abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16545410
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:25 schreef JB80 het volgende:

[..]

Je maakt jezelf weer belachelijk.

Die opmerking zegt alles over jou.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_16546214
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:23 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Het is mijn mening en omdat die afwijkt van de jouwe is het belachelijk? En nog iets positiefs aan Bush: hij schreeuwt niet zo hard als Hitler.
Dat is een van de weinige verschillen tussen Bush en Hitler. Verder overeenkomsten zat tussen die twee.

Het zou jezelf een beter aanzien geven als je wat minder van de daken schreeuwt dan je nu doet.

Verder is elke vergelijking met een wereldleider en hitler volkomen onterecht en ik krijg de indruk dat je totaal niet weet waar je het over hebt en ook niet 1 en 1 kunt optellen.

zaterdag 24 januari 2004 @ 16:06:13 #53
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_16546288
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:20 schreef existenz het volgende:

[..]

geen quote's wijzigen van users.. dat is erg lame en vies. Daarnaast weet je er geen ruk vanaf.. de enigste bronnen die jij gebruikt zijn de media.
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_16546895
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:03 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het zou jezelf een beter aanzien geven als je wat minder van de daken schreeuwt dan je nu doet.

Verder is elke vergelijking met een wereldleider en hitler volkomen onterecht en ik krijg de indruk dat je totaal niet weet waar je het over hebt en ook niet 1 en 1 kunt optellen.

Elke vergelijking tussen Bush en Hitler volkomen onterecht? Haha.
Sorry hoor maar zoiets doms zou ingelijsd moeten worden in FOK. Nieuwe topic misschien "Domste opmerkingen"?
Verder ga ik maar niet in op je gezwets.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:36:22 #55
69393 JB80
Tellende Kraai
pi_16547039
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:30 schreef Mikrosoft het volgende:

ingelijsd (...) "Domste opmerkingen"?

quote:
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)[br]"De wil om de mensheid te redden is vrijwel altijd een voorwendsel voor de wil over anderen te regeren." (H.L. Mencken)
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:37:54 #56
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_16547077
Positieve dingen over Bush:
-Hij is het soort reactionair dat allicht nog vrij genietbaar is zolang hij zwijgt over politiek. Als er hij z'n goons achterwege kan laten zou ik misschien nog wel eens pint met 'm willen gaan drinken. Hoewel je dan natuurlijk wel eerst moet vergeten hoeveel bloed er wel niet aan z'n handen kleeft (Irakezen, Afghanen, Colombianen, NAFTA-slachtoffers, tax reform slachtoffers,...).
-Hij heeft bewezen dat dyslectici om het even welke positie kunnen berijken in hun leven (als ze uit een schatrijke politieke dynastie komen).
-Hij heeft honderden miljoenen kinderen op het belang van het goed kauwen voor je iets doorslikt gewezen (pretzelgate).
-Hij is een van de eerste Amerikaanse presidenten die ervaringsdeskundigheid aan z'n drugsbeleid toevoegd (alcoholmisbruik en coke).
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 16:55:05 #57
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_16547460
quote:

[..]

Sorry hoor maar zoiets doms zou ingelijsd moeten worden in FOK. Nieuwe topic misschien "Domste opmerkingen"?

Je weet echt niet waar je over praat.
pi_16547593
quote:

[..]

Lees de geschiedenisboeken nog maar eens.

Of ben je zo overtuigt van je gelijk dat je feiten die niet stroken met jouw Waarheid direct naar de prullenbak verwijst en de Almachtige Jan je als schaap in de wei dom houd?

pi_16549117
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:04 schreef JB80 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Bush trouwens veel geld opzij zette voor Aids. Vergeet niet dat er in Europa iemand rondloopt die condooms verbiedt. Om het Europa vs Amerika plaatje wat duidelijker te maken.

Dat is juist het negatieve. Hij zet veel geld opzij voor aidsbestrijding. Dat is juist fout.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:14:13 #60
70795 GiSH
waiting for sun
pi_16549276
china doet ook mee, het jaar van de Aap...
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_16549314
Die homofobie van hem, die vinden jullie ook zo positief?
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:25:31 #62
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16549485
Het openen van de arbeidsmarkt voor Mexicanen

Het steunen van Israel

Het bevechten van terroristen

Investeren in R&D

Eerste negers in een regering gestopt

De VN buitenspel gezet

Anti-rook beleid

Anti-abortus beleid

En zo kan ik nog uren doorgaan, kan haast niet wachten om weer op hem te stemmen

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:44:54 #63
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_16549853
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:16 schreef SCH het volgende:
Die homofobie van hem, die vinden jullie ook zo positief?
Voor amerikanen is dat heel normaal ja. Religie en ouderwetse waarden spelen nou eenmaal een grotere rol daar. Kijk als ze nou homofielen gaan vervolgen is het een hele andere zaak Amerika is gelukkig geen europa
pi_16549873
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:25 schreef BAZZA het volgende:

Het steunen van Israel

Investeren in R&D

De VN buitenspel gezet

Anti-rook beleid

Anti-abortus beleid

En zo kan ik nog uren doorgaan, kan haast niet wachten om weer op hem te stemmen

.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 18:48:50 #65
57381 DeGroeneRidder
pi_16549941
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:44 schreef sanniejj het volgende:

[..]

Voor amerikanen is dat heel normaal ja. Religie en ouderwetse waarden spelen nou eenmaal een grotere rol daar. Kijk als ze nou homofielen gaan vervolgen is het een hele andere zaak Amerika is gelukkig geen europa

Een van Bush z'n grootste sponsors is een organisatie die is opgericht als salonfähige versie van een "andere" organisatie die zwarten vervolgde (en het nog steeds doet) in het jaar toen laatstgenoemde buiten de wet gesteld werd.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 19:04:30 #66
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16550356
toch interessant dat de TS vraagt om positieve dingen over Bush te zeggen en bijna niemand kan het laten om negatieve dingen te zeggen...
mijn wereld is jouw wereld
pi_16550497
JB80

Dank voor deze wijze informatie. Ik was al pro-Bush, maar nu nog veel meer, en jouw info kan ik goed gebruiken om andere mensen eruit te lullen

pi_16551224
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:25 schreef BAZZA het volgende:

Het steunen van Israel

Investeren in R&D

De VN buitenspel gezet

Anti-rook beleid

Anti-abortus beleid

Wat vind je van het milieubeleid?
  zaterdag 24 januari 2004 @ 19:41:32 #69
8502 BAZZA
pi_16551440
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:34 schreef pberends het volgende:

Wat vind je van het milieubeleid?

Kan haast niet beter, als we de Co2 uitstoot willen beperken kunnen we beter vulkanen gaan nuken en vervolgens bevriezen dmv coolers op kernenergie dan ons allemaal in het overvolle openbaar vervoer drukken en onze V8 5.7 wagens weg laten doen
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zaterdag 24 januari 2004 @ 20:03:58 #70
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_16552041
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:48 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

Een van Bush z'n grootste sponsors is een organisatie die is opgericht als salonfähige versie van een "andere" organisatie die zwarten vervolgde (en het nog steeds doet) in het jaar toen laatstgenoemde buiten de wet gesteld werd.

Gaan we weer dicriminatie van zwarten erbij halen? Bush heeft meerdere zwarte bewindslieden uitgekozen dus hou maar op.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 20:33:24 #71
57381 DeGroeneRidder
pi_16552758
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 20:03 schreef sanniejj het volgende:
Gaan we weer dicriminatie van zwarten erbij halen? Bush heeft meerdere zwarte bewindslieden uitgekozen dus hou maar op.
Oh maar die lui vertegenwoordigen de haute bourgeoisie, en de zwarten daar zijn op 1 hand te tellen. Dan liever een blanke die het proletariaat en de middenstand vertegenwoordigt, daar hebben de zwarten tenminste nog iets aan.

En racisme tolereren ze echt niet hoor. Trent Lott bv.: niet ontslagen maar gedegradeerd tot "slechts" senator. In Nederland worden mensen al ontslagen omdat ze prostituees opzoeken.

pi_16553534
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 20:33 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

Oh maar die lui vertegenwoordigen de haute bourgeoisie, en de zwarten daar zijn op 1 hand te tellen. Dan liever een blanke die het proletariaat en de middenstand vertegenwoordigt, daar hebben de zwarten tenminste nog iets aan.

En racisme tolereren ze echt niet hoor. Trent Lott bv.: niet ontslagen maar gedegradeerd tot "slechts" senator. In Nederland worden mensen al ontslagen omdat ze prostituees opzoeken.

OMG, heb je het communistisch manifest soms gelezen

/ontopic:

- Bush is tegen rokers.

zaterdag 24 januari 2004 @ 22:09:37 #73
69393 JB80
Tellende Kraai
pi_16555046
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:09 schreef smash789 het volgende:
JB80

Dank voor deze wijze informatie. Ik was al pro-Bush, maar nu nog veel meer, en jouw info kan ik goed gebruiken om andere mensen eruit te lullen

Geen dank. Het is hilarisch om te zien dat linkse mensen zijn begrotingsbeleid afkraken terwijl ze het zelf propageren in Europa. Die informatie komt slechts sporadisch door hier in de media, maar hij is er soms wel. Dat Bush voor de Europeaan maar weinig charismatisch overkomt, dat kan ik me voorstellen. Maar de vergrootglas op zijn beleid en de zo negatief mogelijke uitleg (we vragen ons toch ook niet af of de toekomstige generaties Fransen dit tekort gaan betalen, waarschijnlijk zullen zelfs de toekomstige generaties Europeanen dit betalen) geven.

Ik zal Bush cs/Amerika blijven verdedigen. Ze doen echt goed hun best.

"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)[br]"De wil om de mensheid te redden is vrijwel altijd een voorwendsel voor de wil over anderen te regeren." (H.L. Mencken)
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:09:50 #74
8502 BAZZA
pi_16555052
quote:

Ja en wat had hij een hekel aan zwarten he? zo erg dat ie zelfs een relatie kreeg met een zwarte vrouw ;*
  zaterdag 24 januari 2004 @ 22:14:25 #75
69393 JB80
Tellende Kraai
pi_16555159
quote:

http://www.politics1.com/cabinet.htm

De minister van educatie, de minister van volkshuisvesting, de minister van buitenlandse zaken. Allemaal negers. En dan nog eens de veiligheidsadviseur Rice. Terwijl slechts 12% van de Amerikanen negroide zijn. Dat zijn imposante cijfers. Net als het feit dat er nog nooit zoveel zwarten op de Republikeinen hebben gestemd.

Kijk, mensen zoals jij willen graag negers blijven zien als zielige mensen. Bush ziet ze liever als gelijkwaardige landgenoten. Wie is dan de racist?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')