abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15162466
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik word dus verantwoordelijk geacht voor het openen van topics door anderen?

Neenee, ik bedoelde dat in de zin van: bekijk het ook eens van onze kant.

Truste.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2003 @ 00:15:31 #52
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15162499
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 00:14 schreef sizzler het volgende:

[..]

Neenee, ik bedoelde dat in de zin van: bekijk het ook eens van onze kant.

Truste.

Nou vooruit dan maar! Welterusten!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_15165975
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 00:12 schreef sizzler het volgende:
@pberends: een topicopenban is voor POL nog niet mogelijk. De enige sanctie die we dus hebben is een POL-ban. En daar zit je aardig dicht tegenaan.

Bij deze dus ook van mij een waarschuwing.

Ik weet dat je fftjes moet doen alsof je een strenge meester bent, maar vandaag ga ik 3 serieuze topics openen!

pi_15168018
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 00:12 schreef sizzler het volgende:
@pberends: een topicopenban is voor POL nog niet mogelijk. De enige sanctie die we dus hebben is een POL-ban. En daar zit je aardig dicht tegenaan.

Bij deze dus ook van mij een waarschuwing.

Extra inkomensbelasting voor...
Investeren in ict voor betere zorg
Nederland moet weer identiteit van gidsland aan...

† In Memoriam † vrijdag 5 december 2003 @ 14:00:46 #55
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15173953
Ik wil graag mijn ergernis uitspreken over Wie denkt er nog weleens aan Pim Fortuyn?
en ene Donstefano. Deze heerschappen tonen geen enkel respect. Graag aktie.
pi_15176101
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil graag mijn ergernis uitspreken over Wie denkt er nog weleens aan Pim Fortuyn?
en ene Donstefano. Deze heerschappen tonen geen enkel respect. Graag aktie.
Wat een onzin. Het tonen van disrespect tegen een persoon is volgens mij geen criterium. Dat je daarover moet klikken hier is jammer, je had ook een goed argument kunnen geven in de topic zelf.
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2003 @ 15:01:45 #57
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15176174
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het tonen van disrespect tegen een persoon is volgens mij geen criterium. Dat je daarover moet klikken hier is jammer, je had ook een goed argument kunnen geven in de topic zelf.

Dat argument is gegeven, maar jij vindt het nodig om door te trollen en klieren samen met je respectloze vriendjes. Je spot met doden en daar ben ik althans niet van gediend.
pi_15176953
Topic is inmiddels reeds gesloten. Zie ook de sluitpost.

KirmiziBeyaz, svp wat normaler gaan gedragen in discussies. Ik begrijp wel dat jij ook wel eens wat minder subtiele posts naar je hoofd krijgt, maar dat betekent nog niet dat je terug moet gaan trollen. Volgens mij kun je het prima inhoudelijk af.

† In Memoriam † vrijdag 5 december 2003 @ 15:27:41 #59
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15176989
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:25 schreef Kozzmic het volgende:
Topic is inmiddels reeds gesloten. Zie ook de sluitpost.

KirmiziBeyaz, svp wat normaler gaan gedragen in discussies. Ik begrijp wel dat jij ook wel eens wat minder subtiele posts naar je hoofd krijgt, maar dat betekent nog niet dat je terug moet gaan trollen. Volgens mij kun je het prima inhoudelijk af.

Dank.
  vrijdag 5 december 2003 @ 15:32:31 #60
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15177116
Ik vind het bijzonder jammer dat kinderlijk geklier of beloond werd door het sluiten van de voor deze kinderen onwelgevallige draad die hierboven al even werd genoemd. De volgende keer kan er weer soortgelijk gedrag van hen verwacht worden omdat het werd beloond in plaats van gesanctioneerd.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2003 @ 15:34:03 #61
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15177153
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:32 schreef sjun het volgende:
Ik vind het bijzonder jammer dat kinderlijk geklier of beloond werd door het sluiten van de voor deze kinderen onwelgevallige draad die hierboven al even werd genoemd. De volgende keer kan er weer soortgelijk gedrag van hen verwacht worden omdat het werd beloond in plaats van gesanctioneerd.

Kijk, daar zat ik ook aan te denken. Bannen of topic sluiten. Maar ja, ik heb er wel vrede mee.
pi_15177343
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:32 schreef sjun het volgende:

Het is niet alleen de laatste reacties, de minder subtiele reacties lopen al door het hele topic heen en kwamen niet alleen van users die zich opstellen als anti-Fortuyn (wel voornamelijk, maar goed). Overigens vind ik de openingspost ook al niet erg veel meegeven tot een inhoudelijke discussie. En een slotje wil niet zeggen dat ik geen notes heb gezet.

Ik ben overigens niet zo voor meteen maar bannen, dat zie ik als een uiterste maatregel als iemand zich echt weinig lijkt aan te trekken van de geschreven policy-regels en de ongeschreven fatsoensregels.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 05-12-2003 15:41]

pi_15200129
Ruzie in SP-fractie om loon

Dit is ronduit belachelijk, ik open een topic zodat mensen zoals jou er een mening over kunnen posten. Ik stel me alleen neutraal op door er geen mening bij te zetten. Echt van de zotte is dit.

† In Memoriam † zaterdag 6 december 2003 @ 16:29:55 #64
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15200201
Pberends was duidelijk eerder.
Ik geef toe dat er een eigen mening bij had gemoeten, maar dit is wel dubieus te noemen.
pi_15200222
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:26 schreef pberends het volgende:
Ruzie in SP-fractie om loon

Dit is ronduit belachelijk, ik open een topic zodat mensen zoals jou er een mening over kunnen posten. Ik stel me alleen neutraal op door er geen mening bij te zetten. Echt van de zotte is dit.

Waarom open je een topic als je 'neutraal' tegenover dat nieuws staat? Het is hier geen sport wie de meeste topics kan openen of wie de meeste nieuwsdumps doet. Als je nieuws onder de aandacht wilt brengen kun je dat op de Frontpage submitten. Hier (zowel in POL, OOG als in de meeste andere fora) verwachten we van je dat je wat meer aan een topic meegeeft; als je een discussie over een onderwerp wilt is het minste dat je kunt geven een eigen mening.
pi_15200241
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pberends was duidelijk eerder.
Ik geef toe dat er een eigen mening bij had gemoeten, maar dit is wel dubieus te noemen.
Het is geen wedstrijdje. Dat ik op hetzelfde moment over hetzelfde bericht een topic opende is toeval, maar ook als er geen 2e topic was had ik die van pberends gesloten.
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2003 @ 16:34:14 #67
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15200291
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:32 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het is geen wedstrijdje. Dat ik op hetzelfde moment over hetzelfde bericht een topic opende is toeval, maar ook als er geen 2e topic was had ik die van pberends gesloten.

Een eigen mening ontbrak, eens.
Toch vind ik het in dit soort gevallen wel wat jammer dat een Mod zelf ook als user kan fungeren. Dat brengt de onafhankelijkheid wel in discussie. Verder snap ik de redenering wel.
pi_15200386
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:32 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Uit de slotchat:

"Who cares, ik ben net Maurice de Hond, lekker peilen zonder zelf (in het begin) een mening te hebben. Kan toch. Sinds wanneer is dat verboden op Fok? Of moet er voortaan een -smiley onder zetten?"

Snap niet wat er mis mee is. Er worden amper topics geopend, doet iemand het, is er nog steeds gezeik van modjes. Net of die alleen topics sluiten zodat ze wat te doen hebben of willen laten zien alsof ze iets doen. Echt waardeloos.

pi_15200429
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Een eigen mening ontbrak, eens.
Toch vind ik het in dit soort gevallen wel wat jammer dat een Mod zelf ook als user kan fungeren. Dat brengt de onafhankelijkheid wel in discussie. Verder snap ik de redenering wel.

Ach, zodra een mod zijn mod-beslissing maar uit kan leggen -zoals in dit geval- kan je redelijk objectief een beslissing nemen ookal post je zelf als user mee.
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:41:42 #70
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15200487
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:38 schreef pberends het volgende:

Snap niet wat er mis mee is. Er worden amper topics geopend, doet iemand het, is er nog steeds gezeik van modjes. Net of die alleen topics sluiten zodat ze wat te doen hebben of willen laten zien alsof ze iets doen. Echt waardeloos.

[POLdiscussie] Eisen aan het openen van een topic

Vrijwel iedereen is het met je oneens.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15200521
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[POLdiscussie] Eisen aan het openen van een topic

Vrijwel iedereen is het met je oneens.

Kan toch. Jammer dan.
pi_15200531
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Uit de slotchat:

Uit de FAQ:
quote:
En als ik zelf een discussie wil starten?

Dan kan dat! Wanneer je een topic opent, verwachten we behalve dat het onderwerp iets met politiek te maken heeft ook dat er een opening tot discussie instaat. Daar bedoelen we mee dat je in ieder geval een eigen onderbouwde mening over het onderwerp deponeert.
Het enkel kopiëren en plakken van een tekst die je elders gevonden hebt wordt niet op prijs gesteld. Een topic openen met alleen een poll als openingspost ook niet. Je mag natuurlijk wel een poll in je openingspost gebruiken als deze dient voor nadere invulling van een inhoudelijke openingspost.p

Wat begrijp je daar niet aan? Dit is al sinds jaar en dag de regel.
quote:
Er worden genoeg topics geopend die prima voldoen aan de regels. En anders discussieer je toch gewoon mee in lopende topics? Daar zijn er genoeg van. Waarom alleen topics openen?
pi_15200574
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:43 schreef sizzler het volgende:

[..]

Uit de FAQ:
[..]

Wat begrijp je daar niet aan? Dit is al sinds jaar en dag de regel.
[..]

Er worden genoeg topics geopend die prima voldoen aan de regels. En anders discussieer je toch gewoon mee in lopende topics? Daar zijn er genoeg van. Waarom alleen topics openen?

Sinds wanneer discussier ik niet mee in topics
pi_15200607
Het is btw de schuld van die OOG-mod, gezeik van de lonen van de SP is een nieuwsflits, geen POL-disccusie.
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2003 @ 16:48:09 #75
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15200646
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:46 schreef pberends het volgende:
Het is btw de schuld van die OOG-mod, gezeik van de lonen van de SP is een nieuwsflits, geen POL-disccusie.
Tja, over die mod zal ik mijn mond maar houden...
Ik vind het wel typisch POL hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')