Zij willen u met deze chat-sessie de gelegenheid geven om uw ervaringen met de multiculturele samenleving in de grote steden te delen. Is het echt zo erg als soms in de media wordt beweerd, doet de overheid genoeg of misschien juist te veel, hoe is uw contact met uw medebewoners in de wijk? Zorg dat Den Haag ook uw mening hoort.
Waar: een live webtv-uitzending via www.publiekeverantwoording.nl (ook voor meer informatie)
Wie: minister Rita Verdonk en minister Thom de Graaf
Wanneer: donderdag 13 november om 20.00 uur
Op 27 november is minister Zalm in de studio en op 11 december kan er worden gediscusieerd met minister Donner van Justitie en minister Remkes van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
Geef de tip door en maak van de gelegenheid gebruik. Het is echt een leuke ervaring. Wellicht tot morgen!
quote:Ben je familie van Pronk?
Op woensdag 12 november 2003 20:38 schreef Smartin het volgende:
Donderdag 13 november zitten de ministers Verdonk en De Graaf klaar om met u te discussiėren over het integratie- en grotestedenbeleid in Nederland.Zij willen u met deze chat-sessie de gelegenheid geven om uw ervaringen met de multiculturele samenleving in de grote steden te delen. Is het echt zo erg als soms in de media wordt beweerd, doet de overheid genoeg of misschien juist te veel, hoe is uw contact met uw medebewoners in de wijk? Zorg dat Den Haag ook uw mening hoort.
Waar: een live webtv-uitzending via www.publiekeverantwoording.nl (ook voor meer informatie)
Wie: minister Rita Verdonk en minister Thom de Graaf
Wanneer: donderdag 13 november om 20.00 uur
Op 27 november is minister Zalm in de studio en op 11 december kan er worden gediscusieerd met minister Donner van Justitie en minister Remkes van Binnenlandse Zaken en KoninkrijksrelatiesGeef de tip door en maak van de gelegenheid gebruik. Het is echt een leuke ervaring. Wellicht tot morgen!
quote:Ben jij familie van Berends?
Op woensdag 12 november 2003 21:15 schreef pberends het volgende:[..]
Ben je familie van Pronk?
quote:Idd, als het zover is kick dit topic dan even. Ik ben nogal vergeetachtig.
Op woensdag 12 november 2003 21:00 schreef NightH4wk het volgende:
Thanks for sharing. Ik zal er iig zijn op 27 november.
quote:Binnenlandse Zaken & Koninkrijksrelaties is 1 ministerie, maar er zitten twee ministers op die allebij een deel doen denk ik.
Op woensdag 12 november 2003 22:34 schreef UnderWorld_ het volgende:
Thommie is toch van Koninkrijksrelaties en niet Remkes, of heb ik het nou mis?
quote:ja zoiets maar volgens mij is het een excuus om zijn portefuile wat op te vullen en regelmatige bezoekjes aan zijn arubaanse maitrasse mogelijk te maken.
Op woensdag 12 november 2003 23:09 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Binnenlandse Zaken & Koninkrijksrelaties is 1 ministerie, maar er zitten twee ministers op die allebij een deel doen denk ik.
quote:lol
Op woensdag 12 november 2003 23:13 schreef du_ke het volgende:[..]
ja zoiets maar volgens mij is het een excuus om zijn portefuile wat op te vullen en regelmatige bezoekjes aan zijn arubaanse maitrasse mogelijk te maken.
quote:
Uitzending gaat niet door
Vanavond om 20.00 uur zouden de ministers Verdonk en De Graaf in de uitzending verschijnen. Maar helaas, uitgerekend om 20.00 uur blijkt minister Verdonk in de Tweede Kamer te moeten optreden. En de politieke verantwoording gaat voor...We doen ons best om snel een nieuw moment te vinden voor deze ministers en het onderwerp integratie in grote steden. Wilt u hiervan persoonlijk op de hoogte gehouden worden stuur ons dan een berichtje.
De eerstvolgende geplande uitzendingen zijn op 27 november met minister Zalm en op 11 december minister Donner en Remkes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |