quote:Een partij die redelijk in het midden zit?
Op dinsdag 20 januari 2004 20:25 schreef __Bitter__Sweet__ het volgende:
wie rechts stemt heeft geen hart en wie links stemt geen hersenen
kies maar
Eigenlijk hebben alle partijen zowel linkse als rechtse punten. Alle partijen proberen naar eigen inzicht die combinatie van "hart" en "hersenen" in te vullen.
quote:Toch moet ik zeggen dat de 'linkse' politici wat intelligenter ogen dan de rechtse. Helaas maar waar...
wie rechts stemt heeft geen hart en wie links stemt geen hersenen kies maar
quote:Unlighten us.........
Op dinsdag 20 januari 2004 20:36 schreef Sidekick het volgende:
Een partij die redelijk in het midden zit?
quote:Hmm intelligent
Op dinsdag 20 januari 2004 20:40 schreef Flumina het volgende:[..]
Toch moet ik zeggen dat de 'linkse' politici wat intelligenter ogen dan de rechtse. Helaas maar waar...
quote:Ja, ik weet het, het is misschien subjectief, maar ik vind politici vaak niet erg intelligent overkomen (terwijl ze dat wel zijn). Maar toch, Femke Halsema, Jan Marijnissen, Thom de Graaf, Wouter Bos, Agnes Kant, het zijn wel politici die naar mij intelligent overkomen. Niet dat ik met hen eens ben hoor....
Hmm intelligentWie dan ?
quote:Wat mij altijd op opvalt is dat 'linkse' users nooit afgeven op 'rechts' en rechtse users in het bijzonder. Andersom zie ik niet anders
Op dinsdag 20 januari 2004 20:46 schreef Nuek het volgende:
Ik ben al jaren lid van de SP.
Ik ga iig een ander persoon geen mening opdringen over wat zij zouden moeten stemmen en ik heb al helemaal geen zin om de 'discussie' aan te gaan met mensen die niet openstaan voor een andere kijk op zaken.
quote:Wouter Bos komt op mij over als een foute autoverkoper die vergeten is zijn stropdas om te doen en heel veel lult, om concreet heel erg weinig te zeggen.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:46 schreef Flumina het volgende:[..]
Wouter Bos, zijn wel politici die naar mij intelligent overkomen. Niet dat ik met hen eens ben hoor....
quote:Daar heb je best wel wat gelijk in hoor, maar ik vaak de indruk dat ze òns voor stom houden en dat kan ik nou niet intelligent vinden
Op dinsdag 20 januari 2004 20:46 schreef Flumina het volgende:[..]
Ja, ik weet het, het is misschien subjectief, maar ik vind politici vaak niet erg intelligent overkomen (terwijl ze dat wel zijn). Maar toch, Femke Halsema, Jan Marijnissen, Thom de Graaf, Wouter Bos, Agnes Kant, het zijn wel politici die naar mij intelligent overkomen. Niet dat ik met hen eens ben hoor....
quote:Ik zal je enlighten:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:41 schreef Goodluck het volgende:[..]
Unlighten us.........
De PvdA, het CDA of D66. Dat zijn partijen die redelijk in het midden zitten en daarmee waarschijnlijk voor Bitter_Sweet een goede combinatie van linkse en rechtse standpunten hebben. Zodat je niet een zwart-wit keuze hoeft te maken.
quote:Dat idee heb ik altijd bij een Balkenende en zijn ridders van de moraaltafel met het gezeik over normen en waarden.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:50 schreef deedeetee het volgende:[..]
Daar heb je best wel wat gelijk in hoor, maar ik vaak de indruk dat ze òns voor stom houden en dat kan ik nou niet intelligent vinden
quote:
Wouter Bos komt op mij over als een foute autoverkoper die vergeten is zijn stropdas om te doen en heel veel lult, om concreet heel erg weinig te zeggen
quote:Jawel, maar daar is hij politicus voor die doen dat allemaal.In de ruimte kletsen bedoel ik met zo weinig mogenlijk betekenis.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:49 schreef Goodluck het volgende:[..]
Wouter Bos komt op mij over als een foute autoverkoper die vergeten is zijn stropdas om te doen en heel veel lult, om concreet heel erg weinig te zeggen.
quote:Fijn dat je me even corrigeert
Op dinsdag 20 januari 2004 20:52 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik zal je enlighten:
quote:De Pvda is denk ik helemaal geen goede keuze voor Bitter_Sweet. Bij de Pvda weet je namelijk nooit aan welke kant van het midden ze nou eigenlijk staan.
De PvdA, het CDA of D66. Dat zijn partijen die redelijk in het midden zitten en daarmee waarschijnlijk voor Bitter_Sweet een goede combinatie van linkse en rechtse standpunten hebben. Zodat je niet een zwart-wit keuze hoeft te maken.
quote:Ja en daarom gaan ze de ouderen plukken en meer mensen die zich niet kunnen verweren.Maar de ouderen zitten mij het meest dwars.Hij denkt zeker dat hij van hun stem toch niet lang meer plezier zal hebben die mensen leven toch niet lang meer
Op dinsdag 20 januari 2004 20:52 schreef gelly het volgende:[..]
Dat idee heb ik altijd bij een Balkenende en zijn ridders van de moraaltafel met het gezeik over normen en waarden.
quote:*Lol*
Op dinsdag 20 januari 2004 20:59 schreef deedeetee het volgende:[..]
Ja en daarom gaan ze de ouderen plukken en meer mensen die zich niet kunnen verweren.Maar de ouderen zitten mij het meest dwars.Hij denkt zeker dat hij van hun stem toch niet lang meer plezier zal hebben die mensen leven toch niet lang meer
van moraal gesproken.
De Vara heeft haar werk goed gedaan!
quote:Precies, dat vind ik nou ook.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:00 schreef _The_General_ het volgende:
VVD, Voor een economisch sterk nederland! met een gezond uitgave patroon!
Het meest asociale wat je kunt doen is je kleinkinderen met een staatsschuld opzadelen waarvoor ze hun hele leven moeten kromliggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 20-01-2004 21:06]
quote:Mijn gedachten gang is dat je alleen geld kunt uitgeven dat je hebt, zo werk ik in mijn prive leven ook qua uitgave patroon. dat wilt zeggen dat je dus niet 10 miljoen aan het onderwijs kunt beloven als het er gewoon niet is, om maar iets te noemen.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:02 schreef Goodluck het volgende:[..]
Precies, dat vind ik nou ook.
Het meest asociale wat je kunt doen is je kleinkinderen met een staatsschuld opzadelen waarvoor ze hun hele leven voor moeten kromliggen.
daarom eerst bezuinigen om later een betere economie te krijgen!
quote:Nee joh, is gewoon een flauw grapje.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:04 schreef deedeetee het volgende:
Dat van de vara snap ik niet.Wat heb ik gemist
quote:Ach niets van aantrekken hij heeft een beetje een anti SP fettish en een heilig geloof in de vrije markt. Daar is ook heel makkelijk een standaard karikatuur van te maken.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:00 schreef Nuek het volgende:[..]
Ik moest effe lachen. Wat maak jij jezelf belachelijk. Weet jij wel waar je het over hebt? Ik van mijn kant wel. Ik wilde een lange tijd in de politiek gaan en heb me er wel degelijk in verdiept. Dus niet zo afzeiken en al helemaal niet als je niet eens weet wat de standpunten zijn. Laat mensen toch zelf bepalen wat ze willen kiezen en laat ze vooral in hun waarde (zal wel moeilijk zijn als je zelf niet eens weet waar het allemaal over gaat).
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |