quote:Veel stress enzo?
Op woensdag 7 januari 2004 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Er zijn gewoon veel rokende politici. Klaar.
quote:Denk ik ook, maar van de andere kant zorgt de Tweede-Kamer B.V. goed voor haar werknemers. Er staat nergens dat je geen grote rookruimte mag bouwen voor je personeel. Het zegt meer over de andere gierige werkgevers die hun personeel letterlijk in de kou laten staan. Ach ja, die melden zich wel weer ziek met een dubbele longontsteking!
Op woensdag 7 januari 2004 11:21 schreef freako het volgende:[..]
Veel stress enzo?
quote:Hebben ze ook aparte voorzitters?
Op woensdag 7 januari 2004 11:15 schreef Kozzmic het volgende:
Er is volgens mij nog wel wat kostenbesparing mogelijk.......
[..]
Rookvoorzitter Remkes
?
quote:Er is ook een groot plein buiten bij het Tweede Kamer gebouw.
Op woensdag 7 januari 2004 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Er zijn gewoon veel rokende politici. Klaar.
quote:Mooi hoor, maar wat is je punt?
Op woensdag 7 januari 2004 16:01 schreef Sidekick het volgende:[..]
Er is ook een groot plein buiten bij het Tweede Kamer gebouw.
quote:Dat die kamer overbodig is. Roken is niet een recht, en daarom hoef je ook geen aparte zaal ervoor te hebben. Er zijn wel wat kleine ruimtes anders die ook wel gebruikt kunnen worden.
Op woensdag 7 januari 2004 16:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Mooi hoor, maar wat is je punt?
quote:'Remkes moet met tengels van de Kamer afblijven'
Op woensdag 7 januari 2004 16:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dat die kamer overbodig is. Roken is niet een recht, en daarom hoef je ook geen aparte zaal ervoor te hebben. Er zijn wel wat kleine ruimtes anders die ook wel gebruikt kunnen worden.
quote:error 453422 infinite loop -- program aborted
Op woensdag 7 januari 2004 16:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
'Remkes moet met tengels van de Kamer afblijven'
quote:Roken is een plicht?
Op woensdag 7 januari 2004 16:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dat die kamer overbodig is. Roken is niet een recht, en daarom hoef je ook geen aparte zaal ervoor te hebben. Er zijn wel wat kleine ruimtes anders die ook wel gebruikt kunnen worden.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:04 schreef Parabola het volgende:[..]
error 453422 infinite loop -- program aborted
quote:Als een bedrijf dat ervoor overheeft, vind ik het best, maar dit gebeurd dus van belastingcentjes. Ik ga toch zeker niet werken om een luxe-rookkamer te financieren?
Op woensdag 7 januari 2004 16:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
'Remkes moet met tengels van de Kamer afblijven'
quote:Doe er wat aan zou ik zeggen, op de baricades! Ik ben het wel met je eens dat de uitgaven van het bedrijf de Tweede Kamer B.V. onder de loep moeten worden genomen. Er schort nl. wel meer.
Op donderdag 8 januari 2004 16:07 schreef Sidekick het volgende:[..]
Als een bedrijf dat ervoor overheeft, vind ik het best, maar dit gebeurd dus van belastingcentjes. Ik ga toch zeker niet werken om een luxe-rookkamer te financieren?
Wat uiteraard wel weer stuivertje uitwisselen zal worden
quote:Ik vind niet dat er excessief met geld wordt gesmeten in de Tweede Kamer. Volgens mij houden ze de hand aardig op de knip.
Op donderdag 8 januari 2004 16:45 schreef Reya het volgende:
De Tweede Kamer heeft inderdaad bijna 100% controle over haar eigen budget. Belangenverstrengeling valt niet te voorkomen in dit geval. Tenzij je natuurlijk de Eerste Kamer over de Tweede Kamer laat beslissen en omgekeerdWat uiteraard wel weer stuivertje uitwisselen zal worden
quote:Ik neem aan dat de Eerste Kamer nu ook de begroting van de Tweede Kamer moet goedkeuren en de Tweede Kamer ook de begroting van de Eerste Kamer, als zijnde een onderdeel van de begroting van Binnenlandse Zaken.
Op donderdag 8 januari 2004 16:45 schreef Reya het volgende:
Tenzij je natuurlijk de Eerste Kamer over de Tweede Kamer laat beslissen en omgekeerd
quote:Het Parlement in NL is naar internationale maatstaven idd niet al te duur. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ook de Kamer de morele plicht heeft om haar uitgaven kritisch tegen het licht te houden. Overigens werkt de publieke opinie in NL op dat punt ws behoorlijk disciplinerend.
Op donderdag 8 januari 2004 16:47 schreef freako het volgende:[..]
Ik vind niet dat er excessief met geld wordt gesmeten in de Tweede Kamer. Volgens mij houden ze de hand aardig op de knip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |