abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214637908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:55 schreef ZarB het volgende:

[..]
Dan vraag ik me sterk af welke positieve stappen hij dan wel gemaakt heeft.
Een paar jaar terug was hij nog bezig met moord, nu is dat al afgezwakt naar slechts geweld gebruiken. Nog eens 18 maanden en hij is zo aaibaar als een pasgeboren lam. O-)
pi_214638038
Gestoord verhaal. Gestoorde broers. En hoezo filmen ze die shit, snuff-film maken?
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:24:03 #78
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214638085
Gelukkig straffen we in Nederland heel zwaar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214638105
Geen afkomst vermeld plus ze filmen hun daden. ok.
pi_214638118
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:25 schreef WheatWaffles het volgende:
Of je leest je even een paar topics in :')
pi_214638131
Lekker beetje blowen in zo'n instelling. Wat een straf zeg nou nou poe poe

Luizenleventje daar
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:30:00 #82
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_214638134
quote:
Zijn behandelaars brachten twee weken geleden het advies uit om – met het oog op de volgens hen positieve ontwikkelingen – de jeugd-tbs met 18 maanden te verlengen in plaats van de reguliere 24 maanden. De rechtbank gaat daarin mee, maar plaatst niettemin kritische kanttekeningen. Vooral omdat de jongeman in de kliniek meermaals in de fout is gegaan, zo bleek vanmiddag tijdens de uitspraak.
De behandelaars laten zich zoals vaker een mooi verhaal vertellen en trappen daar in. Je mag dan toch verwachten dat de rechtbank iig wel wijzer is, niet dus.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:30:34 #83
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214638140
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dus in plaats van dat er consequenties volgen bij hernieuwd wangedrag, volgt er een beloning omdat hij eerst erger wangedrag vertoonde?

Wat moet je eigenlijk doen dat je géén strafvermindering en privileges zoals proefverlof geniet? Genocide?
pi_214638145
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:59 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Als er ook maar de kleinste kans bestaat op recidive moet je sowieso niemand uit detentie of TBS laten. Geen risico nemen en geen tweede kans op basis van gokken door zogenaamde experts.
Ik denk dat daar mijn voornaamste angst zit, het blijft een inschatting van mensen die bepalen of zo’n gast wel of niet vrij komt, en dat is niet echt een exacte wetenschap.
pi_214638167
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:25 schreef WheatWaffles het volgende:
Het zijn twee blanke jongens. Dus. Oké.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:33:24 #86
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214638173
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]
De behandelaars laten zich zoals vaker een mooi verhaal vertellen en trappen daar in. Je mag dan toch verwachten dat de rechtbank iig wel wijzer is, niet dus.....
Daar werken altijd de meest naïve tyfusdebielen volgene mij
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214638327
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:37 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]
En van wie kopieren ze dit gedrag?
Waarschijnlijk die vader en als je echt iemand anders de schuld wil geven een of andere kut serie op Netflix.
pi_214638467
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik denk dat daar mijn voornaamste angst zit, het blijft een inschatting van mensen die bepalen of zo’n gast wel of niet vrij komt, en dat is niet echt een exacte wetenschap.
Plus dat je van zulke psychiatrische afwijkingen nooit herstelt; het is chronisch..

Je kan er mee leren omgaan en medicatie helpt ook.

Maar... Er zullen triggers blijven en dit soort lui zijn staan niet echt bekend om hun medicatie trouwheid..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_214639178
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Hoe lang zitten die gasten nu vast? 3 jaar ?
Minder dan dat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216408162
quote:
Ook oudste broer krijgt langer jeugd-tbs in moordzaak 14-jarige Lotte
De oudste van de twee broers die zijn veroordeeld voor de moord op de 14-jarige Lotte in Almelo krijgt nog zeker twee jaar langer jeugd-tbs, heeft de rechtbank bepaald.

De rechtbank heeft besloten de jeugd-tbs van de oudste broer met twee jaar te verlengen. De inmiddels 21-jarige Almeloër is betrokken geweest bij "ernstige incidenten" in de jeugdkliniek, schrijft regionale omroep Oost.

Zijn behandelaars schatten het risico "matig tot hoog" in dat hij weer in de fout gaat, en waren daarom van mening dat zijn tbs met twee jaar verlengd moest worden. De rechter ging daarin mee. Doorgaans neemt de rechtbank twee weken bedenktijd voor een uitspraak, maar dit besluit werd direct genomen.

De jeugd-tbs van de jongste broer werd vorig jaar al met achttien maanden verlengd. Hij zou binnen de jeugdkliniek meermaals betrokken zijn geweest bij geweldsincidenten.
https://nos.nl/artikel/25(...)zaak-14-jarige-lotte
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 23 januari 2025 @ 22:13:18 #91
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216408178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nice.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216409586
quote:

[..]

Op naar de long stay…
pi_216409622
quote:

[..]

Maar wat voor opvoeding hebben die twee idioten gehad?
Een keer een gek ok. Maar twee…

En dan na jaren tbs nog geen verbetering… dit soort afval wil je over drie jaar toch niet ineens naast je hebben wonen.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 01:58:57 #94
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216409651
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar wat voor opvoeding hebben die twee idioten gehad?
Een keer een gek ok. Maar twee…

En dan na jaren tbs nog geen verbetering… dit soort afval wil je over drie jaar toch niet ineens naast je hebben wonen.
Of ze hebben allebei dezelfde anti-sociale stoornis.

Scootervolk las ik net. Kende de zaak niet. Arme Lotte... Triest als je zo jong al op zo'n manier aan je einde moet komen. En over een paar jaar zijn deze scooterjongens weer vrij man en gaan ze ongetwijfeld weer in de fout. En dan roept iedereen weer "Hoe kan dat nou toch?" Nou, met die jeugd TBS zijn ze gewoon veel te coulant, omdat ze vinden dat dat soort 'jochies' nog een heel leven voor zich hebben en dat ze als gevolg van hun leeftijd zich waarschijnlijk! niet realiseerden wat ze deden. = aanname van behandelaars.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216409665
Tja, botergeile tieners en het loopt dodelijk af. Triest.
pi_216409677
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 01:58 schreef Tengano het volgende:

[..]

Scootervolk las ik net. Kende de zaak niet. Arme Lotte... Triest als je zo jong al op zo'n manier aan je einde moet komen. En over een paar jaar zijn deze scooterjongens weer vrij man en gaan ze ongetwijfeld weer in de fout. En dan roept iedereen weer "Hoe kan dat nou toch?" Nou, met die jeugd TBS zijn ze gewoon veel te coulant, omdat ze vinden dat dat soort 'jochies' nog een heel leven voor zich hebben en dat ze als gevolg van hun leeftijd zich waarschijnlijk! niet realiseerden wat ze deden. = aanname van behandelaars.
Deze blijven nog ff binnen, en de maatschappij verandert zo snel dat ze zich met hun IQ niet snel kunnen aanpassen. Ik verwacht dat we ze nog wel ff missen maar ik hou in dit soort zaken niet van de AVG.

Kan hé dat ze ineens naast je wonen. Zou dit type delinquenten toch graag bij naam en rugnummer kennen.
Bij Dascha idem, die namen ken ik wel. Maar das geen moord… ik moet ze alleen echt niet hier in de buurt hebben.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 08:23:21 #97
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_216410092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 01:58 schreef Tengano het volgende:

[..]

Probleem is ook dat zo’n jeugd-TBS soms wel een half miljoen per jaar(!) kost per dader. Daar kun je honderden ambulante behandelingen van starten voor slachtoffers die nu jarenlang op ern wachtlijst staan.

‘K weet ook echt niet hoe daar mee om te gaan. Mijn barmhartige linkse hartje versteent daar toch behoorlijk van en ik zou zeggen dat als ze na [x] periode geen verbetering vertonen, we ze maar gewoon in een goedkope bunker moeten stoppen zonder begeleiding, zodat de slachtoffers wel geholpen kunnen worden. Mja, mensenrechten enzo.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 14:02:44 #98
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216413554
Deze zaak is volkomen aan mij voorbijgegaan @Gia Dankjewel voor de update; ik had geen idee.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 14:26:21 #99
3542 Gia
User under construction
pi_216413777
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]
Ze had eerst een relatie met de jongste van de 2 broers. Hij was van haar leeftijd. Op een gegeven moment ging die relatie uit en vrij snel daarna begon ze een relatie met de oudste die 3 jaar ouder was. Ze had van hem onder meer een naaktfoto gemaakt, die gedeeld met een vriendin en daar lacherig over gedaan. Dat kon hij niet hebben en toen bedachten ze hun plan. Het duurde nog een tijdje voor haar lichaam werd gevonden omdat ze het goed verstopt hadden.
Ja, zo zat het. Bedankt voor de aanvulling. Verschrikkelijke zaak.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 14:27:35 #100
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216413787
Gadverdamme :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')