Welkom,
hier kun je je afreageren op mede users en politieke partijen die je niet aanstaan.
quote:Openingspost van deel 1 toegevoegd.
Op vrijdag 6 februari 2004 09:47 schreef sizzler het volgende:
Op verzoek een speciaal topic waar een ieder zijn politieke emoties en frustraties de vrije loop mag laten.Dus scheld hier gerust die linkse boomknuffelaars de huid vol, haal nog even uit naar die rechtse egoïsten en zeg wat je van bepaalde mede-users vindt. Hier mag het!
Maar....
Let op het woordje ludiek; wees grappig, origineel Betreden van dit topic is op eigen risico. Neem elkaar vooral niet al te serieus. Ga niet al teveel in op elkaars posts, discussie is verboden. Geen huillie-gedrag in het FB-topic n.a.v. reacties hier. Ook in dit topic kun je te ver gaan, het is bijvoorbeeld niet de bedoeling dat er hele threads ontstaan met verwijten over en weer en doodverwensingen en bedreigingen (van elkaar of derden) zijn niet toegestaan. En wat hier gezegd wordt is geen reden om iemand daar buiten dit topic op aan te spreken / op te pakken. Dit is een geisoleerd topic waar de regels van POL-gebogen worden.
Matrix-style
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 06-02-2004 23:16]
quote:[bashvoer]
Op vrijdag 6 februari 2004 23:09 schreef Goodluck het volgende:
En verder!
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:10 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
[bashvoer]
relnichten
[/bashvoer]
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
ik ken dit hele woord niet, wtf betekent het...
quote:Alle n00bs en andere malloten uitschelden.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:19 schreef GC het volgende:
U hebt gezocht op bashen:Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
ik ken dit hele woord niet, wtf betekent het...
quote:feest.. meteen ff mailen, of ze t in het woordenboek kunnen zetten.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:20 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Alle n00bs en andere malloten uitschelden.
maar ik gaat ff lekker slapen morgen weer een drukke dag, hele dag werken..
quote:Tis daar feest. Het is hier altijd zo stil en we hebben een mager politieke-mafkezen-aanbod helaas.
Op vrijdag 6 februari 2004 23:47 schreef placebeau het volgende:
kutamerikanen
met allemaal kutkandidaten die een dikke show willen opvoeren
de een is al debieler als de ander. dan komt er een kutdemokraat tegen een nog ergere republiekijn, komen ze nog wat op TV, kunnen die dikzakken nog wat met hun vlaggetjes zwaaien.
Zie je ons hier al rondlopen met een balkenende masker of een bos-t-shirt
het is het eurosongfestival, maar dan belangrijker en stommer
quote:gebanned 4ever
Op vrijdag 6 februari 2004 23:26 schreef Sidekick het volgende:
Waar is de kloon BashMeBoy wanneer je hem nodig hebt.
quote:Niet naar een SP-vergadering gaan...
Op vrijdag 6 februari 2004 23:19 schreef George-Butters het volgende:
Ik kots op al politieke discussies zonder een degelijke wetenschappelijke achtergrond.
quote:Hallo.
Op zaterdag 7 februari 2004 00:04 schreef ExTec het volgende:
K, wie zal ik ens gaan bashen?
quote:Heb je notulen die je met ons kan delen?
Op vrijdag 6 februari 2004 23:53 schreef sjun het volgende:[..]
Niet naar een SP-vergadering gaan...
quote:straf en afknijpen is zo ouderwets. Intrinsieke motivatie is de sleutel.
Op zaterdag 7 februari 2004 01:06 schreef Monidique het volgende:rechts is naïef, een beetje denken dat mensen gaan werken met voldoende anti-stimulans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |