Wie is er nog meer tegen dit soort ultra-goedkope onzin-retoriek?
Maar goed, denk dat er genoeg simpele zielen zijn die wel in dit soort praktijken trappen...
niet zo eenvoudig denken...
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:37 schreef TimmyAsd het volgende:
gaat natuurlijk niet alleen om het bonbonnetjes uitdelen.. zo is ie meer toehankelijk voor de burger etc...niet zo eenvoudig denken...
quote:Ik maak me druk om de slechte zorg, slecht onderwijs, bureaucratie, onveiligheid etc in dit land. Wouter Bos schijnbaar niet, die loopt liever bonbonnetjes uit te delen
Op vrijdag 28 november 2003 13:36 schreef DaBuzzzzz het volgende:
en daar maak je je druk om????
vage sjit man!
[Dit bericht is gewijzigd door Shaman op 28-11-2003 13:39]
quote:Hij bedoelt dat je hem nu makkelijker een ram voor z'n gore linkse-rotkop kan verkopen nu hij zich niet in z'n villa vertoeft ...
Op vrijdag 28 november 2003 13:38 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:42 schreef Shaman het volgende:
Wat is er eigenlijk populistisch aan bonbonnetjes uitdelen?
po·pu·lis·me (het ~)
1 populaire, oppervlakkige, enigszins demagogische betoogtrant
Populair doen dan. Je snapt wat ik bedoel.
En lekker boeie verder, of partijen nu bonbons uitdelen of foldertjes of whatever, ze proberen allemaal je stem voor zich te winnen en aan jou de keus om je verder te verdiepen in partijen, op zich.
quote:nee het huidige kabinet is lekker bezig...
Op vrijdag 28 november 2003 13:44 schreef Pennypacker het volgende:
Wouter Bos luister slechts selectief naar wat burgers zeggen en is dus als volksvertegenwoordiger volkomen mislukt. Het is een echte PVDA-er die liever zegt wat de mensen moeten denken dat doet wat de mensen hem zeggen. Het is gewoon een populistische lul die kiezertjes moet trekken met z'n gladde kop en dito praatjes. Wat dat betreft vind ik het jammer dat ze Melkert hebben afgeserveerd want dan had het PVDA nu nog in de goot gelegen, waar ze thuis horen.
quote:Het huidige kabinet is niet populistisch. Het voert verbetring uit ipv bonbons uit te delen.
Op vrijdag 28 november 2003 13:49 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
nee het huidige kabinet is lekker bezig...
quote:ik heb toch echt liever dat politici bonbons uitdelen dan mijn koopkracht verminderen
Op vrijdag 28 november 2003 13:51 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Het huidige kabinet is niet populistisch. Het voert verbetring uit ipv bonbons uit te delen.
quote:De politiek heeft toch niet een erg grote invloed op het CPI? Iig de Nederlandse niet.
Op vrijdag 28 november 2003 13:53 schreef Shaman het volgende:[..]
ik heb toch echt liever dat politici bonbons uitdelen dan mijn koopkracht verminderen
quote:"Ik zit hier lekker te chillen"
Het huidige kabinet is niet populistisch. Het voert verbetring uit ipv bonbons uit te delen.
En hoe komt het dat we ongeveer 10% van het budget moeten betalen aan rente over staatsschuld die we al lang afbetaalt hadden kunnen hebben?? Liever nu wat meer betalen dan over 4 jaar 2x zoveel meer betalen hoor. Dit kabinet moet puin ruimen en die zooi hebben ze niet zelf gemaakt net zoals dat het PvdA ook nooit heeft nagedacht over het vergrijzing probleem maar alleen dom mensen heeft binnengehaald en het volk heeft voorgelogen. Het is beter voor de economie ja ja dus werkelozen zorgen ervoor dat ik minder moet betalen?? Sure. Nee ik ben niet tegen allochtonen maar wel tegen parasieten( welke onder PvdA alle kans kregen ) maakt niet uit hoe ze eruit zien als ze hier alleen maar zijn om van de service gebruik te maken en niet willen werken zijn het parasieten en PvdA vind die mensen toch zo leuk( ja dat is hun doelgroep he)
quote:Dat weten we. Links denkt aan zijn eigen portemonnee. Rechts is bereid een tijdje wat in te leveren om het land weer op de rit te krijgen.
Op vrijdag 28 november 2003 13:53 schreef Shaman het volgende:[..]
ik heb toch echt liever dat politici bonbons uitdelen dan mijn koopkracht verminderen
quote:Nog een Hawk op fok met brains.
Op vrijdag 28 november 2003 13:56 schreef ShadowHawk het volgende:
-snip-
quote:Van wie is die quote? Maxime verhagen?
Op vrijdag 28 november 2003 13:56 schreef RichardQuest het volgende:[..]
"Ik zit hier lekker te chillen"
quote:
Nee me mogen trots zijn dat we Balkenende hebben, die laten we niet vergeten ook in het "vorige" kabinet als minister-president ronduit gefaald heeft.
Alle afspraken die gemaakt zijn zijn al 6 keer aangepast. We hebben geen klote aan dit kabinet.
Als burger hoor je inmiddels wel te weten wat ze nu allemaal van plan zijn, maar ze weten het zelf niet eens!
[Dit bericht is gewijzigd door basset op 28-11-2003 13:59]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |