abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2087256
Theo is 1 van de beste tv-intervieuwers op dit moment.
Hoop dat hij een beetje objectief blijft. (Theo's mening is inmiddels wel bekent)
I fucked up mijn ondertitel
  zondag 4 november 2001 @ 23:49:30 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2087279
*schopje naar TV&Film*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_2087331
2 Mensen met beide een aparte kijk op dingen... kewl gesprekje leek mij zo!
In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
pi_2087346
Heeft Fortuyn een abonnement op de zondagavond of zo? Nou ja, zolang hij wat te melden heeft...
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_2087349
Ah! Hij vertelt nu dat hij zich op een 'bepaald emotioneel niveau' wel verbonden voelt met Janmaat. Maar hij hoopt dat daar geen misverstanden over ontstaan....

.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_2087656
Laatste woorden... Fortuyn wil eigelijk wel af van de wet op racisme... de democratie regeld op dit gebied zichzelf wel??

JEZUS WAT EEN DOM GEZWETS... als je afgewezen word door je geloof/huidskleur/geaardheid lost diezelfde democratie dat wel op

Pim was lekker op dreef

In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
  maandag 5 november 2001 @ 00:38:45 #8
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_2087696
quote:
Op zondag 04 november 2001 23:56 schreef RaisinGirl het volgende:
Ah! Hij vertelt nu dat hij zich op een 'bepaald emotioneel niveau' wel verbonden voelt met Janmaat. Maar hij hoopt dat daar geen misverstanden over ontstaan....

.

Ik ben op een bepaald emotioneel niveau verbonden met Pol Pot. Is dat erg?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_2087704

Leek wel of Fortuyn helemaal geen tegenvuur kreeg. Hij kon telkens rustig vertellen.

maandag 5 november 2001 @ 00:43:33 #10
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2087712
quote:
Op maandag 05 november 2001 00:38 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik ben op een bepaald emotioneel niveau verbonden met Pol Pot. Is dat erg?

Ja, want die was links.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2087719
quote:
Op zondag 04 november 2001 23:56 schreef RaisinGirl het volgende:

.

ja zeer merkwaardig.
Wil hij zoveel mogelijk in opspraak komen om alleen maar in het nieuws te zijn? (blijkbaar)
Of meent hij dit echt en ontpopt hij zich (in het geval van succes bij de komende verkiezingen) tot een ongeleid projectiel...
I fucked up mijn ondertitel
  Redactie Frontpage maandag 5 november 2001 @ 00:46:40 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2087724
quote:
Op maandag 05 november 2001 00:38 schreef Witchfynder het volgende:

Ik ben op een bepaald emotioneel niveau verbonden met Pol Pot.

is dat de wietdealer op de hoek?
  maandag 5 november 2001 @ 00:54:23 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2087763
quote:
Op maandag 05 november 2001 00:45 schreef major_fuck_up het volgende:

Wil hij zoveel mogelijk in opspraak komen om alleen maar in het nieuws te zijn? (blijkbaar)

Ja, want een paar weken geleden verweet hij de media nog dat ze hem niet uitnodigden, hij zou ook nooit meer willen optreden voor de NOS, want Job Friso was te links en volgens hem lid van de PvdA.

Intussen heeft ie al die uitspraken alweer moeten corrigeren en word ik elke dag weer in een ander media-programma met deze charlatan geconfronteerd.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_2087970
Een avond zonder Pim op TV, is een avond niet geleefd!
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_2088192
Ik mag die gozer wel. Hij zegt tenminste wat hij denkt, het niet de gemiddelde huichelachtige Nederlander die in het openbaar oh zo politiek correct is en op verjaardag de "allochtonen", de politiek en de maatschappij de huid vol zit te schelden...
pi_2088207
quote:
Op maandag 05 november 2001 02:51 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik mag die gozer wel. Hij zegt tenminste wat hij denkt, het niet de gemiddelde huichelachtige Nederlander die in het openbaar oh zo politiek correct is en op verjaardag de "allochtonen", de politiek en de maatschappij de huid vol zit te schelden...
Juist!
eigenlijk ben ik een straathond
  maandag 5 november 2001 @ 07:24:53 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2088373
quote:
Juistem!!
The truth was in here.
pi_2088940
up
eigenlijk ben ik een straathond
pi_2088951
Van 11 tot 12 - bij Harry Mens.
Van 12 tot 1 - in Buitenhof.
's Avonds bij Theo van Gogh.

Iemand die hem gister nog elders gesignaleerd heeft?

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_2089172
quote:
Precies, hij is ook in het openbaar een lul.
It is much easier to be critical than to be correct.
  maandag 5 november 2001 @ 11:21:38 #21
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_2089206
Heb hem bij Harry gezien. Hij heerste weer ouderwets, lekker die generaal afzeiken
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_2089258
quote:
Op maandag 05 november 2001 00:40 schreef Seborik het volgende:
Leek wel of Fortuyn helemaal geen tegenvuur kreeg. Hij kon telkens rustig vertellen.
Ook zonder tegenvuur wist ie zich al tamelijk belachelijk te maken.
  maandag 5 november 2001 @ 14:25:37 #23
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_2090415
Weet je wat het is? Ik heb zijn hele verhaal bij Theo nauwgezet gevolgd en zijn redenering is sluitend op de meeste punten en stuitend eigenlijk maar op 1 zaak. Het hele 'vol is vol' principe. Hij verantwoordde het door te zeggen dat het vrijwel onmogelijk is om een scheiding te maken tussen echte politieke vluchtelingen, economische vluchtelingen en (wellicht) criminelen, terroristen e.d.

Op zich is het een academisch argument dat niet van de tafel geveegd kan worden met de betiteling 'onzin' maar zijn antwoord ('de deur op slot doen') gooit direct de menselijkheid uit het raam, en trouwens gezien de argumenten die hij gaf kunnen net zo gemakkelijk leiden tot de conclusie 'en dus laten we de grenzen open'.

Overigens heb ik gewoon niet genoeg informatie om te beoordelen of Nederland 'vol' zou zijn. Mijn indruk is van niet, maar goed, zoals met vele dingen heb ik niet voldoende informatie om hier een gefundeerde uitspraak over te doen.

De vraag van Theo of Pim geil zou worden van de situatie dat hij met 4 moslim toeschouwers sex zou mogen hebben met een Marrokaanse jongen was trouwens geniaal - en de twijfelende reactie van Pim ook

Weet je, ik heb Pim ook op Buitenhof gezien, zondagmiddag, en voorlopig geef ik hem nog het voordeel van de twijfel qua zijn intenties. Ik zal zeker niet op hem stemmen overigens.

Het linke met deze gast is echter dat hij wel heel 'slick' veel ware dingen zegt ('rookgordijn') en dan zijn 'vol is vol' ideeeengoed promoot.

Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
  maandag 5 november 2001 @ 14:36:42 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2090538
wordt het nog herhaald?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 5 november 2001 @ 16:00:20 #25
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_2091445
quote:
Op maandag 05 november 2001 03:07 schreef Kielef het volgende:

[..]

Juist!

It takes one to know one...
Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
  maandag 5 november 2001 @ 16:01:42 #26
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2091462
Ach, nu Pipo en Bassie en Adriaan niet meer op tv zijn is het af en toe wel leuk om weer eens een clown op de buis te zien.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 5 november 2001 @ 16:05:17 #27
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_2091509
quote:
Op maandag 05 november 2001 14:25 schreef puntloos het volgende:

Het linke met deze gast is echter dat hij wel heel 'slick' veel ware dingen zegt ('rookgordijn') en dan zijn 'vol is vol' ideeeengoed promoot.

Zoals de 'ware dingen' die ie laatst zei over het milleu enzo?
Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
  maandag 5 november 2001 @ 16:55:38 #28
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_2092146
quote:
Op maandag 05 november 2001 16:05 schreef El-Lupe het volgende:

[..]

Zoals de 'ware dingen' die ie laatst zei over het milleu enzo?

Ik had het niet over 'laatst'.
Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')