quote:Die opmerking zegt alles over jou.
Op zaterdag 24 januari 2004 15:25 schreef JB80 het volgende:[..]
Je maakt jezelf weer belachelijk.
quote:Het zou jezelf een beter aanzien geven als je wat minder van de daken schreeuwt dan je nu doet.
Op zaterdag 24 januari 2004 15:23 schreef Mikrosoft het volgende:[..]
Het is mijn mening en omdat die afwijkt van de jouwe is het belachelijk? En nog iets positiefs aan Bush: hij schreeuwt niet zo hard als Hitler.
Dat is een van de weinige verschillen tussen Bush en Hitler. Verder overeenkomsten zat tussen die twee.
Verder is elke vergelijking met een wereldleider en hitler volkomen onterecht en ik krijg de indruk dat je totaal niet weet waar je het over hebt en ook niet 1 en 1 kunt optellen.
quote:geen quote's wijzigen van users.. dat is erg lame en vies. Daarnaast weet je er geen ruk vanaf.. de enigste bronnen die jij gebruikt zijn de media.
Op zaterdag 24 januari 2004 14:20 schreef existenz het volgende:[..]
quote:Elke vergelijking tussen Bush en Hitler volkomen onterecht? Haha.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:03 schreef DrWolffenstein het volgende:[..]
Het zou jezelf een beter aanzien geven als je wat minder van de daken schreeuwt dan je nu doet.
![]()
Verder is elke vergelijking met een wereldleider en hitler volkomen onterecht en ik krijg de indruk dat je totaal niet weet waar je het over hebt en ook niet 1 en 1 kunt optellen.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 16:30 schreef Mikrosoft het volgende:ingelijsd (...) "Domste opmerkingen"?
quote:
Verder ga ik maar niet in op je gezwets.
quote:Je weet echt niet waar je over praat.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:30 schreef Mikrosoft het volgende:[..]
Elke vergelijking tussen Bush en Hitler volkomen onterecht? Haha.
Sorry hoor maar zoiets doms zou ingelijsd moeten worden in FOK. Nieuwe topic misschien "Domste opmerkingen"?
quote:Lees de geschiedenisboeken nog maar eens.
Op zaterdag 24 januari 2004 16:30 schreef Mikrosoft het volgende:[..]
Elke vergelijking tussen Bush en Hitler volkomen onterecht? Haha.
Sorry hoor maar zoiets doms zou ingelijsd moeten worden in FOK. Nieuwe topic misschien "Domste opmerkingen"?
Of ben je zo overtuigt van je gelijk dat je feiten die niet stroken met jouw Waarheid direct naar de prullenbak verwijst en de Almachtige Jan je als schaap in de wei dom houd?
quote:Dat is juist het negatieve. Hij zet veel geld opzij voor aidsbestrijding. Dat is juist fout.
Op zaterdag 24 januari 2004 15:04 schreef JB80 het volgende:[..]
Ik dacht dat Bush trouwens veel geld opzij zette voor Aids. Vergeet niet dat er in Europa iemand rondloopt die condooms verbiedt. Om het Europa vs Amerika plaatje wat duidelijker te maken.
Het steunen van Israel
Het bevechten van terroristen
Investeren in R&D
Eerste negers in een regering gestopt
De VN buitenspel gezet
Anti-rook beleid
Anti-abortus beleid
En zo kan ik nog uren doorgaan, kan haast niet wachten om weer op hem te stemmen
quote:Voor amerikanen is dat heel normaal ja. Religie en ouderwetse waarden spelen nou eenmaal een grotere rol daar. Kijk als ze nou homofielen gaan vervolgen is het een hele andere zaak
Op zaterdag 24 januari 2004 18:16 schreef SCH het volgende:
Die homofobie van hem, die vinden jullie ook zo positief?
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:25 schreef BAZZA het volgende:
Het openen van de arbeidsmarkt voor MexicanenHet steunen van Israel
Investeren in R&D
De VN buitenspel gezet
Anti-rook beleid
Anti-abortus beleid
En zo kan ik nog uren doorgaan, kan haast niet wachten om weer op hem te stemmen
quote:Een van Bush z'n grootste sponsors is een organisatie die is opgericht als salonfähige versie van een "andere" organisatie die zwarten vervolgde (en het nog steeds doet) in het jaar toen laatstgenoemde buiten de wet gesteld werd.
Op zaterdag 24 januari 2004 18:44 schreef sanniejj het volgende:[..]
Voor amerikanen is dat heel normaal ja. Religie en ouderwetse waarden spelen nou eenmaal een grotere rol daar. Kijk als ze nou homofielen gaan vervolgen is het een hele andere zaak
Amerika is gelukkig geen europa
Dank voor deze wijze informatie. Ik was al pro-Bush, maar nu nog veel meer, en jouw info kan ik goed gebruiken om andere mensen eruit te lullen
quote:Wat vind je van het milieubeleid?
Op zaterdag 24 januari 2004 18:25 schreef BAZZA het volgende:
Het openen van de arbeidsmarkt voor MexicanenHet steunen van Israel
Investeren in R&D
De VN buitenspel gezet
Anti-rook beleid
Anti-abortus beleid
quote:Kan haast niet beter, als we de Co2 uitstoot willen beperken kunnen we beter vulkanen gaan nuken en vervolgens bevriezen dmv coolers op kernenergie dan ons allemaal in het overvolle openbaar vervoer drukken en onze V8 5.7 wagens weg laten doen
Op zaterdag 24 januari 2004 19:34 schreef pberends het volgende:
Wat vind je van het milieubeleid?
quote:Gaan we weer dicriminatie van zwarten erbij halen?
Op zaterdag 24 januari 2004 18:48 schreef DeGroeneRidder het volgende:[..]
Een van Bush z'n grootste sponsors is een organisatie die is opgericht als salonfähige versie van een "andere" organisatie die zwarten vervolgde (en het nog steeds doet) in het jaar toen laatstgenoemde buiten de wet gesteld werd.
quote:Oh maar die lui vertegenwoordigen de haute bourgeoisie, en de zwarten daar zijn op 1 hand te tellen. Dan liever een blanke die het proletariaat en de middenstand vertegenwoordigt, daar hebben de zwarten tenminste nog iets aan.
Op zaterdag 24 januari 2004 20:03 schreef sanniejj het volgende:
Gaan we weer dicriminatie van zwarten erbij halen?Bush heeft meerdere zwarte bewindslieden uitgekozen dus hou maar op.
En racisme tolereren ze echt niet hoor. Trent Lott bv.: niet ontslagen maar gedegradeerd tot "slechts" senator. In Nederland worden mensen al ontslagen omdat ze prostituees opzoeken.
quote:OMG, heb je het communistisch manifest soms gelezen
Op zaterdag 24 januari 2004 20:33 schreef DeGroeneRidder het volgende:[..]
Oh maar die lui vertegenwoordigen de haute bourgeoisie, en de zwarten daar zijn op 1 hand te tellen. Dan liever een blanke die het proletariaat en de middenstand vertegenwoordigt, daar hebben de zwarten tenminste nog iets aan.
En racisme tolereren ze echt niet hoor. Trent Lott bv.: niet ontslagen maar gedegradeerd tot "slechts" senator. In Nederland worden mensen al ontslagen omdat ze prostituees opzoeken.
/ontopic:
- Bush is tegen rokers.
quote:Geen dank. Het is hilarisch om te zien dat linkse mensen zijn begrotingsbeleid afkraken terwijl ze het zelf propageren in Europa. Die informatie komt slechts sporadisch door hier in de media, maar hij is er soms wel. Dat Bush voor de Europeaan maar weinig charismatisch overkomt, dat kan ik me voorstellen. Maar de vergrootglas op zijn beleid en de zo negatief mogelijke uitleg (we vragen ons toch ook niet af of de toekomstige generaties Fransen dit tekort gaan betalen, waarschijnlijk zullen zelfs de toekomstige generaties Europeanen dit betalen) geven.
Op zaterdag 24 januari 2004 19:09 schreef smash789 het volgende:
JB80Dank voor deze wijze informatie. Ik was al pro-Bush, maar nu nog veel meer, en jouw info kan ik goed gebruiken om andere mensen eruit te lullen
Ik zal Bush cs/Amerika blijven verdedigen. Ze doen echt goed hun best.
quote:Ja en wat had hij een hekel aan zwarten he?
Op zaterdag 24 januari 2004 20:33 schreef DeGroeneRidder het volgende:En racisme tolereren ze echt niet hoor. Trent Lott bv.: niet ontslagen maar gedegradeerd tot "slechts" senator. In Nederland worden mensen al ontslagen omdat ze prostituees opzoeken.
quote:http://www.politics1.com/cabinet.htm
Op zaterdag 24 januari 2004 20:33 schreef DeGroeneRidder het volgende:Oh maar die lui vertegenwoordigen de haute bourgeoisie, en de zwarten daar zijn op 1 hand te tellen. Dan liever een blanke die het proletariaat en de middenstand vertegenwoordigt, daar hebben de zwarten tenminste nog iets aan.
De minister van educatie, de minister van volkshuisvesting, de minister van buitenlandse zaken. Allemaal negers. En dan nog eens de veiligheidsadviseur Rice. Terwijl slechts 12% van de Amerikanen negroide zijn. Dat zijn imposante cijfers. Net als het feit dat er nog nooit zoveel zwarten op de Republikeinen hebben gestemd.
Kijk, mensen zoals jij willen graag negers blijven zien als zielige mensen. Bush ziet ze liever als gelijkwaardige landgenoten. Wie is dan de racist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |