.
JEZUS WAT EEN DOM GEZWETS... als je afgewezen word door je geloof/huidskleur/geaardheid lost diezelfde democratie dat wel op
Pim was lekker op dreef
quote:Ik ben op een bepaald emotioneel niveau verbonden met Pol Pot. Is dat erg?
Op zondag 04 november 2001 23:56 schreef RaisinGirl het volgende:
Ah! Hij vertelt nu dat hij zich op een 'bepaald emotioneel niveau' wel verbonden voelt met Janmaat. Maar hij hoopt dat daar geen misverstanden over ontstaan....
.
quote:Ja, want die was links.
Op maandag 05 november 2001 00:38 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik ben op een bepaald emotioneel niveau verbonden met Pol Pot. Is dat erg?
quote:ja zeer merkwaardig.
Op zondag 04 november 2001 23:56 schreef RaisinGirl het volgende:
Ah! Hij vertelt nu dat hij zich op een 'bepaald emotioneel niveau' wel verbonden voelt met Janmaat. Maar hij hoopt dat daar geen misverstanden over ontstaan....
.
quote:is dat de wietdealer op de hoek?
Op maandag 05 november 2001 00:38 schreef Witchfynder het volgende:Ik ben op een bepaald emotioneel niveau verbonden met Pol Pot.
quote:Ja, want een paar weken geleden verweet hij de media nog dat ze hem niet uitnodigden, hij zou ook nooit meer willen optreden voor de NOS, want Job Friso was te links en volgens hem lid van de PvdA.
Op maandag 05 november 2001 00:45 schreef major_fuck_up het volgende:Wil hij zoveel mogelijk in opspraak komen om alleen maar in het nieuws te zijn? (blijkbaar)
Intussen heeft ie al die uitspraken alweer moeten corrigeren en word ik elke dag weer in een ander media-programma met deze charlatan geconfronteerd.
quote:Juist!
Op maandag 05 november 2001 02:51 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik mag die gozer wel. Hij zegt tenminste wat hij denkt, het niet de gemiddelde huichelachtige Nederlander die in het openbaar oh zo politiek correct is en op verjaardag de "allochtonen", de politiek en de maatschappij de huid vol zit te schelden...
quote:Juistem!!
Ik mag die gozer wel. Hij zegt tenminste wat hij denkt, het niet de gemiddelde huichelachtige Nederlander die in het openbaar oh zo politiek correct is en op verjaardag de "allochtonen", de politiek en de maatschappij de huid vol zit te schelden...
Iemand die hem gister nog elders gesignaleerd heeft?
quote:Precies, hij is ook in het openbaar een lul.
quote:Ook zonder tegenvuur wist ie zich al tamelijk belachelijk te maken.
Op maandag 05 november 2001 00:40 schreef Seborik het volgende:
Leek wel of Fortuyn helemaal geen tegenvuur kreeg. Hij kon telkens rustig vertellen.
Op zich is het een academisch argument dat niet van de tafel geveegd kan worden met de betiteling 'onzin' maar zijn antwoord ('de deur op slot doen') gooit direct de menselijkheid uit het raam, en trouwens gezien de argumenten die hij gaf kunnen net zo gemakkelijk leiden tot de conclusie 'en dus laten we de grenzen open'.
Overigens heb ik gewoon niet genoeg informatie om te beoordelen of Nederland 'vol' zou zijn. Mijn indruk is van niet, maar goed, zoals met vele dingen heb ik niet voldoende informatie om hier een gefundeerde uitspraak over te doen.
De vraag van Theo of Pim geil zou worden van de situatie dat hij met 4 moslim toeschouwers sex zou mogen hebben met een Marrokaanse jongen was trouwens geniaal - en de twijfelende reactie van Pim ook
Weet je, ik heb Pim ook op Buitenhof gezien, zondagmiddag, en voorlopig geef ik hem nog het voordeel van de twijfel qua zijn intenties. Ik zal zeker niet op hem stemmen overigens.
Het linke met deze gast is echter dat hij wel heel 'slick' veel ware dingen zegt ('rookgordijn') en dan zijn 'vol is vol' ideeeengoed promoot.
quote:It takes one to know one...
Op maandag 05 november 2001 03:07 schreef Kielef het volgende:[..]
Juist!
quote:Zoals de 'ware dingen' die ie laatst zei over het milleu enzo?
Op maandag 05 november 2001 14:25 schreef puntloos het volgende:Het linke met deze gast is echter dat hij wel heel 'slick' veel ware dingen zegt ('rookgordijn') en dan zijn 'vol is vol' ideeeengoed promoot.
quote:Ik had het niet over 'laatst'.
Op maandag 05 november 2001 16:05 schreef El-Lupe het volgende:[..]
Zoals de 'ware dingen' die ie laatst zei over het milleu enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |