quote:Precies, het ontbreekt veel moslims aan ontwikkeling. Veel, niet alle.
Op vrijdag 6 februari 2004 13:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Nee. Ik zei toch echt veel, ipv alle.
SCH, eat your heart out!!
quote:Het je ook zo'n plaatje met een NLe vlag?
Op vrijdag 6 februari 2004 20:26 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]SCH, eat your heart out!!
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:31 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Het je ook zo'n plaatje met een NLe vlag?
Nee, maar je kan vast wel wat photoshoppen.
quote:De arabieren vormen slechts 20 % van alle moslims ter wereld. Er zijn 22 arabische landen waarvan de meeste oliestaatjes het fantastisch doen, OOK de noord-afrikaanse landen doen het goed in de ontwikkeling. (worden ook gezien als "arabische" landen)
Op vrijdag 6 februari 2004 20:24 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Precies, het ontbreekt veel moslims aan ontwikkeling. Veel, niet alle.
quote:Het was slechts een terugkopopmerking op de gewoon ronduit discriminerende post van Kirmy over Arabieren. Koekje van eigen deeg. Dat is leuk bij iemand die steeds anderen van discrmininatie en fascisme beschuldigd.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:38 schreef Mutant01 het volgende:[..]
De arabieren vormen slechts 20 % van alle moslims ter wereld. Er zijn 22 arabische landen waarvan de meeste oliestaatjes het fantastisch doen, OOK de noord-afrikaanse landen doen het goed in de ontwikkeling. (worden ook gezien als "arabische" landen)
quote:Welke ontwikkeling? economisch?
Op vrijdag 6 februari 2004 20:38 schreef Mutant01 het volgende:[..]
De arabieren vormen slechts 20 % van alle moslims ter wereld. Er zijn 22 arabische landen waarvan de meeste oliestaatjes het fantastisch doen, OOK de noord-afrikaanse landen doen het goed in de ontwikkeling. (worden ook gezien als "arabische" landen)
quote:Onder andere, maar ook op het gebied van mensenrechten wordt er vooruitgang geboekt. Nee ik heb het niet over Saoedie-Arabie e.d.
Op vrijdag 6 februari 2004 20:46 schreef pberends het volgende:[..]
Welke ontwikkeling? economisch?
quote:Welk land dan?
Op vrijdag 6 februari 2004 20:47 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Onder andere, maar ook op het gebied van mensenrechten wordt er vooruitgang geboekt. Nee ik heb het niet over Saoedie-Arabie e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |