Ik zou alles is het wit laten gaan witte kist enz.vervolgens laat ik een kunstwerk op me steen spuiten (iets in de graffiti sweer)en niet te vergeten 2 boxen ingebouwd die de muziek draait die ik altijd luisterde.en natuurlijk een groot feest voor vrienden familie enz.
en als slot zin op me steen wil ik.
REMEMBER THE GOOD TIMES...SEE YOU SOON
Ik wil de Tekst : Jeroen Inside op beide zijkanten hebben staan in blauwe letters.
Verder wil ik vrolijke muziek . en geen gejank....
quote:Hoe? Eerm, d.m.v. scheppen of zoiets dergelijks. Iig iets waarmee je een gat groot genoeg voor een kist kan maken.
Hoe zou jij begraven willen worden?
oohhh, wat zijn we weer grappig. Note to self: doe wat zinnigs
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 10-12-2001 18:48]
quote:Fijne vent ben jij...
en als slot zin op me steen wil ik.
REMEMBER THE GOOD TIMES...SEE YOU SOON
Maare ik wil graag in de oven op een goede temperatuur zodat ik ze goed bruin bak. En dan mag mijn as in de tank van m'n Honda die er met 12.000rpm achter uit geblazen moet worden in een mooie mix met Super 98 gelood. Wat een dood.
Oh en muziek, ehhh, This was my life van Megadeth ofzo? Of Many miles too soon van Rank 1. Als 't maar past in het rijtje muziek waarvan ik houd.
[Dit bericht is gewijzigd door Oosthoek op 10-12-2001 18:56]
wil wel me mobiel mee hebben voor ut geval dat ik nog leef ![]()
Verder wil ik dat ze een vette trance cd laten horen op me begravenis. ![]()
niet zo'n saai janknummer.
Branden en daarna meevliegen met de eerste de beste Zuidwester.
quote:Jeetje, soms zit ik in een melancholische bui ook wel eens te denken aan dit nummer op mijn crematie. Of 'book of brilliant things' in de live versie die bijna zonder muziek is.
Op maandag 10 december 2001 18:55 schreef static het volgende:
Cremeren met als liedje 'Somebody upthere likes you' van de Simple Minds (van hun beste album New Gold Dreams).
Weet je hoeveel energie ze pompen in een crematieoven?!?
quote:Als je het echt goedkoop wilt doen dat neem je geen verzekering. Dit is niet verplicht en in principe zijn de nabestaanden niet verplicht te betalen voor je begrafenis. Je moet dan wel je vermogen via een testament weggeven (en dus niet aan je naaste familie, want dan komt die rekening weer terug van zonet). Resultaat is dan een anonieme begrafenis. Kosten: 0 gulden.
Op maandag 10 december 2001 20:15 schreef bommel het volgende:
Ik zou het liefst zo goedkoop mogelijk gedumpt willen worden na mijn dood, zodat van de begrafeniskosten (ik heb nl wel een verzekering) een leuk feestje gegeven kan worden ergens, met live-muziek, plenty hapjes enz.
P.S. Stuur dat geld voor je dood maar naar mij, dan hoeft je je familie ook niet lastig te vallen met een testament.
quote:Boeien dan toch
Op maandag 10 december 2001 20:28 schreef Dash het volgende:
Weet je hoeveel energie ze pompen in een crematieoven?!?
quote:hmmm, ben jij mij, ben ik jou?
Op maandag 10 december 2001 18:35 schreef WorkForce het volgende:
niet!!! Mij mogen ze in de oven leggen.. wel eerst even Who wants to liver forever van queen draaien en dan de oven in...
ffijn deze meneer heeft het al voor mij ingetikt.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 11-12-2001 06:09]
Wat dacht je van dood in een privé graftombe ofzo..?? Ja... dat lijkt me wel wat, niet dat ik het dan meemaak ofzo
en dan op m'n begrafenis 10 minuten te laat aankomen en dan moet er op m'n kist staan "sorry I'm late"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |