abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17159103
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:49 schreef gelly het volgende:
Maar dat is dus het verschil met het nazisme, je kunt je iig nog aanpassen. Dat het onhaalbaar is, en dat de communistische praktijk wat anders uitwijst is iets anders. Het communisme an sich zoals dat door veel communisten wannabe's wordt aangehangen is niet slecht of bijvoorbaat haatdragend, het nazisme is dat wel.
nee hoor, een regime dat mensen dwingt op een bepaalde manier te leven, of anders afmaakt, vind ik net zo erg als het nazisme.
Bovendien was het doel van het nazisme ook niet het vergassen van joden, toch wordt daar in tegenstelling tot het communisme wel altijd de nadruk op gelegd
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_17159154
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:06 schreef gelly het volgende:
Ik had het dan ook niet over de praktijk beste Sjun, maar over de wat naïeve gedachtengang van de hedendaagse communisme aanhangers. Die staan niet voor stalinisme, maar voor gelijkheid van iedereen, en iedereen even rijk enz.. Dat in de praktijk elke anti-communist moet verdwijnen denken ze niet bij na denk ik
Het staat zelfs in das Kapital genoemd dat 'ongewenste elementen' moeten worden verwijderd, en dat is ook logisch aangezien anders het systeem niet werkt, het is gebaseerd op een fundament van dwang en genocide, dat is waar het bij beide systemen om draait, en daarom zijn beide systemen net zo fout.
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 23:49:47 #128
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17161099
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:42 schreef Hayek het volgende:

[..]

Het staat zelfs in das Kapital genoemd dat 'ongewenste elementen' moeten worden verwijderd, en dat is ook logisch aangezien anders het systeem niet werkt, het is gebaseerd op een fundament van dwang en genocide, dat is waar het bij beide systemen om draait, en daarom zijn beide systemen net zo fout.

Zo wilden de vriendjes Marx en Engels nog dat een paar volkeren in Europa werden uitgeroeid. Waaronder de Schotten en Basken geloof ik. Frappant detail is dat juist de Basken zo'n 100 jaar later een extreem-linkse terreurbeweging hebben. Beetje SM-fans, die Basken.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:30:40 #129
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_17311611
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:40 schreef Hayek het volgende:

[..]

nee hoor, een regime dat mensen dwingt op een bepaalde manier te leven, of anders afmaakt, vind ik net zo erg als het nazisme.
Bovendien was het doel van het nazisme ook niet het vergassen van joden, toch wordt daar in tegenstelling tot het communisme wel altijd de nadruk op gelegd

Je weet het ook allemaal zo goed he achter je computertje
Era Vulgaris
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:32:40 #130
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17311672
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:30 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Scherp
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17311954
quote:

[..]

Heb je daar nu zo lang over na moeten denken?
pi_17317000
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:28 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

niet sociaal..
zou ik er van maken.. als je toch even alle negatieve dingen opnoemt.

Rechtse mensen zijn net zo sociaal als linkse mensen hoor, maak je geen zorgen. Alleen blijft rechts daarbij objectief naar de werkelijkheid kijken en houdt zij een hand op de portemonnee in plaats van geld aan werkloze voetschilders en woordvoerders van maroc.nl te geven.
pi_17317039
quote:

[..]

Dat was echt met stip op nummer één hét grootste zwaktebod op Fok ooit.
pi_17317099
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:28 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Yep, extreem-rechts is weer cool aan het worden. Je ziet ook steeds meer van die halve neo-nazi's, met nazisletjes aan hun zijde.

Ik haat dat soort figuren, maar ik weet wel waardoor het gekomen is.
  donderdag 19 februari 2004 @ 16:44:28 #135
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17317278
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:38 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dat was echt met stip op nummer één hét grootste zwaktebod op Fok ooit.

Communistjes en hun aanhangers, de huidige kliek dan zijn met z'n allen 1 groot zwaktebod
Ik kan het weten, heb helaas in dat Milieu rondgelopen
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_17317365
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:40 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ik haat dat soort figuren, maar ik weet wel waardoor het gekomen is.

Vertel ik ben benieuwd, heb er nm zelf ook een hele erge hekel aan
Computer zet je uit, mensen heet je welkom!
Ik hou het er toch op dat de rest van de wereld gek is!!!!
pi_17325959
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:46 schreef Koenvanvliet het volgende:

[..]

Vertel ik ben benieuwd, heb er nm zelf ook een hele erge hekel aan

Ontevredenheid door een slap overheidsbeleid waar men zich niet eens aan houdt. En dan komt er een staatssecretaris (Verdonk) die haar poot stijf houdt en dan is ze een nazi volgens links. Maar ja, ach links, je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze zo achterlijk zijn om zo'n vergelijking te maken...
  donderdag 19 februari 2004 @ 21:39:37 #138
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17326154
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 21:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Maar dat is dus het verschil met het nazisme, je kunt je iig nog aanpassen. Dat het onhaalbaar is, en dat de communistische praktijk wat anders uitwijst is iets anders.

Als het onhaalbaar is, KUN je je dus niet aanpassen. Ergo: exact even slecht.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17326211
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:12 schreef Aurelium het volgende:
Ik echter me tegenwoordig steeds meer aan het feit dat veel mensen extreemrechtse uitspraken doen omdat het cool is.
Zo hadden we vanmiddag bij geschiedenis een politiek debat. Iedereen moest partijen vertegenwoordigen, maar het werd al gauw een wedstrijd wie het meest extreem rechts kon zijn. 'al die luie allochtonen die hier komen voor onze sociale voorzieningen en dan opbellen naar afrika en dan zeggen: kom hier man lekker lui zijn, hier geen werk, goed uitkering'
Of 'ja, er mogen wel allochtonen blijven hoor, maar die moeten dan wel werk hebben maar dat hebben ze toch niet'
Nou en dan nog veel meer. Maar wtf gaat dit echt over? Wat weten die gasten ervan? Ik zit op een gymnasium dus het zijn meestal ook nog kinderen van welvarende mensen die nog nooit een allochtoon gezien hebben.
En toch denken zij zulke uitspraken te kunnen doen? Alsof die mensen voor hun lol hier naar toe komen alsof ze hun familie en geboorte land verlaten voor sociale uitkeringen. Meeste mensen die wel naar europa willen, willen dat juist om te gaan werken omdat ze in hun eigen land geen kans krijgen om te werken of zich te ontplooien vanwege de slechte economische situatie.
Of dan hebben we ook nog een gast in onze klas die volgens mij helemaal niet echt racistisch is (heeft negers als vrienden) maar hij loopt wel de hele dag door (hard) racistische liederen te zingen (wash our hands in niggers blood bla bla bla).
Ik ben echt geen zeikert die bij het woord negers of zwarten meteen begint te zeiken dat het allochtonen zijn, of die meteen waar geschokeerd is als iemand voor de grap een (kleine) hitler groet maakt maar ik vind wat ik tegenwoordig tegenkom overal gewoon echt te ver gaan.
Laatst toen het sneeuwde kwam er een negerin met een kinderwagen voorbij de school en die gast van hierboven roept meteen hard toen ze aan het sneeuwballen gooien waren: DAAR een negerin!!! Gooien!! (werd gelukkig niet gedaan omdat dat voor de rest toch ook wat te ver ging) Maar ik vind dat toch echt ziek.

Zijn er meer mensen die deze ontwikkeling merken en zich hier aan storen?

Deze ontwikkeling is 100% ingezet door onze 'volksvaders' Lubbers en Kok, ik kan hieruit alleen concluderen dat Kok en Lubbers eigenlijk de rascisten zijn.
  donderdag 19 februari 2004 @ 21:42:19 #140
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17326245
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Deze ontwikkeling is 100% ingezet door onze 'volksvaders' Lubbers en Kok, ik kan hieruit alleen concluderen dat Kok en Lubbers eigenlijk de rascisten zijn.

Een enorme lap tekst quoten en dan zo'n onlogische conclusie zonder onderbouwing plaatsen.

Hulde!

Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_17326388
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:42 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Een enorme lap tekst quoten en dan zo'n onlogische conclusie zonder onderbouwing plaatsen.

Hulde!

Waarom niet? Eenvoud dient de mens. Het prachtigste is het nog als je met een paar zinnen een hele berg bureaucratie de grond in kan stappen
  donderdag 19 februari 2004 @ 21:51:32 #142
2391 Jimmy
Door het bot
pi_17326530
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:46 schreef pberends het volgende:
Waarom niet? Eenvoud dient de mens. Het prachtigste is het nog als je met een paar zinnen een hele berg bureaucratie de grond in kan stappen
Behalve dan dat ik geen idee heb hoe je bij die conclusie komt, dus jij hebt misschien het idee dat je een ber bureacratie de grond instampt, ik zie je het niet doen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_17327092
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 22:40 schreef Hayek het volgende:
Bovendien was het doel van het nazisme ook niet het vergassen van joden
Nee, uiteraard niet.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  donderdag 19 februari 2004 @ 22:14:40 #144
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17327124
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 22:13 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet.

Nee, dat was geen doel op zich of belangrijk iets mbt de nazi-ideologie.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17327202
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 22:14 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Nee, dat was geen doel op zich of belangrijk iets mbt de nazi-ideologie.

Het was niet belangrijk met betrekking tot de ideologie? In Mein Kampf staat dat Duitsland WO I zou hebben gewonnen als er in augustus 1914 honderdduizenden Joden waren vergast.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')