quote:Simpel anagram dat laat zien dat JOUW vergelijking met jezelf ten opzichte van de rellers in de steden niet opgaat. Echt triest hoe je keer op keer op keer probeert mij erbij te naaien. Bah, bah, bah.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:20 schreef gelly het volgende:
Het wordt een beetje irritant, en het wordt erg moeilijk een serieuze discussie te voeren op deze manier :Wat vind JIJ van de multiculturele samenleving ?
De topictitel dekt de lading niet evenals een zwakke OP. De TS mag mijns inziens best een discussie voeren over het IVF-beleid in Italie, maar de koppeling naar het fascisme is ongepast en incorrect.
Ik ben sowieso een voorstander van een minimaal gebruik van dergelijk zwaarbeladen termen die de intentie hebben om een emotionele lading aan een onderwerp toe te kennen opdat een standpunt bij voorbaat een morele geldigheid heeft.
quote:Mee eens. Wat heeft fascisme er in godsnaam mee te maken?
Op woensdag 11 februari 2004 23:54 schreef Herostratos het volgende:
Is het fascisme terug in Italia?De topictitel dekt de lading niet evenals een zwakke OP. De TS mag mijns inziens best een discussie voeren over het IVF-beleid in Italie, maar de koppeling naar het fascisme is ongepast en incorrect.
Ik ben sowieso een voorstander van een minimaal gebruik van dergelijk zwaarbeladen termen die de intentie hebben om een emotionele lading aan een onderwerp toe te kennen opdat een standpunt bij voorbaat een morele geldigheid heeft.
quote:Die quotes hebben geen betrekking op Aaah neem ik aan? Sommige zijn idd over de edge. Van elkaars moeder moet je sowieso afblijven, ook verbaal.
Op woensdag 11 februari 2004 19:38 schreef sizzler het volgende:[..]
We letten de laatste tijd erg op het persoonlijk worden in een discussie. Als je in het heetst van de strijd een enkele keer roept dat de ander dom of een sukkel is, daar zal je niet op gepakt worden. Maar wel als je herhaaldelijk op de man speelt -of scheldt- en daarmee de sfeer naar beneden haalt.
Voorbeelden? Okee. Hier een paar willekeurige voorbeelden van wat echt niet kan:
[..]
[..]
[..]
[..]Dat accepteren we dus niet. Maar da's niet zo gek toch?
quote:LOL
Op woensdag 11 februari 2004 19:38 schreef sizzler het volgende:[..]
We letten de laatste tijd erg op het persoonlijk worden in een discussie. Als je in het heetst van de strijd een enkele keer roept dat de ander dom of een sukkel is, daar zal je niet op gepakt worden. Maar wel als je herhaaldelijk op de man speelt -of scheldt- en daarmee de sfeer naar beneden haalt.
Voorbeelden? Okee. Hier een paar willekeurige voorbeelden van wat echt niet kan:
[..]
[..]
[..]
[..]Dat accepteren we dus niet. Maar da's niet zo gek toch?
quote:Wees eens creatief en bedenk een nieuwe smile combi
Op donderdag 12 februari 2004 11:04 schreef pberends het volgende:[..]
LOL
![]()
![]()
Ik vind het humor. Schelden vergt veel creativiteit in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken.
quote:Daarvoor hebben we nu juist Het politieke bashtopic #3. En wie weet komt een dezer weken nog een speciaal flame-forum waar je je creativiteit kan doen gelden!
Op donderdag 12 februari 2004 11:04 schreef pberends het volgende:[..]
LOL
![]()
![]()
Ik vind het humor. Schelden vergt veel creativiteit in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken.
In een gewone discussie vind ik het een zwaktebod en discussieverpestend. Waarom zou je als 'argeloze user' nog willen reageren als er op inhoudelijke argumenten niet wordt ingegaan en andere users elkaar de huid vol schelden? Op langere termijn maakt het POL in mijn ogen kapot, en dat vind ik ongewenst. En volgens mij is de grote meerderheid van de users dat met mij eens.
En nogmaals, je wordt niet na één ongelukkige opmerking meteen gebanned, zeker niet als je normaal gesproken wel iets zinnigs te melden hebt, maar indien je je herhaaldelijk niet weet in te houden dan loop je het gevaar een weekje uitgesloten te worden van POL. Met de hoop dat je je na die week wel kunt gedragen.
quote:Lekken uit Admin. Foei.
Op donderdag 12 februari 2004 12:22 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Daarvoor hebben we nu juist Het politieke bashtopic #3. En wie weet komt een dezer weken nog een speciaal flame-forum waar je je creativiteit kan doen gelden!
quote:Volledig eens.
Waarom zou je als 'argeloze user' nog willen reageren als er op inhoudelijke argumenten niet wordt ingegaan en andere users elkaar de huid vol schelden? Op langere termijn maakt het POL in mijn ogen kapot, en dat vind ik ongewenst. En volgens mij is de grote meerderheid van de users dat met mij eens.
quote:En weer een openlijke sollicitatie.
Op donderdag 12 februari 2004 15:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
Lekken uit Admin. Foei.
[..]Volledig eens.
quote:Ik had deze reactie van jou wel verwacht.
Op donderdag 12 februari 2004 15:32 schreef Goodluck het volgende:[..]
En weer een openlijke sollicitatie.
Als ik echt zo graag mod wil worden, dan zaag ik wel aan de stoelpoten van de mods. Dan komt er misschien een plek voor me vrij. Nu geef ik een steuntje in de rug. Ik kan dan ook beter gaan likken bij de FA's aangezien die uiteindelijk over de aanstelling van mods gaan. Dus graag kappe met die onzin van je.
Er is de laatste tijd gewoon veel commentaar van enkele users dat er te weinig mag qua discussietechniek/flamen. En ik voelde me even genoodzaakt om Kozzmic te "ondersteunen". Anders krijg je zo'n scheef beeld bij die enkele users (zoals pberends en Aaah!) dat ze denken grote steun te hebben.
En feedback is niet voor persoonlijke vete's, dus die te verwachtte reactie is hier geheel offtopic. Je kan mijn fotoboek, email of het bash-topic gebruiken daarvoor.
*einde wannabe-mod-gedrag*
quote:Wat een drukte om een grapje. Kennelijk houdt het je wel bezig.
Op donderdag 12 februari 2004 15:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik had deze reactie van jou wel verwacht.
Als ik echt zo graag mod wil worden, dan zaag ik wel aan de stoelpoten van de mods. Dan komt er misschien een plek voor me vrij. Nu geef ik een steuntje in de rug. Ik kan dan ook beter gaan likken bij de FA's aangezien die uiteindelijk over de aanstelling van mods gaan. Dus graag kappe met die onzin van je.
Er is de laatste tijd gewoon veel commentaar van enkele users dat er te weinig mag qua discussietechniek/flamen. En ik voelde me even genoodzaakt om Kozzmic te "ondersteunen". Anders krijg je zo'n scheef beeld bij die enkele users (zoals pberends en Aaah!) dat ze denken grote steun te hebben.
En feedback is niet voor persoonlijke vete's, dus die te verwachtte reactie is hier geheel offtopic. Je kan mijn fotoboek, email of het bash-topic gebruiken daarvoor.
*einde wannabe-mod-gedrag*
quote:Logisch. Hij is waar.
Op donderdag 12 februari 2004 15:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik had deze reactie van jou wel verwacht.
quote:Onzin, daarmee werkt het niet en dat weet je.
Toen je jezelf nomineerde bij de POL-verkiezingen voor beste potentiele mod toen was het wel duidelijk hoor.
quote:De grote meerderheid van deze user in ieder geval wel.
Op donderdag 12 februari 2004 12:22 schreef Kozzmic het volgende:In een gewone discussie vind ik het een zwaktebod en discussieverpestend. Waarom zou je als 'argeloze user' nog willen reageren als er op inhoudelijke argumenten niet wordt ingegaan en andere users elkaar de huid vol schelden? Op langere termijn maakt het POL in mijn ogen kapot, en dat vind ik ongewenst. En volgens mij is de grote meerderheid van de users dat met mij eens.
Ben ik nu ook aan het solliciteren?
quote:Tja, echt briljant is de openingspost misschien niet te noemen, hij overtreed de regels er niet mee. Als je de koppeling ongepast vind dan kan je dat aankaarten in het topic. Of je laat hem links liggen. Maar zoalg iemand er serieus een discussie over wil voeren dan kan dat.
Op woensdag 11 februari 2004 23:54 schreef Herostratos het volgende:
Is het fascisme terug in Italia?De topictitel dekt de lading niet evenals een zwakke OP. De TS mag mijns inziens best een discussie voeren over het IVF-beleid in Italie, maar de koppeling naar het fascisme is ongepast en incorrect.
quote:In het topic In Frankrijk zijn sinds vandaag alle religieuze....
Op vrijdag 13 februari 2004 06:37 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Gelovigen kunnen niets fout doen zei de racistische godsdienststichter temporaal kwab epilepsie patient Mohammed.
quote:Ik zie geen reden om Akkersloot hier meteen in zijn nek te springen. Maar we houden hem in de gaten.
Op vrijdag 13 februari 2004 06:50 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
In het topic In Frankrijk zijn sinds vandaag alle religieuze....
quote:Um, sorry, maar zo'n uitlating als van Akkersloot is dus echt totaal not-done. Het is onnodig kwetsend en de toevoegingen dragen niks bij aan de discussie.
Op vrijdag 13 februari 2004 09:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik zie geen reden om Akkersloot hier meteen in zijn nek te springen. Maar we houden hem in de gaten.
quote:Hij kan zijn punt ook wel maken zonder mensen (met epilepsie bijvoorbeeld) te beledigen. Akkersloot heeft een obsessie die wel storend is maar niets bijdraagt aan deze en andere discussies. Het totale gebrek aan respect voor anderen, ongeacht hun mening, en het gebrek aan respect voor de discussie is de hoofdreden dat ik me nog maar sporadisch laat zien in POL, alhoewel de onderwerpen me wel interesseren. Er is slechts een handjevol mensen dat zich dit mag aantrekken (waaronder Akkersloot), maar ze verpesten het wel.
Op vrijdag 13 februari 2004 09:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik zie geen reden om Akkersloot hier meteen in zijn nek te springen. Maar we houden hem in de gaten.
quote:Ah, dus ik kan een mantra kiezen als bijvoorbeeld 'die laaielichtende schizofreniepatient Verhagen' (ik noem maar wat) en dat mag ik dan te pas en te onpas gebruiken, want wie het er niet mee eens is, negeert het maar?
Op vrijdag 13 februari 2004 09:49 schreef Kozzmic het volgende:Het is een mening die geuit mag worden. Het is geen persoonlijke belediging, hij heeft het over een publiek figuur die iets van 1500 jaar geleden geleefd heeft. Het is wellicht offtopic in de betreffende discussie, maar als ik alle opmerkingen die (licht) offtopic zijn moet gaan verwijderen dan blijf ik bezig. Akkersloot staat er om bekend deze woorden als een soort mantra te pas en te onpas te gebruiken, en dat is niet gewenst. Ik ga hier niet bij een enkele opmerking meteen ingrijpen, maar als hij discussies op die manier weer naar zich toe gaat trekken dan zal er wel een waarschuwing en nieuwe ban volgen. Negeer het indien je vindt dat het niets met de discussie te maken heeft.
quote:De optelsom van al zijn uitlatingen is dat Mohammed een idioot was (en die mening mag Akkersloot wat mij betreft best uiten) en dat dat onder andere komt omdat hij epilepsiepatient was (en dat vind ik onnodig kwetsend, ook voor epilepsiepatienten).
Op vrijdag 13 februari 2004 09:49 schreef Kozzmic het volgende:Het is een mening die geuit mag worden. Het is geen persoonlijke belediging, hij heeft het over een publiek figuur die iets van 1500 jaar geleden geleefd heeft.
quote:Niet iedere offtopic reactie is storend. Maar als je iedere mogelijkheid aangrijpt om je obsessies te kunnen botvieren wordt het wel storend.Het is wellicht offtopic in de betreffende discussie, maar als ik alle opmerkingen die (licht) offtopic zijn moet gaan verwijderen dan blijf ik bezig.
quote:Het is al een tijdje zo ver dat ik POL grotendeels negeer.Akkersloot staat er om bekend deze woorden als een soort mantra te pas en te onpas te gebruiken, en dat is niet gewenst. Ik ga hier niet bij een enkele opmerking meteen ingrijpen, maar als hij discussies op die manier weer naar zich toe gaat trekken dan zal er wel een waarschuwing en nieuwe ban volgen. Negeer het indien je vindt dat het niets met de discussie te maken heeft.
Linkse retoriek.
quote:Je hebt gelijk. Niemand wil vergeleken worden met een sexistische, pedofiele, analfabete massamoordenaar!
Op vrijdag 13 februari 2004 10:12 schreef Leonardo1504 het volgende:
De optelsom van al zijn uitlatingen is dat Mohammed een idioot was (en die mening mag Akkersloot wat mij betreft best uiten) en dat dat onder andere komt omdat hij epilepsiepatient was (en dat vind ik onnodig kwetsend, ook voor epilepsiepatienten).
quote:Het lijkt me voor een epilepsiepatient nog veel vervelender vergeleken te worden met zo iemand, terwijl niet te bewijzen is dat die ander epilepsiepatient was.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:27 schreef Duritz het volgende:[..]
Je hebt gelijk. Niemand wil vergeleken worden met een sexistische, pedofiele, analfabete massamoordenaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |