Nice.quote:
Maar wat voor opvoeding hebben die twee idioten gehad?quote:
Of ze hebben allebei dezelfde anti-sociale stoornis.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar wat voor opvoeding hebben die twee idioten gehad?
Een keer een gek ok. Maar twee…
En dan na jaren tbs nog geen verbetering… dit soort afval wil je over drie jaar toch niet ineens naast je hebben wonen.
Deze blijven nog ff binnen, en de maatschappij verandert zo snel dat ze zich met hun IQ niet snel kunnen aanpassen. Ik verwacht dat we ze nog wel ff missen maar ik hou in dit soort zaken niet van de AVG.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of ze hebben allebei dezelfde anti-sociale stoornis.
Scootervolk las ik net. Kende de zaak niet. Arme Lotte... Triest als je zo jong al op zo'n manier aan je einde moet komen. En over een paar jaar zijn deze scooterjongens weer vrij man en gaan ze ongetwijfeld weer in de fout. En dan roept iedereen weer "Hoe kan dat nou toch?" Nou, met die jeugd TBS zijn ze gewoon veel te coulant, omdat ze vinden dat dat soort 'jochies' nog een heel leven voor zich hebben en dat ze als gevolg van hun leeftijd zich waarschijnlijk! niet realiseerden wat ze deden. = aanname van behandelaars.
Probleem is ook dat zo’n jeugd-TBS soms wel een half miljoen per jaar(!) kost per dader. Daar kun je honderden ambulante behandelingen van starten voor slachtoffers die nu jarenlang op ern wachtlijst staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 01:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of ze hebben allebei dezelfde anti-sociale stoornis.
Scootervolk las ik net. Kende de zaak niet. Arme Lotte... Triest als je zo jong al op zo'n manier aan je einde moet komen. En over een paar jaar zijn deze scooterjongens weer vrij man en gaan ze ongetwijfeld weer in de fout. En dan roept iedereen weer "Hoe kan dat nou toch?" Nou, met die jeugd TBS zijn ze gewoon veel te coulant, omdat ze vinden dat dat soort 'jochies' nog een heel leven voor zich hebben en dat ze als gevolg van hun leeftijd zich waarschijnlijk! niet realiseerden wat ze deden. = aanname van behandelaars.
Ja, zo zat het. Bedankt voor de aanvulling. Verschrikkelijke zaak.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Ze had eerst een relatie met de jongste van de 2 broers. Hij was van haar leeftijd. Op een gegeven moment ging die relatie uit en vrij snel daarna begon ze een relatie met de oudste die 3 jaar ouder was. Ze had van hem onder meer een naaktfoto gemaakt, die gedeeld met een vriendin en daar lacherig over gedaan. Dat kon hij niet hebben en toen bedachten ze hun plan. Het duurde nog een tijdje voor haar lichaam werd gevonden omdat ze het goed verstopt hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |