Mooiquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:44 schreef Gorro het volgende:
Hij is geüpdate op iCheckMovies:
http://www.icheckmovies.com/list/fok+top+250/
Ik ga juist van 162 gezien naar 158... Ik heb nog een hoop films in te halen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
MooiNu hoef ik er nog maar 2 te zien i.p.v. 4
Ik ook naar 2 ongezienquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
MooiNu hoef ik er nog maar 2 te zien i.p.v. 4
Die laatste heb ik onlangs gekeken, vond er echt geen zak aan. Langdradige praatfilm. Maar ik wil je niet te zeer ontmoedigenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ook naar 2 ongezien. Braindead en Glengarry Glen Ross moet ik nog zien...
Jawel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef beantherio het volgende:
GVD x 1.000.000.000!!!!! Ik zat ineens te denken: wanneer is er weer een film top 100 op Fok! Ik heb het weer gemist!![]()
edit: heeft er dit jaar geen post op de frontpage gestaan of zo?
Had je hem vorig jaar ook gemist? Ik heb namelijk iedereen die vorig jaar mee deed ook nog een PM gestuurd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hmm.. Dan moet ik concluderen dat ik gewoon een blinde idioot ben.![]()
Het handigste is om IMDb votes te importeren, maar dan moet je die dus wel hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:10 schreef ranja het volgende:
Ook aangemeld, 112 gezien van de 250 waarvan ik dat nog weet
Trouwens niet echt een handige site, je kunt niet eens op acteur zoeken. Moet je alle lijsten bij langs of de naam van een film intypen voor je'm kunt 'checken'.
Bergman is de grote afwezige.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:25 schreef Doff het volgende:
Respect, Gorro.
Fellini is wel de grote afwezige (vind ik). Maar ik mag niet zeuren, uiteraard. Apart ook dat Pulp Fiction ineens op drie staat (en niet meer op plaats één of twee).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |