abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16684871
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:33 schreef hoppe het volgende:
Kan er ff iemand kijken in Leefbaar Rotterdam werft wethouder via dagbladen? Jammer dat mensen het nodig vinden om te discuzeuren over toegeschreven eigenschappen of gedragingen aan users in plaats van over het issue zelf.
Inderdaad jammer. Ik wil in de betreffende discussie niet meteen ingrijpen, maar we houden dit soort dingen in de gaten.
pi_16684955
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:02 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Inderdaad jammer. Ik wil in de betreffende discussie niet meteen ingrijpen, maar we houden dit soort dingen in de gaten.

Jammer.
Ook in kansarmen topic pag. 5 - ik snap die posticon niet. En ik snap die ExTec ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 29-01-2004 14:28]

pi_16686650
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 14:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Jammer.
Ook in kansarmen topic pag. 5 - ik snap die posticon niet. En ik snap die ExTec ook niet.

Lees zijn postgeschiedenis wat betreft allochtonen na. Dat zal een hoop voor je verklaren.
  donderdag 29 januari 2004 @ 15:21:05 #204
19840 Libris
Live from Singapore
pi_16687287
Dank je voor het renamen van [US2004] John Kerry for President

Dacht er pas aan nadat ik het topic geopend had

pi_16687385
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:21 schreef Libris het volgende:
Dank je voor het renamen van [US2004] John Kerry for President

Dacht er pas aan nadat ik het topic geopend had

You're welcome.
pi_16687568
Ik kijk later nog wel even naar de posts van Extec, maar wat me opvalt de laatste tijd is dat hetgeen hem nu verweten wordt voor meerdere personen geldt. SCH en KirmiziBeyaz zijn net zo goed users die niet altijd aan de regels van een goede discussie houden.

En het begint me een beetje de keel uit te hangen. Discussieer op de argumenten die iemand geeft in een topic, vermijd al te persoonlijke uithalen. Op zich ben ik geen voorstander van een al te strikte moderatie, maar als het zo doorgaat dan rest ons weinig anders dan hier steviger tegen op te treden. Liever zou ik zien dat dit zich in een topic 'vanzelf' corrigeert doordat dit soort posts worden genegeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 29-01-2004 15:32]

pi_16688486
Wat een teleurstellend antwoord Kozzmic. Kom dan met voorbeelden. Bij jou is het blijkbaar eens een fout, altijd een fout.
pi_16691838
Ik herhaal de oproep Kozzmic, de persoonljike aanvallen van genoemde persoon blijven dorogaan.
  donderdag 29 januari 2004 @ 18:12:01 #209
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_16692245
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:59 schreef SCH het volgende:
Ik herhaal de oproep Kozzmic, de persoonljike aanvallen van genoemde persoon blijven dorogaan.
Nee vriend, het is wederom een super-zwaktegebod van jou om het dat weer te noemen.

T'staat je immers vrij om m'n ongelijk te bewijzen

Je weet waar je mij kunt vinden, en ik ga een discussie niet uit de weg.

En vind jij mijn manier van discuzeuren hard? Jammer dan; if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

&lt;signature here&gt;.
pi_16692462
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:12 schreef ExTec het volgende:
En vind jij mijn manier van discuzeuren hard? Jammer dan; if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Nee ik vind het niet hard maar ongepast en niet in het belang van de discussie. Je speelt voortdurend op de persoon - dat heeft niks met een debat te maken. Daarom mijn verzoek aan de moderatoren.
pi_16694003
Aaahikwordgek z'n ban is afgelopen, kan deze omgezet worden in amnestie?
  donderdag 29 januari 2004 @ 19:28:06 #212
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_16694337
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee ik vind het niet hard maar ongepast en niet in het belang van de discussie. Je speelt voortdurend op de persoon - dat heeft niks met een debat te maken. Daarom mijn verzoek aan de moderatoren.

Ja, en met verve grijp je bij tijd en wijle dat argument ook aan om maar niet meer inhoudelijk te reageren.

Je komt over als een kleine kleuter die bij de meester gaat huilen, omdat'ie nie gelijk krijgt.

Ben benieuwd.

&lt;signature here&gt;.
pi_16695409
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 15:32 schreef Kozzmic het volgende:
Ik kijk later nog wel even naar de posts van Extec, maar wat me opvalt de laatste tijd is dat hetgeen hem nu verweten wordt voor meerdere personen geldt. SCH en KirmiziBeyaz zijn net zo goed users die niet altijd aan de regels van een goede discussie houden.
De neiging om eens irritant te gaan zuigen op posts van beide gebruikers komt bij mij ook wel eens boven Ik vermoed dat het aan de toonzetting van hun goedbedoelde posts ligt die op mij soms bevoogdend overkomt. In dergelijke gevallen mag van mij dan best begrijpend lezen gevraagd worden. Beide gebruikers staan in mijn ogen terecht stil bij het bepalen van de aandacht op een andere kant van een verhaal dat op het eerste gehoor vrij logisch lijkt.
quote:
En het begint me een beetje de keel uit te hangen. Discussieer op de argumenten die iemand geeft in een topic, vermijd al te persoonlijke uithalen. Op zich ben ik geen voorstander van een al te strikte moderatie, maar als het zo doorgaat dan rest ons weinig anders dan hier steviger tegen op te treden. Liever zou ik zien dat dit zich in een topic 'vanzelf' corrigeert doordat dit soort posts worden genegeerd.
Negeren is inderdaad één noodzakelijke helft van de remedie die de gebruiker die als slachtoffer genomen wordt zich als tweede natuur moet zien eigen te maken. Volg de draadjes waarin BHFH floreert en je krijgt een mooi voorbeeld ter navolging hoe deze daarmee omgaat.

Wellicht is moderatie op insinuering van gedrag van andere gebruikers door deze in een reactie nog even de spelregels voor een betamelijke discussie voor te houden een andere helft. Ik zou het jammer vinden als zieken op medegebruikers dermate vorm begint aan te nemen dat deze mensen nergens normaal meer kunnen reageren zonder dat een zelfbenoemde zwaan-kleef-aan daar weer een reactie op schrijft in de trant van gebruiker x zal wel a of b (omdat hij altijd...)

Gevolg gebruiker x wordt in de verdediging van zijn (digitale) karakter/persoon gedrukt door zuiger of zwaan-kleef-aan y. Zodra deze zich beklaagt wordt-ie tot huilie benoemd. Zuiger y krijgt bijval van gelijkgestemden of mensen die van gebruiker x moeilijk een discussie op argumenten een discussie winnen. Gebruiker x wordt naar een aanklager/slachtofferrol gedirigeerd als deze zich niet van dit principe (de dramadriehoek van Karpman) bewust is. De toon wordt weer gezet totdat deze eindigt in een ban die één van de gebruikers die wat te oververhit raakte.

Uiteraard hebben deze 'voorstellingen' wat bijwerkingen voor de mogelijkheden die het subforum POL gebruikers biedt om elkaar te kunnen scherpen.

[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 29-01-2004 23:03]

salva cum reverentia
pi_16696802
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, en met verve grijp je bij tijd en wijle dat argument ook aan om maar niet meer inhoudelijk te reageren.

Je komt over als een kleine kleuter die bij de meester gaat huilen, omdat'ie nie gelijk krijgt.

Ben benieuwd.

Hij heeft wel gelijk dat je in je posts minder op de persoon moet spelen. Discussieren op basis van argumenten en op basis van wat de ander in zijn post stelt. Geldt niet alleen voor jou, ook voor anderen, maar het loopt de laatste tijd echt weer uit te klauwen en het verpest de discussie.
pi_16696889
Zie trouwens ook de prima post van hoppe.
pi_16697074
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:05 schreef SCH het volgende:
Wat een teleurstellend antwoord Kozzmic. Kom dan met voorbeelden. Bij jou is het blijkbaar eens een fout, altijd een fout.
Nee hoor, de volgende uitspraken bijvoorbeeld zijn allen nog redelijk recent (iets meer dan een week oud). Er zijn nog wel meer recentere voorbeelden, maar ik kan me tijd wel beter besteden dan daarnaar op zoek te gaan...
quote:
"Rot nou even op met je onzinsposts man."

"Nee sukkel."

"Hallo - jij doet niet anders kloothommel. Totaal geen argumenten waarom dit jongetje weg zou moeten maar wel het halve topic vol lullen met ongein. Je zal toch in jouw lichaam wonen "

"Tief toch even op klootzak, als je iets van Cohen weet zou je je gore praatjes voor je houden. "

"En nou opzouten klootzak."

pi_16697180
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:02 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nee hoor, de volgende uitspraken bijvoorbeeld zijn allen nog redelijk recent (iets meer dan een week oud). Er zijn nog wel meer recentere voorbeelden, maar ik kan me tijd wel beter besteden dan daarnaar op zoek te gaan...
[..]

De PvdA, de partij waar de heer Kozzmic lid van is, is toch een menselijke partij? Waarom mogen mensen dan niet flamen, schelden en doen wat ze willen? Dat is pas echt menselijk.
  donderdag 29 januari 2004 @ 21:05:07 #218
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16697186
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:54 schreef Kozzmic het volgende:

maar het loopt de laatste tijd echt weer uit te klauwen

Yep, ik zie ook een verslechtering ja. Ga je een wat andere aanpak hanteren? Iets sneller en iets strenger modden? Of kijk je het nog een tijdje aan?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_16697222
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Yep, ik zie ook een verslechtering ja. Ga je een wat andere aanpak hanteren? Iets sneller en iets strenger modden? Of kijk je het nog een tijdje aan?

Of zal ik weer wat meer -jes uitdelen?
pi_16697288
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:06 schreef pberends het volgende:

[..]

Of zal ik weer wat meer -jes uitdelen?

Nu je zin Sidekick ?
  donderdag 29 januari 2004 @ 21:09:20 #221
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16697344
En dan heb ik het ook tegen die ander POL-mod natuurlijk. Hoe heet die ook alweer?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_16697386
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:09 schreef Sidekick het volgende:
En dan heb ik het ook tegen die ander POL-mod natuurlijk. Hoe heet die ook alweer?
Sidekick?
pi_16697488
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:04 schreef pberends het volgende:

[..]

De PvdA, de partij waar de heer Kozzmic lid van is, is toch een menselijke partij? Waarom mogen mensen dan niet flamen, schelden en doen wat ze willen? Dat is pas echt menselijk.

Schelden is een zwaktebod in een discussie. En het jaagt users eerder weg dan dat het ze interesseert voor POL. Heeft niets met menselijk zijn te maken.

Mail Danny of hij na het rokersforum en het anti-rokersforum misschien een flameforum wil openen, maar hier is het ongewenst.

pi_16697505
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:13 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Schelden is een zwaktebod in een discussie. En het jaagt users eerder weg dan dat het ze interesseert voor POL. Heeft niets met menselijk zijn te maken.

Mail Danny of hij na het rokersforum en het anti-rokersforum misschien een flameforum wil openen, maar hier is het ongewenst.

Je moet toch eerst flamen om een sigaret aan te steken?
pi_16697548
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:13 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

LOL @ schelden niet menselijk. Dat heet een meningsverschil, flapdrol.

Maar een flameforum moet er idd komen. Swappen we alle integratie en migratie én PvdA topics over naar dat forum. Kan Kozzmic ook wat meer van z'n vrije tijd genieten

pi_16697579
quote:

[..]

Ik denk dat ik het over een dag of 4 opeens helemaal zat ben en dan de FA's verzoek er in één keer even een stuk of wat users eraf te tyfen voor een weekje of een maandje of een jaartje ofzo.
pi_16697642
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:02 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het ver gaat maar ik moet me dan maar voortdurend laten uitschelden en beledigen terwijl jullie niet of nauwelijks ingrijpen?
pi_16697667
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:16 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het over een dag of 4 opeens helemaal zat ben en dan de FA's verzoek er in één keer even een stuk of wat users eraf te tyfen voor een weekje of een maandje of een jaartje ofzo.

Je kan toch ook gewoon concreet op situaties reageren in plaats van de stress zo te laten oplopen?
pi_16697792
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon concreet op situaties reageren in plaats van de stress zo te laten oplopen?

Je kan het modderen toch gewoon aan mij overlaten?
pi_16697925
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het ver gaat maar ik moet me dan maar voortdurend laten uitschelden en beledigen terwijl jullie niet of nauwelijks ingrijpen?

Sorry, maar ik ben geen kleuterleider die hier 24 uur per dag een stel ukkies uit elkaar moet houden. Ik verwacht ook enige volwassenheid van de users zelf. Als iemand door blijft zeiken dan vliegt diegene er vanzelf een keertje af, zie de ban van Aaahikwordgek bijvoorbeeld, maar ik wil geen forum waar ieder onvertogen woord meteen door mij (of mijn duo-mod) geedit moet worden en de user gebanned.

Een pappen-en-nathouden-cultuur misschien, maar daarom ben ik dan ook PvdA-er.

pi_16698015
quote:

[..]

Een aardige suggestie. Zo zou jij bijvoorbeeld ook kunnen besluiten te doen of je neus bloedt als iemand een persoonlijke aanval begint. Niet altijd even eenvoudig maar wèl te doen. Kijk voor de gein eens hoe BHFH die toch ook wat te verstouwen krijgt dit afhandelt. Zie dat maar als een gratis training in de zelfbeheersing

Eigen gedrag heb je nu eenmaal gemakkelijker in de hand dan dat je gewenst gedrag van anderen bewerkt. Neem verder mee dat mensen vaak het meeste vragen van degene van wie ze het meeste verwachten. Misschien doen onze modjes dat onbewust ook.

salva cum reverentia
pi_16698257
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:25 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Sorry, maar ik ben geen kleuterleider die hier 24 uur per dag een stel ukkies uit elkaar moet houden. Ik verwacht ook enige volwassenheid van de users zelf. Als iemand door blijft zeiken dan vliegt diegene er vanzelf een keertje af, zie de ban van Aaahikwordgek bijvoorbeeld, maar ik wil geen forum waar ieder onvertogen woord meteen door mij (of mijn duo-mod) geedit moet worden en de user gebanned.

Vrijheid van meningsuiting vind ik ook een groot goed, ook als die mening bij tijd en wijle wat ongenuanceerd geuit wordt of als die vrijheid niet altijd in opbouwende zin wordt gebruikt.

Soms is het handig ergens dan meteen bovenop te zitten zonder je erin te verliezen. Dat biedt je ruimte om je eigen toonzetting in de gaten te houden. Soms is het handig even afstand te bewaren waarmee mensen de ruimte geboden wordt om zelf tot een constructieve opbouw van informatie-uitwisseling te komen.

Alleen wie de wijsheid in pacht heeft kan voor een ander bepalen wanneer deze wat precies moet gaan doen. Er zijn nu wat suggesties geopperd waarbij het iedereen vrij staat er gebruik van te maken of ze te negeren om ons subforum POL voor onszelf en anderen leuk en uitdagend te houden. Als zelfregulering uiteindelijk niet blijkt te kunnen raken we vanzelf wat mensen kwijt en het is nog maar de vraag of dat een open sfeer van informatie-uitwisseling doordat diverse mensen de kans krijgen hun licht op zaken te werpen ten goede komt.

salva cum reverentia
pi_16698501
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:25 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Goed gesproken.

Even een links knuffeltje in de rug

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_16698853
quote:

[..]

Wat mij eigenlijk opvalt is dat het niet om concrete situaties gaat maar dat het meer situaties zijn die met elkaar in verband staan. De ene discussie komt terug in de andere en het is juist de beeldvorming van users tegenover andere users, met de bijbehorende negatieve gevoelens, die oploopt. En dat is nou zo jammer want dan gaat het niet meer om de inhoud maar om de persoon. Dat lees je ook duidelijk terug in de reacties. Misschien dat we dan maar kinderachtig met bans moeten gaan werken, maar als users zich niet in kunnen houden zit er niet veel anders op. We kunnen niet 24 uur per dag alles in real time meelezen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_16702626
quote:

[..]

Uit de MED:
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:57 schreef Cynix ® het volgende:
In POL wordt soms iets teveel op de man gespeeld in plaats van inhoudelijk reageren op het onderwerp. Denk daar s.v.p. allemaal aan. ExTec maakt het echt iets te bont en krijgt bij deze een weekban voor het POL forum.
  donderdag 29 januari 2004 @ 23:57:41 #236
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16703464
Vooral de hypocritie van het banbeleid begint me nu toch echt tegen te staan. Ik zie hier zat users ter linker zijde die continue over de schreef gaan en mensen persoonlijk lopen aan te vliegen. Natuurlijk worden die weereens niet geband.

De kwaliteit van de discussie neemt hier i.d.d met de dag af, en niet zonder reden. Mensen ergeren zich aan de selectiefheid van voornamelijk Kozzmic die wel erg selectief modereerd als het bijvoorbeeld om de PvdA gaat, en zodoende apparte topics gaan openen die dan weer tot flames lijden.

Noem mij een huilie, zeikerd, rechtse aansteller, who cares!

pi_16704269
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:57 schreef Goodluck het volgende:
Vooral de hypocritie van het banbeleid begint me nu toch echt tegen te staan. Ik zie hier zat users ter linker zijde die continue over de schreef gaan en mensen persoonlijk lopen aan te vliegen.
Dat ben ik met je eens. We willen er nu meer op gaan letten want de laatste tijd wordt het steeds erger lijkt wel. Meer persoonlijke aanvallen ipv een leuke goede discussie. Daarin mag je ook grof en hard zijn, maar wel met respect voor elkaar en dat lijkt steeds vaker te ontbreken.
quote:
Natuurlijk worden die weereens niet geband.
ExTex deed het net iets erger en net iets vaker dan anderen. Daarom hij wel en de rest (nog) niet. Maar zoals gezegd: we proberen er wat meer op te letten.
pi_16704276
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:57 schreef Goodluck het volgende:
Vooral de hypocritie van het banbeleid begint me nu toch echt tegen te staan. Ik zie hier zat users ter linker zijde die continue over de schreef gaan en mensen persoonlijk lopen aan te vliegen. Natuurlijk worden die weereens niet geband.

De kwaliteit van de discussie neemt hier i.d.d met de dag af, en niet zonder reden. Mensen ergeren zich aan de selectiefheid van voornamelijk Kozzmic die wel erg selectief modereerd als het bijvoorbeeld om de PvdA gaat, en zodoende apparte topics gaan openen die dan weer tot flames lijden.

Noem mij een huilie, zeikerd, rechtse aansteller, who cares!

De demonisering van Kozzmic zet zich door..
Een paar dagen terug heeft Kozzmic mensen verzocht eens inhoudelijk die kritiek op hem te onderbouwen...met citaten...met verwijzingen naar toen en toen....
Niemand reageerde......

Ook linkse users overschrijden diskussiegrenzen..maar in minder ergere mate als sommige rechtse users...
En bepaalde rechtse users zijn gefixeerd op "links" .....
Op een agressieve wijze word links afgezeken....dus ook de 'autoriteit' Kozzmic....die toch de meest inhoudelijke poster is van Pol en Nws

vrijdag 30 januari 2004 @ 00:31:17 #239
74080 Goodluck
pi_16704395
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De demonisering van Kozzmic zet zich door..
Een paar dagen terug heeft Kozzmic mensen verzocht eens inhoudelijk die kritiek op hem te onderbouwen...met citaten...met verwijzingen naar toen en toen....
Niemand reageerde......

Ook linkse users overschrijden diskussiegrenzen..maar in minder ergere mate als sommige rechtse users...
En bepaalde rechtse users zijn gefixeerd op "links" .....
Op een agressieve wijze word links afgezeken....dus ook de 'autoriteit' Kozzmic....die toch de meest inhoudelijke poster is van Pol en Nws

Ik vind het uiterst toevallig dat uitgerekend jij hier op reageert . Ik typte bovenstaande post (zonder gein) bijna met jou als voorbeeld in gedachten.

Ik zie je nauwelijks iets bijdragen aan discussies, off topic lopen aanvallen en nauwelijks inhoudelijke repliek leveren. Zelfs SCH, waar ik een niet al te hoge dunk van heb, voegt naar mijn mening nog meer aan discussies toe dan jij.

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 30-01-2004 00:35]

pi_16704514
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:31 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Ik vind het uiterst toevallig dat uitgerekend jij hier op reageert . Ik typte bovenstaande post (zonder gein) bijna met jouw als voorbeeld in gedachten. Ik zie je nauwelijks iets bijdragen aan discussies, off topic lopen aanvallen en nauwelijks inhoudelijke repliek leveren.

Ik krijg de indruk dat je denkt dat users die links zijn anders worden behandeld dan users die rechts zijn. Dat is niet zo. Van beide kanten wordt op de man gespeeld en degene die echt te ver gaat wordt gebanned. Ongeacht van welke kerk.
pi_16704575
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:31 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Ik vind het uiterst toevallig dat uitgerekend jij hier op reageert . Ik typte bovenstaande post (zonder gein) bijna met jouw als voorbeeld in gedachten.

Ik zie je nauwelijks iets bijdragen aan discussies, off topic lopen aanvallen en nauwelijks inhoudelijke repliek leveren. Zelfs SCH, waar ik een niet al te grote dunk van heb, voegt naar mijn mening nog meer aan discussies toe dan jij.

Dus jij vind dat ik regelmatig te ver gaat en geband moet worden.?

Het klopt dat ik niet veel in het strijdgewoel zit....ik heb mijn buik vol van sommige onderwerpen...
Heb ik een postingsplicht ofzo.....?

vrijdag 30 januari 2004 @ 00:38:33 #242
74080 Goodluck
pi_16704587
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:35 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat je denkt dat users die links zijn anders worden behandeld dan users die rechts zijn. Dat is niet zo. Van beide kanten wordt op de man gespeeld en degene die echt te ver gaat wordt gebanned. Ongeacht van welke kerk.

Dan zou ik toch maar eens wat beter naar het modereerbeleid van je collega kijken.

Bluesdude is een absoluut voorbeeld van wat ik bedoel.

vrijdag 30 januari 2004 @ 00:40:23 #243
74080 Goodluck
pi_16704625
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:38 schreef Bluesdude het volgende:

Heb ik een postingsplicht ofzo.....?

In tegendeel. Als je zo reageert zoals je de afgelopen tijd gedaan hebt ben je voor mij persoonlijk van geen enkele waarde in een discussie. Het enige wat je doet is 40x links roepen en verder reageer je nauwelijks op het onderwerp zelf.
pi_16704773
Ik ben niet verplicht om een diskussie aan te gaan met al inns and outs...
Dat jij mijn postings niet snapt of er niet mee eens bent...alleee...
Ik kan zo ook jouw inhoudelijkheid ter diskussie stellen....
Maar dat is het punt niet...
Het gaat om ....onfatsoenlijke diskussietechnieken...mensen persoonlijk aanvallen..., schelden...overdreven afzeiken..

Nogmaals: je suggereerde eerder dat ik geband moet worden ?
Ja of nee?

vrijdag 30 januari 2004 @ 00:51:53 #245
74080 Goodluck
pi_16704858
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ben niet verplicht om een diskussie aan te gaan met al inns and outs...
Dat jij mijn postings niet snapt of er niet mee eens bent...alleee...
Ik kan zo ook jouw inhoudelijkheid ter diskussie stellen....
Maar dat is het punt niet...
Het gaat om ....onfatsoenlijke diskussietechnieken...mensen persoonlijk aanvallen..., schelden...overdreven afzeiken..

Nogmaals: je suggereerde eerder dat ik geband moet worden ?
Ja of nee?

Ik stel hier even je gedrag aan de kaak. Het is niet aan mij om te beoordelen of iemand al dan niet geband dient te worden. Je geeft hier zelf al aan dat het je eigenlijk niet om de inhoud te doen is, waar dan wel om ?

Verder zal je mij aan mijn reet roesten. Ik discussieer liever met mensen die wel met inhoudelijkheid en argumenten op de proppen komen.

Daaaaaaaag

pi_16704969
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:51 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Ik stel hier even je gedrag aan de kaak. Het is niet aan mij om te beoordelen of iemand al dan niet geband dient te worden. Je geeft hier zelf al aan dat het je eigenlijk niet om de inhoud te doen is, waar dan wel om ?

Verder zal je mij aan mijn reet roesten. Ik discussieer liever met mensen die wel met inhoudelijkheid en argumenten op de proppen komen.

Daaaaaaaag

Nou gaat ik die diskussie met je aan en knijp je er tussen uit....
Ik kom toch echt met serieuse vragen en standpunten in deze diskussie..
Wat doe jij ???
Van tafel vegen........

Het leek of je eerder zei dat ik geband moest worden ?
Of bedoelde je dat ik een vermaning moet krijgen van Kozzmic?
Als hij moet vermanen dan moet hij iedereen vermanen...
Ik weet wel...ik ben links.....grote vijand en pispaaltje...net als Kozzmic.

vrijdag 30 januari 2004 @ 00:58:44 #247
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16705001
hmmzz...kozzmic is een van mijn favo users..hij heeft een bepaalde kritische geest die ik wel mag.
Maar ja, dat maakt het beoordelen van zijn modden er niet makkelijker op. Ik heb weleens op fortuyndiscussie gezeten en daar zaten echte wause figuren op.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 01:02:41 #248
74080 Goodluck
pi_16705071
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:58 schreef giovan het volgende:
hmmzz...kozzmic is een van mijn favo users..hij heeft een bepaalde kritische geest die ik wel mag.
Maar ja, dat maakt het beoordelen van zijn modden er niet makkelijker op. Ik heb weleens op fortuyndiscussie gezeten en daar zaten echte wause figuren op.
Dat kan er zeker mee te maken hebben.
Ik persoonlijk vind dat Kozzmic ook een grote kennis van zaken heeft en wat dat betreft uiterst geschikt om hier te modden. Waar ik niet zo gecharmeerd van ben zijn dingen als PvdA topics bijna bij voorbaat afdoen als "bashtopics" en het (in mijn ogen) selectief modereren.

Maar mischien zie ik wel spoken. De enige die dat kunnen beoordelen zijn anderen.

pi_16705138
Dit moet me toch even van het hart. POL heb ik altijd een leuk forum gevonden om te volgen, vaak passief, soms actief. Maar de laatste tijd is het een stuk minder leuk. Het moddergooien over en weer maakt het vervelend om de discussies te volgen. Hard tegen hard is prima, zolang het maar met argumenten gebeurd.

Iedereen kan Kozzmic (en in mindere mate Sizzler) wel de schuld gaan geven dat hij mensen bevoordeeld danwel benadeeld, maar hij is het niet die de discussieskeer op keer laat verzanden in ordinair schelden. Als het zo doorgaat raken jullie veel users kwijt die wel leuke en inhoudelijke discussies willen volgen. Posten in een discussie heeft voor mij steeds minder zin omdat het na 20 reacties vaak niet meer over het onderwerp gaat en dat vind ik jammer van een in potentie zeer leuk en boeiend forum

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16705376
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:38 schreef Goodluck het volgende:

Dan zou ik toch maar eens wat beter naar het modereerbeleid van je collega kijken.

Bluesdude is een absoluut voorbeeld van wat ik bedoel.

Heeeeeeeeee komt er nog een onderbouwing voor mijn zgn wangedrag??
Of is het weer hol rechts raaskallen?

[Dit bericht is gewijzigd door Bluesdude op 30-01-2004 01:24]

vrijdag 30 januari 2004 @ 01:30:29 #251
74080 Goodluck
pi_16705496
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 01:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Heeeeeeeeee komt er nog een onderbouwing voor mijn zgn wangedrag??

quote:
Check alleen je posts in dit topic even. Het links/rechts gelul is weer niet van de lucht.

[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 30-01-2004 01:32]

vrijdag 30 januari 2004 @ 01:31:41 #252
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16705510
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 01:23 schreef Bluesdude het volgende:

hmmzz..het lijkt mij dat bluesdude op deze wijze vrijwillig zijn ontslagbrief inlevert...zoiets kun je niet zeggen als mod
  vrijdag 30 januari 2004 @ 01:33:24 #253
74080 Goodluck
pi_16705527
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 01:31 schreef giovan het volgende:

[..]

hmmzz..het lijkt mij dat bluesdude op deze wijze vrijwillig zijn ontslagbrief inlevert...zoiets kun je niet zeggen als mod

vrijdag 30 januari 2004 @ 01:36:23 #254
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_16705558
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 01:33 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Bluesdude is toch mod of sla ik de plank mis??
pi_16705617
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 01:31 schreef giovan het volgende:

Haha..ik ben geen moderator..
Veel te zware bezigheid...daarom..... respect voor de mods hier.
Ook mods vallen zo uit....als ik net deed..
Het klopt....het escaleert een diskussie onnodig...
Ik mag toch even een steek teruggeven naar iemand die mij persoonlijk aanvalt en dan weigert te onderbouwen waarom ik zo'n " wangedrager' bent..?
Ik ben links...en soms scherp..dat is het....
Ik nam hem toch serieus in deze topic..maar hij mij niet...
Ik vat zijn aanval maar samen onder de noemer " links demoniseren "
pi_16706451
We gaan allemaal ons leven beteren, ik dacht dat ik dat al aardig had gedaan, ik doe althans een poging daartoe. Want ik ben blij dat ik weer in POL mag komen. Misschien reageer ik te veel en te vaak op mensen die op de persoon spelen - ik blijf dat verdomde lastig vinden. Het is nou eenmaal moeilijk vechten tegen een beeld dat mensen van je hebben. Ik hoor het graag (van de mods) als ze aanmerkingen hebben!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')