quote:Maar wat heb je precies gemaild
Op woensdag 12 november 2003 13:32 schreef Youssef het volgende:
Ik heb gemailed.Ben benieuwd of het volgende keer in de uitzending komt..
quote:LOL
Kopspijkers
Actualiteit, satire, bijzondere gasten en het Kopspijkerspel. Uiteraard met Jack Spijkerman. Vandaag met de kandidaten: Boris van der Ham en Boris Dittrich. Presentatie: Jack Spijkerman
quote:en verder =
Op zaterdag 15 november 2003 14:07 schreef pberends het volgende:[..]
LOL
![]()
![]()
nog ff en D66 veranderd in H66
![]()
![]()
bij t cabaret zit Erik (lag mooie rol als advocaat ofzo) er trouwens zeker niet in iig niet aan tafel die had andere dingen te doen iets met pepernoten uitdelen op tv ben benieuwd wat ze er nou weer van gebakken hebben..
quote:We gaan er straks gewoon weer lekker voor zitten!
Op zaterdag 15 november 2003 17:05 schreef swentibold het volgende:[..]
en verder =
Jack krijgt Esther Wasmus te gast van de stichting De Kroontjespen. Zij wil alleen maar handgeschreven liefdesverklaringen, dus weg met de SMS en email! De Dijk brengt zijn klassieker 'Mag het licht uit' ten gehore. Verder praat Jack met een vrouw die gedachten kan lezen en door verschillende dimensies reist. Tot slot is er weer het cabaret.bij t cabaret zit Erik (lag mooie rol als advocaat ofzo) er trouwens zeker niet in iig niet aan tafel die had andere dingen te doen
iets met pepernoten uitdelen op tv ben benieuwd wat ze er nou weer van gebakken hebben..
Die boxer die antwoordde Helsinki bij de hoofdstad van Zweden, en lachte daar heel hypcriet om. Terwijl 80% van het publiek het ook niet wist
Lekker denigrerend
quote:Nou echt gedachtenlezen idd. Wat een onzin.
Op zaterdag 15 november 2003 20:34 schreef MikeyMo het volgende:
en weer zo'n paranormaal geval aantafel
Constant Mat Herben op tv op achtergrond, terwijl het gesprek daar helemaal niet meer over gaat.
quote:Je kent het origineel niet?
Op zaterdag 15 november 2003 20:56 schreef NorthernStar het volgende:
De vieze man is super!
quote:Idd, mag mij mogen de hele dag grappen over het Koningshuis maken, maar over kanker is wel heel erg.
Op zaterdag 15 november 2003 20:59 schreef Wicha het volgende:
die "grappen" over Adriaan vind ik niet kunnen
pberends conclusie:
Fragmenten: Goed, beste van het seizoen
Gesprek liefdesbrieven: Goed en anti-breezer
Kopspijkersspel: Redelijk, maar weer saaie gasten
Gesprek paranormaal mens: Slecht, voorspelbaar
Gouden knuppel: Slechste van het seizoen, helemaal niet grappig
Muziek: Te depri voor zo'n 'leuk' programma als Kopspijkers, te cliché om De Dijk uit te nodigen
Cabaret: Slecht.
quote:Nee, dat vond ik ook. Had eigenlijk gehoopt dat ze er niet over zouden beginnen... maar ze deden het toch. Onnodig kwetsend vond ik. Niet alleen voor Adriaan, maar voor alle kankerpatiënten in NL.
Op zaterdag 15 november 2003 20:57 schreef pberends het volgende:
Grappen over kanker vind ik nog 10 keer erger dan het koningshuis. Niet dat ik zo heilig ben, maar goed.
[Dit bericht is gewijzigd door JasonBourne op 15-11-2003 21:02]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |