dan wil je geprostitueerd worden? :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_117890306
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Oke :') Dus als je dat zegt dan wil je geprostitueerd worden? :')
Als jij tegen je zin in wordt geronseld door iemand om stelselmatig verkacht te worden lijkt het me lastig om verliefd te worden op diegene.

Loop die twitterfeed even door anders: http://twitter.com/SaskiaBelleman

Dan krijg je wel een aardig beeld.
pi_117890666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:40 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als jij tegen je zin in wordt geronseld door iemand om stelselmatig verkacht te worden lijkt het me lastig om verliefd te worden op diegene.

Loop die twitterfeed even door anders: http://twitter.com/SaskiaBelleman

Dan krijg je wel een aardig beeld.
Inderdaad zeg.

SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 10:35:24 De meisjes hebben verklaard dat er afspraken waren over de verdeling van het geld. Dos S. ontkent dat, "nooit geld gezien." #Rapper reageer retweet
Gelukkig hebben ze een mooi aandenken aan die tijd.
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 10:42:08 Dos S. liet ook 1 x zijn broer bij de meisjes overnachten. Die voorzag ze beiden van een tattoo van een mond op hun bil. #Rapper reageer retweet
pi_117892992
Die meiden geven dus zelf ook aan dat het prostitueren hun eigen idee was?

Die hebben echt te veel rapclips gekeken. :')
pi_117896564
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_117896580
quote:
Ze ronden af op hele tientjes. :P
pi_118498634
quote:
2,5 jaar cel voor rapper MF Juice

De Amsterdamse rapper MF Juice moet 2,5 jaar de gevangenis in voor mensenhandel en ontucht, heeft de rechtbank bepaald. Er was vier jaar gevangenisstraf tegen hem geëist.

Volgens de rechter is bewezen dat de rapper van 30 begin dit jaar twee minderjarige meisjes als prostituee heeft laten werken. De rapper had de meisjes van 14 en 15 jaar aangezet tot prostitutie, terwijl hij wist dat ze minderjarig waren en dat ze werden vermist. Ook had hij zelf seks met een van de meisjes.

De meisjes uit De Meern waren in februari van huis weggelopen, ze waren bijna een week spoorloos. De politie vond hen terug in een huis in Rotterdam.

Verminderd toerekeningsvatbaar
MF Juice, die eigenlijk Gregory dos S. heet, werkte samen met zijn toenmalige vriendin. Zij krijgt anderhalf jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk. De vrouw van 29 had onder meer een advertentie op internet gezet om klanten te lokken. Ze is enigszins verminderd toerekeningsvatbaar en wordt verplicht behandeld om herhaling te voorkomen.

Het geld dat verdachten via de meisjes binnenkregen, zouden ze hebben willen gebruiken om een huurschuld af te lossen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:24:06 #189
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_131514787
Shit man, Lisa zit nu bij mij op school :{
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')