Dit is een serieus innovatief topic, bedoeld voor de veiligheid van de Nederlandse troepen in Irak.
Edit: ik zeg alleen snor laten staan, verder niet tot Allah bidden of whatever
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 14-11-2003 18:33]
quote:Die burqa's groeien niet zo snel als een snor.
Op vrijdag 14 november 2003 18:33 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga in februari en denk er niet over om een snor te laten groeien...nog liever een burka.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 18:33 schreef Grayburn het volgende:
En af en toe een autobom af laten gaan ofzo... ben je zo 'the man' daar.
quote:Hmm,
Ik ga in februari en denk er niet over om een snor te laten groeien...nog liever een burka.
quote:Echt niet
Op vrijdag 14 november 2003 18:33 schreef MindlessWanker het volgende:
Meeste stoere kerels in het leger hebben al een snor.
quote:Irrelevant
Op vrijdag 14 november 2003 18:31 schreef NightH4wk het volgende:
En als ze ook nog gaan blaten dan (schapies nadoen dus) lijken ze net Turken.
Op vrijdag 14 november 2003 18:33 schreef Grayburn het volgende:
En af en toe een autobom af laten gaan ofzo... ben je zo 'the man' daar.
Op vrijdag 14 november 2003 18:33 schreef Sidekick het volgende:
Laat Karremans maar weer aanrukken. Misschien kan ie een cadeautje ontvangen van Hussein.
Op vrijdag 14 november 2003 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
bijkomend voordeel, als ze dan terugkomen in nederland en ontslagen worden met de bezuinigingen, kunnen ze zo bij de politie
Op vrijdag 14 november 2003 18:33 schreef Sidekick het volgende:[..]
Die burqa's groeien niet zo snel als een snor.
Op vrijdag 14 november 2003 18:33 schreef MindlessWanker het volgende:
Meeste stoere kerels in het leger hebben al een snor.
Op vrijdag 14 november 2003 18:34 schreef Maidenfan het volgende:[..]
Op vrijdag 14 november 2003 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Hmm,
Nu weet je waarom die vrouwen daar een Burka dragen.
Het gaat om de veiligheid van de Nederlandse soldaten in Irak. Reageer eens inhoudelijk en niet op de pberends-retoriek manier.
quote:Vertrouwen van het volk winnen is uiterst belangrijk voor de veiligheid van de Nederlandse soldaten. Als het volk ons leger als positief ziet leidt dat automatisch tot meer het meer oppakken van terroristen en kunnen de Nederlandse soldaten meer op terroristen letten ipv het opstandige volk.
Op vrijdag 14 november 2003 18:39 schreef HAL9000S het volgende:
Het laten groeien van een snor is volkomen nutteloos als je daar compleet in desert outfit, scherfvest en diemaco C7 rondloopt, denk je niet?
quote:Met helm, camouflage, uniform en whatever zie je de snor toch niet. Wat heeft het voor zin?
Op vrijdag 14 november 2003 18:41 schreef pberends het volgende:[..]
Vertrouwen van het volk winnen is uiterst belangrijk voor de veiligheid van de Nederlandse soldaten. Als het volk ons leger als positief ziet leidt dat automatisch tot meer het meer oppakken van terroristen en kunnen de Nederlandse soldaten meer op terroristen letten ipv het opstandige volk.
quote:Onzin. Gezicht is altijd duidelijk zichtbaar als ze beelden uit Irak laten zien.
Op vrijdag 14 november 2003 18:43 schreef Sidekick het volgende:[..]
Met helm, camouflage, uniform en whatever zie je de snor toch niet. Wat heeft het voor zin?
quote:Het vertrouwen van het volk hebben ze al gewonnen, daar hebben ze totaal geen problemen mee. Het gaat om slechts een kleine overgebleven groep Sadam sympathisanten die zich echt niet zullen laten tegenhouden door een snor meer of minder.
Op vrijdag 14 november 2003 18:41 schreef pberends het volgende:[..]
Vertrouwen van het volk winnen is uiterst belangrijk voor de veiligheid van de Nederlandse soldaten. Als het volk ons leger als positief ziet leidt dat automatisch tot meer het meer oppakken van terroristen en kunnen de Nederlandse soldaten meer op terroristen letten ipv het opstandige volk.
quote:Als alle Amerikanen in Irak dat deden, weet ik zeker dat het een aantal doden per maand zou besparen. Iraakse volk wantrouwen de Amerikanen volledig, en een aantal burgers zullen de terroristen ook helpen. In het Nederlandse geval is het idd minder, maar ook bij de Amerikanen zou het zeker kunnen helpen.
Op vrijdag 14 november 2003 18:45 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Het vertrouwen van het volk hebben ze al gewonnen, daar hebben ze totaal geen problemen mee. Het gaat om slechts een kleine overgebleven groep Sadam sympathisanten die zich echt niet zullen laten tegenhouden door een snor meer of minder.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 14-11-2003 18:55]
quote:Dat maakt niet uit. Als het veiliger is maakt het niet uit of mensen er om moeten lachen.
Op vrijdag 14 november 2003 18:51 schreef ondeugend het volgende:
Ik neem aan dat het waar is ..... wrom moet ik hier dan toch lachen ?
quote:Als iedereen zoals jou was hadden we nu het wel nog niet eens uitgevonden. Innovatie is altijd raar.
Op vrijdag 14 november 2003 18:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben het er niet mee eens, en vind het een rare stelling...we hebben het hier over terroristen for god's sake! Geen enkele zichzelf respecterende terrorist zal zich laten overhalen door een simpele snor, en als je dat wel denkt dan onderschat je de iraakse terrorist volkomen.
quote:Sorry hoor maar er is een groot verschil tussen vooruitstreven en denken dat het laten staan van een snor enkele doden per maand zou besparen
Op vrijdag 14 november 2003 18:55 schreef pberends het volgende:[..]
Als iedereen zoals jou was hadden we nu het wel nog niet eens uitgevonden. Innovatie is altijd raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |