"Een nieuwe generatie politieke leiders moet de instrumenten en mechanismen van de formele autorisatie in heroverweging nemen en ze vervangen door processen van informele consultatie en sturing."
"Het zal er nu om gaan de kracht en de opbrengst van de interne markt dienstbaar te maken aan het bereiken van breed gedeelde maatschappelijke meerwaarde."
quote:Toen je op dit topic klikte wel.
Op zondag 16 november 2003 14:02 schreef Alcatraz het volgende:
Nooit.
ik blijf erbij dat het een klootzak is die fortuyn mede heeft vermoord met zijn demonisering
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:04 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Als ik mijn orgasme uit wil stellen, denk ik aan Ad.
quote:Tja, dat kan je wel bij elke tegenstander van een lijk zeggen.
Op zondag 16 november 2003 14:03 schreef realist het volgende:
alleen als ik heb gescheten en dan die drol zie liggenik blijf erbij dat het een klootzak is die fortuyn mede heeft vermoord met zijn demonisering
quote:daar ben ik helemaal mee eens
alleen als ik heb gescheten en dan die drol zie liggenik blijf erbij dat het een klootzak is die fortuyn mede heeft vermoord met zijn demonisering
quote:Je zal Zalm dan ook wel haten vanwege zijn uitspraak "gevaarlijke man". Of Eenhoorn van de VVD die een vergelijking maakte...
Op zondag 16 november 2003 14:03 schreef realist het volgende:ik blijf erbij dat het een klootzak is die fortuyn mede heeft vermoord met zijn demonisering
Oh nee, dat telt niet. Die zijn rechts.
quote:Ik zag hem ook even in de sling hangen..
Op zondag 16 november 2003 14:05 schreef milagro het volgende:
nu net even dus
quote:yea, en daar ben ik em wel dankbaar voor, thnx Melkert...
quote:Wouter Bos staat ook voor een andere cultuur binnen de partij. Het is niet meer de PvdA-top die dicteert, maar een top die discussies op gang helpt, en leden meer ruimte geven. Een partij met een kleur die niet meer blindelings achter de leider aanloopt.
Op zondag 16 november 2003 14:11 schreef Dodec het volgende:
Wouter Bos is Ad Melkert. Haar anders, bril af, koffie drinken bij Marijke Helwegen ... klaar. Hij wordt nog behandeld. In het begin wilde hij nogal veel begripvol knikken en glad grijnzen, maar dat kan hij nu echt niet meer.
Ook inhoudelijk zijn er wat punten veranderd. Op het gebeid van immigratie zijn ze gewoon duidelijker en rechtser geworden. Op het gebied van financien iets linkser. De hypotheekrenteaftrek afschaffen is ook een voorbeeld hoe een taboe binnen de partij (dat was het onder Kok/Melkert) toch bespreekbaar wordt gemaakt.
quote:Nietes
Op zondag 16 november 2003 14:03 schreef pberends het volgende:[..]
Toen je op dit topic klikte wel.
quote:ik heb gelukkig geen kelder, dat scheelt weer
Op zondag 16 november 2003 14:14 schreef What het volgende:[..]
Ik zag hem ook even in de sling hangen..
quote:HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAAAA
Op zondag 16 november 2003 14:15 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wouter Bos staat ook voor een andere cultuur binnen de partij. Het is niet meer de PvdA-top die dicteert, maar een top die discussies op gang helpt, en leden meer ruimte geven. Een partij met een kleur die niet meer blindelings achter de leider aanloopt.
quote:het topic ging dacht ik over melkert ?
Op zondag 16 november 2003 14:08 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je zal Zalm dan ook wel haten vanwege zijn uitspraak "gevaarlijke man". Of Eenhoorn van de VVD die een vergelijking maakte...
En Bolkestein met zijn uitspraak.Oh nee, dat telt niet. Die zijn rechts.
en je doet nu net of ik een achterlijke ben, net als links dat altijd doet met rechts
jullie hebben altijd je bek vol over respect en 'alle mensen zijn gelijk', maar behandelen rechtse mensen alsof het een stel hersenloze primaten zijn, in feite zijn jullie dan geen haar beter dan extreem-rechtse kaalkoppen die roepen dat 'alle zwarten het land uit moeten'
quote:Ja, ok. Erg serieus was ik ook niet in m'n vorige post hoor.
Op zondag 16 november 2003 14:15 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wouter Bos staat ook voor een andere cultuur binnen de partij. Het is niet meer de PvdA-top die dicteert, maar een top die discussies op gang helpt, en leden meer ruimte geven. Een partij met een kleur die niet meer blindelings achter de leider aanloopt.
Ook inhoudelijk zijn er wat punten veranderd. Op het gebeid van immigratie zijn ze gewoon duidelijker en rechtser geworden. Op het gebied van financien iets linkser. De hypotheekrenteaftrek afschaffen is ook een voorbeeld hoe een taboe binnen de partij (dat was het onder Kok/Melkert) toch bespreekbaar wordt gemaakt.
quote:Idd, het is goed dat Wouter Bos de immigratie en integratie problemen begint te snappen, maar ik ben benieuwd hoe lang hij dat vol houdt. Al was er nu een kabinet PvdA-SP-GL zou hij een hard immigratie en integratie beleid zo laten varen.
Op zondag 16 november 2003 14:20 schreef Dodec het volgende:[..]
Ja, ok. Erg serieus was ik ook niet in m'n vorige post hoor.
Wouter Bos is inderdaad de Nederlandse Tony Blair. Alhoewel ik niet weet of dat van die immigratie van lange duur is. Misschien is het nog even meesurfen op de Fortuyn-hype.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |